|
|
|
|
|
|
|
UKE zaczął konsultacje dotyczące nowego pasma. Radio cyfrowe zamiast ósmego multipleksu?
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął konsultacje dotyczące nowego Planu Zagospodarowania Częstotliwości dla zakresu 174-230 MHz. To pasmo VHF zajmowane przez MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej, a w przyszłości być może przez dodatkowe multipleksy DAB+. - Na razie mogę potwierdzić, że Emitel zabierze głos w konsultacjach - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sobucka, rzeczniczka firmy. więcej
|
wPolsce24 prosi o 1,5 proc. podatku. Na patencie mediów Sakiewicza
Telewizja wPolsce24 (Fratria) zachęca do przekazywania jej 1,5 proc. podatku dochodowego, mimo że nie ma fundacji ze statusem organizacji pożytku publicznego. Współpracuje przy tym z fundacją mającą taki status. Analogiczne rozwiązanie wykorzystują od lat media Tomasza Sakiewicza. więcej
|
Koniec "Mistrzowskich pojedynków". Ilu widzów miał program TVN?
Sześcioodcinkowy program TVN "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory" oglądało średnio 420 tys. widzów - wynika z danych firmy Nielsen. więcej
|
TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych
Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok. więcej
|
Wszystko, co wiemy o trzecim sezonie ,,Euforii" od Maxa
Produkcja trzeciego i prawdopodobnie ostatniego sezonu serialu ,,Euforia" wreszcie ruszyła. W ciągu trzech lat, które minęły od premiery drugiego sezonu, wiele się zmieniło, jeśli chodzi o to, kto wróci do obsady produkcji HBO. więcej
|
Drugi sezon ,,The Traitors: Zdrajcy" z kilkoma zmianami. Producentka zdradza szczegóły
Premiera drugiego sezonu reality show ,,The Traitors. Zdrajcy" odbyła się w TVN, w niedzielę o 19.30, czyli w nowym paśmie emisji. Zmian w programie będzie więcej. W nowych odcinkach pojawią się np. zadania, które można uznać za kontrowersyjne. - Roboczo nazwaliśmy je: cmentarz, groby, pogrzeb czy tortury - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka formatu. więcej
|
Za tyle lata Zygmunt Solorz. Ta jego spółka nie jest odlotowym biznesem
Należąca do Zygmunta Solorza spółka Jet Story oferująca loty czarterowe osiągała w ostatnich latach ok. 200 mln zł przychodów rocznie, z czego nawet ponad 20 mln zł płacił jej sam biznesmen. Dużo gorzej jest z rentownością, wskutek czego firma ma 100 mln zł ujemnych kapitałów własnych. więcej
|
Warner Bros Discovery planuje kolejny rebranding serwisu Max
Wizerunek platformy Max, która wcześniej działała pod szyldem HBO Max, ma znowu bardziej nawiązywać do filmowo-serialowych kanałów HBO. Bloomberg poinformował, że w Warner Bros. Discovery trwają prace nad rebrandingiem wizualnym marki. więcej
|
Odrzucono odwołanie Canal+ od decyzji regulatora
Rada Stanu, czyli francuski odpowiednik najwyższego sądu administracyjnego, odrzucił skargi nadawców C8 i NRJ12 dotyczące nieprzedłużenia przez Arcom koncesji naziemnych tym kanałom. Canal+ wydał oświadczenie, w którym poinformował, że 400 miejsc pracy we Francji jest zagrożonych. więcej
|
Czy Polacy przepłacają za platformy cyfrowe? Sprawdziliśmy ceny w 10 krajach
Stany Zjednoczone i Hiszpania to kraje, gdzie płatna telewizja jest znacznie droższa niż w Polsce. Oferta francuskiego Canal+ jest bardzo atrakcyjna pod względem cen i praw sportowych. W Rosji nie można oglądać zachodnich kanałów, ale opłaty są bardzo niskie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl dotyczącej cen wybranych platform cyfrowych w 10 krajach Europy i świata. więcej
|
Platforma Canal+ znacząco poszerza zasięg
Grupa Canal+ i Samsung Electronics, największy na świecie producent telewizorów Smart TV, rozszerzyły swoje strategiczne partnerstwo na ponad 40 terytoriów na całym świecie. Dzięki nowemu porozumieniu aplikacja serwisu streamingowego Canal+ będzie dostępna także na telewizorach z 2024 i 2025 roku. więcej
|
Szef Eleven Sports zniknął z anteny. Zaważyły problemy zdrowotne
Patryk Mirosławski, dyrektor operacyjny i szef redakcji Eleven Sports w Polsce, od dłuższego czasu nie pojawia się już na antenie stacji. Powodem są poważne problemy zdrowotne, z którymi zmagał się w ub.r. więcej
|
Tradycyjna telewizja dalej traci widzów. Przejmuje ich streaming
Duży spadek popularności tradycyjnej telewizji. Z raportu Kantar Global Quick View obejmującego 80 tys. respondentów w 37 krajach wynika, że odsetek widzów oglądających tylko i wyłącznie linearne kanały spadł z 12 proc. w 2021 roku do 7 proc. na początku 2025 roku. więcej
|
Czy warto kupić Nową Californię jako alternatywę dla klasycznego kampera? Marzysz o podróżach bez ograniczeń, ale nie chcesz inwestować w dużego kampera? Nowa California Volkswagena to propozycja, która łączy w sobie zalety samochodu osobowego i kompaktowego kampera. Ten popularny model od lat zyskuje uznanie wśród miłośników caravaningu, którzy cenią sobie mobilność i funkcjonalność. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom przestrzennym, California oferuje wszystko co niezbędne do komfortowego podróżowania i odpoczynku na łonie natury, bez kompromisów związanych z prowadzeniem dużego pojazdu. W dodatku pozwala na swobodne poruszanie się po mieście, co jest znaczącym atutem w porównaniu do tradycyjnych kamperów. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gazetki Kauflandu przestaną trafiać do skrzynek pocztowych
Sieć sklepów Kaufland Polska nie będzie już dostarczać swoich gazetek reklamowych do domów klientów. Będą dostępne jedynie w sklepach sieci. więcej
|
Marek Kmiecik na czele marketingu Homla
Marek Kmiecik został członkiem zarządu i chief marketing officerem w firmie Homla zajmującej się sprzedażą wyposażenia wnętrz - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Agencja reklamująca SKOK-i wchłonęła spółkę producencką
Agencja marketingowa Apella, obsługująca m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka, wchłonęła Grupę Producencką YO!, której była jedynym udziałowcem. więcej
|
Z FCB&theMilkman do adidasa
Grzegorz Pocztarski dołączył do zespołu firmy adidas obejmując stanowisko brand communications manager East Europe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za rynki Polski, Czech, Słowacji i Węgier. więcej
|
Ryki klientem agencji Valkea Media
Spółdzielnia Mleczarska Ryki, producent serów dojrzewających, rozpoczęła współpracę z agencją 360 stopni - Valkea Media. więcej
|
Sony Music w kampanii zaprasza do domu pełnego artystów
Wytwórnia fonograficzna Sony Music Entertainment rozpoczyna kampanię pod hasłem "Wash Your Ears", w której chce w nietuzinkowy sposób ukazać różnorodność i wielowymiarowość swojego katalogu artystów. więcej
|
IKEA wysyłała klientom SMS-y w środku nocy
W ramach zabawnej akcji zorganizowanej późnym wieczorem we współpracy z agencją Rethink, IKEA Kanada zaskoczyła osoby cierpiące na bezsenność klasyczną wiadomością SMS w środku nocy, a niektórych - dostarczając pod ich drzwi zupełnie nowy materac. więcej
|
PKP Intercity chce mieć program lojalnościowy dla pasażerów
PKP Intercity wznawia prace nad programem lojalnościowym dla pasażerów - poinformował PAP prezes kolejowej spółki Janusz Malinowski. Dodał, że pasażerowie mogliby korzystać np. z bonusów dla stałych klientów, jak rabaty na kolejne przejazdy. więcej
|
Carrefour nie daje rady Żabce? Znów ubyło mu małych sklepów
Przez trzy lata z Polski zniknęło ponad 170 sklepów convencience należących do Carrefoura. W 2024 roku sprzedaż porównywalna we wszystkich polskich sklepach firmy zmalała o 3 proc. więcej
|
Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ogłaszamy nominacje do Wirtuali 2025. Rusza głosowanie Kapituły
Nieco ponad dwa tygodnie wystarczyły, żeby spłynęło do nas ok. 450 zgłoszeń w I edycji konkursu Wirtuale, w którym nagrodzimy najlepsze media i ludzi mediów w Polsce. Teraz znamy już po 5 nominowanych w każdej kategorii, którzy powalczą o zwycięstwo łącznie w 14 kategoriach. więcej
|
Iberion ściąga kolejnego byłego menedżera Wirtualnej Polski. On już "szuka walecznych handlowców"
Do zespołu firmy Iberion, wydawcy m.in. portalu Goniec i Świat Gwiazd, dołączy niebawem Przemysław Mańkowski - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował w Wirtualnej Polsce, a wcześniej m.in. w NextWeb Media i Agorze. Mańkowski poszukuje już ludzi do pracy w zespole sprzedaży firmy. więcej
|
CEEId: skuteczna metoda identyfikacji użytkowników i zwiększania skuteczności działań performance
Nowoczesne podejście do identyfikacji użytkowników i personalizacji kampanii reklamowych stawia Wirtualną Polskę w roli lidera technologicznego na rynku marketingu internetowego. Kluczowym elementem dającym przewagę jest unikatowe narzędzie - CEEId , które efektywniej pozwala dotrzeć do klientów w świecie bez cookies i daje możliwość skutecznej reklamy we wszystkich przeglądarkach. więcej
|
Coniemiara, notabene, żygać. TOP10 błędów językowych w internecie
Marka Nadwyraz.com we współpracy z serwisem Polszczyzna.pl po raz kolejny przeanalizowały błędy językowe najczęściej popełniane przez użytkowników polskiego internetu w 2024 roku. W TOP10 znalazły się m.in. słowa "coniemiara", "żygać" czy "złodzieji". Najwięcej można znaleźć na Facebooku i platformie X. więcej
|
True crime szturmuje rynek podcastów. Dlaczego lubimy się bać?
Aż cztery z 10 najchętniej słuchanych podcastów na Spotify w 2024 roku to produkcje true crime. Podcasty te powstają jak grzyby po deszczu. Mimo że powielają często tę samą tematykę, to i tak przyciągają grono nowych odbiorców. Dlaczego ta lubimy tematykę ociekającą krwią? - Atrakcyjność true crime polega na połączeniu napięcia, intrygi związanej z prawdziwymi wydarzeniami oraz wartości edukacyjnej - tłumaczy Julia Levander ze Spotify. więcej
|
Serial Netfliksa z De Niro hitem w Polsce. Jak oceniają go krytycy?
W sześcioodcinkowym thrillerze politycznym Netfliksa zatytułowanym ,,Dzień zero" Robert De Niro wciela się w rolę szanowanego byłego prezydenta George'a Mullena, który jako szef specjalnej komisji śledczej szuka sprawców katastrofalnego w skutkach cyberataku. To nowy numer jeden Netfliksa w Polsce mimo że oceny krytyków nie napawają optymizmem. więcej
|
Wszystko, co wiemy o piątym sezonie ,,Emily w Paryżu"
Finał czwartego sezonu ,,Emily w Paryżu" zapowiadał, że piąta odsłona tej francuskiej telenoweli będzie rozgrywać się w dwóch miastach. Zebraliśmy najnowsze wiadomości o tym, co wydarzy się w kolejnym sezonie przygód Emily. więcej
|
Algorytmy sprzyjają skrajnie prawicowym partiom
Niemcy w niedzielę będą głosować w przyspieszonych wyborach parlamentarnych, które mogą okazać się przełomowe. Kluczowym graczem jest skrajnie prawicowa partia Alternatywa dla Niemiec (AfD). W ostatnich wyborach federalnych zdobyła 10,4 proc. głosów. Obecne sondaże wskazują, że poparcie dla AfD wynosi mniej więcej dwa razy tyle, co mogłoby uplasować ją na drugim miejscu za centroprawicową CDU/CSU i przybliżyć do realnej władzy bardziej niż kiedykolwiek wcześniej na szczeblu federalnym. więcej
|
Nie żyje współpracownik Trojmiasto.pl. Miał 40 lat
W wieku 40 lat zmarł Michał Lipka - pasjonat tematyki morskiej, przez kilkanaście lat współpracujący z serwisem Trojmiasto.pl. więcej
|
Iberion wygasza dwa kolejne serwisy. ,,Finalizujemy proces konsolidacji"
Iberion zdecydował się na wygaszenie serwisów Lelum.pl i Turysci.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Koncentrujemy zasoby wokół sześciu kluczowych brandów: Gońca, Świata Gwiazd, Smakoszy, Pacjentów, Biznes Info oraz Rolnik Info - informuje nas firma. więcej
|
Meta Platforms podwyższa premie. Ale nie dla Zuckerberga
W Meta Platforms mocno podniesiono górny limit premii, które mogą być przyznawane czołowym menedżerom. Program bonusów nie dotyczy szefa koncernu Marka Zuckerberga. więcej
|
Kiedy wymienić opony na letnie? Wiosenne ocieplenie to znak, że nadszedł czas pożegnania z oponami zimowymi. Przetarty bieżnik zimówek na rozgrzanym asfalcie to nie tylko ryzyko szybszego zużycia ogumienia, ale przede wszystkim zagrożenie bezpieczeństwa. Wymiana opon na letnie powinna nastąpić, gdy temperatura utrzymuje się powyżej 7°C przez dłuższy czas. Zazwyczaj najlepszy moment przypada na przełom marca i kwietnia, jednak warto obserwować prognozy i kierować się faktycznymi warunkami atmosferycznymi. Opony letnie zapewniają lepszą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni przy wyższych temperaturach. materiał reklamowywięcej |
|
|