Dyrektor operacyjny ds. digital
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- zarządzanie podległymi obszarami biznesowymi: sprzedaż internetowa, social media marketing oraz rozwój portalu WeddingDream,
- tworzenie i realizacja kampanii digital i e-commerce, wdrażanie produktów reklamowych w obszarze digital,
- planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych online oraz realizacja celów sprzedażowych,
- analiza wskaźników efektywności prowadzonych działań, stały monitoring, optymalizacja oraz rekomendacje zmian,
- bieżąca analiza trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu,
- rekomendowanie i wdrażanie innowacji w obszarze komunikacji online,
- rozwój platform internetowych i aplikacji mobilnych,
- opracowywanie raportów, analiza danych, budowanie rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań,
- współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi,
- zarządzanie i rozwój podległego zespołu,
- planowanie i efektywne zarządzanie powierzonym budżetem.
Czym zwrócisz naszą uwagę?
- doświadczeniem w obszarach internetowych (e-commerce, SEM, SEO, PPC, marketing mobilny, merchandising internetowy),
- prowadzeniem kampanii digital w agencji reklamowej / interaktywnej lub po stronie klienta w dziale marketingu,
- co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze e-commerce/marketingu internetowego na stanowisku kierowniczym,
- doskonałą organizacją pracy i zorientowaniem na osiąganie celów,
- doświadczeniem w zarządzaniu zespołami,
- znajomością narzędzi analitycznych, opracowywaniem raportów, wyciąganiem wniosków i budowaniem rekomendacji,
- bardzo dobrą znajomością języka angielskiego,
- doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi.
Co Ci proponujemy?
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,
- atrakcyjny program menadżerski,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość współpracy z ekspertem ślubnym nr 1 w Polsce i jej zespołem.
Kontakt: