|
|
|
|
|
|
|
Rząd Tuska ochroni TVN i Polsat przed wrogimi przejęciami
Premier Donald Tusk poinformował na środowej konferencji, że największe prywatne stacje telewizyjne - TVN i Polsat - zostaną wpisane na listę firm strategicznych, objętych ochroną przed agresywnym przejęciem przez zagraniczne spółki. - Nie odpuścimy i nie pozwolimy, aby wrogie państwa ingerowały w sposób bezczelny (...) w nasze codzienne życie, w naszą gospodarkę, czy procesy wyborcze - powiedział premier. więcej
|
Dziennikarka przechodzi z Viaplay do Eleven Sports. Za transmisjami Formuły 1
Przy transmisjach w Eleven Sports z wyścigów Formuły 1 od najbliższego sezonu będzie pracować dziennikarka ,,Przeglądu Sportowego" i Onetu Aldona Marciniak. Przez ostatnie dwa lata była związana z Viaplay. więcej
|
Co najchętniej wybierali widzowie Max w tym roku? Król jest jeden
Wśród najczęściej oglądanych pozycji programowych w rankingu platformy Max znalazły się takie seriale, jak ,,Pingwin" czy ,,Stamtąd". Mocną stroną oferty były także polskie dokumenty, seriale i filmy. W zestawieniu są również wszystkie produkcje, których akcja rozgrywa się w uniwersum Diuny. więcej
|
Canal+ zapowiada nowy polski serial o żonach i partnerkach znanych sportowców
,,Na Pierwszym Planie" to czteroodcinkowa produkcja, która przybliża codzienne życie kobiet wspierających swoich partnerów, jednocześnie realizujących własne pasje i ambicje. Seria będzie miała premierę już 14 grudnia w serwisie streamingowym Canal+ online. więcej
|
Nie przegap "piątego kwartału" - jak zaplanować udaną kampanię marketingową w okresie poświątecznym? Holiday season to marketingowy maraton, ale doświadczenie uczy, że wyścig nie kończy się na grudniowej mecie. Przed nami Q5, czyli tzw. piąty kwartał. Okres od końca grudnia do połowy stycznia kryje w sobie duży niewykorzystany potencjał. Niższe koszty mediów i utrzymujący się popyt konsumencki (aż 41% osób kontynuuje zakupy po świętach) tworzą idealne warunki do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawtona po ponad 30 latach zmienia wizerunek
Dawtona - polska, rodzinna firma produkująca m.in. koncentraty i soki - od ponad 33 lat obecna na rynku przetworów warzywnych, przechodzi proces rebrandingu marki, będącej parasolem dla 11 kategorii FMCG. Marka ma teraz nowe hasło ,,Prosto z naszego pola". więcej
|
PKO BP szuka agencji do prowadzenia wirtualnego biura prasowego
PKO Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert (w formie RFI - Request For Information) na platformę obsługi wirtualnego biura prasowego w internecie jako usługa samodzielna lub w połączeniu z monitoringiem mediów. więcej
|
Clear Channel Poland obsłuży reklamowo nośniki w kilku galeriach
Firma reklamy zewnętrznje Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników digitalowych w centrach handlowych należących do Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce (URW): Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Wroclavia oraz Galeria Wileńska. więcej
|
Komfort ma swój serial. Gwiazdami Herbuś i Bukowiecki
Marka Komfort debiutuje z serialem ,,Na Komfortowej". W rolach głównych występują Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki. więcej
|
BMW Motorrad wybrało agencję do obsługi mediów społecznościowych
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad. więcej
|
Drewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie? Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Stanowski znów na papierze. Pieniądze z ,,Magazynu Zero" na cel charytatywny
Kanał Zero wydaje pierwszy numer swojego drukowanego ,,Magazynu Zero". - Jeśli okaże się, że i zainteresowanie będzie odpowiednie, i reakcje po lekturze zadowalające, to na stałe - chociaż raczej mówimy tu o rytmie kwartalnym lub półrocznym - wprowadzimy do sprzedaży coś, co treściowo znacznie różni się od tradycyjnej, dzisiejszej papki - zapowiada Krzysztof Stanowski. więcej
|
Monika Ceglińska-Maciak na nowym stanowisku w Burda Media Polska
Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. Odchodzi Michał Wojak. więcej
|
Infor prezentuje nową wersję serwisu dla specjalistów
Infor, wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" prezentuje najnowszą odsłonę Inforlex, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Zmienia się design i funkcjonalności dla odbiorców. więcej
|
|
|
Dziennikarka TV Republika przechodzi do sztabu kandydata PiS
Karol Nawrocki, wspierany przez PiS kandydat w wyborach prezydenckich, będzie miał rzeczniczkę prasową. Została nim Emilia Wierzbicki, przez wiele lat związana z Telewizją Republika. więcej
|
PKO BP szuka agencji do prowadzenia wirtualnego biura prasowego
PKO Bank Polski zaprasza agencje do składania ofert (w formie RFI - Request For Information) na platformę obsługi wirtualnego biura prasowego w internecie jako usługa samodzielna lub w połączeniu z monitoringiem mediów. więcej
|
more communications agency to po rebrandingu more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną. Za projekt, wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej oraz realizację strony internetowej odpowiada Leniva Studio. więcej
|
Luiza Jakubowska odpowiada za PR w Roborock
Do zespołu firmy Roborock, producenta inteligentnych odkurzaczy i rozwiązań do zarządzania domem, dołącza Luiza Jakubowska. Obejmuje nowo utworzone stanowisko PR managerki. więcej
|
Żona naczelnego PAP w Orlenie
Marta Tumidalska została dyrektorką ds. public relations w Orlenie. TV Republika, która jako pierwsza redakcja podała informację, podkreśliła, że prywatnie menadżerka to żona redaktora naczelnego PAP Wojciecha Tumidalskiego. - Zakresy naszych obowiązków służbowych nie nachodzą na siebie w żadnym stopniu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Tumidalski. więcej
|
|
|