Dołącz do zespołu strategii online Wyborcza.pl jako:
Specjalista ds. e-mail marketingu
W Wyborczej bardzo dynamicznie rozwijamy komunikację z czytelnikami i prenumeratorami za pomocą maili. Cenimy ten wygodny, bezpośredni sposób rozmowy (tak, rozmowy, bo czytelnicy na nasze maile odpowiadają). Dlatego do naszego zespołu, odpowiedzialnego m.in. za sukces zdobycia 133 tys. cyfrowych prenumeratorów, szukamy osoby z bogatym doświadczeniem w obszarze e-mail marketingu. Gwarantujemy ciekawe i zróżnicowane zadania - od wysyłek sprzedażowych, przez współpracę z redakcją, opiekę techniczną nad systemem po tworzenie nowych newsletterów dla tysięcy czytelników.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeżeli:
-
masz doświadczenie w obsłudze systemów do wysyłki e-mail: SARE, FreshMail, GetResponse, MailChimp (przynajmniej dwóch z nich),
-
znasz bardzo dobrze tematykę e-mail marketingu – chętnie przyjrzymy się jej na przykładzie przeprowadzonej przez Ciebie kampanii,
-
cechuje Cię samodzielność – wiesz co masz robić,
-
umiesz pracować w zespole – wiesz z kim i jak współpracowa
-
przy danym projekcie.
Proponujemy Ci:
-
dołączenie do zespołu odpowiedzialnego za sukcesy Wyborczej w internecie,
-
rozwój – sami ciągle się uczymy, wymyślamy nowe rzeczy i je realizujemy. Masz dobry pomysł, rozwijaj go,
-
umowę o pracę,
-
podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
-
możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych.