|
|
|
|
|
|
|
Krótszy sezon ,,Hotelu Paradise". Nowe odcinki już w lutym
Najnowszy sezon ,,Hotelu Paradise" ruszy na antenie TVN7 pod koniec lutego. 10. edycja będzie jednak krótsza niż poprzednia. Emisja skończy się w połowie kwietnia. więcej
|
Awanse w TVN. Stacja z nową dyrektorką
Małgorzata Modrzejewska została dyrektorką ds. contentu lifestylowego w TVN Warner Bros. Discovery - to nowa funkcja w firmie. Jej dotychczasowe zadania w ,,Dzień Dobry TVN" rozdzielono między dwie osoby: Annę Pachutę i Waldemara Maniewskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVN zapowiada nową serię ,,The Traitors. Zdrajcy". Program zmieni pasmo
W marcu na antenę TVN wróci program ,,The Traitors. Zdrajcy", którego drugi sezon będzie emitowany w niedzielnym prime timie. Stacja wypuściła kolejny teaser popularnego formatu. więcej
|
Zmiana w ramówce TVP1. Stacja przyspiesza z emisją nowego reality show
Telewizyjna Jedynka w lutowe niedziele będzie emitować po dwa odcinki programu ,,Żona dla Polaka". Dzięki temu reality show zakończy się jeszcze przed wejściem ramówki wiosennej. więcej
|
Kolejne odcinki ,,Mody na sukces" w polskim streamingu
W lutym Red Carpet Media Group udostępni kolejne sezony amerykańskiej produkcji o sadze rodu Foresterów. Użytkownicy serwisu streamingowego RedGo.film będą mogli oglądać kolejne 500 odcinków ,,Mody na sukces", począwszy od numeru 8808 do 9307. więcej
|
TVP przegrała z Republiką. Program Michała Rachonia zostaje na antenie
Sąd oddalił wniosek Telewizji Polskiej, żeby program Michała Rachonia w TV Republika przestał być emitowany pod dotychczasową nazwą ,,#Michał Rachoń Jedziemy". Publiczny nadawca w pozwie domaga się miliona zł zadośćuczynienia. więcej
|
Polsat nie spieszy się z reaktywacją słynnego formatu TVP
Najprawdopodobniej dopiero jesienią do telewizji wróci reaktywowana ,,Randka w ciemno" - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Randkowy format, którym ma być tym razem emitowany nie przez TVP, ale przez Polsat, jest jeszcze na wczesnym etapie przygotowań. więcej
|
Właściciel TVN planuje kolejny globalny serwis streamingowy
Choć serwis streamingowy CNN+ działał zaledwie miesiąc, to Warner Bros. Discovery znowu myśli o stworzeniu platformy związanej ze znanym na całym świecie kanałem informacyjnym. Broadband TV News podaje, że dyrektor generalny CNN Mark Thompson poinformował o tych planach w wiadomości zaadresowanej do pracowników stacji. więcej
|
Kolejny płatny pakiet naziemny zniknął. Sprawdziliśmy, jak może być w Polsce
Należąca do Tele 2 firma Boxer zakończyła oferowanie płatnego pakietu w ramach naziemnej telewizji cyfrowej w Szwecji. Choć nie jest to jedyny gracz, który rezygnuje z tej formy usług płatnej telewizji, to przedstawicielka Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że firma dalej utrzymywać będzie płatną paczkę na polskim MUX-4. więcej
|
Jerzy Owsiak odpowiada Republice i wPolsce24. ,,Tego się spodziewaliście?"
Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak podkreślił, że ostatnie ataki na niego i WOŚP, m.in. na antenie TV Republika i telewizji wPolsce24, przyniosły efekty odwrotne do zamierzonych. - W tym samym czasie Wy zbieracie pieniądze na nowe studio, a my na sprzęt dla onkologii i hematologii dziecięcej - zauważył. więcej
|
Piracki serwis z meczami po polsku zarabia od lat. Potrzebne są zmiany w prawie
Przy okazji Super Pucharu Hiszpanii z udziałem FC Barcelona i Roberta Lewandowskiego na portalu X rozgorzała dyskusja na temat jednej z pirackich usług. Działa ona od lat, serwując mecze za darmo w zamian za obejrzenie erotycznych reklam. Przedstawiciel Stowarzyszenia Sygnał zapewnia jednak Wirtualnemedia.pl, że w sprawie trwa postępowanie przygotowawcze. więcej
|
Tłusty rok dla serwisów streamingowych w Polsce. Ale już nie będzie tak dobrze
Przychody serwisów streamingowych w Polsce wzrosły w 2024 roku o 12 proc. - wynika z raportu firmy Futuresource Consulting. Analitycy prognozują, że do 2028 roku nad Wisłą wzrost ten będzie jednak o wiele niższy, bo wyniesie blisko 3 proc. rocznie. Średnio na użytkownika przypadną 2,1 subskrypcje. To wynik tylko trochę słabszy od Włoch (2,2) i Hiszpanii (2,4). więcej
|
20 lat "Szkła kontaktowego" TVN24. "Stanie w miejscu byłoby dla nas porażką. Zmieniamy się"
- Nie ma spalonych mostów, nie ma wyrzuconych numerów telefonów - tak o relacjach z autorami programu "Kwiatki Polskie" mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sianecki. Współtwórca "Szkła kontaktowego", które od 20 lat króluje na antenie TVN24, opowiada, jak czuje się w roli prekursora telewizyjnego trendu oraz co złożyło się na sukces "Szkiełka". Zdradził też, kto dołączy do grona komentatorów. więcej
|
Czy TVN, TVP i Polsat płacą ekspertom za udział w programach? Sprawdziliśmy
Po wizycie w dwóch stacjach telewizyjnych amerykanista dr Piotr Tarczyński, skrytykował w mediach społecznościowych brak wynagrodzeń za komentowanie takich wydarzeń. Producenci i prezenterzy, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, twierdzą, że to rynkowa norma i tak powinno pozostać. W przeszłości jednak niektórym komentatorom płaciły m.in. TVP i TVN24. więcej
|
Mniej reklam w Republice, spadły ceny. Na YouTubie zamiast spotów autopromocja
W tym roku na antenie kanału Republika jest trzy czwarte mniej reklam niż przed rokiem, a Polsat Media obniżył znacząco ceny spotów w tej stacji. Są 60 proc. niższe niż jesienią - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Prawdopodobnie te budżety, które przeznaczyli na nas, mogły się już wyczerpać - ocenia Tomasz Sakiewicz, szef Republiki. Jednocześnie zgodnie z polityką YouTube'a kanał w transmisji na tym portalu zamiast reklam pokazuje spoty autopromocyjne. więcej
|
Telewizje z Ukrainy nie będą zakłócać polskich operatorów
Do 27 stycznia operatorzy mogą składać wstępne oferty w aukcji na częstotliwości w pasmach 700 i 800 MHz. Sęk w tym, że w pierwszym z nich usługi 5G może zakłócać naziemna telewizja cyfrowa z Ukrainy. Urząd Komunikacji Elektronicznej poinformował, że w wyniku ustaleń z Kijowem, problem niebawem zniknie. więcej
|
Martyna Wojciechowska po raz 16. wyrusza na "kraniec świata". Ruszyły zdjęcia
Stacja TVN szykuje nowy sezon programu ,,Kobieta na krańcu świata" - potwierdziło nam biuro prasowe stacji. Podróżnicza seria Martyny Wojciechowskiej ukazuje się na antenie TVN od 16 lat. więcej
|
wPolsce24 zmienia program. "Budzimy się" zamiast "Poranka"
Telewizja wPolsce24 startuje z nowym porannym formatem. Od poniedziałku 27 stycznia na antenie będzie emitowany program ,,Budzimy się" - poinformowała stacja. Wśród gospodarzy m.in. Jacek Łęski i Rafał Porzeziński. więcej
|
Usługi Orange na sieci firmy związanej z Play i UPC Polska
Polski Światłowód Otwarty i Orange Polska zawarły umowę, dzięki której Orange może oferować swoje usługi internetu światłowodowego i telewizji IPTV na sieci FTTH należącej do firmy związanej z Play i UPC Polska. - W tej chwili to ok. 40 tys. gospodarstw domowych. Pierwsi klienci już korzystają z naszych usług - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. więcej
|
Castingi na start ,,You Can Dance". Jest zwiastun programu
Reaktywowany po ośmiu latach program ,,You Can Dance" wraca do środowego pasma w TVN, choć o nowej porze. Stacja właśnie zaprezentowała zwiastun programu. więcej
|
Polsat podał ceny reklam. Najdrożej przy "Farmie"
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na luty. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programie "Farma" - ponad 60 tys. zł netto. więcej
|
Solorz nie zbuduje elektrowni jądrowej z PGE? Ruszyły rozmowy o sprzedaży udziałów
Kontrolowany przez Zygmunta Solorza holding ZE PAK zaczyna rozmowy dotyczące sprzedaży państwowej spółce PGE udziałów w firmach mających odpowiadać za budowę elektrowni jądrowej we Wschodniej Wielkopolsce. Wcześniej zapowiadano, że ZE PAK i PGE zbudują elektrownię razem z koreańskim koncernem KHNP. więcej
|
TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami
Kanał TVP Info był w 2024 roku jedyną stacją informacyjną, w której wzrosły jednocześnie: liczba wyemitowanych spotów i liczba aktywnych na antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. W pozostałych stacjach informacyjnych ich liczby zmalały. Największy spadek dotknął Republikę. więcej
|
Zwolnienia u właściciela TVN. Stacje informacyjne zaciskają pasa
W najbliższym czasie spore zwolnienia mają zostać przeprowadzone w amerykańskich stacjach informacyjnych CNN (należy do Warner Bros. Discovery, właściciela m.in. grupy TVN) oraz NBC News. - Nasz cel jest prosty: przenieść środek ciężkości CNN w stronę platform i produktów, do których przenosi się widownia - podkreśla szef CNN. więcej
|
,,Szczęście sprzyja szukającym" - nowa kampania Gratki.pl Grupa Morizon-Gratka wystartowała z najnowszą kampanią wizerunkową serwisu Gratka.pl pod hasłem ,,Szczęście sprzyja szukającym". Celem ogólnopolskiej kampanii 360 stopni jest pokazanie, że niezależnie od potrzeb, znalezienie idealnego miejsca do życia jest procesem łatwym, intuicyjnym, przyjemnym i szybkim. Gratka pomoże wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Żabka zmieniła strategię mediową. "Kupowała reklamy w telewizji bardziej jakościowo"
Sieć sklepów Żabka Polska zmieniła w 2024 roku strategią mediową - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Firma zmniejszyła znacząco swoją obecność reklamową w kanałach tematycznych na rzecz czterech największych stacji ogólnopolskich. więcej
|
Szczepan Jabłoński odpowiada za marketing i komunikację w Agencji Rozwoju Przemysłu
Szczepan Jabłoński objął stanowisko communication department deputy director w Agencji Rozwoju przemysłu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
NicNac's promuje limitowaną edycję Curry Explosion
Marka NicNac's (Lorenz) wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję orzeszków NicNac's Curry Explosion. Działania mediowe koordynuje agencja mediowa Spark Foundry, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii. więcej
|
Bukmacher nowym klientem 2012 Agency
Agencja 2012 wygrała przetarg na realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowej dla marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie. Nowa odsłona komunikacji Fortuny ujrzy światło dzienne w pierwszym kwartale 2025 roku. więcej
|
Zmiana na czele agencji Freundschaft
Nowym prezesem agencji reklamowej Freundschaft (należącej do holdingu Mediacap) od marca będzie Michał Banaszewski. W firmie zastąpi Annę Koszur. więcej
|
Dynamiczna podmiana reklam w kolejnej stacji. Podpisano umowę z GPW DAI
Spółka GPW DAI, która ma platformę do dynamicznej podmiany reklam, podpisała właśnie umowę ze stacją TV Regio. Partnerem technologicznym spółki została Grupa Orange. więcej
|
Aldi wybiera dom mediowy
Niemiecka firma Aldi, do której należy sieć sklepów Aldi prowadzi przetarg mediowy, który obejmuje kilka rynków, na których działa. więcej
|
Ultramaratończyk Tom Evans ambasadorem Asics
Marka Asics nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować markę na światowej scenie biegów trailowych, wnosząc swoje doświadczenie, energię i zaangażowanie. więcej
|
Teads z reklamami na telewizorach LG także w Polsce
Platforma mediowa Teads poszerza partnerstwo z LG Ad Solutions o kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Polskę. więcej
|
TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami
Kanał TVP Info był w 2024 roku jedyną stacją informacyjną, w której wzrosły jednocześnie: liczba wyemitowanych spotów i liczba aktywnych na antenie marek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. W pozostałych stacjach informacyjnych ich liczby zmalały. Największy spadek dotknął Republikę. więcej
|
Sandra Kubicka i Marcin Gortat w drużynie Fit Kalorii
Sandra Kubicka, była modelka i influencerka oraz Marcin Gortat, w przeszłości koszykarz, promować będą ofertę cateringu dietetycznego Fit Kalorie. więcej
|
Polski koszykarz ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu - Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. więcej
|
Herbapol kampanią wspiera herbatki owocowe
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej ,,Herbapol. We współpracy z naturą", która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem. więcej
|
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia z Grupy Maspex
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych. więcej
|
Dlaczego warto inwestować w badania rynku? Te korzyści doceni każdy przedsiębiorca Każdy przedsiębiorca wie, że kluczem do sukcesu jest podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Aby było to możliwe, niezbędne są dane - konkretne, wiarygodne i aktualne. Badania rynku dostarczają takich informacji i są jednym z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój firmy. Inwestowanie w analizy rynkowe nie jest luksusem zarezerwowanym wyłącznie dla największych graczy - przynosi wymierne korzyści każdej firmie, niezależnie od jej wielkości. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nie żyje pisarz i grafik Marcin Wicha. Znany z prasy i książek
Zmarł Marcin Wicha, projektant, grafik i pisarz, laureat Paszportu "Polityki", literackiej Nagrody Literackiej "Nike" oraz Nagrody im. Gombrowicza - poinformowały w sobotę tygodnik "Polityka" oraz "Gazeta Wyborcza". Wicha miał 52 lata. więcej
|
Dziennikarka obywatelska znów w areszcie. Zaczęła głodówkę
Zhang Zhan, chińska dziennikarka obywatelska, która spędziła cztery lata w więzieniu za relacjonowanie pandemii Covid-19, prowadzi strajk głodowy w areszcie po ponownym zatrzymaniu jesienią 2024 r. - poinformowała organizacja pozarządowa Reporterzy bez Granic (RSF). więcej
|
Zmarł były wicenaczelny ,,Super Nowości"
Nie żyje Jacek Stachiewicz - dziennikarz mediów na Podkarpaciu, m.in. ,,Super Nowości", ,,Nowin" i TVP Rzeszów. Miał 78 lat. więcej
|
Nowy podcast "Rzeczpospolitej" o kobietach
"Rzeczpospolita" (Gremi Meida) rusza z nowym podcastem ,,Powiedz to Kobiecie". Twórczyniami programu są Anna Zejdler, szefowa serwisu Kobieta.rp.pl i Marzena Tabor-Olszewska, szefowa redakcji online ,,Rzeczpospolitej". Premiery nowych odcinków w soboty, o godz. 17:00. więcej
|
|
|
Kulisy negocjacji wydawców z Google. Wiemy, ile pieniędzy gigant miał im zaproponować
Chociaż organizacje dużych wydawców dopiero zaczynają rozmowy z Google w sprawie pieniędzy za wykorzystanie ich treści przez giganta, to niezależni wydawcy negocjują już od wielu miesięcy. W tych rozmowach padły pierwsze konkrety. Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że grupie wydawców Google zaproponować miał kwotę 100 tys. euro rocznie do podziału. Jednocześnie jeden z członków porozumienia miał nie zostać uznany za wydawcę. więcej
|
Nowa szefowa biura reklamy w Grupie naTemat
W Grupie naTemat stanowisko dyrektor biura reklamy objęła Justyna Rzeniewicz. Zastąpiła Annę Dylicką, która pożegnała się z firmą po czterech latach pracy. więcej
|
Jak rozkręcić konto na Instagramie? Oto garść cennych porad od jego szefa
Szef Instagrama Adam Mosseri rozpoczął publikowanie rolek wideo z poradami dla użytkowników serwis. Wyjaśnia w nich, jakie czynniki są kluczowe, aby algorytmy platformy pozwalały maksymalizować zasięgi. więcej
|
Jak serwis streamingowy może dostać Oscara? W ten sposób działa Netflix
Netflix zdobył aż 16 nominacji do Oscara, z czego większość przypadła w udziale filmowi ,,Emilia Pérez" - musicalowi poruszającemu tematykę osób transpłciowych. Zdania krytyków w tej sprawie są podzielone. Część uznaje, że obraz przypomina meksykańską telenowelę, ale jest to odważna i udana zabawa gatunkami, dla innych z kolei, to nadmierna szarża reżysera. Kontrowersje budzi też sposób działania Netfliksa, dzięki któremu jego filmy mogą walczyć o Oscara. więcej
|
Wysyp lutowych nowości Netfliksa. Lista filmów i seriali
W lutowej ofercie Netfliksa pojawią się nowe seriale, w tym produkcja z główną rolą Roberta De Niro oraz obraz demaskujący modę na szamanów w internecie promujących możliwość leczenia nowotworów poprzez zdrowe żywienie. Zadebiutuje także komedia z Tomaszem Karolakiem i nowe animacje. więcej
|
Instagram głównym bohaterem serialu. Te produkcje o mediach społecznościowych musisz znać
Media społecznościowe stały się integralną częścią naszego życia. Mimo że to wynalazek stosunkowo nowy, bo znany dopiero od dwóch dekad, na stałe zagościł również w kulturze popularnej. Przygotowaliśmy zestawienie seriali, w których to social media odgrywają kluczową rolą. więcej
|
Internet w Agorze wciąż pod kreską, chociaż Gazeta.pl zarabia więcej
Segment internetowy grupy Agora notował w 2024 roku spory spadek przychodów i ujemną rentowność. Zaważyła o tym zmiana modelu biznesowego spółki zależnej Yieldbird, której nie zrekompensował wzrost wpływów reklamowych pionu Gazeta.pl. więcej
|
J jak... YouTube. "Zasada 8 minut to jedna z największych i najczęściej powtarzanych głupot"
YouTube to dziś synonim wideo. Wśród wydawców widać tam mały wyścig zbrojeń. Dlatego do rozmowy zaprosiłem Michała Pietrzykowskiego, byłego szefa YouTube w Kanale Zero, który dziś stoi na czele YT w ZPR Media, gdzie wyskalował najpopularniejszy kanał wydawcy online w kraju ("Super Express"). Rozmawiamy o wszystkim co widać oraz tym, czego nie widać. O sprawdzonych sztuczkach, mitach i tym, jak dzisiaj robić YouTube, które nie tylko się ogląda, ale i zarabia. więcej
|
Meller po starcie kampanii wyborczej Stanowskiego: robię to, co chcę. Z jego programu odchodzi publicystka
- W tym programie robię to, co chcę - zadeklarował Marcin Meller w Kanale Zero, odnosząc się do startu Krzysztofa Stanowskiego w wyborach prezydenckich. Natomiast Agata Szczęśniak zapowiedziała, że do końca kampanii nie będzie przyjmować zaproszeń do udziału w programie Mellera. - Mimo wszystkich wad polskiej polityki i polskich polityków uważam jednak, że wybory prezydenckie to ważna i poważna sprawa - stwierdziła. więcej
|
Mocne oskarżenia wobec LinkedIn. Chodzi o prywatne wiadomości i AI
Użytkownicy usługi LinkedIn Premium w Stanach Zjednoczonych złożyli pozew przeciw platformie. Oskarżają w nim społecznościowego giganta o udostępnianie ich prywatnych wiadomości innym firmom w celu szkolenia modeli sztucznej inteligencji (AI). więcej
|
Janusz Schwertner w nowym programie Gońca. Razem z byłym policjantem
Redaktor naczelny portalu Goniec (Iberion) Janusz Schwertner będzie prowadził nowy program wideo, o tematyce kryminalnej. Cykl ,,Goniec Kryminalny" będzie miał premiery w niedziele. więcej
|
Awans w Inforze. Dziennik.pl z nowym szefem
Sebastian Kucharski awansował na szefa redakcji Dziennik.pl (Grupa Infor). Z zespołem serwisu związany jest od ponad roku. więcej
|
Gwiazda filmów Quentina Tarantino w serialu ,,Dexter: Resurrection"
Uma Thurman zagra jedną z głównych ról obok Michaela C. Halla w serialu ,,Dexter: Resurrection" stanowiącym kontynuację popularnego ,,Dextera". Aktorka, która zdobyła Złoty Glob oraz była nominowana do Oscara i Emmy za swoje role w ,,Histerycznej ślepocie", ,,Pulp Fiction" i ,,Smash", jest największą z gwiazd kina, jaka kiedykolwiek wystąpiła w serialach z uniwersum Dextera. więcej
|
Onet wchodzi w sztuczną inteligencję. Pomaga OpenAI
Użytkownicy Onetu mają do dyspozycji zestaw nowych narzędzi sztucznej inteligencji. Dzięki nim mogą skrócić sobie tekst do czytania lub poprosić o rekomendacje newsów wartych uwagi. Wdrożenie wspiera OpenAI. więcej
|
Nowy podcast "Rzeczpospolitej" o kobietach
"Rzeczpospolita" (Gremi Meida) rusza z nowym podcastem ,,Powiedz to Kobiecie". Twórczyniami programu są Anna Zejdler, szefowa serwisu Kobieta.rp.pl i Marzena Tabor-Olszewska, szefowa redakcji online ,,Rzeczpospolitej". Premiery nowych odcinków w soboty, o godz. 17:00. więcej
|
Była dziennikarka TVN na czele portalu Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & marketing managera portalu Zdrowie.pl, który zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku. więcej
|
Użytkownicy Instagrama i Facebooka ,,zmuszani" do obserwowania profili Trumpa i Vance'a?
Część Amerykanów korzystających z Instagrama i Facebooka alarmuje, że z ich kont automatycznie obserwowane są profile prezydenta Donalda Trumpa i wiceprezydenta JD Vance'a. Nawet wtedy, gdy wcześniej cofnęli przycisk ,,follow" (,,obserwuj"). Meta tłumaczy to błędem technicznym. więcej
|
Modelka prowadzącą poranny program Kanału Zero
Do grona gospodarzy poranny program ,,7.00" w Kanale Zero dołączyła modelka i influencerka Luiza Sprusińska. więcej
|
Globalna awaria ChataGPT
Należący do Open AI chatbot ChatGPT notuje na całym świecie, w tym w Polsce, olbrzymie problemy z działaniem. więcej
|
Rossmann się nie zatrzymuje. Ma w Polsce prawie 2 tys. drogerii, rośnie sprzedaż
Sieć drogerii Rossmann w 2024 roku otworzyła 164 nowe drogerie i ma ich już ponad 1,9 tys. Jej przychody sprzedażowe zwiększyły się o 12,5 proc. więcej
|
Wicepremier zaniepokojony brakiem wiedzy Polaków o algorytmach bigtechów
"Niepokoi mnie to, że na świecie tak mało mówi się o tym, jaki wpływ na nasze życie mają algorytmy" - powiedział wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Dodał, że projektowana nowelizacja ustawy o świadczeniu usług cyfrowych nie jest cenzurą. więcej
|
Fenomen League of Legends w Polsce - gra, która odmieniła miliony Polaków League of Legends to gra komputerowa, która od lat cieszy się ogromną popularnością na całym świecie, w tym także w Polsce. Wydana w 2009 roku przez firmę Riot Games, stała się fundamentem esportu, czyli profesjonalnego grania w gry komputerowe. Gra przyciągnęła nie tylko graczy, ale także wielu fanów, twórców internetowych, cosplayerów (osób tworzących kostiumy postaci z gier) i innych pasjonatów. Polska, dzięki rosnącemu rynkowi gier komputerowych, odgrywa ważną rolę w tej globalnej społeczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
TOP30 Wirtualnych Mediów. To oni liczą się w polskim marketingu, reklamie, PR i komunikacji
Trzydzieści pozycji, trzydzieści wyjątkowych ludzi polskiego marketingu, reklamy, PR i komunikacji. Po niedawnej publikacji listy TOP30 ludzi polskich mediów, publikujemy drugą odsłonę, w której wskazujemy kto naszym zdaniem liczy się w tym świecie. Znajdziecie na niej (w kolejności alfabetycznej) osoby, które mają za sobą udany 2024 rok i z imopetem wchodzą w 2025. więcej
|
Kim jest Miejski Reporter? Od lokalnego profilu do rozpoznawalnego medium
Zastanawiacie się, kim jest Miejski Reporter, który od lat jest jednym z głównych źródeł lokalnych informacji dla mieszkańców Warszawy? Tak naprawdę jest ich dwóch: Dariusz Borowicz i Łukasz Rytel. - Jesteśmy w ruchu, na mieście i nas po prostu na nim widać. Nie wykonujemy swojej pracy zza biurek, tylko jesteśmy tam, gdzie coś się dzieje... - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Borowicz. więcej
|
|
|