Jesteśmy międzynarodową firmą badawczo-technologiczną dostarczającą dane i zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Dzięki unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania i doskonałą obsługę.
Data Analysis Department dba o jakość danych i odpowiada za wykonywanie zaawansowanych analiz na podstawie danych niedostępnych z poziomu interfejsów produktów Gemius. Zajmuje się analizami wpływu zmian metodologicznych na końcowe wyniki w produktach, oceną jakości tych zmian i przygotowywaniem rekomendacji dot. zmian w produktach.
Dołączając do Data Analysis Department będziesz odpowiadać za działania mające na celu ciągłe podnoszenie jakości prezentowanych danych poprzez:
- Szerokie spojrzenie na jakość danych prezentowanych przez nas na poszczególnych rynkach m.in. rynku polskim, niemieckim, belgijskim, duńskim, tureckim
- Poszukiwanie zależności w danych i tłumaczenie wpływu zmian w metodologii na końcowe wyniki w produktach Gemius dot. m.in. korzystania z Internetu, oglądania telewizji i słuchania radia oraz aktywności reklamowych w tych mediach
- Dociekanie odchyleń w danych z wykorzystaniem podstawowych narzędzi jak Excel i bardziej zaawansowanych jak narzędzia dostępne w Linux, Python (z biblioteką Pandas) - możliwość nauki zaawansowanych narzędzi po rozpoczęciu pracy
- Poszukiwanie możliwości usprawnień naszych badań, takich jak gemiusPostBuy, gemiusAdReal, gemiusAudience
- Aktywną współpracę z zespołami Data Processing, Data Science, Customer and Project Support oraz IT przy przygotowywaniu innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń
- Tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w przetwarzaniu dużych zbiorów danych oraz wyciąganiu na ich podstawie wniosków
- Otwartość na naukę i chęć do zdobywania nowych umiejętności
- Zainteresowanie światem i chęć poznawania go poprzez analizę danych.
- Umiejętność współpracy ze specjalistami różnych dziedzin przy rozwiązywaniu niestandardowych problemów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – B2 (niezbędna do tworzenia dokumentacji).
Mile widziane:
- Znajomość języka Python
- Znajomość branży badawczej lub/i mediowej.
Pracując z nami:
- Poznasz ciekawe insighty dotyczące sposobów korzystania z mediów, odkrywanie nieszablonowych wniosków to nasza codzienność
- Będziesz pracować na różnorodnych danych w tym behawioralnych, demograficznych i technicznych poszukując między nimi zależności
- Poznasz metody badania internetu, radia i telewizji, pracując z najlepszymi specjalistkami i specjalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą
- Zagwarantujemy Ci wspierające środowisko pracy (buddy, stały feedback, wspólne rozwiązywanie problemów, zespół zorientowany na wymianę wiedzy) i realną możliwość współtworzenia tego środowiska
- Zapewnimy Ci możliwości rozwoju (szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową)
- Będziesz mieć możliwość korzystania z firmowych benefitów (m.in. karta sportowa/opieka medyczna, zdrowa żywność, masaże biurowe, integracje, nauka języków, dzień wolny z okazji urodzin)
- Wybierzesz dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
Proces rekrutacyjny:
- Weryfikacja nadesłanych formularzy aplikacyjnych
- Rozmowa (online) z HR
- Zadanie rekrutacyjne (tydzień na wykonanie zadania)
- Spotkanie z Data Analysis Team Manager.