Digital Communications Planner
Czym będziesz się zajmować?
-
Planowaniem i zakupem w mediach on-line ze szczególnym naciskiem na programmatic
-
Będziesz uczestniczył w tworzeniu rekomendacji mediowych oraz prezentacji startegicznych
-
Przygotowywaniem i prezentowaniem dokumentów post buy i competitive review
-
Analizą grup celowych, rynku mediów oraz aktywności konkurencji
-
Dodatkowo, będziesz współpracował z komórkami odpowiedzialnymi za m.in. Social Media, SEM|SEO, Performance, RTB, Product Placement
Dołącz do nas, jeżeli:
-
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii on-line (preferowane doświadczenie w kampaniach programmatic)
-
Sprawnie liczysz i posiadasz umiejętności analityczne
-
Jesteś otwarty i lubisz pracę zespołową
-
Posiadasz praktyczną znajomość Excela - tabele przestawne, filtry i formuły nie mają przed Tobą żadnych tajemnic :)
-
Komunikujesz się sprawnie w języku angielskim
Co oferujemy?
-
Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka
-
Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
-
Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta MultiSport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez poniższy link:
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej o nas:
Zenith jest agencją ROI, łączącą dane, technologię i najlepszych specjalistów, aby odkrywać nowe możliwości, rozwiązywać złożone wyzwania i rozwijać biznes Klientów. Zenith jest częścią Publicis Media, jednego z czterech centrów kompetencyjnych w ramach Publicis Groupe. Agencja działa w 95 krajach i zatrudnia ponad 5000 specjalistów z zakresu komunikacji i planowania mediów, content i performance marketingu, optymalizacji oraz danych i analityki. Zespół Zenith w Polsce tworzy 170 specjalistów pracujących dla kilkudziesięciu czołowych globalnych i polskich marek.