|
|
|
|
|
|
|
Nowe studio Republiki później. Kiedy rewolucja w programie ,,Dzisiaj"?
Miesiąc temu władze Republiki sugerowały, że pod koniec lutego uruchomione zostanie nowe studio programu ,,Dzisiaj". Obecnie już wiadomo, że program informacyjny prowadzony m.in. przez Danutę Holecką nie przejdzie metamorfozy w tym miesiącu. Szef wydawców Republiki Jarosław Olechowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że emisja z nowego studia ruszy najpóźniej na przełomie marca i kwietnia. więcej
|
Rośnie piractwo telewizyjne? Statystki policyjne pokazują skalę zjawiska
W 2024 roku polscy funkcjonariusze policji ujawnili 325 przestępstw związanych z sharingiem, czyli popularną wśród piratów telewizyjnych metodą. Rok wcześniej wykryto ich o około setkę mniej. Walka z procederem jest trudna, bo mimo likwidacji stron nielegalnych platform, kolejne wyrastają jak grzyby po deszczu. więcej
|
,,The Traitors" znów w TVN. Ilu widzów obejrzało start sezonu?
Prawie 850 tys. widzów obejrzało pierwszy odcinek drugiej edycji programu ,,The Traitors. Zdrajcy" na antenie TVN - wynika z danych Nielsena. Stacja w porze emisji programu prowadzonego przez Malwinę Wędzikowską była liderem rynku w grupach komercyjnych. więcej
|
Polski operator wymienił kanały erotyczne. ,,Podwyższenie jakości"
Zmiany w ofercie sieci kablowej Inea. Dostępne w ramach pakietu Play kanały erotyczne Vivid Touch i Vivid Red HD zostały zamienione na kanały Redlight HD i Private HD. Przedstawicielka operatora tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl m.in. wynikami oglądalności. Do tańszego pakietu trafiły też dwa kanały BBC. więcej
|
Była dziennikarka TVN24 w TVP Info
Monika Cwalina-Kucharczyk pracuje w TVP Info jako reporterka. Wcześniej współpracowała m.in. z RMF FM i TVN24. więcej
|
Max produkuje nowy polski serial z Tomaszem Kotem w roli głównej
Ruszyły zdjęcia do kolejnej produkcji Max Original. Historia przedstawiona w serialu jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami opisywanymi w książce ,,Niebo. Pięć lat w sekcie", autorstwa Sebastiana Kellera. W rolach głównych zobaczymy między innymi Stanisława Linowskiego i Tomasza Kota. więcej
|
Karnowski z kolejnymi pretensjami do Republiki. Poszło o wizytę Andrzeja Dudy w USA
Michał Karnowski skrytykował Telewizję Republika za to, że w sobotę wieczorem przez kilkadziesiąt minut pokazywała, jak Andrzej Duda czekał na spotkanie z Donaldem Trumpem podczas konferencji CPAC. - Musimy wyjaśnić, kto - prowokacją czy nieświadomie - chciał uderzyć w sukces prezydenta Andrzeja Dudy i ważny interes Polski - podkreślił. Karnowski kolejny raz kieruje zarzuty wobec Republiki. więcej
|
wPolsce24 prosi o 1,5 proc. podatku. Na patencie mediów Sakiewicza
Telewizja wPolsce24 (Fratria) zachęca do przekazywania jej 1,5 proc. podatku dochodowego, mimo że nie ma fundacji ze statusem organizacji pożytku publicznego. Współpracuje przy tym z fundacją mającą taki status. Analogiczne rozwiązanie wykorzystują od lat media Tomasza Sakiewicza. więcej
|
Menedżer z Telewizji Puls w radzie nadzorczej MOC TV
Bartłomiej Kosek, dyrektor działu badań i analiz w Telewizji Puls, został powołany na szefa rady nadzorczej w Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV". więcej
|
Sztuka wpisana w DNA biznesu Połączenie sztuki i biznesu ma wiele wymiarów. Tym bardziej oczywistym jest aspekt inwestycyjny. Jednak na przykładzie Banku Pekao S.A. można zaobserwować, że działania związane ze sztuką mogą znacznie wykraczać poza ten aspekt, a tradycyjne instytucje finansowe pełnią też rolę mecenasów sztuki, wspierając młodych artystów, a nawet przenosząc ich prace do bankowych aplikacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T-Mobile z nowym pozycjonowaniem marki. Dawid Podsiadło w reklamach
Dziś T-Mobile startuje z nową platformą komunikacyjną pod hasłem #BurzymyBariery, w ramach której ambasadorem marki został muzyk i wokalista Dawid Podsiadło. To efekt repozycjonowania marki T-Mobile na polskim rynku, która w swojej działalności chce się skupić na burzeniu barier komunikacyjnych w społeczeństwie i łączeniu ludzi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Producenci chcą zniesienia zakazu reklamy implantów piersi i wypełniaczy skóry
W lutym zaczęła działać Komisja Etyki i Reklamy, powołana przez Organizację Pracodawców Przemysłu Medycznego Technomed. Głównym jej priorytetem na ten rok jest doprowadzenie do zniesienia zakazu reklamy wyrobów medycznych stosowanych w medycynie estetycznej i stomatologii. - Brak możliwości reklamy tych produktów sprawia, że pacjent nie ma dostępu do informacji o możliwych do zastosowania u niego produktach, ani ich cechach - mówi nam przedstawicielka branży. więcej
|
BBDO po raz pierwszy od 30 lat wprowadza globalne pozycjonowanie
Agencja kreatywna BBDO (Omnicom Group), po raz pierwszy od prawie 30 lat wprowadziła globalne pozycjonowanie pod hasłem "Do big things" [,,Rób wielkie rzeczy"], podkreślając, że ,,wielkość" nie polega na rozmiarze, lecz na rozwiązywaniu wielkich problemów, osiąganiu wielkich wyników i współpracy z markami o odważnych ambicjach. więcej
|
Nowy manager w DoubleVerify. Przeszedł z Initiative
DoubleVerify wzmacnia polskie biuro, do którego dołącza Maciej Sadza, przechodząc z agencji Initiative Poland. W DoubleVerify objął stanowisko senior account manager. więcej
|
"Lekcja bez tabu" w nowej kampanii fundacji Anji Rubik
Fundacja Sexedpl założona przez Anję Rubik rozpoczęła kampanię pod hasłem "Ciało obce", w której zwraca uwagę na wciąż ogromną lukę w edukacji seksualnej młodych ludzi. więcej
|
Strauss Cafe Poland kończy współpracę z The & Partnership
Firma Strauss Cafe Poland, właściciel takich marek kawy, jak Pedro's, MK Cafe, Fort zmieniła agencję do obslugi mediowej. więcej
|
Marka CeraVe po raz pierwszy z kampanią na Spotify
Marka kosmetyczna CeraVe promuje się na Spotify, wykorzystując siłę muzyki do budowania świadomości w kategorii pielęgnacji ciała. To część szeroko zakrojonych działań obejmujących także YouTube, Facebook, Instagram, TikTok oraz OOH (outdoor). więcej
|
Agencja oS3 rozszerza współpracę z Chiesi Pharmaceuticals
Agencja oS3, będąca częścią Grupy One House, rozwija swoją wieloletnią współpracę z Chiesi Pharmaceuticals, globalną firmą biofarmaceutyczną, obejmując wsparciem kolejne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. więcej
|
Carat obronił budżet mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. więcej
|
Grupa Danone na dłużej z Rebel Media
Grupa spółek Danone kontynuuje współpracę z agencją mediową Rebel Media i powierza jej obsługę działań niestandardowych dla wszystkich marek Grupy w 2025 roku. Współpraca zakłada rozszerzenie obecności w nowych formatach. więcej
|
Marek Różycki partnerem zarządzającym Foap
W agencji kreatywnej Foap stanowisko partnera zarządzającego objął Marek Różycki. Pracuje w firmie od roku, wcześniej był związany m.in. z Brand New Galaxy, Procter & Gamble i Google. więcej
|
CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie - CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dziennikarze i odbiorcy mediów boją się sztucznej inteligencji. Chodzi o weryfikację źródeł informacji
Australijski uniwersytet RMIT opublikował najnowszy raport o wpływie AI na media. Publikacja wykazała, że zarówno dziennikarze jak i odbiorcy mediów są coraz bardziej zaniepokojeni generatywną sztuczną inteligencją w dziennikarstwie. - Obawa o wykorzystanie sztucznej inteligencji do rozpowszechniania wprowadzających w błąd lub zwodniczych treści znalazła się na szczycie listy wyzwań zarówno dla dziennikarzy, jak i odbiorców wiadomości - powiedział dr T.J. Thomson z Uniwersytetu RMIT w Melbourne w Australii. więcej
|
Tak za Ziobry sprawdzano dziennikarzy. Reakcja na aferę hejterską
W 2021 roku Prokuratura Krajowa przy użyciu oprogramowania Hermes przeanalizowała aktywności w internecie grupy sędziów, adwokatów i dziennikarzy krytycznych wobec reform wymiaru sprawiedliwości za rządów PiS. W tym gronie byli dziennikarze m.in. ,,Gazety Wyborczej", Onetu, OKO.press i TVN24. więcej
|
|
|
TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes
W ramach projektu ,,TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes" przyglądamy się menedżerom, którzy osiągnęli sukces w globalnych strukturach. Zastanawiamy się, co sprawia, że polscy liderzy są tak cenieni w międzynarodowych korporacjach i jaką wartość wnoszą do globalnego biznesu. więcej
|
Kiedy dajemy ,,unfollow" influencerom? Jest nowy raport o influencer marketingu
Ponad połowa respondentów deklaruje, że przestało obserwować influencera właśnie z powodu jego nieetycznego zachowania - wynika z raportu ,,Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach", rzucającego nowe światło na dynamicznie zmieniającego się krajobrazu influencer marketingu. Przygotowała go firma Wavemaker (grupa mediowa GroupM). więcej
|
Nowy wieczorny program w Kanale Zero. Zastąpił cykl Marcina Mellera
,,Wieczór geopolityczny" prowadzony przez Jakuba Dymka zastąpił w piątkowe wieczory w Kanale Zero ,,Kolację Mellera". Marcin Meller zawiesił swój format z uwagi na start Krzysztofa Stanowskiego w wyborach na prezydenta. więcej
|
Katarzyna Miller i Katarzyna Lengren w nowym show ,,Psycho Kasie"
Na kanale telewizji Active Family oraz na platformie streamingowej Vodylla będzie można oglądać nowy cykl - ,,Psycho Kasie", realizowany przez R.D.F. Entertainment. To poradnikowy program psychologiczny w lekkiej formule z udziałem znanej psycholożki i psychoterapeutki Katarzyny Miller oraz Katarzyny Lengren, scenografki, malarki i dziennikarki. więcej
|
Tak za Ziobry sprawdzano dziennikarzy. Reakcja na aferę hejterską
W 2021 roku Prokuratura Krajowa przy użyciu oprogramowania Hermes przeanalizowała aktywności w internecie grupy sędziów, adwokatów i dziennikarzy krytycznych wobec reform wymiaru sprawiedliwości za rządów PiS. W tym gronie byli dziennikarze m.in. ,,Gazety Wyborczej", Onetu, OKO.press i TVN24. więcej
|
RASP zatrudnia nowego dyrektora. Ma odpowiadać za cyberbezpieczeństwo
Z początkiem marca Wojciech Struski obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora cyberbezpieczeństwa i architektury systemów. więcej
|
Zbadano, jak studenci korzystają z ChatGPT
ChatGPT najczęściej przydaje się studentom do streszczania tekstów i researchu przy pisaniu tekstów naukowych. Studenci korzystają z narzędzia chętnie i z ciekawością, ale są świadomi jego ograniczeń - wynika z badań przeprowadzonych w 109 krajach. więcej
|
DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz klienci korzystający z aplikacji mogą wysyłać paczki do pięciu nowych krajów: Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Irlandii oraz Luksemburga. Tym samym z poziomu DPD Mobile możliwe jest już nadawanie przesyłek do 20 europejskich państw w atrakcyjnej cenie od 30 zł. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wzrasta zasięg antyukraińskiej propagandy w polskim internecie
W 2024 roku zidentyfikowano w polskim internecie 327 tys. wpisów, które uderzają w Ukrainę i w Ukraińców. To niemal 13 proc. więcej niż w 2023 roku - wynika z badania realizowanego przez Stowarzyszenie Demagog i Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Wśród kont szerzących antyukraińską narrację i mających największy zasięg na portalu X i na Facebooku znalazł się profil europosła Grzegorza Brauna. więcej
|
Nowa szefowa komunikacji w MON
Stanowisko dyrektorki Departamentu Komunikacji i Promocji w Ministerstwie Obrony Narodowej objęła Magdalena Skorupka-Kaczmarek. Departament utworzono w grudniu 2024 roku z sześciu wydziałów, które wcześniej były częścią Centrum Operacyjnego Ministra Obrony Narodowej. więcej
|
Ewa Gołaszewska-Pacek przeszła z Aliganza do Big Picture
Do zespołu agencji Big Picture dołączyła Ewa Gołaszewska-Pacek, obejmując stanowisko senior PR consultant. więcej
|
Emka klientem agencji Good One PR
Firma Emka, działająca w branży gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi, nawiązała współpracę z agencją Good One PR. więcej
|
|
|