|
|
|
|
|
|
|
Z właścicielem TVN żegna się ważny dziennikarz polityczny. Trump nie ukrywa satysfakcji
Ze stacji CNN, należącej do Warner Bros. Discovery, po prawie dwóch dekadach pracy odchodzi Jim Acosta, jeden z czołowych dziennikarzy zajmujących się krajową polityką. - Jeden z najgorszych i najbardziej nieuczciwych reporterów w historii dziennikarstwa, wielki drań - skomentował prezydent USA Donald Trump. więcej
|
Absurdalne żądanie szefa KRRiT. Chciał od dziennikarki zaświadczenia z ZUS
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji odwołał umówioną rozmowę z dziennikarką TVN24 Martą Gordziewicz do reportażu w ,,Czarno na białym". Chciał, żeby reporterka przedstawiła wcześniej m.in. zaświadczenie o tym, że nadawca nie zalega ze składkami na ZUS dla swoich pracowników. więcej
|
Media: Dwie oferty zakupu TVN. W tle najbogatsi Polacy
Radio ZET informuje o dwóch ofertach na zakup telewizji TVN. Jedna ma podchodzić od biznesmena Michała Sołowowa, druga od holdingu Wirtualnej Polski, a może być powiązana z szefem InPostu Rafałem Brzoską. więcej
|
,,Szczęście sprzyja szukającym" - nowa kampania Gratki.pl Grupa Morizon-Gratka wystartowała z najnowszą kampanią wizerunkową serwisu Gratka.pl pod hasłem ,,Szczęście sprzyja szukającym". Celem ogólnopolskiej kampanii 360 stopni jest pokazanie, że niezależnie od potrzeb, znalezienie idealnego miejsca do życia jest procesem łatwym, intuicyjnym, przyjemnym i szybkim. Gratka pomoże wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piłkarska Esktraklasa ma nowego partnera
Ekstraklasa podpisała z marką DRWitt umowę o współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Dzięki niej marka izotoników należąca do portfolio Grupy Maspex została oficjalnym partnerem rozgrywek najwyższej polskiej ligi piłki nożnej oraz partnerem statystyk meczowych. więcej
|
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca Każdy przedsiębiorca wie, że kluczem do sukcesu jest podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Aby było to możliwe, niezbędne są dane - konkretne, wiarygodne i aktualne. Badania rynku dostarczają takich informacji i są jednym z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój firmy. Inwestowanie w analizy rynkowe nie jest luksusem zarezerwowanym wyłącznie dla największych graczy - przynosi wymierne korzyści każdej firmie, niezależnie od jej wielkości. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nowa wicenaczelna ,,Newsweek Polska"
Z początkiem lutego w ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego obejmie Emilia Stawikowska, a w funkcji szefa wydawców zastąpi ją Mateusz Wojtalik. więcej
|
Ponad 5 mln zł do zwrotu. Skarbówka skontrolowała fundację mediów Sakiewicza
Założona przez Tomasza Sakiewicza Fundacja Niezależne Media ma zwrócić do państwowej kasy 5,7 mln zł dotacji, którą premier Mateusz Morawiecki przyznał jej wiosną 2023 roku na ,,Akademię Demokracji". Według skarbówki projekt został przez fundację zrealizowany nienależycie. - Obecna władza już nie bardzo różni się od komunistycznej - komentuje Tomasz Sakiewicz. więcej
|
|
|
Shoper zmienia właściciela. Sprzedaż za pół miliarda zł
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez cyber_Folks kontrolnego pakietu akcji spółki e-commerce'owej Shoper. Transakcja opiewa na kwotę ponad 540 mln zł. więcej
|
Buty Shaquille'a O'Neala to za mało. Grupa CCC przejmuje polskie sklepy z odzieżą sportową
Grupa CCC porozumiała się co do kupna 75 proc. udziałów firmy Szopex, do której należą oferujące odzież i buty sportowe marki SklepBiegacza, WarsawSneakerStore i SKstore. Mocne wejście w segment odzieżowy to część nowej strategii CCC. więcej
|
Kanał Zero ,,chwali" kandydata Stanowskiego. Parodia propagandy TVP za Kurskiego
W Kanale Zero wyemitowano pierwsze wydanie ,,Dziennika Narodowego", w parodystycznej stylistyce promującego Krzysztofa Stanowskiego jako kandydata w wyborach prezydenckich. W programie wyśmiano m.in. propagandę Telewizji Polskiej za prezesury Jacka Kurskiego. więcej
|
Polacy pokochali subskrypcje. Ponad 20 proc. korzysta z kilku
86 proc. Polaków korzysta z serwisów streamingowych jako formy subskrypcji - wynika z raportu "Doświadczenia e-commerce". Dodano, że z usług dostaw produktów najczęściej (74 proc.) korzystają seniorzy. więcej
|
Fenomen League of Legends w Polsce - gra, która odmieniła miliony Polaków League of Legends to gra komputerowa, która od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie, w tym także w Polsce. Wydana w 2009 roku przez firmę Riot Games, stała się fundamentem esportu, czyli profesjonalnego grania w gry komputerowe. Gra przyciągnęła nie tylko graczy, ale także wielu fanów, twórców internetowych, cosplayerów (osób tworzących kostiumy postaci z gier) i innych pasjonatów. Polska, dzięki rosnącemu rynkowi gier komputerowych, odgrywa ważną rolę w tej globalnej społeczności. materiał reklamowywięcej |
|
|