SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU
Jesteś samodzielny i kreatywny, a przy tym łatwo nawiązujesz kontakty? Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i potrafisz dbać o szczegóły? A przy tym interesujesz się nowymi technologiami i chcesz wspierać rozwój nowoczesnych mediów w Polsce? Dołącz do nas!
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI:
- masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w branży mediowej - związane z analizą rynku radiowego lub internetowego lub planowaniem kampanii,
- swobodnie posługujesz się formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u i jesteś bardziej matematyczny niż humanistyczny,
- potrafisz robić ciekawe, niestandardowe prezentacje w Power Point,
- chcesz się specjalizować w swoim obszarze, ale mieć jednocześnie dostęp do poszerzania swoich kompetencji pracując przy nowych projektach radiowo/kinowych,
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
MILE WIDZIANE:
- znajomość narzędzi: TGI, RadioTrack, Kantar Media,
- znajomość SAS Visual Analytics, SPSS,
- znajomość rynku reklamy internetowej,
- znajomość Word Press, podstaw html,
- umiejętność podstawowej obróbki grafiki (infografiki, materiały na www).
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
- analizą rynku radiowego i kinowego,
- przygotowywaniem okresowych raportów w Radio Track, TGI, AdExpert,
- wyszukiwaniem insightów badawczych na potrzeby działu handlowego, analizą grup celowych, trendów rynkowych,
- przygotowywaniem i prowadzeniem prezentacji,
- współpracą z klientami wewnętrznymi i partnerami mediowymi.
OFERUJEMY CI:
- umowę o pracę,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
- możliwość udziału w turniejach sportowych i wyjazdach integracyjnych,
- dofinansowania, m.in. na refundację kosztów przedszkola, czy wyprawki szkolnej,
- po dwóch latach pracy niskooprocentowaną pożyczkę na cele mieszkaniowe,
- pracę w Warszawie, przy ul. Czerskiej.