|
|
|
|
|
|
|
Hostessa w mini zniknie z ,,Va Banque"? Szef TVP: zajmę się tym
W teleturnieju TVP2 ,,Va Banque" upominki uczestnikom wręcza atrakcyjna hostessa. Na uwagę, że kojarzy się to z seksizmem z lat 90., dyrektor generalny Telewizji Polskiej Tomasz Sygut zapowiedział: ,,Zajmę się tym. Wielokrotnie poruszaliśmy ten temat". więcej
|
,,Randka w ciemno" wróci w stacji Polsatu. Ogłoszono gospodarza
Program ,,Randka w ciemno" po dwóch dekadach przerwy wraca do polskiej telewizji. Będzie emitowany w stacji Super Polsat, a gospodarzem będzie Piotr Gąsowski. więcej
|
Nie tylko Artur Orzech. Nowi prowadzący finał preselekcji Eurowizji 2025
Telewizyjna Dwójka pokaże w piątek wieczorem finałowy koncert polskich preselekcji do 69. Konkursu Piosenki Eurowizji. O wyjazd do Bazylei powalczy 11 artystów, a wydarzenie transmitowane na żywo poza Arturem Orzechem poprowadzą także m.in. dziennikarka Radia 357 Ola Budka i Michał Szpak. Reprezentanta Polski w głosowaniu SMS wybiorą widzowie. więcej
|
U Solorza zmaleją długi. Dzięki sprzedaży akcji Asseco
Cyfrowy Polsat ze swoją spółką zależną Polkomtel przedterminowo spłaci 681 mln zł kredytu plus odsetki. Przeznaczy na to pieniądze z niedawnej sprzedaży akcji Asseco Poland. więcej
|
RTV EURO AGD GAME ZONE - odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy - jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
endorfina events podsumowuje rok 2024 Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald's Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowywięcej |
|
|