Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 7 Lutego 2025
 
 
 
"W powrotach do biur chodzi o poczucie władzy". Szefowie mówią "nie" pracy zdalnej
 
Choć ostatnie lata to boom na pracę spoza biura, te czasy powoli się kończą. Coraz więcej firm decyduje się na przywracanie pracy stacjonarnej. Pracownicy różnie na to reagują.  - Problem nie leży moim zdaniem w samym powrocie do biura, ale w sposobie, w jaki ta decyzja jest podejmowana i komunikowana - ocenia Paweł Józefiak, e-commerce manager z Macmillan Education. więcej
 
 
TOP 10 reklamodawców poza internetem. McDonald's i Play wypadły z czołówki
 
W 2024 roku zmienił się nieco układ sił wśród największych reklamodawców mediów tradycyjnych. Z czołówki wypadły McDonald's Polska i P4, a trafiły do niej: sieć drogerii Rossmann i koncern Procter&Gamble Polska  - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Reklam w Republice wciąż ubywa. Dwie trzecie mniej niż przed rokiem
 
Liczba spotów emitowanych w TV Republika w styczniu br. była o blisko 70 proc. mniejsza niż przed rokiem. O 100 proc. zmalała też liczba aktywnych na jej antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
Dziennikarka ,,Wyborczej" zabrała tylko 690 zł na Patronite. Nie promuje konta
 
Dominika Wielowieyska zebrała do tej pory 690 zł na Patronite. Konto założyła niemal dwa miesiące temu, ale go prawie nie promuje w internecie. Pozostaje dziennikarką ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM, ale na YouTube zebrała już 27 tys. subskrybentów.  więcej
 
 
Była szefowa Czwórki w zespole Trójki. Pracuje przy znanej audycji
 
Hanna Dołęgowska, dawna szefowa radiowej Czwórki i związana wcześniej z Radiem Campus Katarzyna Wojtasik dołączyły do radiowej Trójki. W rozgłośni przy Myśliwieckiej zasiliły zespół wydawców. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Daj mi dobrego handlowca, a cię ozłocę. Dlaczego tak trudno znaleźć dziś "accounta"? więcej
 
Szef Światowej Federacji Reklamodawców: praca w marketingu straciła aspirację. Musimy znów zachwycić nim młodych więcej
 
Komisja Etyki Reklamy wskazuje "złe" reklamy. Dlaczego niewiele z tego wynika? więcej
 
Tak, to prawda. Startujemy z nowym konkursem dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. sprzedaży - Dział Klienta Bezpośredniego MY COMPANY POLSKA
Direct Sales Manager Screen Network
YouTube Content Manager Ringier Axel Springer Polska
Key Client Partner w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska
dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz/Dziennikarka biznesowo-technologiczny Wirtualnemedia.pl
Stażysta/Stażystka Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział przeciwdziałania dezinformacji) Stowarzyszenie Demagog
Inżynier Dyżurny Studia TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Showrunner Ringier Axel Springer Polska
Realizator/Realizatorka Światła TVN Warner Bros. Discovery
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Reklam w Republice wciąż ubywa. Dwie trzecie mniej niż przed rokiem

Liczba spotów emitowanych w TV Republika w styczniu br. była o blisko 70 proc. mniejsza niż przed rokiem. O 100 proc. zmalała też liczba aktywnych na jej antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.  więcej

Trzeci sezon serialu ,,Kruka" wiosną w TVP2. To ostatnia premiera z Canal+

Telewizyjna Dwójka będzie kontynuować emisję serialu ,,Kruk" w wiosennej ramówce. W połowie marca ruszy trzeci sezon produkcji z udziałem Michała Żurawskiego. Serial zostaje w dotychczasowym paśmie, a TVP nie planuje wiosną emisji kolejnych tytułów produkcji Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP zorganizuje konkurs Młody Tancerz Roku 2025

Telewizja Polska przygotowuje się do organizacji konkursu Młody Tancerz Roku. Finał imprezy organizowanej przez TVP wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowym Instytutem Muzyki i Tańca odbędzie się w czerwcu. Ostatnia edycja odbyła się w 2023 roku.  więcej

Bianka Mikołajewska wróci do TVP1 innego dnia. Będzie więcej odcinków

Program Bianki Mikołajewskiej ,,Raport specjalny" w marcu ponownie pojawi się na antenie TVP. Zmieni jednak pasmo emisji. Ponadto w tym sezonie stacja przewiduje więcej odcinków magazynu śledczego znanej dziennikarki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Prezenter pogody w rolniczym serwisie TVP1

Do grona gospodarzy ,,Agrobiznesu" w TVP1 dołączył Waldemar Dolecki, prezenter pogody w TVP Info. więcej

U właściciela TVN nowi szefowie reklamy w USA

W Warner Bros. Discovery funkcję szefów ds. sprzedaży reklam w USA objęli Ryan Gould i Robert Voltaggio. Obaj są związani z firmą od ponad dekady. więcej

Poznaliśmy nominowanych do Nagrody Mariusza Waltera

Kapituła Nagrody Mariusza Waltera ogłosiła tegorocznych nominowanych w trzech kategoriach. Zwycięzców poznamy podczas gali 21 marca.  więcej

RTV EURO AGD GAME ZONE - odpowiedź na oczekiwania współczesnych graczy

Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy - jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Była szefowa Czwórki w zespole Trójki. Pracuje przy znanej audycji

Hanna Dołęgowska, dawna szefowa radiowej Czwórki i związana wcześniej z Radiem Campus Katarzyna Wojtasik dołączyły do radiowej Trójki. W rozgłośni przy Myśliwieckiej zasiliły zespół wydawców. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
"W powrotach do biur chodzi o poczucie władzy". Szefowie mówią "nie" pracy zdalnej

Choć ostatnie lata to boom na pracę spoza biura, te czasy powoli się kończą. Coraz więcej firm decyduje się na przywracanie pracy stacjonarnej. Pracownicy różnie na to reagują.  - Problem nie leży moim zdaniem w samym powrocie do biura, ale w sposobie, w jaki ta decyzja jest podejmowana i komunikowana - ocenia Paweł Józefiak, e-commerce manager z Macmillan Education. więcej

TOP 10 reklamodawców poza internetem. McDonald's i Play wypadły z czołówki

W 2024 roku zmienił się nieco układ sił wśród największych reklamodawców mediów tradycyjnych. Z czołówki wypadły McDonald's Polska i P4, a trafiły do niej: sieć drogerii Rossmann i koncern Procter&Gamble Polska  - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do kampanii mObywatela

Ministerstwo Cyfryzacji rozpoczyna współpracę z domem mediowym Carat Polska przy emisji kampanii nt. aplikacji mObywatel i e-usług publicznych. To efekt kilkumiesięcznego przetargu, koordynowanego przez audytora mediowego Stars. więcej

Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing. Potrzebna agencja

Totalizator Sportowy chce zatrudnić agencję specjalizującą się w influencer marketingu. Spółka ruszyła z przetargiem - warunkiem udziału w nim jest wpłata 10 tys. zł wadium.  więcej

PHD i Media Direction OMD z nowym modelem rozliczania kampanii

Agencje PHD i Media Direction OMD, należące do Omnicom Media Group, wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii w ramach komórki OMG Outcomes. Rozwiązanie pozwala klientom agencji rozliczać się za konkretne, mierzalne efekty, dopasowane do celów biznesowych i marketingowych klientów. więcej

Lorenz poszerza współpracę z Altavia Kamikaze + K2

Firma Lorenz przedłużyła o kolejny rok współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 w zakresie obsługi brandów: Lajkonik i Crunchips. Jednocześnie poszerzono zakres współpracy (bez przetargu) o obsługę dodatkowych 4 marek: NicNac's, Monster Munch, Curly oraz Lorenz. więcej

Anna Naparty i Arkadiusz Kobyłka w Mastermind

Do zespołu agencji Mastermind dołączyła Anna Naparty w roli public sector director, a Arkadiusz Kobyłka awansował na stanowisko biddable media & technology director.  więcej

Cukier Królewski dalej obsługiwany przez agencję Insignia

Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem od 5 lat.  więcej

GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na warszawskiej Giełdzie.  więcej

Reprezentacja Polski zostaje na PGE Narodowym. Ale część spotkań w Chorzowie

Spółka PL.2012+ oraz Polski Związek Piłki Nożnej doszły do porozumienia. Co najmniej dwa mecze reprezentacji Polski odbędą się w tym roku na stołecznym stadionie, zorganizowany zostanie tam też Puchar Polski. Część spotkań kadry odbędzie się jednak w Chorzowie.   więcej

Nowy sales manager w YOC Poland. Wzmocnienie sprzedaży agencyjnej

Anna Osóbka-Morawska przechodzi z Initiative Poland, gdzie pracowała przez pięć lat, do YOC Poland. Zajmie się współpracą z domami mediowymi.  więcej

endorfina events podsumowuje rok 2024

Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald's Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Zmiany w ,,Tygodniku Powszechnym". Nowy szef działu Wiara

Edward Augustyn, związany z "Tygodnikiem Powszechnym" od 2016 roku, zastąpi Artura Sporniaka na stanowisku szefa działu Wiara. Sporniak skupi się na pracy nad książką o relacji wiary i nauki. więcej

Dziennikarz "Wyborczej" z zakazem wejścia do Sejmu. Za to co zrobił posłowi

Dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wojciech Czuchnowski dostał dwumiesięczny zakaz wstępu na teren parlamentu. To efekt piątkowego incydentu, podczas którego dziennikarz zwymyślał posła PiS Dariusza Mateckiego i wytrącił mu z ręki telefon. O zakazie poinformował marszałek Sejmu Szymon Hołownia. więcej

Pożegnano Macieja Petruczenkę. Dziennikarz spoczął na warszawskim cmentarzu

W ostatniej drodze  wybitnego dziennikarza sportowego, przez ponad pięć dekad związany z ,,Przeglądem Sportowym", udział wzięli rodzina, dziennikarze, sportowcy, trenerzy i działacze. więcej

Francuski "Le Monde" po raz pierwszy od 50 lat bez korespondenta w Moskwie. Odmowa akredytacji

Rosja odmówiła odnowienia akredytacji korespondentowi wpływowego francuskiego dziennika "Le Monde" - podała agencja Reuters. Ma być to odwet za odmowę Francji w sprawie wydania wizy rosyjskiemu reporterowi.   więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dziennikarka ,,Wyborczej" zabrała tylko 690 zł na Patronite. Nie promuje konta

Dominika Wielowieyska zebrała do tej pory 690 zł na Patronite. Konto założyła niemal dwa miesiące temu, ale go prawie nie promuje w internecie. Pozostaje dziennikarką ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM, ale na YouTube zebrała już 27 tys. subskrybentów.  więcej

Amazon podwoił zysk. Najmocniej rośnie w chmurze

W zeszłym kwartale Amazon przy wzroście przychodów sprzedażowych netto o 10,5 proc. do 187,79 mld dolarów prawie podwoił zysk netto. Najmocniej rosnącym segmentem koncernu jest Amazon Web Services. więcej

Comarch ma nowego prezesa. To były szef WeNet

Informatyczny gigant z Krakowa ma nowego prezesa. Rada nadzorcza Comarchu powołała właśnie Jarosława Mikosa na stanowisko prezesa spółki. W swojej karierze zawodowej był związany m.in. z Energis Polska, Grupą Wirtualna Polska czy WeNet.  więcej

OLX z nową usługą dla pracodawców. Dłuższy czas przy sprzedaży z Przesyłką OLX

Na OLX niebawem pojawi się kolejna odpłatna opcja - Profil Pracodawcy. Ponadto sprzedawcy będą mieć trzy razy więcej czasu na potwierdzenie sprzedaży z Przesyłką OLX. więcej

Krzysztof Stanowski prosi o podpisy poparcia. ,,Nie wystarczy pobrać pliku"

Startujący w wyborach prezydenckich Krzysztof Stanowski w kolejnym wystąpieniu parodiującym orędzie polityka zaapelował o przesyłanie list z podpisami poparcia jego kandydatury. Podkreślił, że nie wystarczy pobrać odpowiedniego formularza z jego strony internetowej. więcej

Tomasz Ćwiąkała wygrał w sądzie. Hejter będzie pracował społecznie

Dziennikarz piłkarski Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała wygrał w pierwszej instancji proces karny o znieważenie. Wytoczył go internaucie za opublikowanie wideo, w którym ten wulgarnie obrażał Ćwiąkałę i jego najbliższą rodzinę. - Jeżeli pojawią się kolejne tego typu historie, w których obrywać będzie na przykład moja żona albo mój syn, to będę kierował kolejne sprawy do sądu - zapowiada dziennikarz. więcej

Andrzej Kozłowski prezesem Grupy eSky. Współzałożyciel firmy opuszcza zarząd

Andrzej Kozłowski, dotychczasowy wiceprezes i CFO w eSky, przejmuje stery grupy. Łukasz Habaj opuszcza zarząd ze względów zdrowotnych, pozostaje jednak w radzie nadzorczej.   więcej

AI i internet rzeczy rewolucjonizują przemysł. Co przynosi czwarta rewolucja?

Zrównoważony rozwój, szybko zmieniający się popyt, duże wymagania co do jakości produktów i zużycia zasobów - to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stoją dziś firmy z sektora przemysłowego. Rozwiązanie związanych z nimi problemów wymaga perfekcyjnego planowania wszystkich procesów produkcyjnych i jak największej automatyzacji pracy zakładu. Właśnie na tych aspektach koncentruje się przemysł 4.0. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół

W USA przeanalizowano czas korzystania nastolatków ze smartfonów w czasie pobytu w szkole. Wyniki badania wskazują, że średni czas korzystania z telefonu wynosi 90 minut, a u 25 proc. uczniów aż 2 godziny. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Resort sprawiedliwości chce zatrudnić kierownika wydziału nowych mediów. Jaka pensja?

Ministerstwo Sprawiedliwości rekrutuje na stanowisko kierownika wydziału nowych mediów w biurze komunikacji i promocji. Trzeba spełnić wiele warunków.  więcej

Były rzecznik prezydenta zatrzymany. Ma dyplom z Collegium Humanum

Agenci Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali w czwartek byłego rzecznika prasowego Prezydenta RP Błażeja S. w sprawie nieprawidłowości w Collegium Humanum. więcej

WeCom PR dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Do Stowarzyszenia Agencji Public Relations dołącza WeCom PR - agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. więcej

K+PR z nowym klientem na rynku polskim i niemieckim. Agencja pozyskała Erbacher the food family

Nowy klient dołączył do agencji w styczniu br. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego konkursu ofert na obsługę komunikacyjną w ramach hubu na Polskę i Niemcy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
NBP nie chce bitcoinów. Glapiński: rezerwy muszą być absolutnie bezpiecznie
DeepSeek - warto być ostrożnym. UODO widzi zagrożenie
Dwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj