|
|
|
|
|
|
|
RTV EURO AGD GAME ZONE - odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy - jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
endorfina events podsumowuje rok 2024 Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald's Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowywięcej |
|
|
AI i internet rzeczy rewolucjonizują przemysł. Co przynosi czwarta rewolucja? Zrównoważony rozwój, szybko zmieniający się popyt, duże wymagania co do jakości produktów i zużycia zasobów - to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy z sektora przemysłowego. Rozwiązanie związanych z nimi problemów wymaga perfekcyjnego planowania wszystkich procesów produkcyjnych i jak największej automatyzacji pracy zakładu. Właśnie na tych aspektach koncentruje się przemysł 4.0. materiał reklamowywięcej |
|
|