|
|
|
|
|
|
|
Rewolucja w TVN. Stacja z nowym układem wieczornej ramówki
Telewizja TVN po 20 latach rezygnuje z emisji kluczowych pozycji programowych w tygodniu o godz. 21.30. Nowości wiosennej ramówki, która trafią na antenę pod koniec lutego br., będą emitowane wcześniej. Mowa o "You Can Dance" i "Kuchennych rewolucjach" czy "MasterChef Nastolatki", który zmieni dzień emisji. więcej
|
Lawina skarg na materiały Republiki i wPolsce24 o WOŚP. KRRiT weźmie je pod lupą
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło już ponad 12 tysięcy skarg na materiały Republiki i wPolsce24 dotyczące Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i jej założyciela Jerzego Owsiaka. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, regulator oceni treści budzące kontrowersje w obu stacjach. więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku TVN. Ile za reklamę przy "You Can Dance"?
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na luty najwyżej wyceniono reklamy przy "Faktach". Sa też ceny przy wiosennych nowościach jak "You Can Dance. Po prostu tańcz!" czy "MasterChef Nastolatki". więcej
|
Prezenter "Pytania na śniadanie" pożegnał się z TVP. Zajmie się czymś innym
Piotr Wojdyło, do końca 2024 roku prezenter ,,Pytania na śniadania", nie współpracuje już z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemeda.pl. Dziennikarz skupia się na działalności konferansjerskiej, choć nie wyklucza powrotu do roli prezentera. więcej
|
Serial ,,Malanowski. Nowe rozdanie" znika z anteny Polsatu. Nowe odcinki w TV4
Nowe odcinki serialu ,,Malanowski. Nowe rozdanie" wiosną będą emitowane w telewizyjnej Czwórce, a nie jak dotąd w Polsacie - poinformowała stacja. Premiera drugiej serii odbędzie się już na początku lutego. więcej
|
Telewizja Polska ponownie wspiera WOŚP. "Nasza działalność wypływa prosto z serca"
Po latach przerwy Telewizja Polska ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. 33. Finał WOŚP odbędzie się w niedzielę 26 stycznia. więcej
|
Kanały TVP za darmo w kolejnym serwisie streamingowym
Serwis streamingowy Sweet.TV dalej rozwija swój bezpłatny pakiet. Do internetowych stacji FAST dołączyły: TVP1, TVP2 i 16 wersji TVP3. Na przeglądarce internetowej komputera darmowe kanały telewizyjne można oglądać nawet bez zalogowania się do platformy. Logowanie jest wymagane na telewizorze Smart TV. więcej
|
Była gwiazda ,,Teleexpressu" przechodzi do internetowej śniadaniówki
Beata Chmielowska-Olech, przez ponad 20 lat prowadząca ,,Teleexpress", formalnie rozstała się z Telewizją Polską w grudniu 2024 roku, choć z wizji zniknęła rok wcześniej. Teraz ogłosiła, że dołącza do telewizji internetowej Silver TV. więcej
|
Gdzie widzowie oglądali inaugurację Trumpa? Republika minimalnie przed TVN24
W trakcie kluczowej części poniedziałkowych wydarzeń związanych z inauguracją Donalda Trumpa liderem oglądalności była Republika, minimalnie wyprzedzając TVN24. Widownia pozostałych stacji informacyjnych była o wiele niższa. Republika została też najchętniej oglądaną stacją w Polsce w ciągu całego poniedziałku. więcej
|
Nowy format ,,Zróbmy sobie dom" wiosną w TVN. W jury ekspert z Polsatu
Wiosną tego roku odbędzie się premiera nowego reality show TVN zatytułowanego ,,Zróbmy sobie dom". Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o don. Stacja ujawniła nazwiska ekspertów, wśród z nich znajdzie się była twarz "Nasz nowy dom". Program poprowadzi Joanna Koroniewska. więcej
|
Ekspert opisał, jak telewizje nie płacą komentatorom. ,,Gratyfikacją pokazanie mordy"
Piotr Tarczyński z Podkastu amerykańskiego zwrócił uwagę na problem braku wynagrodzenia dla ekspertów występujących w stacjach telewizyjnych. - Wciąż panuje przekonanie, że samo pokazanie mordy na wizji powinno być dla delikwenta wystarczającą gratyfikacją - wskazuje. więcej
|
Ponad milion widzów TVP1 śledzi program ,,Żona dla Polaka"
Po trzech odcinkach nowy program randkowy TVP1 ,,Żona dla Polaka" gromadzi średnio niemal 1,1 mln widzów - wynika z danych Nielsena. Produkcja nadawana jest w niedziele po serwisie "19.30". więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Fakty" najdroższe w cenniku TVN. Ile za reklamę przy "You Can Dance"?
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na luty najwyżej wyceniono reklamy przy "Faktach". Sa też ceny przy wiosennych nowościach jak "You Can Dance. Po prostu tańcz!" czy "MasterChef Nastolatki". więcej
|
Można reklamować się w sklepach Żabka. Sieć uruchamia nowe narzędzie
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie dla reklamodawców, którzy chcą promować się w sklepach sieci Żabka. Kampanie będą mogły być prowadzone ogólnopolsko i lokalnie, a reklamodawcy otrzymają rekomendacje, w jaki sposób skutecznie docierać ze swoimi przekazami do klientów. więcej
|
Kacper Skocki dyrektorem zarządzającym agencji Vision & People
Kacper Skocki objął stanowisko managing directora w agencji Vision & People, co - jak informuje agencja - stanowi kluczowy etap w procesie przekazywania pełnej odpowiedzialności za jej strategię i rozwój. więcej
|
Bartosz Walat dyrektorem kreatywnym Tears of Joy
Bartosz Walat od początku stycznia objął stanowisko creative directora w agencji influencer marketingowej Tears of Joy. Do tej pory pracował tam jako creative lead. więcej
|
Studio Motion Capture w Platige Image ma szefa
Do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję head of motion Capture Studio. Jego zatrudnienie ma na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio. więcej
|
Zmiany w zarządach spółek z Grupy Digitree Group
Na przełomie roku nastąpiły zmiany w zarządach spółek JU: oraz Fast White Cat, należących do Grupy Kapitałowej Digitree Group. Nowi zarządzający mają wesprzeć zespoły zarówno w dotychczasowych, jak i nowych obszarach działalności oraz przyczynić się do dynamicznego rozwoju organizacji. więcej
|
Seria awansów w Tigers i Automation House
XXII Ventures, holding technologiczny skupiający m.in. agencję digitalową Tigers oraz Automation House, ogłasza serię awansów wzmacniających strukturę zarządzania projektami klienckimi. więcej
|
IPG Mediabrands stawia na klientów z branży farmaceutycznej
Grupa IPG Mediabrands, do której należą takie agencje, jak UM czy Kinesso rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia tworząc zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych. więcej
|
"Smakuj każdą chwilę". Nice To Fit You rusza z całoroczną kampanią
Nice To Fit You, firma z branży cateringu dietetycznego, rusza z nową platformą komunikacji i całoroczną kampanią pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. Marka zaprasza do celebrowania codziennych momentów, poprzez odkrywanie wyjątkowych smaków i świadome wybory, oferowane w jej bogatej ofercie. więcej
|
Nationale-Nederlanden w nowej kampanii reklamuje ofertę wsparcia w chorobie
Firma Nationale-Nederlanden rozpoczęła kampanię reklamową promującą ,,Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie". więcej
|
,,Pewna droga do domu" hasłem reklamowym marki Freedom
Sieć biur nieruchomości Freedom wystartowała z pierwszą w swojej historii ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem ,,Pewna droga do domu". więcej
|
Metro Świętokrzyska - największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zmarł wieloletni fotograf ,,Polityki"
Nie żyje fotograf Stanisław Ciok, przez wiele lat związany z tygodnikiem ,,Polityka". więcej
|
Nowy wicenaczelny ,,Parkietu". W redakcji od półtorej dekady
W dzienniku ,,Parkiet" (Gremi Media) na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego awansował Przemysław Tychmanowicz. Z tytułem jest związany od 14 lat. więcej
|
Były menedżer RASP i Polska Press konsultantem u wydawcy ,,Super Expressu"
Pracę jako konsultant zarządu spółki Time, wydającej m.in. ,,Super Express" (Grupa ZPR Media), zaczął Bartosz Kwarciak. Wcześniej był związany m.in. z Polska Press i Ringier Axel Springer Polska. więcej
|
|
|
Tak wyglądał polski Facebook w 2024 roku. SokzBuraka najbardziej angażującym profilem
SokzBuraka był w 2024 roku najbardziej angażującym profilem na polskim Facebooku - wynika z danych Sotrendera, który podsumował rok na platformie. Najszybciej rósł profil Kocham Gotować, a na profilu Onetu pojawiło się najwięcej postów - ponad 24 tysiące. Najbardziej angażujące treści publikowano z kolei na profilach schronisk dla zwierząt. więcej
|
Fenomen rolniczych influencerów. ,,W telewizji tego brakuje"
Tematyka rolnictwa podbija polski internet. Powstają kolejne serwisy, kanały, pojawiają się nawet rolniczy influencerzy. - W telewizji są programy lifestylowe typu ,,Rolnik szuka żony" czy ,,Farma", a brakuje informacji technicznych - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Artur Długoszewski z kanału Rolnik Polska. więcej
|
Netflix rośnie jak na drożdżach. Przebił kolejny próg
W czwartym kwartale 2024 roku Netflix pozyskał netto prawie 19 mln subskrybentów. To większy wzrost niż w czasie pandemii. Platforma przekroczyła pułap 300 mln płacących użytkowników. więcej
|
Rusza postępowanie KRRiT w sprawie Kanału Zero. Chodzi o wywiad Stanowskiego
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała Wirtualnemedia.pl o kolejnych skargach na Kanał Zero w związku z wywiadem Krzysztofa Stanowskiego z Januszem Walusiem. Regulator rozpoczął postępowanie w tej sprawie. Wywiad wyświetlono już ponad 700 tys. razy. więcej
|
Instagram przeszedł tuning. Upodabnia się do TikToka
Instagram wprowadził ostatnio szereg zmian, dotyczących między innymi widoku zdjęć w profilu czy długości filmów Reels. Według szefa aplikacji, dzięki nim Instagram jest bardziej dostosowany do sposobu, w jaki korzysta z niego większość użytkowników. Wielu już zwraca uwagę, że to sposób na upodobnienie się do chińskiej konkurencji, TikToka. więcej
|
Krzysztof Stanowski będzie kandydował w wyborach. ,,Prezydencki wyścig w krzywym zwierciadle"
Szef Kanału Zero Krzysztof Stanowski potwierdził, że będzie startował w wyborach na prezydenta Polski. Zaznaczył, że nie chce objąć tego urzędu, tylko relacjonować od środka kampanię. więcej
|
Była gwiazda ,,Teleexpressu" przechodzi do internetowej śniadaniówki
Beata Chmielowska-Olech, przez ponad 20 lat prowadząca ,,Teleexpress", formalnie rozstała się z Telewizją Polską w grudniu 2024 roku, choć z wizji zniknęła rok wcześniej. Teraz ogłosiła, że dołącza do telewizji internetowej Silver TV. więcej
|
Trump daje TikTokowi ponad dwa miesiące. ,,Szczerze mówiąc, mamy większe problemy"
Nowy prezydent Donald Trump zaraz po objęciu urzędu zawiesił na 75 dni wejście w życie ustawy zakazującej TikTokowi funkcjonowania w Stanach Zjednoczonych pod chińską kontrolą. W weekend platforma przez kilkanaście godzin przestała działać w USA. więcej
|
Moderacja na Facebooku nie obejmie wszystkich treści. Co jest wyłączone?
Nowy system moderacji treści w serwisach Mety nie obejmie opłaconych reklam. Tego rodzaju treści bywają narzędziem w rękach oszustów, którzy publikują fake newsy z wykorzystaniem wizerunku znanych osób. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|