Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 47 nowoczesnych kin i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Cenimy różnorodność, zaangażowanie i poczucie humoru. A co dla Ciebie jest ważne?
Badacz / Analityk
Twoja Teraźniejszość:
- posiadasz warsztat badawczy w metodach ilościowych i jakościowych,
- dobrze rozumiesz techniki badawcze i umiesz je wykorzystać,
- potrafisz opracowywać wyniki i je interpretować,
- umiesz przygotowywać raporty i prezentować materiały przed większym audytorium,
- znasz narzędzia takie jak: TGI, NetTrack, Megapanel,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim,
- dodatkowo docenimy znajmość R,
- jesteś osobą dociekliwą i lubisz rozmawiać z ludźmi.
Twoja przyszłość z nami:
- prowadzenie badań ilościowych (badania kontentowe, badania potrzeb) oraz jakościowych wśród użytkowników Gazeta.pl,
- prowadzenie badań B2B (np. z klientami reklamowymi),
- analizowanie i opracowywanie wyników prowadzonych badań,
- koordynowanie procesów badawczych na styku z działami marketingu i redakcji.
DLACZEGO WARTO:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego, wśród zgranego kilkuosobowego działu doświadczonych analityków i badaczy Internetu,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych.