AUDIENCE ENGAGEMENT MANAGER
Zadajesz dobre pytania. Umiesz poprowadzić dyskusję w sieci. Wiesz, jak wygląda praca w mediach. Znasz się trochę na UX, trochę na e-mail marketingu i całkiem nieźle na social media. Płynne przechodzenie między różnymi zadaniami sprawia Ci przyjemność. Jeśli przy większości tych stwierdzeń kiwasz głową na „tak”, dołącz do naszego zespołu Strategii Online, odpowiedzialnego za 133 tysiące cyfrowych prenumeratorów Gazety Wyborczej.
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI:
• masz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w mediach lub agencji reklamowej na stanowiskach związanych z social media, e-commerce lub marketingiem,
• lubisz ludzi i lubisz z nimi rozmawiać - na żywo (z nami) i w Internecie (z czytelnikami),
• umiesz (i pokażesz nam przykłady) angażować odbiorców pomysłowymi akcjami,
• znasz się na community management,
• jesteś na bieżąco z trendami ze świata online,
• świetnie piszesz po polsku,
• chętnie podejmujesz wyzwania, lubisz uczyć się nowych rzeczy i wymyślać sobie zadania.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
• codzienną pracą nad kanałami social media Gazety Wyborczej,
• wymyślaniem akcji angażujących czytelników serwisów Wyborczej,
• kontaktem z czytelnikami w każdej formie - komentarzy w social media, na forum, listów, w artykułach,
• szukaniem sposobów docierania do nowych czytelników i dbania o prenumeratorów,
• zadaniami, których sami jeszcze nie znamy, bo chcemy je wspólnie z Tobą wymyślić.
PROPONUJEMY CI:
• umowę o pracę w zespole zajmującym się płatnymi treściami,
• podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
• możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
• pracę w Warszawie, przy ul. Czerskiej.
CZEKAMY NA TWOJE CV!
APLIKUJ