|
|
|
|
|
|
|
UKE przyjrzy się multipleksowi telewizyjnemu. ,,Będziemy się tłumaczyć"
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej zajmie się tematem MUX-L2 naziemnej telewizji cyfrowej, którego główny nadajnik nie działa od ponad dwóch miesięcy. - Jeśli prezes UKE wystąpi z zapytaniem w tej sprawie, to będziemy się tłumaczyć - mówi Wirtualnemedia.pl Roman Olma, prezes stacji TVT z Rybnika, która jest operatorem multipleksu lokalnego. więcej
|
Republika ma sześć razy wyższą widownię niż wPolsce24. Ale nadaje o wiele mniej reklam
W lutym Republika wyemitowała mniej reklam niż miesiąc temu i mniej niż rok temu, chociaż jej udział w rynku oglądalności rośnie i sprawił, że stała się liderem oglądalności stacji informacyjnych w Polsce. Tymczasem konkurencyjna stacja wPolsce24 (Fratria) mimo o wiele niższej oglądalności wyemitowała siedem razy więcej spotów więcej niż stacja kierowana przez Tomasza Sakiewicza. więcej
|
Niedzielne "Kwiatki polskie" o innej porze. Znamy datę startu
Niedzielne wydania programu "Kwiatki polskie" mają być nadawane w TVP Info już o 20.15, a ich premiera jest planowana na 30 marca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Program będzie miał bardziej rozrywkową formułę na codzienne "Kwiatki" -- zapowiada w rozmowie z nami Katarzyna Kasia. więcej
|
Mniej abonentów Canal+ w Europie, ale wyższe przychody
Canal+ na koniec 2024 roku miał na wszystkich rynkach 26,937 mln abonentów. Tym samym baza klientów poszerzyła się o 118 tys. Głównie dzięki rynkom afrykańskim i azjatyckim. W Europie firma straciła 120 tys. abonentów. Może się jednak pochwalić wzrostem przychodów. więcej
|
Polsat zmienił oprawę na wiosnę
Od niedzieli Polsat ma nie tylko wiosenną ramówkę, ale nadaje też odświeżoną oprawą graficzną. Dominuje w niej kolor żółty, który zastąpił granatowy. więcej
|
TVP z reportażem o artystach cenzurowanych za czasów PiS
Telewizja Polska pokaże reportaż "Artyści na cenzurowanym", w którym głos zabiorą znane postacie ze świata kultury, filmu czy rozrywki, które w czasach rządów Zjednoczonej Prawicy stały się obiektem ataków ze strony TVP. Swoimi historiami podzielą się m.in. Agnieszka Holland, Maciej Stuhr czy Krystyna Janda. więcej
|
Prapremiery programów TVN na platformie Player
Użytkownicy płatnych pakietów Playera mogą oglądać prapremierowe odcinki produkcji z wiosennej ramówki TVN. Na przykład przed czwartkową premierą w telewizji linearnej udostępniono im drugi odcinek 30. sezonu ,,Kuchennych rewolucji". Subskrybenci Max mieli dostęp tylko do pierwszego odcinka, emitowanego tydzień temu. więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska odchodzi z Canal+
Karolina Korwin-Piotrowska, po sześciu latach współpracy, żegna się z stacją Canal+, gdzie prowadziła ,,Aktualności filmowe". Dziennikarka chce postawić na swój projekt. więcej
|
Kłopoty nadawcy stacji naziemnej. Potrzebuje pieniędzy, żeby poradzić sobie z długiem
Spółka Red Carpet TV, należąca do notowanej na giełdzie Red Carpet Media Group, zaczyna postępowanie restrukturyzacyjne. Potrzebuje zewnętrznego finansowania, żeby poradzić sobie z zadłużeniem. Należąca do Red Carpet TV stacja Vidoc TV niedawno zniknęła z naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Z tymi dziennikarzami się zgadzamy. Wśród liderów Rachoń, Stanowski i Olejnik
W sondażu CBOS jako dziennikarze, którzy wyrażają poglądy i oczekiwania Polaków, najczęściej wymieniali byli Michał Rachoń, Krzysztof Stanowski, Monika Olejnik i Bogdan Rymanowski. Z którymi dziennikarzami utożsamiają się zwolennicy lewicy, prawicy i partii centrowych? więcej
|
,,Policjanci z sąsiedztwa" wracają do Telewizji WP. Rusza nowy sezon
Od 5 marca br. Telewizja WP będzie nadawać 7. sezon serialu dokumentalnego ,,Policjanci z sąsiedztwa". Widzowie zobaczą zarówno znane z poprzednich sezonów pary funkcjonariuszy, jak i nowych policjantów. więcej
|
Dywan na taras, balkon czy do altany - jak dopasować model do przestrzeni? Urządzanie zewnętrza to nie tylko wybór mebli ogrodowych czy oświetlenia. Równie istotnym elementem aranżacji jest dywan, który może nadać tarasowi, balkonowi lub altanie przytulny charakter oraz zwiększyć funkcjonalność przestrzeni. Jednak aby chodnik wpasował się w projekt oraz cieszył oko przez długi czas, warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych aspektów. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Euvic Media z obsługą kampanii Polskiego Radia
Agencja Euvic Media wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie. Pokonała w nim trzech konkurentów. więcej
|
|
Kolejna stacja zniknie z DAB+. Ksiądz Olszewski pożegnał się ze słuchaczami
Ksiądz Michał Olszewski poinformował, że w związku z zajęciem przez organy ścigania kont bankowych, jest zmuszony zakończyć działalność Radia Profeto. Stacja zakończy zarówno emisję na falach FM, w systemie radia cyfrowego DAB+, jak i w internecie. więcej
|
|
Szef KRRiT służbowo na zaprzysiężeniu Trumpa. Będzie zawiadomienie do prokuratury
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski odbył niedawno podróż służbową do USA, w czasie której oglądał inaugurację drugiej kadencji Donalda Trumpa - ustaliło TOK FM. Rzeczniczka KRRiT podkreśla, że Świrski ,,od lat utrzymuje aktywne relacje transatlantyckie z różnymi przedstawicielami życia publicznego w USA". Aktywista Bartosz Staszewski zapowiada, że zawiadomi w tej sprawie prokuraturę, NIK i Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych. więcej
|
|
Radiowa Dwójka z nowym cyklem. Rusza "Jazzowy Klub Polskiego Radia"
W piątek 7 marca na antenie Programu II Polskiego Radia zadebiutuje nowy cykl koncertowy. W ramach ,,Jazzowego Klubu Polskiego Radia" w legendarnym Studiu S4 wystąpią zarówno mistrzowie tego gatunku, jak i obiecujący debiutanci. Jazzowe koncerty będą transmitowane nie tylko na antenie Dwójki, ale i w sieci. więcej
|
|
|
|
|
Politycy wygenerowani w AI z "radykalnym" przesłaniem. To akcja Klubu Jagiellońskiego
Konserwatywny think-tank Klub Jagielloński przygotował spot z udziałem najważniejszych kandydatów w wyborach prezydenckich oraz byłych prezydentów RP wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. To część kampanii społecznej organizacji pod hasłem ,,Radykalny program na radykalne czasy". więcej
|
Energetyki tylko dla pełnoletnich. Lider rynku się nie zmienił
Pomimo wprowadzenia ograniczeń w sprzedaży energetyków nieletnim, w 2024 roku pozycja tych napojów na sklepowych półkach, wbrew prognozom, nie osłabiła się - wynika z nowego raportu eLeader, przestawiającego ekspozycję napojów energetyzujących w minionym roku. Najwięksi producenci w ciągu roku zwiększyli swoje udziały półkowe aż o 6,4 proc. Pojawiło się też 214 nowych propozycji produktowych. więcej
|
Marta Fabiś awansowała w agencji Skivak
W lutym 2025 r. Marta Fabiś objęła stanowisko chief operating officer (COO) w niezależnej agencji marketingowej Skivak, z oddziałami w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Węgrzech i Ukrainie. więcej
|
Marcin Dorociński w nowej reklamie marki Bytom
Marka Bytom (VRG S.A) promuje wiosenno - letnią kolekcję hasłem ,,Celebrujemy ważne dla Was chwile wspólnie". Motto nawiązuje do takich wartości, jak męskość, braterstwo i wspólnotowość, a także siła dobrego stylu przekazywanego z pokolenia na pokolenie. W reklamach występuje aktor Marcin Dorociński. więcej
|
Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy
Firma Electronic Arts (EA), wydawca gier wybrała GroupM (WPP) jako swojego globalnego partnera mediowego. więcej
|
Klątwa wiedzy. Jak uniknąć popularnego błędu w content marketingu?
Twoje marketingowe arcydzieła nie trafiają do odbiorców? Winowajcą może być klątwa wiedzy. Sprawdź, jak unikać tego błędu poznawczego i jakie techniki stosować, by skutecznie przyciągać uwagę klientów. więcej
|
Polska wódka w Formule 1. Takiej współpracy jeszcze nie było
Produkowana w Polsce wódka Belvedere, należąca do koncernu LVMH, została oficjalną wódką Formuły 1. więcej
|
Kobiety w mediach, reklamach i polityce. Badaczka: nadal traktowane są stereotypowo
Choć reklamy odchodzą od jawnie seksistowskich przekazów, to nadal kobiety przedstawiane są w nich stereotypowo - jako osoby, które choć pełnią ważne i odpowiedzialne funkcje zawodowe, przede wszystkim są opiekunkami innych. Nie lepsza sytuacja jest w mediach, polityce i show-biznesie - uważa badaczka z Uniwersytetu SWPS. więcej
|
L'Oréal angażuje influencerki do projektu Pro Squad
Firma L'Oréal Professionnel stworzyła L'Oréal Pro Squad - grupę influencerek współpracujących z marką. Są to Hania Puchalska, Inez Lis, Marcysia Ryskała oraz Roksana Kwiatkowska. więcej
|
Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny
Do działu kreatywnego agencji Molecular Creative dołączył Maciej Robak, obejmując stanowisko senior art directora. więcej
|
Ewa Gajewska na czele marketingu w Grupie Arche
Pracę jako dyrektor marketingu Grupy Arche zaczęła Ewa Gajewska. Wcześniej była związana m.in. z firmami Uroda Polska, Komex Aryton oraz kilkoma wydawnictwami prasowo-internetowymi. więcej
|
CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie - CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
"Baza umarłych, trumienki, zimny bufet". Tak redakcje szykują się na śmierć ważnych osób
Większość sprawnych redakcji już przygotowała materiały na wypadek śmierci papieża Franciszka. W różnych newsroomach różnie się to nazywa, ale zasada działania jest taka sama. Trzeba być gotowym, by o "godzinie zero" mieć materiał jak najszybciej. Tego typu sylwetki są przygotowywane od lat. - Zbieranie tego typu materiałów to nie ,,hienowatość" ani jakieś złowróżbne działania mediów. To po prostu profesjonalne działanie, uwzględniające mechanizmy, jakimi się rządzą media i potrzeby odbiorców - tłumaczy Robert Feluś, dziennikarz, wykładowca Uniwersytetu SWPS, były naczelny "Faktu" i "Wprost". więcej
|
Będą ograniczenia w wydawaniu prasy samorządowej? Głos wydawców jednoznaczny
Ministerstwo kultury chce ograniczeń w prowadzeniu medialnej działalności samorządów. Zakazu tego typu aktywności domagają się Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych i Stowarzyszanie Mediów Lokalnych. - Konkurowanie z dotowanymi przez samorządy gazetami jest trudne dla gazet prywatnych, a postępowanie samorządu uznać trzeba za nieuczciwe w stosunku do przedsiębiorców - wydawców niezależnej prasy lokalnej - przekonują przedstawiciele mediów. więcej
|
Grupa ZPR Media upraszcza strukturę. Jeden dział od e-commerce
Od marca wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media zostały skonsolidowane w jednym dziale. Kieruje nim Arkadiusz Mężyński, dyrektor e-commerce. więcej
|
|
|
Polacy za pan brat z mediami społecznościowymi. Facebook nieustannie na szczycie
Jak podaje najnowszy raport DataReportal "Digital 2025: Poland", Polacy na dobre rozgościli się w przestrzeni mediów społecznościowych. Co ciekawe, pomimo wieszczenia końca Facebooka, odnotowuje on wzrosty i znajduje się na szczycie portali społecznościowych (18,7 mln użytkowników), a wyprzedza go tylko YouTube (29 mln). więcej
|
Dziennikarz TVN Turbo i youtuber Boxdel zatrzymani ws. loterii w internecie
Kolejne zatrzymania w śledztwie dotyczącym loterii w internecie, w którym zarzuty usłyszał m.in. Kamil L. znany jako Budda. Służby zatrzymały w środę 10 osób, a wśród nich m.in. dziennikarze motoryzacyjni i influencerzy. więcej
|
Była korespondentka Polsatu i TVP startuje na YouTubie. Rozmowy o zdrowiu i rozwoju
Zuzanna Falzmann, w przeszłości m.in. dziennikarka Polsatu i Telewizji Polskiej, uruchamia kanał youtube'owy FeelZenn o zdrowiu, rozwoju osobistym i mindfulness. - W przestrzeni publicznej zbyt mało jest dyskusji o dobrostanie psychicznym, harmonii i uważności - podkreśla. więcej
|
Instagramowe rolki w osobnej aplikacji? Nowy pomysł na konkurowanie z TikTokiem
Szef Instagrama, Adam Mosseri, rozważa wydzielenie funkcji reels (rolek) do osobnej aplikacji, aby skuteczniej konkurować z TikTokiem - podał serwis "The Information", powołując się na doniesienia pracownika Instagrama. więcej
|
Grupa Pracuj znów na zakupach. Przejmuje Kadromierz
Za ok. 20 mln zł Grupa Pracuj przejmuje 65,5 proc. udziałów spółki Kadromierz oferującej rozwiązania do planowania i zarządzania czasem pracy. Wśród sprzedających jest m.in. fundusz Pracuj Ventures założony przez Przemysława Gacka, szefa Grupy Pracuj. więcej
|
Były szef wideo w naTemat otwiera swoje studio podcastowe
Mateusz Trusewicz, były szef wideo w grupie naTemat, założył studio podcastowe, które działa pod marką Studio Miś. Jego wyróżnikiem jest pięć unikalnych scenografii, które pozwalają twórcom dopasować oprawę wizualną podcastu do charakteru marki i przekazu. więcej
|
Sklepy i producent z karą za zmowę cenową. Mają zapłacić miliony zł
Prezes UOKiK nałożył w sumie 66 mln zł kar na Jura Poland i właścicieli sklepów Media Markt, Media Ekspert oraz RTV Euro AGD za zmowę cenową dotyczącą sprzedaży ekspresów do kawy- poinformował w środę urząd. więcej
|
Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?
W 2024 roku sprzedaż brutto na platformie e-commerce Erli poszła w górę 67 proc., a jej przychody netto - o 89 proc. Działa tam ponad 30 tys. sprzedawców. więcej
|
Eutelsat zamiast Muska dostarczy internet walczącej Ukrainie?
Europejska spółka Eutelsat prowadzi rozmowy z Unią Europejską w sprawie dostarczania usług internetu satelitarnego Ukrainie - podała agencja Reuters. Akcje firmy zdrożały na giełdzie o ponad 80 proc. więcej
|
Grupa ZPR Media upraszcza strukturę. Jeden dział od e-commerce
Od marca wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media zostały skonsolidowane w jednym dziale. Kieruje nim Arkadiusz Mężyński, dyrektor e-commerce. więcej
|
Cinkciarz przegrał w sądzie. Nie odzyska kluczowego statusu
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę spółki Conotoxia, właściciela kantoru internetowego Cinkciarz.pl, na decyzję Komisji Nadzoru Finansowego z października ub.r. KNF pozbawiła firmę statusu krajowej instytucji płatniczej. więcej
|
Ekonomia, bezpieczeństwo i zmiany prawa. Debata Kobiet w Polskim Radiu RDC W Polskim Radiu RDC 8 marca stawiamy na kobiety. Zapraszamy na Debatę Kobiet pt. ,,Za kwiatka podziękuję. Poproszę prawo" - będziemy rozmawiać o najważniejszych wyzwaniach, przed którymi postawione są panie we współczesnym świecie. Została ona podzielona na trzy panele - ekonomia, bezpieczeństwo i zmiany prawa - które poprowadzą założycielka Forbes Women Polska Aleksandra Karasińska oraz nasze dziennikarki Nula Stankiewicz i Agnieszka Gozdyra. W debacie wezmą udział m.in. wiceministra rodziny Aleksandra Gajewska, Olga Zabolewicz - główna specjalistka ds. legislacji NASK czy Dagmara Adamiak - prawniczka, prezeska Fundacji RÓWNiE. -- To wyjątkowa debata -- zapowiada szefowa Polskiego Radia RDC Emilia Benedykcińska. materiał reklamowywięcej |
|
|