|
|
|
|
|
|
|
Zajrzeliśmy za kulisy Republiki. Tak powstaje jej nowe studio
Do końca lutego Republika zacznie nadawać główne programy, w tym serwis ,,Dzisiaj" prowadzony przez Danutę Holecką, z nowego studia. W środku znajdzie się ponad 15-metrowa ściana wideo. Portal Wirtualnemedia.pl już teraz miał okazję zobaczyć, jak przebiegają prace nad jego stworzeniem i jak pracują dziennikarze stacji. więcej
|
Canal+ Polska uruchomi dodatkowe kanały
Pod koniec stycznia Canal+ będzie nadawał aż 11 tymczasowych stacji Canal+ Extra. - Uruchamiamy dodatkowe kanały eventowe w związku z ostatnią, 8. kolejką Ligi Mistrzów UEFA, w której zostanie rozegranych 18 spotkań w tym samym czasie. Kanały zostaną wyłączone dzień po transmisji - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Nowy globalny projekt Canal+
Grupa Canal+ poinformowała o utworzeniu Fundacji Canal+. Została powołana, aby na całym świecie promować kulturę i zapewniać dostęp do zawodów z nią związanych jak największej liczbie osób. Nowa jednostka ma też wspierać rozwój talentów na całej Ziemi. więcej
|
TVN24 znów chętniej oglądana od Republiki. TVP1 na czele rynku
Tylko tydzień trwała dominacja Republiki na rynku stacji informacyjnych. W poprzednim tygodniu prym wiódł ponownie kanał TVN24. Najpopularniejszą stacją została z kolei TVP1, której udało się wyprzedzić Polsat. A jakie programy w ramówkach oglądaliśmy najchętniej? więcej
|
"M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP
Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty. W cenniku najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" (na blisko 80 tys. zł) i przy programie "The Voice Kids" (ponad 60 tys. zł). więcej
|
"Magia nagości" wraca na antenę. Z nową prowadzącą
Pod koniec lutego na antenie Zoom TV rusza nowa ,,Magia nagości". Czwarty sezon budzącego kontrowersje randkowego show wraca po ponad dwuletniej przerwie z nową prowadzącą, którą została Julia Oleś. więcej
|
Nowa prowadząca poranny program TV Republika
W TV Republika do grona prowadzących poranny program ,,Przyjaciele Republiki" dołączyła Magdalena Bałkowiec, dziennikarka od kilku lat związana ze stacją. więcej
|
MTV ogłasza powrót najdłużej emitowanego reality-show w Polsce
Kanał MTV Polska ogłosił, że powstanie 22. sezon reality show ,,Warsaw Shore". Nagrania do programu rozpoczną się wkrótce, a uczestnicy mieszkać i bawić się będą w Warszawie. Hasło nowego sezonu to ,,Bądź Warsaw Shore", czyli bądź sobą. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WPP zarządziło wielki powrót do biur. Sprawdziliśmy, jak pracuje się u ich konkurentów
Od kwietnia pracownicy firm należących do holdingu reklamowego WPP, także w Polsce, będą musieli pracować w biurze przez cztery dni w tygodniu zamiast dotychczasowych dwóch. Ich konkurenci w Polsce pozostaną przy dotychczasowym, dużo elastyczniejszym modelu pracy. Powód? Ten model się sprawdził. Sprawdziliśmy, jak pracuje się m.in. w OMD, Mediahub i Group One. więcej
|
Kimberly-Clark wybrał agencje do globalnej obsługi
Firma Kimberly-Clark, do której należą m.in. takie marki, jak Huggies czy Kleenex rozstrzygnęła globalny przegląd kreatywny i mediowy mający na celu konsolidację listy agencji. Zaproszono do niego największe holdingi reklamowe, takie jak m.in. Publici Groupe czy WPP. więcej
|
Dwie duże firmy reklamy zewnętrznej poza Mediapanelem
Od jesieni badanie Mediapanel realizowane przez firmę Gemius obejmuje też reklamę zewnętrzną, zarówno nośniki tradycyjne i cyfrowe. Nie biorą w nim jednak udziału dwaj spośród największych graczy na rynku outdoorowym: Ströer Polska i Screen Network Polska. Druga z nich tłumaczy nam dlaczego. więcej
|
Atlas Arena nie zmieni nazwy. Umowa na kolejne pięć lat
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej, działającej od 15 lat jako Atlas Arena. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeniach. więcej
|
Nowy szef sprzedaży i obsługi klienta w IMM
Maciej Nuckowski został w styczniu dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta. Ostatnio pracował w startupie ZeroQs. więcej
|
Pepco sprzedaje więcej. Ile nowych sklepów w Polsce?
W czwartym kwartale 2024 roku Pepco Group wypracowała 1,93 mld euro przychodów, o 3,1 proc. więcej niż przed rokiem przy stałych kursach walut. Dużo mocniej wzrosła sprzedaż w sieciach Pepco i Dealz, natomiast spadek zanotował Poundland. więcej
|
Marka OPPO ma nowego ambasadora. To piłkarski fenomen
Nowym globalnym ambasadorem OPPO został Lamine Yamal, 17-letni piłkarz, który ma utożsamiać zmianę wizerunkową marki. Na czym ma ona polegać? OPPO wdraża nową strategię komunikacji, koncentrując się na młodych ludziach, ich pasjach i kreatywności. A to wszystko w myśl hasła ,,Make Your Moment". więcej
|
Kosmetyczny gigant łączy siły z IBM. Tworzy pierwszy model AI
Firma komputerowa IBM i koncern kosmetyczny L'Oréal ogłosiły współpracę, której celem jest wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) IBM do analizy danych dotyczących receptur kosmetycznych. więcej
|
Metro Świętokrzyska - największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sądne dni dla TikToka. Czy spodziwana blokada w USA wpłynie na Polskę?
Amerykański rynek szykuje się na scenariusz blokady aplikacji TikTok. Decyzja, która leży w rękach sędziów amerykańskiego Sądu Najwyższego, istotnie wpłynie na biznes reklamowy, influencerów i użytkowników w USA. Najnowsze doniesienia mówią jednak, że ByteDance może odciąć też inne rynki od aplikacji. A co z Polską? Zapytaliśmy ekspertów o to, czy banicja TikToka za oceanem odbije się na naszym rynku marketingowym. więcej
|
Piotr Witwicki i Marcin Fijołek poprowadzą ,,Polityczny WF" w Interii
Oficjalnie wystartowała kampania prezydencka. A od piątku 17 stycznia w Interii startuje "Polityczny WF", podcast wideo prowadzony przez redaktora naczelnego portalu Piotra Witwickiego i dziennikarza Polsat News Marcina Fijołka. Obaj odsłonią w nim kulisy krajowej polityki. więcej
|
AI zmienia oblicze branży marketingowej. IAB prezentuje swój raport
Sztuczna inteligencja to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów świata digital. W 2024 roku globalne wydatki na AI miały osiągnąć wartość 900 miliardów dolarów i nadal rosną. Postępująca automatyzacja przekształca zarówno styl interakcji konsumentów z technologią, jak i sposób funkcjonowania przedsiębiorstw, otwierając nowe możliwości biznesowe m.in. przed branżą digital marketingową. więcej
|
Ta aplikacja jest nowym hitem. Przenoszą się do niej użytkownicy TikToka w USA
TikTok może za kilka dni zostać zakazany w Stanach Zjednoczonych. Już teraz jego użytkownicy w USA zaczęli poszukiwania alternatywy. Wybór padł na chińską aplikację RedNote, która znalazła się na szczycie najpopularniejszych aplikacji w sklepie AppStore. więcej
|
Dokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Badanie Mediapanel jeszcze kilka lat temu było podstawowym narzędziem przy planowaniu kampanii reklamowych. To się jednak zmienia. Nasi rozmówcy z branży marketingu twierdzą, że od dłuższego czasu nie wnosi ono już tak wiele jak dawniej. więcej
|
EuroCert: przez atak hakerski wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników
Firma EuroCert, która dostarcza usługi m.in. podpisu kwalifikowanego poinformowała w czwartek, że padła ofiarą ataku cyberprzestępców. W jego wyniku wyciekły dane klientów, kontrahentów i pracowników, chodzi o numery PESEL i numery dowodów osobistych. NASK potwierdził PAP, że atak został zgłoszony. więcej
|
Uwaga na oszustwo z nieodebranym połączeniem. Ostrzega Urząd Komunikacji Elektronicznej
Oszuści znaleźli perfidny sposób na kradzież pieniędzy od użytkowników telefonów. Puszczają sygnał z zagranicznych numerów objętych wysokimi opłatami. Odruchowe oddzwonienie może nas słono kosztować. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
Auchan liderem najniższych cen, najdroższy POLOmarket
W grudniu 2024 roku ceny artykułów codziennego użytku ponownie poszły w górę. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA średnia cena koszyka zakupowego wyniosła więcej niż 300 zł. Auchan, Biedronka, Makro Cash & Carry to pierwsza trójka najtańszych sieci handlowych w Polsce. Stawkę zamyka POLOmarket z koszykiem o wartości 330,34 zł. więcej
|
|
|