|
|
|
|
|
|
|
TVN Media zmienia zasady dla reklamodawców. Znamy szczegóły
TVN Media do oferty na 2025 r. wprowadzi kilka nowości, m.in. produkty TVN Max Video i TVN Max CTV Video. Wzrosną też ceny reklam: w pakiecie TVN Max Video o 9-10 proc., a w Premium TV o ok. 6-20 proc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Nowy program Magdy Gessler w TVN. Tym razem nie o gotowaniu
Stacja TVN szykuje nowy program Magdy Gessler. Tym razem gwiazda kulinarnych programów poprowadzi nowy talk show, w którym znane postacie show biznesu będą odpowiadać na pytania internautów i dementować plotki na swój temat. więcej
|
Co dalej z kanałem Metro? TVN WBD zwleka z wnioskiem ws. przedłużenia koncesji
Koncesja naziemna dla kanału Metro kończy się 28 grudnia 2025 roku. Jeśli TVN Warner Bros. Discovery chce, żeby została przedłużona, musi złożyć stosowny wniosek najpóźniej rok przed terminem. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT, informuje Wirtualnemedia.pl, że takowy nie wpłynął. Tymczasem inni nadawcy, którym za ponad rok skończą się koncesje dla kanałów na MUX-8, już takie wnioski złożyli, bądź z dalszej emisji rezygnują. więcej
|
Katarzyna Bosacka z kolejnym programem w TVP. Tym razem ze świątecznymi poradami
W poniedziałek 9 grudnia na antenie TVP3 zadebiutuje codzienny cykl Katarzyny Bosackiej zatytułowany "Kupuj świadomie". - To wyjątkowy program, który łączy edukację z praktycznymi poradami na święta - zapowiada dyrektor stacji Jakub Sito. więcej
|
,,Wycieczkowiec" w TVN7 nie dorównał "Hotelowi Paradise"
Serial ,,Wycieczkowiec", emitowany w listopadzie na antenie TVN7, oglądało średnio 309 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek przyciągnął przed ekrany 444 tys. odbiorców. więcej
|
,,Tak to leciało" w nowym paśmie. Ilu widzów oglądało teleturniej?
Teleturniej ,,Tak to leciało" w nowym, czwartkowym paśmie i z nowym prowadzącym oglądało w TVP2 średnio pół mln widzów. To zdecydowanie mniej niż rok temu, gdy program emitowano w niedziele. więcej
|
Więcej satyry w telewizji wPolsce24. Bez serwisu o zagranicy
Telewizja wPolsce24 (Fratria) wprowadziła spore zmiany w swojej popołudniowej ramówce publicystycznej. Z anteny zniknął serwis z informacjami z zagranicy. więcej
|
Canal+ promuje się na Święta: dodatkowe kanały i lepszy sprzęt za darmo
Ruszyła promocja platformy satelitarnej Canal+ związana ze świętami Bożego Narodzenia. Nowi abonenci mogą wybrać w postaci czasowego darmowego dostępu do dodatkowych kanałów telewizyjnych i serwisu streamingowego Max lub nie płacić za wynajem dekodera 4K przez ponad połowę umowy. więcej
|
TVP szuka dostawcy wyników sportowych. Umowa na dwa lata
Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi dostarczania wyników sportowych i danych statystycznych do serwisu internetowego TVP Sport, aplikacji mobilnych, Smart TV oraz Telegazety - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Były menedżer TVP i Plusa w zarządzie Polsat Media
Na stanowisko wiceprezesa biura reklamy Polsat Media został powołany Piotr Gaweł. Z grupą Cyfrowy Polsat jest związany od czterech lat, wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej. więcej
|
Kolejna miss w programie śniadaniowym. Skąd ten fenomen?
Do grona gospodarzy ,,Pytania na Śniadanie" dołącza Krystyna Sokołowska, Miss Polonia 2022. To czwarta prezenterka z tytułem miss w historii tego programu. Co takiego, poza urodą, mają w sobie królowe piękności, że tak chętnie sięga po nie telewizja? więcej
|
Vectra wdrożyła istotną funkcję na 68 kanałach
Nie tylko Play wdraża możliwość korzystania z napisów na kanałach telewizyjnych. Biuro prasowe konkurencyjnej Vectry informuje Wirtualnemedia.pl, że w ciągu ostatniego roku funkcja pojawiła się na 68 stacjach. W planach jest dalsze poszerzanie tej listy. więcej
|
Ilu widzów miał ,,Nasz Nowy Dom"? Hitem finał sezonu
Program Polsatu ,,Nasz Nowy Dom" śledziło w tym sezonie średnio 843 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Format zgromadził mniejszą widownię niż ubiegłej jesieni. więcej
|
Francuski Canal+ wycofuje kanały z naziemnej telewizji cyfrowej
Canal+ poinformował, że w czerwcu 2025 wycofa cztery płatne kanały z francuskiej naziemnej telewizji cyfrowej. Firma w ten sposób sprzeciwia się konieczności zapłaty 650 mln euro z tytułu korekty podatkowej i nieprzedłużeniu koncesji dla stacji telewizyjnej C8. więcej
|
Ten polski serial wcześniej pokazano w Australii niż nad Wisłą. Wiemy, co z premierą w Polsce
Polska produkcja Viaplay, z główną rolą Jacka Poniedziałka, zatytułowana ,,Udar" ma niezwykłego pecha. W związku z planowanym wycofaniem się platformy z polskiego rynku serial wciąż nie doczekał się premiery. Jak jednak udało się nieoficjalnie ustalić portalowi Wirtualnemedia.pl, jeszcze w tym roku poznamy datę premiery ,,Udaru". więcej
|
Nowe stacje Canal+ Polska. Znamy szczegóły ich koncesji
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała koncesje internetowych stacji Canal+ Extra 5 i Canal+ Extra 6. Pozwolą one na rozpowszechnianie meczów Ligi Mistrzów w sieciach kablowych i w usługach IPTV w dni, kiedy rozgrywanych jest wiele meczów jednocześnie. więcej
|
Piraci IPTV mają problemy. Zlikwidowano platformę z 22 mln abonentów
Jedna z największych na świecie antypirackich operacji skończyła się sukcesem. Europol informuje o likwidacji nielegalnej platformy cyfrowej z 22 mln abonentów na całym świecie. Piractwem IPTV miało trudnić się nawet 102 osoby. Służby dokonały wielu przeszukań na terenie całej Europy. 11 osób aresztowano. więcej
|
Max zapowiada powroty najgłośniejszych produkcji
Max zapowiada długo oczekiwane powroty seriali, w tym ,,Euforii", o której narosło wiele plotek. W związku z tym, że premiera drugiego sezonu miała miejsce w 2022 roku, niektórzy fani sądzili, że nowe odcinki już nigdy nie powstaną. Platforma poinformowała także o premierze m.in. ,,Białego Lotosu" i nowym spin-offie kultowej ,,Gry o tron". więcej
|
Dymisjami u Solorza zajmie się sąd. Drugi syn też złożył pozew
Tobias Solorz nie zgadza się odwołaniem z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu i pozwał firmę w tej sprawie. Analogiczny pozew złożył wobec ZE PAK Piotr Żak, młodszy syn Zygmunta Solorza. więcej
|
Polsat Box i Netia ,,odkodowały" ponad 20 kanałów
Polsat Box rozpoczął bożonarodzeniową promocję dla abonentów. Do 6 stycznia 2025 roku w ramach ,,otwartego okna" klienci telewizji satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej z dekoderem, a także mobilnie w aplikacji Polsat Box Go mogą oglądać nawet 23 kanały telewizyjne bez dodatkowych opłat. W Netii akcja obejmuje maksymalnie 22 stacje. więcej
|
TVP odkrywa karty. Znamy pierwsze gwiazdy Sylwestra z Dwójką 2024
Michał Szpak, Andrzej Piaseczny czy Tatiana Okupnik wystąpią na tegorocznym Sylwestrze z Dwójką, który odbędzie się tym razem w Chorzowie. Telewizja Polska ujawniła pierwszych artystów imprezy. więcej
|
wPolsce24 wyprzedzone przez Anitę Gargas. Będzie kolejny dokument o zmianach w TVP
Telewizja wPolsce24 (Fratria) zapowiada premierę filmu dokumentalnego swojego wicedyrektora Marcina Tulickiego o zmianie władz mediów publicznych pod koniec ub.r. Niedawno własny dokument na ten temat opublikowała Anita Gargas. więcej
|
,,Przesmyk" wkrótce na platformie Max. Jest data premiery polskiego thrillera szpiegowskiego
,,Przesmyk" to thriller sensacyjny pokazujący widzom współczesne środowisko szpiegowskie w trakcie rodzącego się konfliktu i wielu napięć międzynarodowych. Licząca sześć odcinków produkcja Max Original trafi na platformę Max 31 stycznia br. więcej
|
Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach (wywiad) Przyszłość reklamy telewizyjnej leży w innowacyjnych rozwiązaniach takich jak Addressable TV, a sektor reklamy będzie się rozwijał w stronę jeszcze większej personalizacji i precyzji w targetowaniu - uważają Marcin Idzik - VP sales, Piotr Wywrot - advanced advertising sales director oraz Maciej Ziąbrowski - digital strategic planning & monetization director z TVN Warner Bros. Discovery. Podkreślają także, że reklama w modelu Addressable TV wypełniła pewną istotną lukę na rynku, wnosząc do świata tradycyjnej reklamy telewizyjnej zupełnie nowe możliwości, a przyszłość reklamy telewizyjnej leży w takich właśnie innowacyjnych rozwiązaniach. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Branża reklamowa narzeka na zalew bulshit-bingo
Ludzie pracujący w branży reklamowej i mediową czują się wypaleni zawodowo, są niezadowoleni z poziomu wynagrodzenia i twierdzą, że praca ma negatywny wpływ na ich samopoczucie. Jako najciekawsze miejsca pracy wskazują Google, Allegro czy Netflixa - wynika z badania zrealizowanego przez Screenlovers we współpracy z branżowymi partnerami. więcej
|
TVP szuka dostawcy wyników sportowych. Umowa na dwa lata
Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi dostarczania wyników sportowych i danych statystycznych do serwisu internetowego TVP Sport, aplikacji mobilnych, Smart TV oraz Telegazety - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Screen Network ma nowe zlecenie od władz Warszawy
Firma Screen Network zajmie się obsługą reklamową nośników na dworcu kolejowym Warszawa Śródmieście. Umowa została zawarta do końca października 2026 roku. więcej
|
Mosso rozpoczyna współpracę z agencją Washing Machine
Pod hasłem ,,Niech mayo co kochają" ruszyła kampania świąteczno-karnawałowa majonezów Mosso, marki należącej do japońskiej firmy Kewpie Corporation, która stawia na wysoką jakość produktów oraz innowacyjną komunikację. więcej
|
Czy muzea to dzisiaj relikt przeszłości?
Placówki muzealne, w dobie rozkwitu technologii cyfrowych, pozornie mogą wydawać się reliktem przeszłości i instytucjami tracącymi na kulturotwórczym znaczeniu. W gruncie rzeczy jednak, myślenie o muzeach jako instytucjach gromadzących niepotrzebne i ,,przeterminowane" dane oraz zbiory jest sporym uproszczeniem. Muzea samorządowe rozkwitają dzięki możliwościom jakie oferuje im cyfrowa rzeczywistość. więcej
|
Drewniane gadżety reklamowe - kiedy warto je wykorzystać w biznesie? Uwielbiamy gadżety. Darmowe upominki sprawiają, że marki wydają się bardziej przyjazne, jakby ludzkie. Dlatego tak ważne jest wdrożenie gadżetów do kampanii marketingowej firmy. Ale nie każdy prezent się sprawdzi. Najbardziej skuteczne są te cechujące się użytecznością oraz oryginalnością. I właśnie takie są drewniane gadżety reklamowe. materiał reklamowywięcej |
|
|
Interia z Polsatem znów przed wydawcami WP i Onetu. Allegro zyskało więcej od Temu
W listopadzie br. Grupa Polsat-Interia była najpopularniejszym wydawcą portalowym, mając więcej użytkowników niż Grupa Ringier Axel Springer Polska i Grupa Wirtualna Polska. Jeszcze większy zasięg zanotowała Grupa Allegro, zaś Temu pierwszy raz przekroczył poziom 17 mln polskich użytkowników. więcej
|
CDA ma przekazać dane. Spór w sprawie tantiem
Sąd pierwszej instancji nakazał spółce CDA przekazanie ZAiKS-owi danych dotyczących aktywności na jej portalu w latach 2013-2022. Stowarzyszenie domaga się od spółki zaległych tantiem autorskich, ta nie zgadza się z jego roszczeniami. więcej
|
Tak się ogląda program Mazurka w Kanale Zero. Stały trend
Audycja Robert Mazurka w Kanale Zero ,,Mazurek komentuje" jest jedną z najpopularniejszych w projekcie Krzysztofa Stanowskiego. Odcinki z tej serii notują zwykle minimum 300 tysięcy wyświetleń, a nie rzadko ponad 500 tysięcy. więcej
|
Czy młodych obchodzi Młodzieżowe Słowa Roku? "Niektóre nominacje są żałosne"
Już 10 grudnia poznamy Młodzieżowe Słowo Roku 2024. Co o konkursie sądzą nastolatki? Czy używają walczących o wyróżnienie słów? Okazuje się, że nie. Byłoby cringowe, gdyby ktoś powiedział do mnie "oporowo" - twierdzi 16-letni Maciek. więcej
|
Rozdano nagrody Vibez Creators Awards
Za nami pierwsza gala Vibez Creators Awars, podczas której serwis Vibez.pl nagrodził najlepszych polskich influencerów. Wyboru zwycięzców w głosowaniu dokonało niemal 700 tys. internautów. więcej
|
Drugi sezon serialu ,,1670" już nakręcony. Kiedy premiera hitu Netfliksa?
Netflix ogłosił zakończenie zdjęć do drugiego sezonu ,,1670" - serialu, który w grudniu ubiegłego roku stał się nowym fenomenem dla polskich subskrybentów platformy. więcej
|
Szybka dostawa i minimum formalności? Rozwiązanie idealne dla firm na peak paczkowy! Prowadzisz firmę lub sklep internetowy? Wiesz, że klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań. Formalności i ograniczone opcje to przeszłość, szczególnie w kluczowych momentach, jak końcówka roku. Jak sprostać tym wymaganiom? Wybierz firmę kurierską, która umożliwia podpisanie umowy online, bez zbędnej biurokracji, i zapewnia niezawodne dostawy. To klucz do usprawnienia procesów i zadowolenia klientów. materiał reklamowywięcej |
|
|