Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 48 nowoczesnych kin i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Cenimy różnorodność, zaangażowanie i poczucie humoru. A co dla Ciebie jest ważne?
Analityk produktu reklamowego
TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ:
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków,
- pasjonuje Cię świat reklamy digital,
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami wspomagającymi pracę zespołów handlowych,
- znasz i narzędzia: Gemius PBI, TGI, NetTrack, Kantar Media, IAB AdEx adreal,
- cechuje Cię systematyczność, dokładność i spostrzegawczość,
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą na potrzeby innych, umiejącą pracować z wymagającym klientem,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy.
Docenimy:
- znajomość SAS Visual Analytics,
- znajomość rynku reklamy internetowej.
TWOJA PRZYSZŁOŚĆ Z NAMI:
- współpraca z działem sprzedaży, rozwoju produktu i marketingu B2B, w celu budowania spójnej strategii sprzedażowej,
- tworzenie raportów, analiz oraz rekomendacji rozwiązań sprzedażowych,
- uczestniczenie w etapach tworzenia nowych ofert sprzedażowych,
- analiza rynku reklamowego, ze szczególnym uwzględnieniem trendów reklamy internetowej,
- poszukiwanie argumentów sprzedażowych dla oferty reklamowej gazeta.pl przy użyciu narzędzi analitycznych,
- budowanie narracji sprzedażowej oraz szukanie przewag konkurencyjnych w oparciu o dane,
- przygotowywanie argumentów sprzedażowych w oparciu o analizy i dane,
- budowaniem prezentacji marketingowych i sprzedażowych.
DLACZEGO WARTO:
- umowa o pracę,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- możliwość wyboru benefitów, m.in. karty Multisport, a także skorzystania z promocji marek z Grupy Agora,
- możliwość udziału w turniejach sportowych i spotkaniach firmowych,
- praca w Warszawie, przy ul. Czerskiej w komfortowym budynku firmy.