Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 9 Stycznia 2025
 
 
 
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Spowiedź SEOwca. "Presja walki o ruch wykańcza ludzi pracujących w portalach" więcej
 
Kanały FAST. Czy ten trend z USA sprawdzi się w Polsce? więcej
 
,,Pseudopartnerstwo". Z takim przyjacielem jak Meta reklamodawcy nie potrzebują już wrogów więcej
 
Szef polskiej Rady AI: mamy szansę dogonić Europę w rozwoju sztucznej inteligencji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz/Dziennikarka z tematyki digital/media Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz/Dziennikarka biznesowo-technologiczny Wirtualnemedia.pl
Stażysta/Stażystka Wirtualnemedia.pl
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział przeciwdziałania dezinformacji) Stowarzyszenie Demagog
Inżynier Dyżurny Studia TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Showrunner Ringier Axel Springer Polska
Realizator/Realizatorka Światła TVN Warner Bros. Discovery
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych

Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Gadżety reklamowe - kiedy są najlepszym wyborem dla Twojej firmy?

Gadżety reklamowe przyczyniają się do budowania wizerunku firmy, a przy tym wyróżniają markę na tle konkurencji. Dzięki nim zbudujemy więź z klientem i sprawimy, że to właśnie nasza marka będzie mu się pozytywnie kojarzyła. Drobne upominki, wręczane bez szczególnej okazji wywołują uśmiech i są zawsze mile widziane. Osoba nimi obdarowana czuje się w tym momencie wyjątkowa i ważna, co oczywiście przekłada się na sposób spostrzegania przez nią danej firmy. Tego typu narzędzia promocyjne można wręczać nie tylko potencjalnym klientom, ale także kontrahentom i pracownikom. Sprawdzają się na wiele okazji, skutecznie promując firmę. Kiedy okazują się najlepszym wyborem? Jakie firmy powinny z nich korzystać? Zapraszamy do lektury. materiał reklamowywięcej

 
 
 
INTERNET
 
Przejmij kontrolę nad kosztami podróży służbowych

Rosnąca w ostatniej dekadzie dostępność narzędzi do zdalnej i hybrydowej współpracy między zespołami w ostatnich latach sprawiła, że firmy diametralnie zmieniły swoje podejście do podróży służbowych. W praktyce oznacza to, że nie ma już potrzeby odbywać podróży samolotem, pociągiem czy samochodem, aby dotrzeć na kolejne ważne spotkanie. Według badania Deloitte, siedem na dziesięć firm przyznało, że obecnie analizuje konieczność odbycia podróży służbowej w oparciu o potencjalne rezultaty, takie jak generowany przychód, biorąc przy tym pod uwagę także związane z nim koszty, emisję oraz ryzyko zdrowotne. Jak zatem firmy mogą sprostać potrzebom podróży służbowych swoich pracowników, jednocześnie unikając gwałtownego wzrostu kosztów? materiał reklamowywięcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj