Kierownik/Kierowniczka produkcji wideo
Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Dostarczamy aktualne informacje, komentujemy bieżącą sytuację i jesteśmy obecni przy najważniejszych wydarzeniach rozrywkowych, lifestyle’owych i sportowych. Naszą ambicją jest zmienianie świata na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Prawa człowieka, wolne media, ekologia, edukacja, zdrowie psychiczne, generacja Z, inkluzywny język, fact checking, dziennikarstwo rozwiązań, opinie i komentarze to filary pracy dziennikarzy naszego portalu.
Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie, planowanie oraz egzekwowanie harmonogramów produkcji,
- tworzenie oraz weryfikowanie i optymalizowanie kosztów dotyczących produkcji,
- koordynowanie harmonogramów produkcyjnych – w tym w szczególności zespołów w kontekście wolnych zasobów,
- nadzór i koordynacja produkcji zleconych w kontekście zamówień oraz rozliczeń kosztów,
- wsparcie formalności związanych z zatrudnieniem aktorów lub prezenterów, w tym w procesach związanych z organizacją castingów/ doboru uczestników do programów,
- ścisła współpraca z działem realizacji i zasobami studia w procesie zarządzania dostępnością ludzi oraz sprzętu,
- kontakt z autorami i podwykonawcami w kwestii uzgadniania rozliczeń, nanoszenie poprawek do rozliczeń, wyjaśnianie ewentualnych niezgodności.
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego kierownika produkcji video w redakcjach internetowych bądź stacjach telewizyjnych w tym także realizacji programów na żywo;
- wiedza z zakresu wykorzystywanych na planie filmowym i telewizyjnym technik i sprzętu;
- znajomość zagadnień post-produkcyjnych;
- znajomość flow produkcyjnego i kontrolowanie procesu produkcji programu/ materiału na każdym etapie;
- doświadczenie w sporządzaniu kosztorysów produkcyjnych, analizy kosztów oraz doświadczenie w kontroli kosztów na różnych etapach produkcji;
- umiejętności produkcyjne i organizacyjne zarówno do produkcji małych, powtarzalnych typowo internetowych jak i większych, live-owych, studyjnych
- odnajdowanie się w sytuacjach pracy pod presją czasu przy wielu produkcjach jednocześnie;
- dobra znajomość branży (konkurencji, agencji kreatywnych, firm produkcyjnych, podwykonawców freelance, lokacji, scoutów, studia tv, studia audio etc.);
- umiejętności negocjacyjne;
To oferujemy:
- pracę hybrydową na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
- przy zatrudnieniu w oparciu o kontrakt B2B (możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dostęp do karty Multisport, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru),
- pracę w jednej z największych grup medialnych w Polsce, w przyjaznej przestrzeni biurowej, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, sauna, basen oraz parking dla rowerów.