Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 17 Lutego 2025
 
 
 
Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie
 
Każdy szanujący się wydawca internetowy w Europie wdrożył już model subskrypcyjny. Dużo piszemy o tym, ile kosztują takie oferty w Polsce. A jak jest nad Tamizą, Sekwaną, Tybrem czy Wełtawą? Subskrypcje na Zachodzie nie zawsze są droższe niż w Polsce, nie brakuje ciekawych promocji - za niektóre tytuły możemy zapłacić nawet symboliczne euro miesięcznie.  więcej
 
 
Michał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu
 
Niebawem ma rozpocząć się konkurs Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczący operatora MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział zamierza spółka MWE Teleport, należąca do Michała Winnickiego. - Nasz plan zakłada zapewnienie zasięgu MUX-5 na poziomie minimum 95 proc. populacji bez wykorzystania infrastruktury firmy Emitel - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Winnicki.  więcej
 
 
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN
 
Wartość rynku reklamy wideo, obejmującego telewizję i wideo online, wzrosła o 10,9 proc. w 2024 r. (rdr), do 7,06 miliarda zł - wynika z analizy Publicis Groupe. Inwestycje reklamowe w telewizji linearnej wzrosły zgodnie z prognozą o 5,9 proc. , a YouTube wyprzedzał pod względem udziału w czasie oglądalności każdy z kanałów tradycyjnej telewizji.  więcej
 
 
Postępowanie ws. Polskiej Fundacji Narodowej trafiło do Rzeszowa. Pod lupą 8 mln zł straty
 
Postępowanie wszczęte w czerwcu 2024 roku przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie zostało przeniesione do Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Prowadzone jest w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej w 2017 roku. Jednym z nim był wówczas Maciej Świrski, obecny przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.  więcej
 
 
TVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do ,,sekretnego programu"
 
Rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowego randkowego reality show realizowanego na zlecenie TVN. ,,Sekretny program randkowy" adresowany jest do singli w wieku 25-50 lat.    więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA] więcej
 
Bluesky nie zrobił w Polsce furory. Dlaczego nowym social mediom tak trudno się przebić? więcej
 
Te kanały po polsku na YouTubie są najpopularniejsze. W TOP20 tylko jedno medium więcej
 
Przetargowe tajemnice. Dlaczego w Polsce o przetargach więcej nie wiadomo niż wiadomo? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Subscription Growth Manager Ringier Axel Springer
Event Sales Manager Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz / wydawca portalu miejskiego eWarszawa.pl
Specjalista ds. sprzedaży - Dział Klienta Bezpośredniego MY COMPANY POLSKA
Direct Sales Manager Screen Network
YouTube Content Manager Ringier Axel Springer Polska
Key Client Partner w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Michał Winnicki rzuca wyzwanie Emitelowi. Ma wielkie plany wobec nowego multipleksu

Niebawem ma rozpocząć się konkurs Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczący operatora MUX-5 naziemnej telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział zamierza spółka MWE Teleport, należąca do Michała Winnickiego. - Nasz plan zakłada zapewnienie zasięgu MUX-5 na poziomie minimum 95 proc. populacji bez wykorzystania infrastruktury firmy Emitel - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Winnicki.  więcej

TVN szykuje randkowe reality show. Ruszył casting do ,,sekretnego programu"

Rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowego randkowego reality show realizowanego na zlecenie TVN. ,,Sekretny program randkowy" adresowany jest do singli w wieku 25-50 lat.    więcej

W TVP Info najmocniej reklamują się Kaufland, Carrefour i Orlen

W pierwszych tygodniach br. liczba reklam emitowanych na antenie TVP Info zmalała - w skali roku - o ponad jedną piątą - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Najaktywniejszymi reklamowo markami na antenie tego kanału były: sieci sklepów Kaufland i Carrefour oraz spółka paliwowa Orlen.  więcej

Medytacje uprzywilejowanego ,,jednego procenta". Recenzja trzeciego sezonu serialu ,,Biały Lotos" Maxa

Mike White, scenarzysta i reżyser ,,Białego Lotosu", po raz trzeci zabiera nas na wakacje do egzotycznego kurortu, w którym wypoczywają zamożni i uprzywilejowani Amerykanie. Tym razem odwiedzamy Tajlandię przyciągającą wielbicieli odnowy duchowej, jogi, relaksacyjnych masaży i widoku małpek skaczących po bujnej roślinności. Hotel przypomina złotą klatkę, ma symulować tajską kulturę, jakiej nigdy nie poznają, ani nie chcą poznać wielbiciele luksusu pielgrzymujący po oświecenie. więcej

Prezenterka z Wydarzeń 24 także w Polsat News

Daria Wąsiewska, prezenterka serwisów informacyjnych w Wydarzeniach 24, dołączyła do grona prowadzących krótsze wydania programu ,,Wydarzenia", emitowanego także w Polsat News i głównym Polsacie. więcej

,,Superwizjer" w TVN z nową porą emisji

W marcu ,,Superwizjer" będzie pojawiać się w nowym, późnowieczornym paśmie emisji - wynika z ramówki stacji TVN na marzec. Magazyn reporterów jest emitowany na antenie TVN od 2000 roku. więcej

TVP chce analizować reklamy w internecie, szuka dostawcy narzędzia

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, dzięki której będzie mieć dostęp do danych w celu analizy reklamy online - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok.  więcej

Zanzibar, suplementy, wyłudzenia. TOP 5 produkcji o oszustach w streamingu

Nowy serial Netfliksa zatytułowany ,,Ocet jabłkowy" poruszył temat oszustw w internecie, gdyż ten sprzyja budowaniu narracji trudnych do zweryfikowania. Bohaterka serialu inspirowanego prawdziwą historią, wmawia swoim klientom, że wyleczyła, nowotwór stosując dietę i zdrowy styl życia. Co jeszcze sprzedają nam internetowi oszuści? Sprawdziliśmy, jakie produkcje o nich możemy znaleźć na platformach streamingowych.  więcej

Stacja zniknęła z telewizji naziemnej. Ile zarabia jej nadawca?

W piątek przerwano emisję w naziemnej telewizji cyfrowej stacji Vidoc TV. Nadająca ją firma Red Carpet Media Group właśnie podała swoje wyniki finansowe z czwartego kwartału ub.r.: przy wzroście wpływów o prawie połowę zarobiła na czysto 1,35 mln zł. więcej

Proszą o wpłaty non stop. Nowa zbiórka telewizji wPolsce24

Telewizja wPolsce24 (Fratria) zebrała od widzów prawie milion złotych na zakup kamer. Od razu na antenie ogłoszono kolejną zbiórkę: na nowe oświetlenie studia. - Nie wątpię, że i tutaj uda się uzbierać całą potrzebną sumę - podkreślił Michał Adamczyk. więcej

Reportaż ,,Superwizjera" o Krzysztofie Gonciarzu nie powstał. Dlaczego?

Krzysztof Gonciarz kilka tygodni temu opublikował pytania, które dostał od redakcji ,,Superwizjera" TVN. Dotyczyły one wysuwanych wobec niego oskarżeń byłych partnerek, którym influencer zaprzecza. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, dziennikarze z programu zrezygnowali z przygotowania materiału o zarzutach wobec Gonciarza. Dziś sam on jest w sporze sądowym z byłymi partnerkami, które zdecydował się pozwać. więcej

Czołowa platforma pozwana przez narodową ligę. Nie chce zapłacić za prawa

Serwis streamingowy DAZN zdecydował się zapłacić w lutym jedynie połowę sumy przewidzianej za prawa do Ligue 1 we Francji. Pozostałe 35 mln euro platforma skierowała do depozytu sądowego. Ligue de football professionnel (LFP) wystąpiła do sądu o wypłacenie kwoty francuskim klubom.  więcej

W tym kraju Netflix znowu podnosi ceny

Wielka Brytania to kolejny kraj, w którym Netflix podniósł ceny. Opłata za plan standardowy giganta streamingu wzrosła aż o 2 funty, czyli 18 proc. Firma tłumaczy to inwestycjami w ofertę filmowo-serialową oraz sportową.  więcej

Znamy zwycięzcę szóstej edycji ,,The Voice Senior"

W sobotę TVP2 pokazała finał szóstej edycji programu ,,The Voice Senior". Decyzją widzów najlepiej śpiewającym seniorem programu okazał się Wojciech Bardowski z drużyny Roberta Janowskiego. więcej

W TVP Info nowy program informacyjny

Od poniedziałku 17 lutego TVP Info będzie emitować nowy program informacyjny - ,,Za pięć dwunasta". więcej

Gdzie dziać się będzie akcja piątego sezonu ,,Detektywa"? Nowe informacje o hicie HBO

Po finale czwartego sezonu ,,Detektywa", który spotkał się z dużą krytyką twórcy formatu, czyli Nica Pizzolatto, okazało się, że osiągnął najlepszy wynik frekwencyjny w całej historii serialu. Mimo tego, że twórca pierwszych sezonów nie akceptuje pomysłów nowej showrunnerki, ,,Detektyw" wciąż interesuje widzów. HBO szybko zamówiło kolejny sezon.  więcej

Aplikacja Apple TV dostępna na urządzeniach z Androidem

Posiadacze smartfonów i tabletów z systemem operacyjnym Android mogą już pobrać aplikację Apple TV ze sklepu Google Play. Dzięki temu możliwe jest wygodniejsze korzystanie na tych urządzeniach z serwisu streamingowego Apple TV+.  więcej

Telewizory od platformy cyfrowej z nowym systemem operacyjnym

Platforma cyfrowa Sky wprowadza w Wielkiej Brytanii drugą generację swoich telewizorów do streamingu Sky Glass. System operacyjny Entertainment OS zastąpiono w tych urządzeniach oprogramowaniem pod nazwą Sky OS.  więcej

Nowości Maxa na drugą połowę lutego. Lista filmów i seriali

Już 17 lutego premiera jednego z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego roku, trzeciego sezonu ,,Białego Lotosu". Nagradzana Emmy produkcja HBO Original zabierze widzów do gorącej i tajemniczej Tajlandii. Ponadto w serwisie Max pojawią się pierwsze wiosenne nowości z oferty programowej grupy TVN Warner Bros. Discovery. więcej

Justyna Steczkowska reprezentantką Polski na Eurowizji 2025

Justyna Steczkowska z utworem ,,Gaja" zwyciężyła w finale polskich preselekcji do tegorocznej Eurowizji. O wyborze artystki zdecydowali widzowie w głosowaniu SMS. Steczkowska wraca na muzyczny konkurs po 30 latach.  więcej

Polsat Games pokaże rozgrywki Fortnite Champion Series. Kiedy transmisja?

W lutym ofertę programową stacji Polsat Games wzbogacą rozgrywki Fortnite Champion Series 2025. Mecze relacjonować będą znani w gamingowym świecie komentatorzy, a premierowe transmisje odbędą się już 15 i 16 lutego. więcej

Tego jeszcze nie było. Przerwano emisję polskiej stacji naziemnej

Kanał ViDoc TV został usunięty z MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. - Wyjaśniamy kwestię z Emitelem - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, szef rady nadzorczej Red Carpet Media Group, nadawcy stacji. Przedstawicielka operatora multipleksu zapewnia, że firma ,,ma wystarczające podstawy" do podjętych działań. więcej

Hostessa w mini zniknie z ,,Va Banque"? Szef TVP: zajmę się tym

W teleturnieju TVP2 ,,Va Banque" upominki uczestnikom wręcza atrakcyjna hostessa. Na uwagę, że kojarzy się to z seksizmem z lat 90., dyrektor generalny Telewizji Polskiej Tomasz Sygut zapowiedział: ,,Zajmę się tym. Wielokrotnie poruszaliśmy ten temat". więcej

,,Randka w ciemno" wróci w stacji Polsatu. Ogłoszono gospodarza

Program ,,Randka w ciemno" po dwóch dekadach przerwy wraca do polskiej telewizji. Będzie emitowany w stacji Super Polsat, a gospodarzem będzie Piotr Gąsowski. więcej

Prawie 50 mln złotych z ,,podatku od VOD" w 2024 roku

W całym 2024 roku do kasy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej z tytuły opłaty od usług VOD wpłynęło ponad 48,9 mln zł. W ostatnim kwartale ubiegłego roku wpływy te wyniosły ponad 13,7 mln zł.  więcej

U Solorza zmaleją długi. Dzięki sprzedaży akcji Asseco

Cyfrowy Polsat ze swoją spółką zależną Polkomtel przedterminowo spłaci 681 mln zł kredytu plus odsetki. Przeznaczy na to pieniądze z niedawnej sprzedaży akcji Asseco Poland. więcej

Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników

Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,News albo fake news" wraca na antenę Trójki. Bez Piotra Łodeja

W przyszłym tygodniu na antenę Trójki wraca ,,News albo fake news" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja pojawi się w formie cyklu w nowym paśmie i z Kubą Witkowskim za mikrofonem. więcej

 
Nowy dziennikarz Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego. Po dwóch dekadach w Polska Press

Pracę w Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego zaczął Wojciech Rogacin. Poprzednio przez prawie 20 lat był związany z Polska Press, a wcześniej m.in. z ,,Gazetą Wyborczej" i ,,Newsweekiem". więcej

 
Dzień z życia słuchaczki w nowej kampanii Radia ZET

W sobotę startuje nowa odsłona kampanii ,,Radio ZET - Muzyka nr 1". Obejmie telewizję, internet, outdoor, a także sieci kin, a . wspiera ją akcja antenowo-plenerowa pod tą samą nazwą. Radiowa ekipa wraz polskimi gwiazdami muzyki będzie podróżować po całej Polsce odwiedzając słuchaczy, którzy zgłoszą się do zabawy. więcej

 
Eska odpowiada na nietypową ofertę pracy Radia ZET. Wzorcowy przykład dialogu marek

W Światowy Dzień Radia Radio ZET opublikowało w mediach społecznościowych nietypowe wideo - zabawną ofertę pracy na stanowisko prezentera radiowego. Stacja doczekała się błyskawicznej reakcji konkurencyjnej Eski, która w równie zabawny sposób sparafrazowała filmik ZET-ki. - Tak powinien wyglądać dialog w social mediach - ocenia Dorota Piekarska, creative lead w VML.  więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Rosną wydatki na reklamę wideo. YouTube wyprzedził Polsat i TVN

Wartość rynku reklamy wideo, obejmującego telewizję i wideo online, wzrosła o 10,9 proc. w 2024 r. (rdr), do 7,06 miliarda zł - wynika z analizy Publicis Groupe. Inwestycje reklamowe w telewizji linearnej wzrosły zgodnie z prognozą o 5,9 proc. , a YouTube wyprzedzał pod względem udziału w czasie oglądalności każdy z kanałów tradycyjnej telewizji.  więcej

Postępowanie ws. Polskiej Fundacji Narodowej trafiło do Rzeszowa. Pod lupą 8 mln zł straty

Postępowanie wszczęte w czerwcu 2024 roku przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie zostało przeniesione do Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Prowadzone jest w sprawie nadużycia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez członków zarządu Polskiej Fundacji Narodowej w 2017 roku. Jednym z nim był wówczas Maciej Świrski, obecny przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.  więcej

Potrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii przez nią realizowanych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Budżet na te działania wynosi 1,23 mln zł.  więcej

France Channel TV nawiązuje współpracę z Performance Labs

France Channel TV, platforma VOD oferująca francuskie treści premium, rozpoczyna strategiczną współpracę z Performance Labs, agencją digital performance - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Celem partnerstwa jest wsparcie marketingowe France Channel TV w działaniach performance marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie klientów na rynku amerykańskim, z perspektywą globalnej ekspansji. więcej

Kraków zmodyfikuje uchwałę krajobrazową

Po ponad dwóch latach obowiązywania dotychczasowej uchwały krajobrazowej władze Krakowa chcą zaktualizować przepisy regulujące obecność reklam w w przestrzeni miejskiej. Rozpoczęto prace nad projektem, który zostanie poddany szerokim konsultacjom społeczny,.  więcej

Goodyear konsoliduje obsługę mediową i reklamową w Publicis Groupe

Firma oponiarska Goodyear Tire & Rubber Company skonsolidowała swoje zadania w zakresie obsługi mediowej, kreacji, produkcji i usług cyfrowych w holdingu reklamowym Publicis Groupe.   więcej

Patrycja Iwanow z awansem w agencji Cosmoz

Patrycja Iwanow, związana z agencją Cosmoz od kwietnia 2024 roku, awansowała na stanowisko account director.  więcej

Samsung wyśle zwycięzców swojego konkursu na Fidżi

14 lutego wystartował konkurs Samsung "Pary w Ringu" promujący Galaxy Ring. Nagrodą główną w konkursie jest wyjazd na Fidżi. Konkurs inspirowany jest programami reality TV, w których uczestnicy rywalizują na oczach widzów oceniających ich zmagania.  więcej

Kevin Mglej poza agencją hoh, stery obejmuje Rafał Janik

Agencja influencer marketingu hoh ma nowego szefa. Z początkiem lutego, przez sprzedaż pakietu większościowego udziałów, z firmą rozstaje się Kevin Mglej, jej pomysłodawca i jeden ze współzałożycieli. Stery przejmuje Rafał Janik, który będzie odpowiadał za dalszy rozwój hoh. więcej

Gdzie reklamuje się Lidl? Postawił mocniej na TVN i stacje tematyczne Polsatu

W 2024 roku najwięcej reklam sieci sklepów Lidl Polska pojawiło się w kanałach tematycznych Polsatu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Detalista mocno zwiększył też swoją obecność na antenie TVN.  więcej

Wraca znana loteria Żubra, w reklamach ,,na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy"

Ruszyła kolejna edycja kampanii telewizyjna i digitalowa loterii  ,,Dwa szybkie Żubry" piwa Żubr (Kmpania Piwowarska). Promocja potrwa aż do 31 lipca 2025 roku. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: ,,Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy". więcej

Gazetkolandia.pl zaskakuje rynek rekordową ilością użytkowników

Branża e-commerce i digital marketingu rozwija się w zawrotnym tempie, co sprawia, że zarówno konsumenci, jak i marki szukają coraz lepszych sposobów na wymianę informacji o promocjach i produktach. Gazetkolandia.pl to platforma, która wychodzi naprzeciw tym potrzebom. W 2024 roku przyciągnęła ponad 7,6 miliona użytkowników, stając się jednym ze znaczących agregatorów na polskim rynku. Po czterech latach działalności zmienia sposób katalogowania gazetek promocyjnych i cyfrowej reklamy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Trump musi zrobić krok w tył ws. USAID? Ważna decyzja sądu dla NGO-sów i mediów

Amerykański sąd orzekł, że administracja Donalda Trumpa nie miała prawa zablokować przyznanego wcześniej finansowania w ramach programów USAID. Nakazano przywrócenie wstrzymanych środków. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Subskrypcje to dziś chleb powszedni wydawców. Sprawdziliśmy, ile kosztują w Europie

Każdy szanujący się wydawca internetowy w Europie wdrożył już model subskrypcyjny. Dużo piszemy o tym, ile kosztują takie oferty w Polsce. A jak jest nad Tamizą, Sekwaną, Tybrem czy Wełtawą? Subskrypcje na Zachodzie nie zawsze są droższe niż w Polsce, nie brakuje ciekawych promocji - za niektóre tytuły możemy zapłacić nawet symboliczne euro miesięcznie.  więcej

Netflix kręci serial o japońskich samurajach

Netflix ujawnił obsadę serialu ,,Last Samurai Standing", w której znalazło się 14 czołowych japońskich aktorów. Premiera nowości zaplanowana jest na listopad. więcej

Nie poszli do Republiki, ale wybrali YouTube. Jak im się wiedzie? ,,Rozwijam skrzydła"

Nie wszystkie gwiazdy dawnej TVP przeszły do Republiki lub wPolsce24. Są też tacy, którzy postawili na własne kanały youtubowe. Jak im idzie? Co ich zdaniem różni przede wszystkim telewizję od YouTube? - Tu muszę być jak orkiestra, odpowiedzialny za wiele zadań - mówi nam Krzysztof Ziemiec. Anita Gargas i Bartłomiej Graczak opowiadają m.in. o reakcji ze strony widzów.  więcej

Zanzibar, suplementy, wyłudzenia. TOP 5 produkcji o oszustach w streamingu

Nowy serial Netfliksa zatytułowany ,,Ocet jabłkowy" poruszył temat oszustw w internecie, gdyż ten sprzyja budowaniu narracji trudnych do zweryfikowania. Bohaterka serialu inspirowanego prawdziwą historią, wmawia swoim klientom, że wyleczyła, nowotwór stosując dietę i zdrowy styl życia. Co jeszcze sprzedają nam internetowi oszuści? Sprawdziliśmy, jakie produkcje o nich możemy znaleźć na platformach streamingowych.  więcej

Kongres Kanału Zero nie zapełnił hali. Stanowski: popełniliśmy dużo błędów

Na kongres Kanału Zero w łódzkiej Atlas Arenie sprzedano ok. 5 tys. biletów, wskutek czego w hali pozostało sporo wolnych miejsc. - Czy wybraliśmy za dużą halę na to wydarzenie? Oczywiście, że tak. Pewnie popełniliśmy dużo błędów - termin w czasie ferii zły, myślę, że dwudniowy event to też nie był dobry pomysł - przyznaje Krzysztof Stanowski. więcej

Zmarł były poseł Andrzej Potocki. Współtworzył serwis piłkarski

Nie żyje Andrzej Potocki - poseł trzech kadencji, związany z Unią Demokratyczną, Unią Wolności i Stronnictwem Demokratycznym. Potocki króko był też prezesem Piasta Gliwice i współpracował z serwisem piłkarskim 90minut.pl. więcej

Znów można instalować TikToka w USA

Aplikacja TikTok wróciła w czwartek do sklepów z aplikacjami Apple i Google dla użytkowników terenie USA. Jest to efekt decyzji prezydenta USA Donalda Trumpa o odroczeniu wprowadzenia zakazu korzystania z chińskiej platformy mediów społecznościowych do 5 kwietnia. więcej

Szef InPostu ma uprościć przepisy. Nie przygotuje projektów ustaw

Rafał Brzoska, prezes InPostu, zapowiedział, że szczegóły na temat prac zespołu zespół do spraw deregulacji zostaną opublikowane w internecie w poniedziałek. Brzosce kierowanie tym zespołem zaproponował premier Donald Tusk. więcej

Jak założyć sklep internetowy bez programowania?

Branża e-commerce jest z każdym rokiem coraz popularniejsza - zarówno wśród konsumentów, jak i osób, które chcą prowadzić tu biznes. Zakupy online są szybkie, wygodne i banalnie proste. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Z KGHM pożegnał się były dziennikarz TVP Info

Po prawie sześciu latach pacy z państwowym holdingiem KGHM Polska Miedź rozstał się dyrektor komunikacji korporacyjnej Piotr Chęciński. Wcześniej był związany m.in. z Telewizją Polską i Polskim Radiem. więcej

PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?

Informacja, że Google przeznaczy na szkolenia w zakresie umiejętności cyfrowych w Polsce 5 mln dol. w ciągu 5 lat, stała się obiektem powszechnych kpin. Teraz wiemy, że współpraca Google z polskim rządem ma być szersza. - Gdyby komunikacja tej inwestycji była lepiej poukładana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, nie trzeba by teraz tłumaczyć, że to nie te 5 milionów miało rzekomo podnieść PKB o 8 proc. - ocenia Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Kolejny big tech u Donalda Tuska. Nowa umowa ws. obronności
PR-owa wpadka. Dlaczego z konferencji z szefem Google przebiła się tylko kwota 5 mln zł?
Znów można instalować TikToka w USA
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj