Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej jest odpowiedzialny za pozycjonowanie, promowanie i zwiększanie ekspozycji firmy.
Główne obowiązki
- Opracowywanie planu komunikacji marketingowej w zakresie offline i online wraz z realizacją kalendarza promocji zgodnie ze strategią firmy.
- Podnoszenie efektywności działań marketingowych i wsparcia sprzedaży.
- Aktywne działanie w zakresie PR produktowym, content marketing.
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej w firmie, w celu wzmocnienia jej roli w organizacji.
- Rozwijanie narzędzi komunikacji marketingowej zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej, takie jak: tworzenie angażujących treści, tekstów merytorycznych, materiałów informacyjnych, edukacyjnych i reklamowych (komunikaty prasowe, prezentacje).
- Prowadzenie projektów CSR przy uwzględnieniu celów biznesowych firmy.
- Organizacja i udział lokalnych wydarzeń, takich jak wystawy, targi, seminaria lub imprezy dla klientów.
- Monitoring i analiza wizerunku marki, analizy trendów marketingowych, analiza konkurencji, analizy mediowe, bieżące raportowanie i rekomendacja kierunków zmian.
Wymagamy
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Marketing, Komunikacja Wizerunkowa, Public Relations,Dziennikarstwo lub pokrewne.
- 3-5 doświadczenie w dziale marketingu i komunikacji, najlepiej w międzynarodowym środowisku.
- Doświadczenie w koordynowaniu działań marketingowych dot. komunikacji, wizerunku oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, przygotowywanie informacji oraz redagowania tekstów, zarówno w języku polskim jak i angielskim (B2).
- Swoboda wyrażania myśli w słowie pisanym tzw.lekkie pióro.
- Znajomości specyfiki mediów społecznościowych, nowych technologii w marketingu, content marketingu, pozycjonowania, swobodnego poruszania się w PowerPoint.
- Umiejętności kreatywnego, samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów.
Dlaczego warto wybrać tego pracodawcę?
APLIKUJ:
Katarzyna.GAWRON@edenred.com