|
|
|
|
|
|
|
Euronews już nadaje po polsku. Sprawdziliśmy, co pokazuje
Na polskim rynku pojawiła się kolejna stacja informacyjna - emisję testową zaczęła Polska wersja Euronews. Zasięg jest na razie ograniczony do serwisu streamingowego YouTube. Stream w środę był oferowany jako niepubliczny, więc ciężko go znaleźć. Przeważnie transmisję w jednym momencie śledzi od kilku do kilkunastu osób. więcej
|
TVP pracuje nad uruchomieniem Sława TV
W Urzędzie Patentowym RP trwa rejestracja słownego znaku towarowego Sława TV. Pod taką nazwą ma działać blok programowy przygotowywany przez Ośrodek Mediów dla Zagranicy Telewizji Polskiej z myślą o Ukraińcach. Ma to być część dotychczasowego Biełsatu. więcej
|
Komentarze Rafała Ziemkiewicza hitem Republiki
Rafał Ziemkiewicz jest jedną z najbardziej wyrazistych twarzy Republiki. Z danych Nielsena wynika, że niemal 600 tys. widzów ogląda jego ,,Polityczne podsumowanie tygodnia". Najpopularniejsze wydanie programu zgromadziło przed odbiornikami 880 tys. więcej
|
Republika w swoich informacjach najmocniej polaryzuje Polaków
Na początku stycznia najwięcej polaryzujących widownię materiałów w programach telewizyjnych pokazano w serwisie ,,Dzisiaj" TV Republika - wynika z badania Presskadry. W programach newsowych TVN, Polsatu czy TVP odsetek takich materiałów był o wiele niższy. więcej
|
Dlaczego Polacy nie zobaczyli meczu Świątek w Eurosporcie? Mamy wyłtumaczenie
Trwa turniej Australian Open, ale nasi kibice nie mogli zobaczyć w Eurosporcie części dotychczasowych spotkań Polaków. Dlaczego? Otrzymaliśmy wyjaśnienie od TVN Warner Bros. Discovery. więcej
|
Program ,,You Can Dance" wraca na antenę. Znamy dzień emisji
Pod koniec lutego na antenę TVN wraca program ,,You Can Dance". Reaktywowane tameczne show będzie główną propozycją stacji na środowe wieczory. więcej
|
Gospodarze "Teleexpressu" wbijają szpilkę stacji Karnowskich. "U nas oryginalny"
Prowadzący "Teleexpress" w TVP uszczypliwie komentują na antenie konkurencyjny program w telewizji wPolsce24, z nazwy bliźniaczo podobny. więcej
|
Groźby śmierci dla dziennikarzy Republiki. Policja podjęła czynności
Telewizja Republika zawiadomiła prokuraturę w sprawie gróźb karalnych, które dostają jej dziennikarze. Szef stacji Tomasz Sakiewicz zostanie w tej sprawie przesłuchany przez policję. więcej
|
Cztery redakcje rozmawiały z Włodymyrem Zełeńskim
W środę w telewizji i internecie pokazany został wywiad z Wołodymyrem Zełenskim. Ekskluzywna rozmowa z prezydentem Ukrainy została zorganizowana przez redakcje Onetu, TVN24, "Rzeczpospolitej" oraz "Krytyki Politycznej". Był to jedyny wywiad Zełeńskiego podczas wizyty w Polsce. więcej
|
Nie żyje były dziennikarz PAP i ,,Rzeczpospolitej". Do niedawna kierował TVP3 Rzeszów
Zmarł rzeszowski dziennikarz Józef Matusz. "Zmarł nagle, dziś rano, wskutek ciężkiej choroby, o której nie mówił, z której się nie zwierzał"- poinformowała w środę w serwisie internetowym TVP3 Rzeszów, w której Matusz był szefem w latach 2016-2023. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pracownicy reklamowego giganta nie chcą wracać do biura. 10 tys. podpisów pod petycją
Kilka dni temu CEO holdingu reklamowego WPP Mark Read ogłosił nowe zasady pracy, które mają obowiązywać od kwietnia. Zgodnie z nimi ludzie mają pracować w biurze aż przez cztery dni w tygodniu. Spotkało się to jednak z dużym sprzeciwem zatrudnionych w firmie - pod petycją przeciwko tym zmianom podpisało się już ok. 10 tys. osób. więcej
|
2012 Agency będzie dalej reklamować Warkę
20212 Agency wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę reklamową marki piw Warka. Tym samym obroniła swojego wieloletniego klienta. więcej
|
Tak Apple TV+ promuje swój serialowy hit ,,Severance"
Już 17 stycznia na platformie streamingowej Apple TV+ zadebiutuje długo wyczekiwany drugi sezon serialu ,,Severance" Bena Stillera. Z tej okazji platforma postawiła na niestandardową akcję promocyjną. więcej
|
Producent Łaciatego ma nową szefową marketingu
Stanowisko dyrektorki marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, która jest właścicielem takich marek, jak Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska objęła Dorota Grabowska. więcej
|
Jürgen Klopp dołącza do Red Bulla. Będzie odpowiadał za sieć klubów
Jürgen Klopp objął stanowisko dyrektora ds. globalnej piłki nożnej w firmie Red Bull. Będzie nadzorował międzynarodową sieć klubów piłkarskich marki. więcej
|
Ströer Polska zaczyna sprzedaż pakietową
Zespół product development firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska opracował założenia oraz przygotował do sprzedaży dedykowane pakiety w ramach głównych linii produktowych: Premium, Eco, Standard, CLP Premium oraz Metro. więcej
|
,,Hey, ho, let's go!" hasłem promującym Rozgrzewające Sery w KFC
McCann Poland i Weber Shandwick odpowiadają za najnowszą kampanię KFC - ,,Hey, ho, let's go!", która promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Akcja kierowana jest głównie do pokolenia Z. więcej
|
George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso
George Clooney wciela się w rolę detektywa w najnowszej telewizyjnej kampanii Nespresso. Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż. więcej
|
Antyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
W czwartek wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach. więcej
|
Madogz autorem kampanii Canephron opartej na modułowym wideo
Ruszyła kampania reklamowa leku bez recepty Canephron. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja Madogz. więcej
|
Frosta przedłuża współpracę z BeDigital na 2025 rok
Producent mrożonek Frosta, po wdrożeniu strategii SEO w 2024 roku z agencją mediowo-reklamową BeDigital zdecydowała się przedłużyć współpracę na rok 2025. więcej
|
Vision & People dla L'Oréal Professionnel
Agencja Vision & People wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną (strategiczną i kreatywną) profesjonalnych kosmetyków do włosów L'Oréal Professionnel. więcej
|
Tomasz Ćwiąkała zmienił firmę bukmacherską
Komentator piłkarski Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała został ambasadorem firmy bukmacherskiej Betclic. Poprzednio współpracował w takim zakresie z Fortuną. więcej
|
Metro Świętokrzyska - największa niestandardowa reklama w Polsce w portfolio Braughman Group Media Poland Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, przy Centrum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie to miejsce, które przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje unikalne położenie, ale także ze względu na spektakularny nośnik OOH / Wielki Format, który znajduje się na fasadzie biurowca Central Point. Braughman Group Media Poland, lider na rynku reklamy zewnętrznej, jest odpowiedzialny za realizację kampanii reklamowych na tym nośniku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press zmienia portale kolejnych dzienników
Po ,,Dzienniku Zachodnim" portale ośmiu innych dzienników Polska Press Grupy zyskały nowe strony główne. - Chcemy, aby nasze serwisy były funkcjonalne, intuicyjne i atrakcyjne wizualnie - wylicza prezes wydawnictwa Zenon Nowak. więcej
|
Zmarł szef klubów ,,Gazety Polskiej"
Nie żyje Ryszard Kapuściński, szef klubów ,,Gazety Polskiej" i publicysta tego tygodnika. Miał 70 lat. więcej
|
"Puls Biznesu" wzmacnia zespół. Dołączył nowy menadżer ds. subskrypcji
Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozwija dział sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję senior sales B2B managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji tytułu. więcej
|
|
|
Dokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Badanie Mediapanel jeszcze kilka lat temu było podstawowym narzędziem przy planowaniu kampanii reklamowych. To się jednak zmienia. Nasi rozmówcy z branży marketingu twierdzą, że od dłuższego czasu nie wnosi ono już tak wiele jak dawniej. więcej
|
Kontrowersje wokół wywiadu Stanowskiego z Walusiem. Czy warto rozmawiać z każdym? [OPINIA]
Krzysztof Stanowski wywołał ogromne kontrowersje zapowiedzią wywiadu z Januszem Walusiem w Kanale Zero. Wywiadu, przy okazji którego pojawiają się wątpliwości, z kim dziennikarz powinien, a z kim nie powinien rozmawiać i jaka odpowiedzialność na nim spoczywa. więcej
|
KRRiT mówi "nie" dodatkowym uprawnieniom szefa UKE. Ostrzega przed cenzurą
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ostrzega przed możliwością cenzury w internecie. Regulator zarzuca rządowi upolitycznienie prac nad wdrożeniem unijnego Aktu o Usługach Cyfrowych (DSA). Krytykuje prawo do blokowania treści przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcej
|
Polacy pokochali szwedzki kryminał ,,Przełom". Nowy hit Netfliksa
W ofercie Netfliksa pojawił się nowy serial kryminalny zatytułowany ,,Przełom". Miniserial opowiada historię podwójnego morderstwa w szwedzkim mieście Linköping, które stało się przedmiotem szesnastoletniego śledztwa, jednego z najdłuższych w historii kraju. więcej
|
Polska Press zmienia portale kolejnych dzienników
Po ,,Dzienniku Zachodnim" portale ośmiu innych dzienników Polska Press Grupy zyskały nowe strony główne. - Chcemy, aby nasze serwisy były funkcjonalne, intuicyjne i atrakcyjne wizualnie - wylicza prezes wydawnictwa Zenon Nowak. więcej
|
Meta żegna się z najsłabszymi. Zuckerberg: postanowiłem podnieść poprzeczkę
Pierwszy raz od ponad roku Meta Platforms przeprowadzi znaczące zwolnienia: chce pożegnać się z ok. 5 proc. pracowników osiągających najniższe wyniki. - Postanowiłem podnieść poprzeczkę w zakresie zarządzania wydajnością - tłumaczy szef koncernu Mark Zuckerberg. więcej
|
UKE ma blokować treści w internecie. Urząd zabrał głos ws. kontrowersyjnego projektu
Zgodnie w projektem noweli przygotowanej przez resort cyfryzacji Urząd Komunikacji Elektronicznej ma decydować o blokowaniu nielegalnych treści w internecie. - Kluczowe przy wykonywaniu nowych zadań będą odpowiednie zasoby kadrowe, organizacyjne i technologiczne - przekazali przedstawiciele UKE w rozmowie z PAP. więcej
|
Cztery redakcje rozmawiały z Włodymyrem Zełeńskim
W środę w telewizji i internecie pokazany został wywiad z Wołodymyrem Zełenskim. Ekskluzywna rozmowa z prezydentem Ukrainy została zorganizowana przez redakcje Onetu, TVN24, "Rzeczpospolitej" oraz "Krytyki Politycznej". Był to jedyny wywiad Zełeńskiego podczas wizyty w Polsce. więcej
|
Elon Musk pozwany. Chodzi o zakup Twittera
Federalna Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) pozwała Elona Muska, zarzucając mu oszustwo inwestorów przy transakcji kupna platformy społecznościowej Twitter (dziś X). Miliarder miał dopuścić się oszust na 150 mln dolarów. więcej
|
Niemieckie instytucje zaczynają wycofywać się z platformy Muska
Niemieckie ministerstwo obrony i Bundeswehra zawiesiły działalność na platformie X, należącej do Elona Muska. Decyzję uzasadniono trudnościami w "obiektywnej wymianie argumentów" na platformie. więcej
|
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej |
|
|