Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Tworzymy portale i projekty internetowe, prasę, radio, kino, telewizję, reklamę zewnętrzną, wydajemy książki oraz produkujemy i dystrybuujemy filmy. Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Avanti, Radio Złote Przeboje, Kino Helios, Stopklatka to tylko niektóre z naszych marek.
Dołącz do działu marketingu Gazeta.pl!
Koordynator projektów marketingowych
TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ:
- masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub agencji kreatywnej,
- śledzisz najnowsze trendy w obszarze reklamy internetowej oraz znasz narzędzia marketingu internetowego, a świat cyfrowy nie ma przed Toba tajemnic,
- doskonale odnajdujesz się w pracy projektowej,
- masz lekkie pióro i z łatwością redagujesz teksty,
- lubisz wyzwania kreatywne, myślenie nieszablonowe sprawia Ci przyjemność
- bardzo dobra organizacja, samodzielność i nastawienie na cel to Twoje mocne strony,
- jesteś osobą komunikatywną, pełną energii, zorientowaną na szukanie nowatorskich rozwiązań,
- praca pod presją czasu i wielozadaniowość stanowią dla Ciebie wyzwanie,
- posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim, chętnie korzystasz z zagranicznych źródeł.
TOWJA PRZYSZŁOŚĆ:
- będziesz tworzyć koncepcje oraz realizować działania promocyjne portali, serwisów, aplikacji oraz wydarzeń specjalnych,
- ściśle współpracować z redakcją, grafikami, działem sprzedaży oraz partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji nowych projektów,
- analizować konkurencję i trendy,
- odpowiadać za budżet w ramach określonych projektów,
- oceniać efektywności działań.
DLACZEGO WARTO?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
- zdobycie doświadczenia w branży medialnej przy ciekawych projektach o dużej skali,
- doskonałą atmosferę w pełnym pasji i zaangażowania zespole.