|
|
|
|
|
|
|
Koniec serwisu TV GO od UPC. Co czeka klientów w Play Now?
Dotychczasowi abonenci UPC Polska mogą już logować się do usługi Play Now, która od marca zastąpi TV GO. W ostatnich dniach były dla nich dostępne dodatkowe kanały. - Klienci na nowej platformie nie będą mieli mniejszej liczby kanałów. Może się natomiast zdarzyć, że w Play Now zobaczą kanały, których nie mieli dotychczas w TV GO (obecne w pakietach telewizyjnych na dekoderach) - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. więcej
|
TVP dzieli Biełsat na trzy pasma. Była szefowa stacji krytykuje zmiany
Od poniedziałku 3 marca Telewizja Polska w ramach kanału Biełsat będzie emitować trzy bloki językowe: białoruski Biełsat, ukraiński Sława TV i rosyjski Wot Tak. Podczas połączonego posiedzenia sejmowych komisji kultury i spraw zagranicznych, wiceminister Maciej Wróbel ujawnił, że na potrzeby Sława TV zatrudniono 70 osób. Zmiany w stacji skrytykowała była szefowa Biełsatu Agnieszka Romaszewska. więcej
|
Gospodyni "Hotelu Paradise" dołącza do zespołu "Dzień Dobry TVN"
Klaudia ElDursi będzie pojawiać się w nowym cyklu parentingowym emitowanym w ,,Dzień Dobry TVN". W środę ruszyły nagrania pierwszego odcinka. więcej
|
Niedzielne "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W cenniku reklamowym stacji TVN na marzec, opublikowanym przez biuro reklamy TVN Medi, najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnych "Faktach". więcej
|
Sobotnie pasmo kabaretowe i "Taniec z gwiazdami" najdroższe reklamowo w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy pokazywanym w sobotnie wieczory paśmie kabaretowym i emitowanym w niedzielne wieczory show "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami". więcej
|
Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu serialu ,,Rodzinka.pl". Serial wraca jesienią
We wrześniu ubiegłego roku Telewizja Polska oficjalnie potwierdziła, że przymierza się do realizacji nowych odcinków produkcji z Małgorzatą Kożuchowską, Tomaszem Karolakiem i Maciejem Musiałem. Teraz wiadomo już, że ruszyły zdjęcia do nowego sezonu ,,Rodzinki.pl". więcej
|
Nadawca kanałów BBC wzmacnia biuro w Polsce
BBC Studios, nadawca stacji tematycznych BBC w Polsce, ogłosił dwie istotne zmiany w składzie warszawskiego zespołu. Beata Biernacka została zatrudniona na nowym stanowisku Senior Insights Manager w regionie CEE & MENAT, a Zbigniew Pruski otrzymał awans na stanowisko Vice President, Commercial Partnerships w regionie CEE & MENAT. więcej
|
Onnetwork będzie redystrybuować treści sportowe TVP
Firma technologiczna Onnetwork podpisał umowę z Telewizją Polską na redystrybucję licencjonowanych treści wideo dotyczących Betclic 1 i 2 Ligi. więcej
|
Cięcia w Viaplay dają efekty. Tylu subskrybentów ubyło w Polsce
Właściciel platformy streamingowej Viaplay w efekcie restrukturyzacji mocno ograniczył stratę przy utrzymaniu przychodów. W Polsce, z której wycofa się za kilka miesięcy, na koniec ub.r. nadal miała ponad 1,5 mln subskrybentów. więcej
|
Rafał Brzoska chce przejąć TVN? Powrót do tematu za kilka miesięcy
Szef i założyciel InPostu Rafał Brzoska w rozmowie opublikowanej w środę w portalu Money.pl na pytanie, czy do kwestii przejęcia TVN wróci po 1 czerwca, odpowiedział, że "jak najbardziej". Jak poinformował, do tego czasu będzie zajęty pracami na rzecz deregulacji. więcej
|
Znamy datę premiery drugiego sezonu ,,The Last of Us" od Maxa
Nowy sezon serialu ,,The Last of Us", cenionej przez krytyków i widzów produkcji HBO Original, będzie składał się z siedmiu odcinków. Pierwszy z nich zobaczymy 14 kwietnia w serwisie streamingowym Max. więcej
|
Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
Co to jest za historia. Chciałem wyciągnąć tu jeden z wątków, ale jest ich tyle i wszystkie są tak dobre, że byłoby to niesprawiedliwe. Zapraszam na rozmowę z Mihem Michalskim, szefem i założycielem newonce. Polskiego brandu, który przeszedł drogę z nieba do piekła, a teraz jest w czyśćcu. To do bólu szczera rozmowa o przeszarżowaniu, błędach, biznesowym dojrzewaniu i wnioskach, które z tego się wyciąga. Bo trudno nie wyciągnąć, jeśli wydaje się na aplikację ponad 3 mln zł i kupuje autobus za 300 tysięcy, który do niczego się nie przydał. więcej
|
|
Audycja Jarosława Kuźniara znikła na razie z Trójki. ,,Szukamy nowej formuły"
Zespół radiowej Trójki pracuje nad nową formułą prowadzonej przez Jarosława Kuźniara audycji ,,360 stopni", która w połowie grudnia po raz ostatni ukazała się na antenie stacji. Jak dowiedzieliśmy się w Polskim Radiu, program wymaga nowego podejścia. więcej
|
|
Lider w Warszawie powiększa przewagę. Spory wzrost Radia ZET
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od sierpnia ub. r. do stycznia br. było Radio ZET. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej
|
|
Zaskakujący ,,wywiad" z Braunem w publicznym radiu. Prowadzący nie zadał żadnego pytania
Grzegorz Braun został zaproszony do Radia Szczecin, ale prowadzący Sebastian Wierciak nie chciał mu zadawać pytań. W zamian dał czas antenowy politykowi na wygłoszenie monologu. - Wsadziłem kij w mrowisko, trochę niechcący - komentuje Wierciak, redaktor naczelny publicznej rozgłośni. więcej
|
|
Zniknie Radio Profeto. ,,Konta są cały czas zablokowane"
Z końcem marca działalność wstrzymają Radio Profeto i jego serwis internetowy. Nadawcą rozgłośni jest Fundacja Profeto, której prezes ks. Michał Olszewski usłyszał szereg zarzutów związanych ze środkami z Funduszu Sprawiedliwości. więcej
|
|
|
|
|
Fru.pl szuka mistrza marketingowej magii. LinkedIn zablokował możliwość aplikowania
Platforma internetowa do rezerwacji biletów lotniczych Fru.pl opublikowała na LinkedIn nietypowe ogłoszenie rekrutacyjne na Chief Chaos Officera. Odzew w ciągu kilku godzin był tak duży, że platforma zablokowała możliwość aplikowania na to stanowisko. więcej
|
PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy
Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły trwający od lipca 2024 roku przetarg na obsługę kompleksową obsługę reklamową. Brały w nim udział 23 agencje, a zwyciężyła Feeders Agency. więcej
|
BIDads ma nową szefową
Monika Sypczuk, ekspertka w obszarze zarządzania złożonymi procesami sprzedażowymi w segmencie B2B, objęła stanowisko prezeski zarządu (CEO) w firmie BIDads, specjalizującej się w body leasingu oraz wspieraniu projektów rekrutacyjnych pracodawców z branży digital marketingu. więcej
|
,,Primo to jakość, Gusto to smak" w nowej kampanii Melissa Primo Gusto
Marka Melissa Primo Gusto wystartowała z nową komunikacją makaronów pod hasłem ,,Primo to jakość, Gusto to smak". Głównym założeniem kampanii 360 jest podkreślenie śródziemnomorskiej jakości, wyróżniającej produkty marki na tle konkurencji. Za działania odpowiadają agencje 4/4branddesign, sayHi.agency oraz Friends&Brands. więcej
|
Lifetube wzmacnia dział analityczny. Bartosz Kapusta na czele zespołu
Bartosz Kapusta objął stanowisko head of fata & analytics w agencji Lifetube, która wzmacnia obszar analityki i zarządzania danymi. W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. Rozbudowa obszaru analityki to krok w stronę większej efektywności i bardziej precyzyjnego zarządzania kampaniami - podkreśla agencja. więcej
|
Vinted nie tylko do odzieży. Nowe hasło i reklamy
Platforma Vinted zmienia pozycjonowanie: chce służyć do handlu nie tylko używaną odzieżą, lecz także produktami z innych kategorii. Jej nowa odsłona jest reklamowana pod hasłem ,,I znowu Nowe". więcej
|
Bosch i Finish we wspólnej kampanii o oszczędnym zmywaniu
Marki Bosch i Finish rozpoczynają kampanię promującą oszczędne zmywanie. W dedykowanym spocie reklamowym marki podkreślają, że mycie w zmywarce to oszczędność 80 litów wody w porównaniu z myciem ręcznym. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do wyboru rozwiązań oszczędzających wodę, energię i czas. więcej
|
Nowa ekspertka w firmie doradczej Stars
Do zespołu firmy doradczej w zakresie mediów dołączyła Olga Długołęcka jako senior consultant. więcej
|
Tomasz Chomczyk w zespole firmy Betfan
Do zespołu firmy bukmacherskiej Betfan dołączył Tomasz Chomczyk. Objął stanowisko brand marketing team lead. więcej
|
Janka Szwykowska w dziale kreacji VML
Do zespołu kreacji agencji reklamowej VML dołączyla - w roli associate creative directora - Janka Szwykowska. więcej
|
Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej |
|
|
TOP10 anglojęzycznych wydawców z największą liczbą subskrybentów
Najwięksi anglojęzyczni wydawcy płatnych treści na świecie mają obecnie ponad 44,7 mln subskrybentów cyfrowych - wynika z analizy przygotowanej przez serwis internetowy Press Gazette. W ciągu roku liczba subskrybujących serwisy wzrosła o 13 proc. Liderem jest grupa New York Times. więcej
|
Tygodniki opinii z jednym wyjątkiem tracą czytelników. ,,Gazeta Polska" wyżej od "Sieci"
W czwartym kwartale 2024 roku ,,Gazeta Polska" jako jedyny tygodnik opinii zwiększyła sprzedaż, i to o ponad połowę. Wysunęła się nad dwa inne prawicowe tytuły. Liderująca ,,Polityka" zanotowała spadek o 9 proc., zaś ,,Angora" - o 13 proc. więcej
|
|
|
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
Co to jest za historia. Chciałem wyciągnąć tu jeden z wątków, ale jest ich tyle i wszystkie są tak dobre, że byłoby to niesprawiedliwe. Zapraszam na rozmowę z Mihem Michalskim, szefem i założycielem newonce. Polskiego brandu, który przeszedł drogę z nieba do piekła, a teraz jest w czyśćcu. To do bólu szczera rozmowa o przeszarżowaniu, błędach, biznesowym dojrzewaniu i wnioskach, które z tego się wyciąga. Bo trudno nie wyciągnąć, jeśli wydaje się na aplikację ponad 3 mln zł i kupuje autobus za 300 tysięcy, który do niczego się nie przydał. więcej
|
TOP10 anglojęzycznych wydawców z największą liczbą subskrybentów
Najwięksi anglojęzyczni wydawcy płatnych treści na świecie mają obecnie ponad 44,7 mln subskrybentów cyfrowych - wynika z analizy przygotowanej przez serwis internetowy Press Gazette. W ciągu roku liczba subskrybujących serwisy wzrosła o 13 proc. Liderem jest grupa New York Times. więcej
|
Wyniki Mediapanelu jeszcze później. Od razu za dwa miesiące
Mediapanel znów przesuwa publikację danych. Styczniowe wyniki badania, obejmującego serwisy i aplikacje internetowe, zostaną opublikowane dopiero na początku marca. Z końcem 2024 roku z audytu swoich witryn w ramach badania zrezygnowała Wirtualna Polska Holding. więcej
|
Jak tworzyć materiały do internetu w małej, lokalnej redakcji? Poradnik dla lokalnych dziennikarzy
Codzienne tworzenie materiałów do internetu w małej redakcji jest wyzwaniem, zwłaszcza gdy równolegle trzeba przygotować teksty do wydania papierowego tygodnika. Zazwyczaj jest to zadanie tego samego zespołu ludzi, dlatego organizacja pracy w takiej redakcji wymaga dobrego planowania i odpowiedniej strategii. więcej
|
Były członek zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski dołączył do Iberionu
Paweł Karaszewski, który przez 7 lat pełnił funkcję członka zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski odpowiedzialnego za IT, dołączył do grupy mediowej Iberion, wydawcy serwisów Goniec i Świat Gwiazd. Objął tam funkcję adTech development advisor. więcej
|
Marta Rawicz nową dziennikarką polityczną w Gazeta.pl
Do grona dziennikarzy zajmujących się tematyką polityczną w Gazeta.pl dołączyła Marta Rawicz, ostatnio związana z "Dziennikiem Gazetą Prawną". więcej
|
Roast uratował zysk kongresu Kanału Zero. Kolejny nie odbędzie się zimą
Kongres Kanału Zero wypracował jak na razie około miliona zł zysku, o czym przesądziła sprzedaż płatnej transmisji roastu Krzysztofa Stanowskiego. Zysk w całości zasili cele charytatywne. Stanowski zapowiada, że za rok odbędzie się kolejny kongres, ale w korzystniejszym terminie i być może z tańszymi biletami. więcej
|
Nie wysyłaj służbowych maili na prywatną skrzynkę. Można się potem niemiło zaskoczyć
Problem służbowych maili przekierowywanych na prywatne skrzynki wraca jak boomerang. Nie zawsze pracownicy mają świadomość naruszenia swoich obowiązków poprzez ,,wyprowadzanie" dokumentów firmowych. Na ten temat na nowo rozgorzała dyskusja dzięki postowi dr Katarzyny Kalaty, który opublikowała na LinkedIn. więcej
|
Izabella Krzan odchodzi z Kanału Zero. Stanowski to potwierdził
Krzysztof Stanowski potwierdził, że Izabella Krzan kończy współpracę z Kanałem Zero. Podkreślił, że rozmowy na ten temat trwały od wielu tygodni, a decyzja dziennikarki została oficjalnie ujawniona podczas Kongresu Zero. Jej odejście ma związek z nową ofertą pracy, którą otrzymała Izabella Krzan - prezenterka na stałe ma dołączyć do TVN. więcej
|
Kiedy wymienić opony na letnie? Wiosenne ocieplenie to znak, że nadszedł czas pożegnania z oponami zimowymi. Przetarty bieżnik zimówek na rozgrzanym asfalcie to nie tylko ryzyko szybszego zużycia ogumienia, ale przede wszystkim zagrożenie bezpieczeństwa. Wymiana opon na letnie powinna nastąpić, gdy temperatura utrzymuje się powyżej 7°C przez dłuższy czas. Zazwyczaj najlepszy moment przypada na przełom marca i kwietnia, jednak warto obserwować prognozy i kierować się faktycznymi warunkami atmosferycznymi. Opony letnie zapewniają lepszą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni przy wyższych temperaturach. materiał reklamowywięcej |
|
|