|
|
|
|
|
|
|
Telewizja publiczna w USA będzie promować Polaków. Powstaje seria ,,Made in Poland. The Road to the Top"
Studio produkcyjne z Chicago we współpracy z amerykańską telewizją publiczną szykuje serial dokumentalny ,,Made in Poland. The Road to the Top". - To projekt, który nie tylko przybliży Amerykanom sukcesy Polaków w kluczowych branżach, ale także otworzy nowe możliwości dla Polaków na globalnym rynku. Naszym celem jest trwałe zakorzenienie Polski w amerykańskiej świadomości medialnej, aby stała się rozpoznawalnym i cenionym ośrodkiem innowacji i przedsiębiorczości na świecie - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Ślusarczyk, CEO Independent Film Factory. więcej
|
Polsat rusza z nagraniami do ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Pół roku przed emisją
W tym tygodniu ruszają nagrania do 22. edycji programu ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo", która trafi na antenę stacji dopiero jesienią tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wiosną program ma pierwszy raz w historii przerwę w emisji. więcej
|
Nowa stacja Viaplay na liście kanałów serwisu Canal+
W poniedziałek późnym wieczorem na samym końcu listy kanałów serwisu streamingowego Canal+ pojawiła się stacja o ID: Viaplay Channel 2. Wyświetla się subskrybentom na aplikacjach Smart TV i mobilnej platformy. Nie widać jej natomiast na liście kanałów serwisu Canal+ na przeglądarce komputera. więcej
|
Związkowcy w TVP chcą kolejnego dodatku. Tym razem na Wielkanoc
Dwa działające w Telewizji Polskiej związki zawodowe zwróciły się do władz spółki o przyznanie pracownikom dodatkowego świadczenia na Wielkanoc. Argumentują to infacją. więcej
|
Format "Must be the music" wrócił na antenę Polsatu. Ilu widzów miała premiera?
Pierwszy odcinek reaktywowanego po latach programu ,,Must be the music" przyciągnął przed ekrany średnio 1,1 mln widzów - wynika z danych Nielsena. Polsat był liderem oglądalności w piątkowym wieczornym paśmie. więcej
|
Bojkot m.in. Netfliksa i Disney+. Powodem polityka Trumpa
Internauci m.in. z Kanady i Francji zachęcają do bojkotu amerykańskich produktów i usług na znak protestu przeciwko polityce prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa. Część z jego przeciwników, poinformowało o anulowaniu subskrypcji Netfliksa, Disney+, Max, Paramount+, Apple TV+ czy Amazon Prime Video. więcej
|
Puls na żądanie w naziemnej telewizji cyfrowej
Telewizja Puls we współpracy z Emitelem, operatorem multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej, wprowadza nową funkcjonalność do usługi telewizji hybrydowej PlayPuls. Chodzi o "Puls na żądanie". Katalog zawiera filmy fabularne, seriale i inne programy z oferty TV Puls i Puls 2. więcej
|
Wulgaryzmy w prawicowych stacjach. Reporter odpychany na kontrmanifestacji smoleńskiej
W poniedziałek rano na antenach Telewizji Republika i wPolsce24 pojawiło się kilka wulgaryzmów, wypowiedzianych przez uczestników kontrmanifestacji w miesięcznicę katastrofy smoleńskiej. Reporterzy obu stacji nie unikali nagrywania takich słów, Michał Gwardyński zadawał pytania z tezami, jeden z protestujących go odepchnął. więcej
|
Dywan na taras, balkon czy do altany - jak dopasować model do przestrzeni? Urządzanie zewnętrza to nie tylko wybór mebli ogrodowych czy oświetlenia. Równie istotnym elementem aranżacji jest dywan, który może nadać tarasowi, balkonowi lub altanie przytulny charakter oraz zwiększyć funkcjonalność przestrzeni. Jednak aby chodnik wpasował się w projekt oraz cieszył oko przez długi czas, warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biedronka rozsyła specjalne sms-y. Ten ruch to uderzenie w Lidla
Sieć sklepów Lidl Polska, która w swojej aktualnej kampanii porównuje swoje ceny z cenami w konkurencyjnej Biedronce doczekała się odpowiedzi swojego konkurenta. Należący do Jeronimo Martins dyskontowy gigant rozsyła specjalne sms-y, kierujące do strony z porównaniem paragonów obu sieci. Wynika z niego, że taniej jest w Biedronce niż w Lidlu. więcej
|
Polka na czele strategii Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej
Barbara Grabiwoda objęła stanowisko chief commerce strategy officer w Publicis Groupe na region Europy Centralnej i Wschodniej (CEE). więcej
|
Group One mierzy lukę płacową w swoich strukturach
Group One, grupa marketingowo-technologiczna w Polsce, do ktorej należą takie agencje, jak m.in. Value Media i Change Serviceplan zmierzyła swój poziom luki płacowej. Jak podaje firma, wynik 0,6 proc. skorygowanej luki potwierdza, że dysproporcje w wynagrodzeniach ze względu na płeć jej nie dotyczą. więcej
|
Tajni agenci monitorują ceny w nowej kampanii Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację nowej kampanii Carrefour ,,500 cen równamy do najniższych". Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS. więcej
|
Producent "Hotelu Paradise" z nowym logo. "Symbol nowoczesności"
Firma Golden Media Polska zajmująca się produkcją programów telewizyjnych, zaprezentowała nowy logotyp. Projekt, który ma być odzwierciedleniem rozwoju firmy, przygotowała agencja brandingowa ze Szwecji. - Nowe logo to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol naszej ewolucji jako firmy - mówi Grzegorz Piekarski, prezes Golden Media Polska. więcej
|
Oromed zatrudnił kierownika e-Commerce
Do zespołu Oromed, producenta sprzętu medycznego dołączył Sebastian Umiński, obejmując stanowisko kierownika e-Commerce i nadzór nad lokalną i międzynarodową sprzedażą e-commerce na portfolio produktów medycznych, konsumenckich i suplementów diety. więcej
|
Ernest Dalewski dołącza do zespołu welovemedia
Do agencji digital marketingowej welovemedia dołączył Ernest Dalewski obejmując stanowisko senior account managera. więcej
|
Smartney przekonuje, że "pożyczanie ma w jednym palcu"
Firma pożyczkowa Smartney Grupa Oney wystartowała z telewizyjną kampanią wizerunkowo-sprzedażową ,,Pożyczka w jednym palcu", promującą szybkie pożyczanie nawet większych kwot. To jeden z elementów nowej strategii firmy, która kieruje swoje finansowanie do nowej grupy docelowej klientów. więcej
|
Młoda sprinterka ambasadorką Lenovo
Marka Lenovo rozpoczęła współpracę z Anastazją Kuś, jedną z najbardziej utalentowanych polskich sprinterek młodego pokolenia. Olimpijka została nową ambasadorką serii Yoga, w tym najnowszych tabletów Yoga Tab Plus. więcej
|
Wiosenne porządki Izabeli Kuny w reklamach Play
Play zaczął nową kampanię swojej oferty abonamentowej i dostępnych w niej smartfonów. W reklamach występuje aktorka Izabela Kuna. więcej
|
Immersja, relacje i innowacje: jak gamingowe wydarzenia kształtują relacje z graczami Gamingowe wydarzenia przyciągają rzesze entuzjastów, tworząc przestrzeń, w której pasja, rywalizacja i technologia spotykają się w jednym miejscu. To właśnie tam kształtują się trendy, zacieśniają się społeczności, a marki zyskują unikalną okazję do budowania autentycznych relacji z graczami. IEM Katowice 2025 po raz kolejny udowodniło, że gaming to coś więcej niż rozrywka - to dynamiczny ekosystem, w którym zaangażowanie odbiorców i innowacyjne podejście do komunikacji definiują sukces. W tym kontekście RTV EURO AGD, jako marka obecna na takich wydarzeniach, w pełni dostrzega potencjał gamingu, traktując go jako kluczowy element swojej strategii budowania relacji z graczami. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska podatkiem przykręci śrubę big techom? "Walczymy o suwerenność cyfrową"
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski ogłosił w poniedziałek plan wprowadzenia w Polsce podatku cyfrowego. Uderzałby w globalne, głównie amerykańskie korporacje technologiczne jak Google czy Facebook. Czy nowa regulacja to tylko ,,straszak" na USA czy realna koncepcja, na której Polska zarobi miliardy złotych? więcej
|
Nie ma mocnych na Netfliksa. Disney+ ze spadkiem. W tych serwisach oglądamy filmy, seriale i sport
Na Netfliksa niezmiennie przypada ok. połowy łącznego czasu korzystania przez polskich internautów z platform streamingowych z wideo. W lutym spore wzrost osiągnęły Canal+ online, Player i CDA Premium, a znacząco zmalały wyniki Disney+. więcej
|
Seria rozstań dziennikarzy z Weszło. Stanowski ma sprzedać udziały
Kilku dziennikarzy pożegnało się ostatnio z serwisem sportowym Weszło, należącym do Krzysztofa Stanowskiego. Ma on sprzedać część swoich udziałów Marcinowi Szpalerskiemu ze spółki zarządzającej platformą Fuksiarz.pl. więcej
|
Burda Media Polska wzmacnia zespół. Dołączył były dyrektor z Iberionu
Jarosław Machocki, dotąd sprzedaży obszaru biznes i finanse w Iberionie, objął nowo utworzone stanowisko new business director w Burda Media Polska. Będzie odpowiadał m.in. za pozyskiwanie klientów strategicznych oraz tworzenie ofert długofalowych współprac. więcej
|
Zalando wprowadza program lojalnościowy
Zalando, platforma modowo-lifestylowa, wprowadza w Polsce darmowy program Plus, który nagradza aktywność użytkowników. Ma on pozwolić na dalsze zacieśnienie relacji z klientami w naszym kraju. więcej
|
Serial ,,Dojrzewanie" na Netfliksie. Znak rozpoznawczy: jedno ujęcie
,,Dojrzewanie" opowiada o tym, jak świat pewnej rodziny wywraca się do góry nogami, gdy 13-letni Jamie Miller zostaje aresztowany za zamordowanie nastoletniej koleżanki. Widzowie od razu zostają wciągnięci w mroczną opowieść o tym, co się dokładnie stało, a rodzina bohatera i terapeutka próbują zrozumieć dlaczego. więcej
|
Netflix podjął szybką decyzję w sprawie show księżnej Meghan
Netflix oficjalnie zapowiedział na jesień premierę drugiego sezonu programu lifestylowego ,,Z miłością, Meghan", którego główną bohaterką jest księżna Sussex Meghan. więcej
|
Nowy manager w Kanale Zero
Konrad Cichosz dołączył do agencji Arskom jako sales konsultant odpowiedzialny za Kanał Zero. Wcześniej pracował m.in. w Spotlight Agency oraz Melody Media. więcej
|
Koniec białych plam w dostępie do sieci? Resort cyfryzacji ma plan
Ministerstwo Cyfryzacji zamierza zlikwidować tzw. białe plamy na mapie dostępu do internetu. Rozwiązań tego problemu przedstawiciele resortu będą szukać wspólnie z przedstawicielami branży telekomunikacynej. W poniedziałek podpisano list intencyjny w tej sprawie i powołano grupę roboczą ds. rozwoju telekomunikacji. więcej
|
X z kolejną awarią tego samego dnia. Elon Musk mówi o "cyberataku"
W poniedziałek po południu użytkownicy platformy X ponownie informowali o problemach z jej działaniem. Była to kolejna awaria medium należącego do Elona Muska tego dnia w odstępie zaledwie kilku godzin. Wieczorem amerykański miliarder skomentował sprawę, mówiąc o "potężnym cyberataku". więcej
|
Czterech chętnych na TikToka w USA
Przejęciem części aktywów właściciela TikToka w USA są zainteresowane cztery grupy - stwierdził prezydent Donald Trump. Do początku kwietnia Trump opóźnił wejście w życie ustawy zakazującej działalność w obecne formie TikToka w USA. więcej
|
Twórca ,,Krytyki Politycznej" rusza z kolejną zbiórką dla Ukrainy. Reakcja na decyzję Trumpa
Zakup karetek wojskowych dla Ukrainy to cel zbiórki internetowej, którą zainicjowali socjolog, publicysta i założyciel "Krytyki Politycznej" Sławomir Sierakowski. Zbiórka prowadzona jest za pośrednictwem platformy Zrzutka.pl. Jedna karetka wojskowa kosztuje 300 tys. dol. więcej
|
,,Dużo przed nami do zrobienia". Za nami Debata Kobiet w Polskim Radiu RDC Za nami Debata Kobiet pod hasłem ,,Za kwiatka podziękuję. Poproszę prawo". Z okazji Dnia Kobiet na antenie Polskiego Radia RDC rozmawialiśmy o najważniejszych wyzwaniach, przed którymi postawione są panie we współczesnym świecie. Poruszono kwestie finansowe, prawne, jak i te poświęcone szeroko pojętemu bezpieczeństwu. To wszystko w trakcie trzech paneli. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska marka modowa klientem agencji Big Picture
BLAAR, polska marka modowa projektująca ubrania dla kobiet niższego wzrostu, dołączyła do grona klientów Big Picture - poinformowano w komunikacie prasowym. Agencja odpowiada m.in. za otwarcie pierwszego butiku stacjonarnego marki w Warszawie oraz kompleksową obsługę PR-ową. więcej
|
|
|