Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. projektów internetowych w Gazeta.pl
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie koncepcji na nowe rozwiązania reklamowe, wdrażanie w życie przyjętych do realizacji projektów oraz badanie ich efektywności,
- rozwój i ewaluacja oferty reklamowej Gazeta.pl, a także specjalizacja w ramach obszaru reklamy internetowej objętego opieką,
- analiza konkurencji i trendów rynkowych,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, redakcjami, biznesami oraz technologią w zakresie tworzenia nowego produktu,
- przygotowywanie materiałów wewnętrznych oraz zewnętrznych o produktach oraz ofertach,
- wsparcie merytoryczne i proceduralne działów handlowych w zakresie oferty reklamowej i realizacji sprzedażowych.
To oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szczegółowe, kilkumiesięczne wdrożenie i szkolenie,
- pracę hybrydową, w większości zdalną, z przyjazną przestrzenią biurową do Twojej dyspozycji, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajdują się: kawiarnia, stołówka oraz parking dla rowerów,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- linię wsparcia psychologicznego,
- dodatkowe benefity: przedpłacona karta Edenred, karta Multisport, dofinansowanie urlopu pracownika i jego dzieci,
- dodatkowe świadczenia socjalne,
- zniżki na nasze produkty: książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów,
- karta pracownicza do sieci kin Helios i zniżki do teatrów,
- dodatkowe dni wolne.
Nasze wymagania:
- chcesz zdobyć doświadczenie w pracy z produktem reklamowym online (display, wideo, content marketing, programmatic, e-commerce, etc.),
- interesujesz się trendami w obszarze reklamy internetowej,
- dobrze odnajdujesz się w różnych charakterach pracy: pracy projektowej, zespołowej oraz samodzielnej,
- jesteś osobą charyzmatyczną, energiczną i posiadasz inicjatywę do działania,
- dobra organizacja, samodzielność, umiejętność myślenia strategicznego i twórczego to Twoje mocne strony,
- masz zdolności analityczne,
- znasz lub chcesz poznać narzędzia marketingu internetowego.
Kilka słów o Agorze.
Agora S.A. to 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 50 nowoczesnych kin i wiele innych. A jednym z portali w grupie Agora jest Gazeta.pl – portal oraz wiele serwisów tematycznych. Bądź częścią tego i twórz z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Dołącz do działu rozwoju produktu reklamowego Gazeta.pl
Kilka słów o zespole, do którego rekrutujemy.
Zespół Produktu Reklamowego Gazeta.pl - zajmujemy się rozwojem oferty reklamowej w naszym portalu. Tworzymy nowe produkty, optymalizujemy obecne oraz analizujemy ich efektywność. Tworzymy dużo materiałów reklamowych, ofertowych i wewnętrznych. Cały czas dużo się u nas dzieje! Tutaj nie będziesz się nudzić, zapewnisz sobie ciągły rozwój i mnóstwo wyzwań! Jesteśmy zgraną paczką ludzi, która się lubi. Pracujemy zdalnie, ale spotykamy się też często w biurze, by nie być dla siebie tylko twarzami z Teams’ów. Jeśli masz kreatywny umysł, potrafisz patrzeć na swoje działania w strategiczny sposób, ale jednocześnie jesteś dokładną, rzetelną i odpowiedzialną osobą z inicjatywą do działania, to szukamy właśnie Ciebie! Przeczytaj czym będziesz się zajmować, co możemy Ci zaoferować i aplikuj! Do zobaczenia!