Doradztwo Mediowe zajmuje się kompleksową obsługą w zakresie budowania efektywnych strategii marketingowych oraz tworzeniem kampanii wykorzystujących efekt synergii różnych mediów. Oferujemy sprzedaż czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej m.in. w Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Tok Fm, sieci kin Helios i w internecie.
Dołącz do naszego zespołu sprzedaży jako:
Doradca mediowy
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI:
• wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów nie sprawia Ci problemu,
• posiadasz doświadczenie w sprzedaży usług dla klientów biznesowych, lub w pracy na podobnym stanowisku w mediach lub agencjach reklamowych,
• praca z celem jest dla Ciebie motywatorem - konsekwentnie dążysz do jego realizacji,
• umiesz budować długotrwałe relacje biznesowe oraz prowadzić negocjacje,
• jesteś osobą zaangażowaną i umiejącą pracować pod presją czasu.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
• pozyskiwaniem nowych klientów z Krakowa i okolic,
• tworzeniem kampanii reklamowych głównie w stacjach: Złote Przeboje, TOK FM, Radio Pogoda, Rock Radio, w Internecie lub kinach Helios w całej Polsce,
• przygotowaniem raportów z prowadzonych działań.
PROPONUJEMY CI:
• umowę o pracę,
• wynagrodzenie składające się z podstawy, premii i prowizji,
• podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
• możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
• szkolenia produktowe z zakresu reklamy, analizy i planowania kampanii w mediach.
Zainteresowała Cię powyższa oferta? Prześlij nam swoje CV, chętnie Cię poznamy!
Prześlij nam swoje CV na adres: kariera@agora.pl, w temacie wiadomości wpisz Doradca mediowy/Kraków. Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę AGORA S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.)”.