|
|
|
|
|
|
|
"Telewizja ciągle ma się świetnie". Rozmawiamy z Edwardem Miszczakiem
- Spora część serwisów streamingowch nadal nie zarabia. A telewizja zarabia i to nieźle - przekonuje Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat. Miszczak opowiedział mi, na co stawia w wiosennej ramówce Polsatu, dlaczego "twoja Twarz Brzmi Znajomo" ma przerwę w emisji, jaki problem z producentami ma telewizja i jak streaming wpływa na produkcję seriali. więcej
|
TOP 20 kanałów w lutym. Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej
TVP1 była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce, awansując z czwartej pozycji, a tuż za kanałami tzw. wielkiej czwórki znalazła się Republika. Ciekawie było też w grupie komercyjnej, gdzie Polsat wyprzedził TVN. więcej
|
Reporterka "Faktów" chce przeprosin od posła PiS. Pozew już w sądzie
Dziennikarka "Faktów" TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska złożyła pozew cywilny przeciwko posłowi PiS Jackowi Ozdobie, w którym domaga się przeprosin i wpłaty na Fundację TVN. W grudniu zeszłego roku Ozdoba w programie "7. Dzień Tygodnia w Radiu ZET" stwierdził, że dziennikarka jest "na telefon Donalda Tuska". więcej
|
Polski kanał po 7 latach zmieni nazwę i profil
Red Carpet Media Group, nadawca kanału Red Carpet TV niebawem wystąpi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazwy i profilu stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Czerwonych dywanów jest niestety w polskiej przestrzeni coraz mniej i stąd te plany - tłumaczy Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG. więcej
|
Przybyło widzów "Farmy". Hitem finał programu
Średnio 1,14 mln widzów śledziło w Polsacie czwarty sezon ,,Farmy" - wynika z danych Nielsena. Program miał więcej widzów niż przed rokiem, a sam finał cieszył się większym zainteresowaniem niż w poprzednim sezonie. Ostatni odcinek ,,Farmy" obejrzało 1,44 mln widzów. Polsat już zapowiedział kolejną edycję programu. więcej
|
Rewolucja w Vectrze. Klient wybiera, na jak długo umowa
Vectra wprowadza nowe oferty bez długoterminowej umowy dla wszystkich głównych usług, czyli telewizji, Internetu i telefonii komórkowej. W trwającej kampanii reklamowej operator podkreśla elastyczność i pełną swobodę korzystania z oferty. więcej
|
Nowy kanał telewizyjny w Play
Operator Play wprowadził do oferty stację telewizyjną Echo24. Mogą z niej korzystać klienci z całego kraju. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w przypadku dawnej sieci kablowej UPC Polska, kanał działa jedynie na Dolnym Śląsku. więcej
|
Kanał Telewizji Polsat kanał opuścił dodatkowy multipleks naziemny
Nowa TV to kolejna stacja telewizyjna, która opuściła MUX-L2 naziemnej telewizji cyfrowej. Na multipleksie lokalnym dostępnym w województwie śląskim kanał był dostępny w wysokiej rozdzielczości. Nowa TV prowadzi też emisję na ogólnopolskim MUX-8, ale jedynie w standardowej rozdzielczości. więcej
|
Część klientów Canal+ straciła dostęp do jednej stacji
Kanał Biznes24 zakończył emisję satelitarną w ramach platformy cyfrowej Canal+. Stacja jest dalej dostępna dla abonentów i subskrybentów Canal+, ale w streamingu. Prezes Biznes24 tłumaczył ten ruch ,,odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku oraz oczekiwania widzów". więcej
|
TVP z ukraińskojęzycznym kanałem. Ruszyła Slawa TV
Od poniedziałku nadaje nowy, ukraińskojęzyczny kanał TVP - Slawa TV. Polsko-ukraińska redakcja będzie nie tylko informować o wydarzeniach na Ukrainie i świecie, ale i wzmacniać więzi między Polską a Ukrainą. Slawa TV to jedno z najważniejszych wdrożeń Ośrodka Mediów dla Zagranicy i ważny element polskiej polityki wschodnie - informuje TVP. więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" z nową prezenterką pogody. Prowadzi kanał razem z Maciejem Orłosiem
Do grona prowadzących prognozę pogody w ,,Pytaniu na śniadanie" dołączyła Paulina Koziejowska. Wcześniej była związana m.in. z Red Carpet TV, Superstacją, Nowa TV TV.Disco, Tele 5 i ,,Super Expressem". więcej
|
Zmiana w emisji ,,Raportu specjalnego". Program Bianki Mikołajewskiej rzadziej na antenie
W tym sezonie nie co tydzień, a co dwa na antenie telewizyjnej Jedynki będzie ukazywał się ,,Raport specjalny". Pierwsze wydanie nowej serii magazynu śledczego Bianki Mikołajewskiej we wtorek 4 marca. więcej
|
Nie żyje uczestniczka ,,MasterChef Nastolatki". ,,Tej śmierci nie da się wytłumaczyć"
Ekipa programu "Masterchef Nastolatki" żegna Aleksandrę S., której śmierć potwierdziła w niedzielę policja. Na instagramowym profilu programu TVN pojawił się pożegnalny wpis poświęcony uczestniczce pierwszej edycji kulinarnego show. więcej
|
Skróć ścieżkę zakupową klienta i zwiększ sprzedaż dzięki InPost Pay Zakupy online zrewolucjonizowały sposób, w jaki klienci kupują produkty - szybkość, wygoda i łatwość finalizacji transakcji to główne czynniki, które sprawiają, że e-commerce dynamicznie się rozwija. Jednak wraz ze wzrostem popularności zakupów online pojawiają się także wyzwania - zbyt długa i skomplikowana ścieżka zakupowa może zniechęcać klientów i prowadzić do porzucania koszyków. Dowiedz się, jak InPost Pay może pomóc Twojemu e-commerce zwiększyć konwersję i ograniczyć liczbę porzuconych koszyków! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT chciał stworzyć bank wizerunków. Teraz mówi o ,,zbrodni" rządu
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji chciał wprowadzenia usługi polegającej na weryfikacji i certyfikacji wizerunku oraz głosu. Miałaby ona przeciwdziałać deepfake'om. - Mieliśmy takie plany, ale Sejm decyzją o obcięciu nam 50 milionów złotych z budżetu i 6 etatów w samej KRRiT, po prostu rozwalił to. To jest jedna z gorszych zbrodni, którą koalicja z Donaldem Tuskiem na czele zrobiła - mówił Maciej Świrski na niedawnej konferencji prasowej. więcej
|
|
|
|
|
Twórca Socializera wraca na rynek. Tworzy ,,ChatGPT dla influencer marketingu"
Łukasz Misiukanis, twórca grupy Socializer oraz Marek Myślicki ze Stor9 wchodzą na rynek z nowym start-upem technologicznym Generation9 - Tech & Data driven Influencer Marketing. więcej
|
,,Handlujemy najlepszym towarem". MediaMarkt rusza z nową serią reklam
Agencja Publicis Warsaw została partnerem digitalowej komunikacji MediaMarkt i odpowiada za nową platformę komunikacyjną marki w social mediach. więcej
|
Grupa Blix z nowym business development directorem
Mateusz Dąbrowski został nowym business development directorem w Grupie Blix, działającej w obszarze aplikacji zakupowych i reklamy natywnej. więcej
|
Michał Tober za Rafała Oracza CEO Grupy Adnext
Michał Tober, wcześniej członek zarządu AdNext, objął stanowisko prezesa Grupy. Rafał Oracz, poprzedni CEO, pozostaje w zarządzie. Zmiana została podyktowana m.in. dynamicznym rozwojem spółek funkcjonujących pod parasolem AdNext oraz koniecznością nowego podziału zadań i odpowiedzialności w ramach zarządu. więcej
|
Kuba Błaszczykowski ambasadorem Goldsaver.pl
Legenda reprezentacji Polski, piłkarz Kuba Błaszczykowski został ambasadorem marki Goldsaver.pl i będzie wspierał działania pierwszego w Polsce sklepu internetowego, w którym uncję królewskiego kruszcu można kupić "po kawałku". więcej
|
Biuro komunikacji marketingowej klienta biznesowego PKO BP ma nową dyrektorkę
Z początkiem marca Karolina Rosińska objęła stanowisko dyrektorki biura komunikacji marketingowej klienta biznesowego banku PKO BP. więcej
|
Doda, Chajzer i Rozenek-Majdan ukarani za reklamy bez oznaczeń. Ile zapłacą?
Dorota ,,Doda" Rabczewska, Filip Chajzer i Małgorzata Rozenek-Majdan zostali ukarani przez prezesa UOKiK grzywnani za nieoznaczone wpisy reklamowe na Instagramie. Łącznie mają zapłacić prawie pół mln zł. więcej
|
Oshee głównym partnerem Igi Świątek
Marka napojów funkcjonalnych Oshee została głównym partnerem Igi Świątek. W ramach współpracy tenisistka zostanie m.in. twarzą kampanii reklamowych marki. więcej
|
Komfort zakupów bez wychodzenia z domu w nowej reklamie mamyito.pl
Platforma e-grocery mamyito.pl rozpoczyna nową, wizerunkową kampanię reklamową. Działania pod hasłem ,,Komfort zakupów bez wychodzenia z domu" mają na celu podkreślenie szybkości, wygody i komfortu, jakie oferują zakupy spożywcze przez internet, z dostawą prosto do klienta. więcej
|
Nexera w najnowszej kampanii wspiera relacje między bliskimi
Nexera, dostawca multi-światłowodu w Polsce rozpoczął kampanię ,,Siatka kontaktów", której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie codziennych relacji z bliskimi i roli jaką odgrywają w tym zakresie nowoczesne technologie. Twarzą kampanii została utytułowana siatkarka Magdalena Stysiak. więcej
|
,,Anora" i ,,The Brutalist" triumfują na Oscarach. Jest polski akcent
Na gali Oscarowej nagrody w najważniejszych kategoriach otrzymali twórcy filmów ,,Anora" i ,,The Brutalist". Nagrodzony został też Kieran Culkin za rolę w ,,Prawdziwym bólu" nakręconym w Polsce, statuetki nie dostała zaś ,,Dziewczyna z igłą". więcej
|
Ciastka Krakuski w nowej odsłonie
Marka ciastek Krakuski rusza w nowej odsłonie, która jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania konsumentów. Zakres zmian polega na odświeżeniu szaty graficznej opakowań oraz nowej idei komunikacyjnej, która wystartuje już w marcu tego roku. więcej
|
Łukasz Wojnowski w zespole Performance Labs
Do zespołu agencji Performance Labs dołączył Łukasz Wojnowski. Przez ostatnie 10 lat współpracował z MediaGroup Worldwide. więcej
|
,,Zrób to z głową. Weź gotową!" zachęca Lisner w nowej kampanii
Pod hasłem ,,Zrób to z głową. Weź gotową!" wystartowała najnowsza kampania sałatek Lisner przygotowana przez Opus B. więcej
|
VML globalną agencją Generali
Agencja VML(należy do WPP) wygrała przetarg i została globalną agencją strategiczno-kreatywną firmy ubezpieczeniowej Generali. więcej
|
CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie - CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nowy właściciel stawia na nogi serwisy dawnego Marquarda
Dawna spółka Marquard Media Polska to dziś New Media Wave, zarządzające portfolio sześciu serwisów tematycznych. Teraz przechodzą one gruntowne zmiany. - Po wprowadzeniu zmian oraz unowocześnieniu layoutu notujemy wzrost odsłon oraz wzrost unikalnych użytkowników, a prace jeszcze nie zostały zakończone - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Musiał, prezes New Media Wave. Spółka zatrudnia też cały czas nowe osoby do redakcji. więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" bez szefowej białych stron. Kolejne odejście z redakcji
Z ,,Dziennikiem Gazetą Prawną" (Infor PL) żegna się Anita Sobczak, szefowa działu Kraj, Świat i Gospodarka - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z redakcją jest związana od prawie sześciu lat. więcej
|
Zmiana dyrektora handlowego u wydawcy ,,Pulsu Biznesu"
Jan Rojewski, chief revenue officer i dyrektor handlowy, zakończył pracę w Bonnier Business Polska, wydawcy ,,Pulsu Biznesu" i Bankier.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejmuje Paweł Kossak. więcej
|
U wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej" nowa szefowa marketingu
Z początkiem marca stanowisko dyrektorki marketingu Grupy DGP (Infor) objęła Małgorzata Golińska, która ma skupić się na wzmacnianiu pozycji marki, optymalizacji działań subskrypcyjnych oraz zwiększaniu zaangażowania odbiorców. więcej
|
|
|
Nowy właściciel stawia na nogi serwisy dawnego Marquarda
Dawna spółka Marquard Media Polska to dziś New Media Wave, zarządzające portfolio sześciu serwisów tematycznych. Teraz przechodzą one gruntowne zmiany. - Po wprowadzeniu zmian oraz unowocześnieniu layoutu notujemy wzrost odsłon oraz wzrost unikalnych użytkowników, a prace jeszcze nie zostały zakończone - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Musiał, prezes New Media Wave. Spółka zatrudnia też cały czas nowe osoby do redakcji. więcej
|
Postępowanie ws. TikToka i Reddita. Chodzi o dane dzieci
Brytyjski organ zajmujący się ochroną danych osobowych, The Information Commissioner's Office (ICO), wszczął dochodzenie przeciwko platformom społecznościowym TikTok i Reddit. Chodzi o ochronę prywatności najmłodszych użytkowników. więcej
|
Były menedżer Wirtualnej Polski na czele sprzedaży w Iberionie. Jego zastępcą Lidia Cybulska
Przemysław Mańkowski zaczyna pracę w firmie Iberion jako chief commercial officer. Poprzednio był związany z Wirtualną Polską, a wcześniej m.in. z QuarticON i NextWebVentures. W Iberionie będzie blisko współpracował z chief sales officerem Lidią Cybulską. więcej
|
Allegro zwija studencki Smart!
Za dwa tygodnie zniknie możliwość przedłużania studenckiej wersji usługi Allegro Smart! Nowi użytkownicy nie mogą się tam rejestrować już od września 2024 roku. więcej
|
Ekonomia, bezpieczeństwo i zmiany prawa. Debata Kobiet w Polskim Radiu RDC W Polskim Radiu RDC 8 marca stawiamy na kobiety. Zapraszamy na Debatę Kobiet pt. ,,Za kwiatka podziękuję. Poproszę prawo" - będziemy rozmawiać o najważniejszych wyzwaniach, przed którymi postawione są panie we współczesnym świecie. Została ona podzielona na trzy panele - ekonomia, bezpieczeństwo i zmiany prawa - które poprowadzą założycielka Forbes Women Polska Aleksandra Karasińska oraz nasze dziennikarki Nula Stankiewicz i Agnieszka Gozdyra. W debacie wezmą udział m.in. wiceministra rodziny Aleksandra Gajewska, Olga Zabolewicz - główna specjalistka ds. legislacji NASK czy Dagmara Adamiak - prawniczka, prezeska Fundacji RÓWNiE. -- To wyjątkowa debata -- zapowiada szefowa Polskiego Radia RDC Emilia Benedykcińska. materiał reklamowywięcej |
|
|