FIRMA:
Agencja 2 KOMA 7
REGION:
mazowieckie, Warszawa
STANOWISKO
Event Manager
I OBOWIĄZKI:
• Przygotowanie głównych założeń projektu oraz harmonogramów i kosztorysów
• Organizację i nadzór nad realizacją projektu
• Nadzór nad stroną kreatywno-artystyczną projektu
• Koordynacja pracy podwykonawców
• Prowadzenie prezentacji związanych z projektem.
• Stała współpraca z przedstawicielami klienta.
• Kontrola finansowa projektu.
WYMAGANIA:
• Co najmniej 3-letnie doświadczenie w produkcji eventów
• Umiejętność prowadzenia projektów.
• Doświadczenie w koordynowaniu prac
• Umiejętność zarządzania czasem i zdolności interpersonalne na wysoki poziomie
• Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint).
• Znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
• Realizację dużych projektów.
• Pracę w centrum Warszawy przy ul. Smolnej
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Miłą atmosferę i pozytywny młody zespół
KONTAKT:
a.spolna@2koma7.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.