Burda Media tworzą najlepsi. Nasza kultura organizacyjna, międzynarodowe środowisko pracy i wartości, którymi się kierujemy, stanowią siłę napędową dla zespołu, czego efektem są unikalne produkty dostarczane przez nas na rynek. Nasze portfolio mediowe składa się z silnych serwisów internetowych i tytułów prasowych będących liderami w najważniejszych segmentach mediów kobiecych w Polsce. Realizując model współpracy human2human, dajemy naszym pracownikom stabilną przestrzeń do rozwoju. Jesteśmy zespołem, w którym każdy ma możliwość samorealizacji przy pełnym wsparciu innych.
Pracuj w Burda Media. #B.Burda
Dołącz do naszego Zespołu jako:
Head of Product
(Elle, Elle Decoration, Glamour, National Geographic, Traveler, Viva!, Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Kobieta.pl, serwisy kulinarne)
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Współtworzysz krótko- i długofalową strategię biznesową dla produktów mediowych Spółki (digital i print);
- Inicjujesz działania mające na celu realizację strategii, celów biznesowych (KPI) oraz założeń finansowych dla produktów mediowych;
- O produkcie wiesz wszystko: Twoją rolą jest dzielić się tą wiedzą z organizacją i rynkiem oraz aktywnie uczestniczyć w projektach międzynarodowych Spółki;
- Analizujesz rynek i działania konkurencji, monitorujesz światowe trendy, stale poszukując możliwości rozwoju dla powierzonych brandów;
- Inicjujesz, tworzysz i koordynujesz realizację wszystkich projektów opartych o DNA poszczególnych brandów, w tym zadania związane z rozwojem technologii;
- Kreujesz ze swoim zespołem produktu oraz bezpośrednimi współpracownikami środowisko pracy, które wspiera kulturę organizacyjną Spółki opartą na wzajemnym zaufaniu i otwartej komunikacji, ceniącej różnorodność oraz rozwijanie pasji.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobrej znajomości rynku mediów;
- Znajomości metod pozyskiwania ruchu w Internecie;
- Nastawienia na realizację celów biznesowych;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego minimum B2 (warunek konieczny);
- Umiejętności prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych;
- Doświadczenia w pracy z zespołami developerskimi;
- Ugruntowanej wiedzy z zakresu e-marketingu i reklamy internetowej;
- Sprawnego korzystania z systemów do badania ruchu i oglądalności w Internecie (Gemius Prism, Google Analytics);
- Kreatywnego myślenia, inicjatywy i przedsiębiorczości;
- Umiejętności budowania silnych i różnorodnych zespołów;
- Umiejętności pracy zespołowej i budowania relacji interpersonalnych;
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami równocześnie.
Co oferujemy?
- Pracę w ciekawym środowisku pracy, w którym cenimy przedsiębiorczość, otwartość i pomysły;
- Hybrydowy model pracy zatrudnienie na podstawie wybranej formy: umowa o pracę lub B2B (z płatnymi dniami wolnymi);
- Udział w ciekawych, prestiżowych projektach i możliwość rozwoju w obszarze rynku internetowego;
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed lub EnelMed), dostęp do platformy nauki języka angielskiego - eTutor, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz karty sportowej;
- Możliwość przychodzenia do pracy z psim przyjacielem.