BrandLab - firma doradztwa komunikacyjnego i PR
ACCOUNT MANAGER (Dział Social)
Wymagania:
• Minimum 3-4 lata doświadczenia w agencji social media / agencji interaktywnej
• Udokumentowane doświadczenia w planowaniu i realizacji działań dla marek zarówno w mediach społecznościowych, jak i w sieci
• Umiejętność współpracy z zespołem
• Wiedza z zakresu marketingu i zarządzania marką
• Bardzo dobra orientacja w trendach i rozwiązaniach digital
• Rzetelność, dokładność, sumienność i punktualność
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność planowania własnej pracy i realizacji uzgodnionych celów
Zakres obowiązków
• dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
• współpraca przy tworzeniu kompleksowych strategii i projektów komunikacyjnych dla liderów branż
• zarządzanie powierzonymi projektami i relacjami
• przygotowywanie ofert przetargowych
• tworzenie kosztorysów oraz harmonogramów; monitorowanie i optymalizacja kosztów
Zapewniamy
• atrakcyjne stałe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
• możliwość rozwijania swoich kompetencji i elastyczną ścieżkę rozwoju
• realny wpływ na kształt realizowanych działań
Warszawa, Śródmieście (ścisłe centrum)
Kontakt
Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres biuro@brandlab.pl
Pozostałe informacje
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.