Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 18 Lutego 2025
 
 
 
Tańce i śpiew na premierze Thermomixa. To jeszcze geniusz marketingu czy już "sekciarstwo"?
 
Firma Vorwerk zaprezentowała nowy model Thermomixa - model TM7. Jego premierze towarzyszyły tańce i śpiew zgromadzonych ludzi - film z wydarzenia stał się viralem w sieci. I choć sprzedaż rusza w kwietniu, już zgłaszają się chętni. Cena blisko 7 tys. zł nie jest dla nich barierą, a marka ma dziś wysoką rozpoznawalność mimo braku nachalnej reklamy. Dlaczego? Bo stworzyła społeczność i styl życia. Masowych kampanii nie potrzebuje, bo klienci sami ją promują.  więcej
 
 
Kongres Kanału Zero widziany z trybun. "Ludzi nie było mało"
 
Kongres Kanału Zero nie wypełnił całkowicie łódzkiej Atlas Arena. Do wyboru za dużego miejsca przyznał się sam Krzysztof Stanowski. A jak to patrzy uczestniczka wydarzenia? - Powstało wrażenie, że frekwencja jest słaba. Natomiast ludzi nie było mało - opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Nie wyobrażam sobie trzy razy więcej osób w takim miejscu - dodaje. Co Kongres Zero powiedział nam o Kanale Zero?  więcej
 
 
Polska stacja zniknie z telewizji naziemnej? "Poważna decyzja"
 
W piątek Emitel usunął z MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV. Czy stacja może w ogóle zrezygnować z emisji naziemnej i skupić się na satelitarno-kablowej? - To poważna decyzja, dlatego musimy dać sobie chwilę na głębszą analizę - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group. więcej
 
 
Kolejny ośrodek TVP przeniósł się do nowej siedziby
 
Po 24 latach pracy w biurowcu redakcja TVP3 Gorzów Wielkopolski przeniosła się do nowej siedziby Telewizji Polskiej przy ulicy Piłsudskiego. Ma ona 1600 metrów kwadratowych, z czego powierzchnia użytkowa to 1200 metrów. Równolegle trwa przeprowadzka TVP3 Kielce do nowego budynku.  więcej
 
 
Podwyżki w Play. Kogo obejmą?
 
Play rozsyła do wybranych klientów informacje o podwyżkach. Nie dotyczy ona jednak klientów telewizyjnych czy internetowych firmy, ani dotychczasowych abonentów UPC Polska. - Zmiana dotyczy tylko umów na usługi mobilne, które dawno przekształciły się w kontrakty na czas nieokreślony - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nie poszli do Republiki, ale wybrali YouTube. Jak im się wiedzie? ,,Rozwijam skrzydła" więcej
 
Węglarczyk znika na trzy miesiące. Sabbatical to często ,,ratunek dla managerów" więcej
 
Bluesky nie zrobił w Polsce furory. Dlaczego nowym social mediom tak trudno się przebić? więcej
 
Te kanały po polsku na YouTubie są najpopularniejsze. W TOP20 tylko jedno medium więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Subscription Growth Manager Ringier Axel Springer
Event Sales Manager Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz / wydawca portalu miejskiego eWarszawa.pl
Specjalista ds. sprzedaży - Dział Klienta Bezpośredniego MY COMPANY POLSKA
Direct Sales Manager Screen Network
YouTube Content Manager Ringier Axel Springer Polska
Key Client Partner w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polska stacja zniknie z telewizji naziemnej? "Poważna decyzja"

W piątek Emitel usunął z MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej kanał ViDoc TV. Czy stacja może w ogóle zrezygnować z emisji naziemnej i skupić się na satelitarno-kablowej? - To poważna decyzja, dlatego musimy dać sobie chwilę na głębszą analizę - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group. więcej

Kolejny ośrodek TVP przeniósł się do nowej siedziby

Po 24 latach pracy w biurowcu redakcja TVP3 Gorzów Wielkopolski przeniosła się do nowej siedziby Telewizji Polskiej przy ulicy Piłsudskiego. Ma ona 1600 metrów kwadratowych, z czego powierzchnia użytkowa to 1200 metrów. Równolegle trwa przeprowadzka TVP3 Kielce do nowego budynku.  więcej

Podwyżki w Play. Kogo obejmą?

Play rozsyła do wybranych klientów informacje o podwyżkach. Nie dotyczy ona jednak klientów telewizyjnych czy internetowych firmy, ani dotychczasowych abonentów UPC Polska. - Zmiana dotyczy tylko umów na usługi mobilne, które dawno przekształciły się w kontrakty na czas nieokreślony - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. więcej

,,The Voice Senior" nadal hitem TVP2, choć widownia spadła

Za nami szósta edycja talent show TVP2 ,,The Voice Senior". Program, który zyskał nowy skład jury, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Rok wcześniej format gromadził o 240 tys. widzów więcej.  więcej

Pure Nature HD i inne nowe kanały w Polsce

W pakiecie ,,TV bez opłat" serwisu streamingowego Sweet.TV pojawiły się kanał:  Pure Nature HD, Eskimoska, Duck TV.Best i Duck TV plus.Best. Pierwsza stacja FAST pokazuje pozbawione komentarza filmy przedstawiające dzikie zwierzęta i krajobrazy. Materiały przyrodnicze nagrano m.in. w Afryce.  więcej

Były dziennikarz ,,Gazety Polskiej Codziennie" w telewizji wPolsce24

Współpracę z telewizją wPolsce24 (Fratria) zaczął Igor Szczęsnowicz - dziennikarz wcześniej związany m.in. z ,,Gazetą Polską" i ,,Gazetą Polską Codziennie". więcej

Polacy chcą mieć wybór między Play, Vectrą, Orange i innymi operatorami

Polski Światłowód Otwarty przeprowadził badanie, z którego wynika, że obecnie z internetu światłowodowego korzysta już blisko połowa Polaków i tylko co dziesiąty twierdzi, że nie będzie go potrzebował w przyszłości. Samo łącze światłowodowe to jednak za mało - 54 proc. ankietowanych chce mieć dostęp do oferty więcej niż jednego operatora, aby móc porównać warunki i wybrać najlepszą dla siebie opcję. więcej

"Pilne oświadczenie" szefa KRRiT. Reaguje na krytykę innego członka Rady

W poniedziałek po południu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozesłała do mediów ,,pilne oświadczenie przewodniczącego". Maciej Świrski odniósł się do krytyki członka KRRiT Tadeusza Kowalskiego odnośnie uzależnienia wypłat abonamentu RTV dla mediów publicznych od przedstawiania przez te spółki kwartalnych sprawozdań z realizacji misji publicznej.  więcej

Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników

Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Pilne oświadczenie" szefa KRRiT. Reaguje na krytykę innego członka Rady

W poniedziałek po południu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozesłała do mediów ,,pilne oświadczenie przewodniczącego". Maciej Świrski odniósł się do krytyki członka KRRiT Tadeusza Kowalskiego odnośnie uzależnienia wypłat abonamentu RTV dla mediów publicznych od przedstawiania przez te spółki kwartalnych sprawozdań z realizacji misji publicznej.  więcej

 
Najpiękniejsze melodie Wojciecha Gąssowskiego w Radiu Pogoda

Rusza kolejna odsłona cyklu, w którym ikony polskiej muzyki opowiadają na antenie Radia Pogoda o swoich najpiękniejszych melodiach. Bohaterem cyklu będzie Wojciech Gąssowski - gitarzysta, kompozytor i piosenkarz, który stworzył kultowe przeboje PRL.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Tańce i śpiew na premierze Thermomixa. To jeszcze geniusz marketingu czy już "sekciarstwo"?

Firma Vorwerk zaprezentowała nowy model Thermomixa - model TM7. Jego premierze towarzyszyły tańce i śpiew zgromadzonych ludzi - film z wydarzenia stał się viralem w sieci. I choć sprzedaż rusza w kwietniu, już zgłaszają się chętni. Cena blisko 7 tys. zł nie jest dla nich barierą, a marka ma dziś wysoką rozpoznawalność mimo braku nachalnej reklamy. Dlaczego? Bo stworzyła społeczność i styl życia. Masowych kampanii nie potrzebuje, bo klienci sami ją promują.  więcej

Reklamy na ekranach dają zarobić lepiej niż telewizja. Digital Network z 28 mln zł czystego zysku

Zajmująca się cyfrową reklamą out-of-home firma Digital Network podwyższyła swoje prognozy co do wyników finansowych w 2024 roku. Mocno wzrosły jej przychody i zyskowność. więcej

Radio Yanosik zatrudnia business development directora

Do zespołu Radia Yanosik dołączyła Magdalena Kita. Objęła stanowisko business development directora - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.  więcej

Wedel promuje czekolady z nadzieniem

Agencja Digital Kingdom przygotowała kampanię nadziewanych czekolad E.Wedel. więcej

4F ubierze reprezentacje Polski w siatkówce plażowej

Marka 4F (OTCF), od niedawna sponsor techniczny Polskiej Siatkówki, rozszerza kontrakt z PZPS także o reprezentacje Polski w siatkówce plażowej. W ramach nowej umowy, kadry narodowe kobiet i mężczyzn otrzymają od 4F komplety strojów meczowych, treningowych i akcesoriów ze specjalnie zaprojektowanej kolekcji. więcej

Wystartowała loteria ,,Mieć Grzeszki? To się opłaca!"

15 lutego br. ruszyła loteria konsumencka ,,Mieć Grzeszki? To się opłaca!" zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników w puli czekają 9434 nagrody pieniężne. Działania będą intensywnie promowane kampanią reklamową.  więcej

Aż 450 zgłoszeń do pierwszej edycji naszego konkursu. Finał Wirtuali już 19 marca

Zakończył się pierwszy etap naszego nowego konkursu dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce. O statuetki Wirtuali powalczy kilkaset osób, ponieważ do I edycji przyszło aż 450 zgłoszeń, za co już teraz bardzo dziękujemy. więcej

W CCC, HalfPrice i eobuwiu subskrypcja za zniżki na wszystko. Koniec umawiania się na przymierzanie

Grupa CCC rezygnuje z rozwijanego w ostatnich latach konceptu sklepów eobuwie, stawia na bardziej tradycyjny handel. Uruchamia też wspólny dla swoich wszystkich szyldów klub lojalnościowy Modivo.club, w którym płatna opcja będzie kosztować 59,99 zł rocznie. więcej

Ruszyła największa w historii kampania marki Sudocrem

Firma farmaceutyczna Teva ruszyła z największą w historii kampanią reklamową marki Sudocrem, w której podkreśla, że produkt jest dla wszystkich, nie tylko dla dzieci. Dodatkowo, Polska jest też pierwszym rynkiem, w którym firma zdecydowała się na obecność marki na imprezach sportowych. więcej

Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników

Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Zmiany w nadzorze Ruchu. Nowy menedżer z Orlenu

Do rady nadzorczej Ruchu dołączył Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych sprzedaży detalicznej w Orlenie. Z radą pożegnała się natomiast dwójka innych menedżerów. więcej

Adam Michnik z kolejną nagrodą. Nawiązał do słów Kaczyńskiego

Redaktor naczelny "Gazety Wyborczej" Adam Michnik został laureatem tegorocznej Nagrody im. Kazimierza Kutza, przyznawanej osobom, które odgrywają istotną rolę w debacie publicznej. Honorowy tytuł "Ambasadora Śląska" otrzymała Joanna Wnuk-Nazarowa, wieloletnia dyrektor NOSPR. więcej

"Nie wierz w to, co widzisz". Bezpłatne szkolenia dla dziennikarzy, którzy chcą walczyć z dezinformacją

Coraz więcej fałszywek - od prostych fake newsów po zaawansowane deepfake'i - zalewa internet i media społecznościowe. Nowe narzędzia sztucznej inteligencji i częste zmiany w algorytmach sprawiają, że nieprawdziwe informacje rozchodzą się błyskawicznie, a zadaniem dziennikarzy jest je wychwytywać i prostować. Właśnie w tym ma pomóc projekt ,,Nie wierz w to, co widzisz" - seria pięciu szkoleń dla redakcji, które chcą lepiej rozpoznawać i zwalczać dezinformację. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" korzysta z AI do korekty

Do korekty tekstów w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor) wprowadzono rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kongres Kanału Zero widziany z trybun. "Ludzi nie było mało"

Kongres Kanału Zero nie wypełnił całkowicie łódzkiej Atlas Arena. Do wyboru za dużego miejsca przyznał się sam Krzysztof Stanowski. A jak to patrzy uczestniczka wydarzenia? - Powstało wrażenie, że frekwencja jest słaba. Natomiast ludzi nie było mało - opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Nie wyobrażam sobie trzy razy więcej osób w takim miejscu - dodaje. Co Kongres Zero powiedział nam o Kanale Zero?  więcej

Kolejna osoba odeszła z Kanału Zero. Znów pracuje w Kanale Sportowym

Operator Szymon Fiedorek wrócił z Kanału Zero do Kanału Sportowego. To kolejna osoba, która pożegnała się z projektem Krzysztofa Stanowskiego.  więcej

Instagram testuje przycisk ,,Nie lubię"

Platforma Instagram (Meta) testuje nowy przycisk, który umożliwi użytkownikom zaznaczenie, że nie lubią danego posta. Nie będzie jednak widoczna ich liczba.  więcej

Aż 450 zgłoszeń do pierwszej edycji naszego konkursu. Finał Wirtuali już 19 marca

Zakończył się pierwszy etap naszego nowego konkursu dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce. O statuetki Wirtuali powalczy kilkaset osób, ponieważ do I edycji przyszło aż 450 zgłoszeń, za co już teraz bardzo dziękujemy. więcej

Tak Solorz i Brzoska mają wyjść z eobuwia. Ponad miliard w gotówce i opcja kupna akcji CCC

CCC porozumiał się ze spółkami Zygmunta Solorza, Rafała Brzoski, Damiana Zapłaty i Marcina Grzymkowskiego co do kupna od nich 22,81 proc. akcji Modivo, właściciela m.in. eobuwie. Zapłaci im 1,36 mld zł i swoimi akcjami wartymi ok. 1,41 mld. więcej

Kolejny konserwatywny dziennikarz z własnym podcastem

Dziennikarz i publicysta Piotr Semka uruchomił własny podcast ,,Piotr Semka nadaje". Kolejne odcinki mają ukazywać się na portalu X.  więcej

Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

Branża e-commerce jest z każdym rokiem coraz popularniejsza - zarówno wśród konsumentów, jak i osób, które chcą prowadzić tu biznes. Zakupy online są szybkie, wygodne i banalnie proste. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Były dziennikarz TVN będzie prowadził śledztwa korporacyjne

Robert Socha, obecnie prawnik, a wcześniej wiele lat dziennikarz śledczy TVN, założył własną firmę specjalizującą się w śledztwach korporacyjnych i automatyzacji compliance Open Intelligence Group. Jego wspólnikiem jest Tomasz Gajek, w przeszłości odpowiedzialny za budowę platformy Allegro Biznes.  więcej

Na TikToku ,,grasują" filmiki z AI promujące kandydata PiS

Na TikToku pojawił się kanał, na którym pojawiają się niemal tylko filmy generowane przez sztuczną inteligencję. Łączy je jedno - ich ,,bohaterowie" albo zachęcają do głosowania na Karola Nawrockiego albo hejtują rządzących.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft zainwestuje w Polsce prawie 3 mld zł
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj