Grupa Kino Polska to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, będąca częścią SPI International, spółki należącej do Grupy Canal+. Grupa Kino Polska zajmuje się produkcją i dystrybucją treści w telewizji i serwisach streamingowych, a także sprzedażą licencji. Ponadto jest nadawcą popularnych tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej, sieci kablowych i platform satelitarnych.W portfolio Grupy Kino Polska znajdują się takie kanały telewizyjne, jak m.in. Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon, Novelas+, paczka kanałów FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+.Jesteśmy otwarci na entuzjastów i specjalistów, którzy cenią sobie rozwój, możliwość realizowania nowych pomysłów, oraz dobre relacje!
Stanowisko: Koordynator PR
Twój zakres obowiązków
Strategiczne:
- Współtworzenie strategii PR programowego i egzekwowanie jej
- Monitorowanie i wyznaczanie trendów PR produktowego, wyszukiwanie i kreowanie nowych form działań PR (niestandardy)
- Budowanie relacji z dziennikarzami in. bezpośrednie spotkania, organizacja wydarzeń specjalnych (np. spotkania prasowe „ramówkowe”)
- Realizowanie projektów PR, związanych z premierami nowych pozycji programowych, których celem jest wygenerowanie „buzzu” wokół
- promowanego produktu
- Realizacja eventów związanych z projektami PR dot. kanałów telewizyjnych
- Zarządzanie talentami: organizowanie spotkań „kick off” z prowadzącymi produkcje własne
Bieżąca komunikacja:
- Przygotowywanie press release z zakresu PR programowego
- Kontakt i współpraca z dziennikarzami, redakcjami TV guide'ów i serwisów internetowych, blogerami, influencerami celem promowania pozycji ramówkowych, inicjowanie publikacji w mediach, dostarczanie materiałów, bezpośrednie spotkania i budowanie relacji
- Follow-upy do mediów, celem organizowania publikacji dot. oferty programowej kanałów z grupy
- Organizowanie wywiadów z prowadzącymi produkcje własne oraz z aktorami, występującymi w produkcjach własnych (w tym również aranżowanie okładek)
- Bieżąca współpraca z działami programowymi, celem ustalania priorytetów programowych na poszczególne miesiące
- Organizacja wysyłek kreatywnych do dziennikarzy, wspierających promocję pozycji programowych
Nasze oczekiwania:
- 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej w branży medialnej,
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe, najchętniej w obszarze mediów,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i nastawienie na efektywną współpracę,
- Znakomite umiejętności komunikacyjne, także w j. angielskim (C1),
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
- Odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Dbałość o szczegóły oraz systematyczne i metodyczne podejście do pracy.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie nauki języków.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Owoce i kawa / herbata w biurze.
- Brak dress code’u.
- Program rekomendacji pracowników.
- Dostęp do platformy streamingowej Filmbox+.
- Firmowa drużyna sportowa.
- Joga w biurze
- Inicjatywy dobroczynne