AUTENTIKA
Kim jesteśmy?
Od ponad 15 lat skupiamy się na dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań digitalowych dla wymagających klientów na rynku B2B w Polsce i zagranicą.
Wspieramy zmiany w korporacjach i startupach, budując przemyślane i dopracowane koncepcje systemów wspierających codzienną pracę w organizacjach.
Plan na kolejne lata to ciągła specjalizacja i ukierunkowanie działań komunikacyjno-sprzedażowych na zdobycie pozycji lidera w interesującej nas niszy na rynkach światowych.
U naszych podstaw znajdziesz autentyczność, niekorporacyjną atmosferę oraz kulturę opartą na uczciwości i przejrzystości. Jesteśmy pionierami pracy zdalnej i jest ona wpisana w nasze DNA. Mamy ambicje być liderem w docieraniu do technologicznej niszy i tworzenie najlepszych design systemów dla klientów premium.
Kogo szukamy?
Aktualnie do zespołu Autentiki szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Content Specialist.
Szukamy osoby, która posiada doświadczenie i zrozumienie rynku B2B, a także ugruntowane doświadczenie w tworzeniu ciekawych, głębokich i wartościowych treści o tematyce IT, projektowaniu UX/UI i produktach cyfrowych.
Będziesz odpowiadać za tworzenie wysokiej jakości komunikacji zewnętrznej Autentiki skierowanej do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Będziesz odpowiadać za tworzenie specjalistycznych, niszowych treści na firmowego bloga i socialmedia Autentiki, wywiadów z ekspertami, materiałów video, treści newsletterów, analiz i raportów branżowych.
Będziesz pracować w wąskim gronie specjalistów od sprzedaży, employer brandingu, marketingu i projektowania, tworząc angażujący, dopracowany content dla odbiorców C-level.
Zbudujmy razem coś wyjątkowego
Twoje obowiązki:
- Tworzenie specjalistycznych artykułów, case studies, success stories, treści dotyczących rozwiązań technologicznych.
- Działania w zakresie social media: firmowego bloga, LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, etc.
- Analiza skuteczności działań contentowych oraz ich ciągła optymalizacja
- Wyszukiwanie wartościowych materiałów źródłowych, ich analiza oraz prezentacja (np. w postaci artykułów).
- Stała współpraca z naszym zespołem projektantów i developerów w celu tworzenia merytorycznych treści (tutaj nasz blog).
- Stałe monitorowanie i analiza branży social media, trendów w social mediach oraz publikacji konkurencji.
- Realizacja założonej strategii content marketingowej ukierunkowanej na niszowych odbiorców oraz wprowadzanie usprawnień - oczekujemy Twoich kreatywnych rozwiązań!
- Nadzór nad produkcją wewnętrzną materiałów (video, infografiki, inne), dbanie o zachowanie spójności podejmowanych działań z przyjętą strategią contentową.
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość i rozumienie branży IT. Naturalne zainteresowanie nowymi technologiami i branżowymi nowinkami.
- Umiejętność pisania anagażujących treści dla wskazanej grupy docelowej (m.in. : wpisy blogowe, wpisy na media społecznościowe, ebooki, newslettery).
- Swoboda w zakresie działań w różnych kanałach social media oraz
umiejętność tworzenia treści angażujących społeczność. - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na pisanie poprawnych stylistycznie i gramatycznie tekstów.
- Portfolio w zakresie wysokojakościowych tekstów pisanych w języku angielskim (pożądana branża IT).
- Analiza prowadzonych działań, wyciąganie wniosków i optymalizacja.
- Proaktywność, samodyscyplina i dobra organizacja pracy w zdalnym zespole (najlepiej poparte wcześniejszym doświadczeniem w takim modelu pracy).
- Znajomość zagadnień content marketingu
Co oferujemy w zamian?
- Wynagrodzenie na poziomie 9 000 - 12 000 zł net / b2b
- 100% zdalny tryb pracy - pracujesz w dowolnym miejscu na świecie, z którego masz dostęp do internetu
- Zajęcia z języka angielskiego - masz szansę poprawić swoje umiejętności
językowe. - Wyjazdy integracyjne - raz w roku gdzieś w Polsce spotykamy się na wspólnej integracji!
- Troskliwe podejście i wsparcie na każdym etapie pracy - pracujemy zespołowo i wspieramy się w codziennych zadaniach.
- Dzielenie się wiedzą - cotygodniowe spotkania w stylu TED poszerzają horyzonty naszych projektantów i deweloperów.
- Elastyczne godziny pracy - pierwsze „hello” pojawia się na Slacku około 6 rano, ale są tacy, którzy lubią się wyspać, dla nas to nie problem.
- Work-life-balance- może dla niektórych to tylko hasło, dla nas to święta zasada! Lubimy pracować, ale lubimy też kreatywnie spędzać czas wolny dlatego nie praktykujemy nadgodzin.
- Pokrywamy koszty sprzętu, narzędzi i licencji niezbędnych w Twojej pracy.
Jeżeli czytając to ogłoszenie czujesz, że jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz z nami pracować to opisz w 3 punktach dlaczego pasujesz do tej roli!
Wyślij nam swoje CV oraz portfolio w języku angielskim prześlij na adres: jobs@autentika.com lub aplikuj bezpośrednio: https://autentika.com/career/content-specialist