|
|
|
|
|
|
|
KRRiT opublikowała koncesje nowych stacji Canal+. Co w ramówce?
Na stronie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pojawiły się koncesje stacji Canal+ 360 oraz Canal+ Extra 1-4. Pierwszy kanał ma mieć charakter uniwersalny, dlatego w jego ramówce poza sportem, znajdą się także m.in. filmy fabularne, dokumenty i audycje publicystyczne. więcej
|
Polsat jesienią bez programu Izabeli Janachowskiej
Polsat szykuje na jesień sporo nowości. Wśród nich nie znajdzie się jednak nowy program Izabeli Janachowskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W przeszłości stacja jesienią emitowała format ślubny prezenterki. więcej
|
KRRiT poskarżyła się do Czech na erotykę w kanale Warner Bros. Discovery
Czeska Rada pro rozhlasové a televizní vysílání otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na koncesjonowaną w Pradze polską wersję kanału Cinemax 2. Powodem była emisja filmu ,,Rimini" ze scenami erotycznymi o zbyt wczesnej porze. więcej
|
Nowe kanały w ofercie Play
Play dołączył do oferty Telewizję WTK z Poznania, Radio Eska, Eska 2 , Eska Rock oraz VOX FM. - Rozmawiamy z innymi operatorami, do końca br. chcielibyśmy podpisać kolejne umowy dystrybucyjne - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Szydłowski, prezes stacji ze stolicy Wielkopolski. więcej
|
Świrski pewny koncesji dla TV Republika i wPolsce24. Zarzuca członkowi KRRiT rasizm
Na antenie TV Republika przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zapewnił, że koncesja naziemna dla stacji jest na etapie uprawomocniania. Do dwóch tygodni mogą potrwać uzgodnienia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej. Maciej Świrski zarzucił członkowi KRRiT prof. Tadeuszowi Kowalskiemu rasistowskie podejście do prawicowych mediów. więcej
|
Tomasz Wolny atakuje szefową "Pytania na śniadanie". ,,Ubliża widzom"
Jeden z byłych gospodarzy ,,Pytania na śniadanie" Tomasz Wolny w obszernym wpisie w mediach społecznościowych ostro krytykuje obecne kierownictwo ,,PnŚ" m.in. za spadki oglądalności. ,,Wcześniej program robiony dla i z szacunkiem do widza - dziś z szefową, która wszystkich obraża, a widzom ubliża. Faktycznie nowa jakość" - ocenił prezenter. więcej
|
Gdzie obejrzeć mecze Igi Świątek na Wimbledonie? Niespodzianka dla kibiców
Polsat Sport pokaże nadchodzącą edycję Wimbledonu, a pierwszy mecz Igi Świątek będzie także transmitowany na głównej antenie Polsatu. Stacja szykuje również m.in. podcast telewizyjno-internetowy. więcej
|
Twórca ,,Reniferka" pracuje nad nowym serialem dla HBO
HBO i BBC wyprodukują nowy serial dramatyczny twórcy i gwiazdy ,,Reniferka", Richarda Gadda. ,,Lions" to sześcioodcinkowy serial, który Gadd stworzył, napisał i jest jego producentem wykonawczym, ale tym razem nie wystąpi w żadnej z ról. więcej
|
Wiadomo, kto nakręci serial HBO o Harrym Potterze. Znają ich fani ,,Sukcesji"
Francesca Gardiner (,,Mroczne materie") została showrunnerką serialu HBO o Harrym Potterze, a reżyserem całości Mark Mylod (,,Sukcesja"). HBO po ponad roku ogłosiło pierwsze nazwiska związane z produkcją, która zapowiedziana została jako projekt na kolejne dziesięć lat. więcej
|
SkyShowtime pojawi się w Polsce u konkurenta. Jako osobny pakiet
Niebawem oferta platformy SkyShowtime pojawi się w ramach Prime Video oferowanego przez Amazon. Współpraca dotyczy czterech krajów, m.in. Polski. więcej
|
Solorz chce postawić elektrownie, jakich w Polsce jeszcze nie było. Wyłoży ponad pół mld zł
Kontrolowane przez Zygmunta Solorza spółki ZE PAK i PAK-Polska Czysta Energia (ta druga należy do Cyfrowego Polsatu) kupiły podmioty pracujące nad budową na Opolszczyźnie elektrowni wiatrowych o łącznej mocy przyłączeniowej ok. 500 MW. Ma to być największy taki kompleks w Polsce, będzie kosztować maksymalnie 160 mln euro. więcej
|
Znamy ostatniego jurora ,,Twoja twarz brzmi znajomo". To były uczestnik show
Polsat i Endemol Shine Polska intensywnie przygotowują się do 21. edycji ,,Twoja twarz brzmi znajomo", która trafi na antenę jesienią tego roku. W programie będzie ponownie czterech jurorów. Wiadomo już oficjalnie, że oprócz Justyny Steczlowskiej nową osobą na fotelu jurora będzie Stefano Terazzino. więcej
|
TV Republika szykuje się do emisji naziemnej. Sakiewicz nie chce dużych inwestorów
Po uzyskaniu koncesji naziemnej Telewizja Republika chce zaczął nadawanie na MUX-8 najszybciej jak to możliwe. Liczy, że jej oglądalność urośnie o połowę. W ub.r. wypracowała 3,5 mln zł zysku netto, który pozostał w spółce. - Nie nastawiamy się na to, że ten rok ma przynieść zysk. Ma przynieść rozwój stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. więcej
|
Członkowie KRRiT będą musieli spełnić konkretne wymagania. Chce tego ministerstwo
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ujawniło wstępne założenia planowanej ustawy medialnej, która całkowicie przeorganizuje działania mediów publicznych w Polsce. Zmiany mają też dotknąć Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. "Nie jestem partnerem do rozmowy dla Maciej świrskiego" - deklaruje w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" Andrzej Wyrobiec z MKiDN. więcej
|
Startuje nowy serwis w Wydarzeniach 24
Już w najbliższy weekend w stacji Wydarzenia 24 zadebiutuje magazyn ,,Kultura" - potwierdziły się informacje Wirtualnemedia.pl. Poprowadzą go Przemysław Kowalski i Agnieszka Baran, dotychczas związani z Polsat News. więcej
|
Debata Trump-Biden zmieni wynik wyborów w USA? Eksperci ocenili to jednoznacznie
Wielkimi krokami zbliża się debata prezydencka w Stanach Zjednoczonych, w których udział wezmą urzędujący prezydent Joe Biden i jego poprzednik na tym stanowisku - Donald Trump. Większość badań politologicznych wskazuje, że telewizyjne debaty nie mają znaczącego wpływu na ostateczny wynik wyborów, ale tym razem może być inaczej. więcej
|
CEEId - nowy identyfikator internetowy. Pozwala realizować skuteczne kampanie nie tylko w Polsce Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId. - W naszym podejściu do ,,cookieless" wybraliśmy strategię bazującą na dwóch kierunkach rozwoju - adopcji rozwiązań w ramach Privacy Sandbox oraz uchronienie niezależności poprzez budowę silnej, realnej przeciwwagi - komentuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w ramówce radiowej Czwórki
Program IV Polskiego Radia szykuje zmiany w ramówce na okres letni. Pojawią się nowe autorskie programy, retransmisje koncertów i cykle rozmów. więcej
|
|
Członkowie KRRiT będą musieli spełnić konkretne wymagania. Chce tego ministerstwo
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ujawniło wstępne założenia planowanej ustawy medialnej, która całkowicie przeorganizuje działania mediów publicznych w Polsce. Zmiany mają też dotknąć Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. "Nie jestem partnerem do rozmowy dla Maciej świrskiego" - deklaruje w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" Andrzej Wyrobiec z MKiDN. więcej
|
|
Oskar Cyms w kampanii pod hasłem ,,Radio ZET nr 1 w moim samochodzie"
Hasło ,,Radio ZET nr 1 w moim samochodzie" będzie motywem przewodnim najnowszej kampanii Radia ZET, która obejmie telewizje, nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz internet. W nowym spocie wziął udział Oskar Cyms, którego tegoroczny przebój ,,Cały czas" stał się głównym motywem muzycznym kampanii. więcej
|
|
Nowy szef podcastów Radia 357. Przeszedł z ,,Wprost"
Maciej Drzażdżewski przejmuje opiekę nad ofertą podcastową internetowego Radia 357. Wcześniej był związany m.in. z ,,Wprost" i Wirtualną Polską. więcej
|
|
|
|
|
MediaMarkt otworzył nowe sklepy w Polsce. To już nie są ogromne markety
MediaMarkt dotąd kojarzył się z największymi na rynku marketami z elektroniką. Zmieniło się to w czwartek 27 czerwca, gdy sieć uruchomiła w Polsce pierwsze dwa sklepy w mniejszym formacie Xpress, znanym z innych krajów Europy. Wystartowały one w Rumii i Lesznie więcej
|
"Mam to w D" promuje Vitrum D3. Co na to Komisja Etyki Reklamy?
Orfiarm Healthcare promuje suplement diety Vitrum D3 hasłem "Mam to w D, bo mam Vitrum D3". W ocenie Komisji Etyki Reklamy przekaz ten narusza Kodeks Etyki Reklamy, bo zawarte w nim hasło jest wulgarne. więcej
|
Wiele agencji chętnych do obsługi reklamowej BGK
W przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na jego obsługę reklamową w latach 2024-2026 zgłosiło się łącznie 10 agencji i konsorcjów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o 20 mln zł budżetu. więcej
|
Łukasz Wejchert znów przejmuje w e-marketingu
Spółka technologiczna Justtag Group, należąca do kontrolowanego przez Łukasza Wejcherta holdingu Dirlango, kupiła firmę Adrino zajmującą się internetową reklamą natywną i mobilną. więcej
|
Oskar Cyms w kampanii pod hasłem ,,Radio ZET nr 1 w moim samochodzie"
Hasło ,,Radio ZET nr 1 w moim samochodzie" będzie motywem przewodnim najnowszej kampanii Radia ZET, która obejmie telewizje, nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz internet. W nowym spocie wziął udział Oskar Cyms, którego tegoroczny przebój ,,Cały czas" stał się głównym motywem muzycznym kampanii. więcej
|
Eduard Piňos nowym dyrektorem marketingu Accolade
Accolade, międzynarodowy inwestor w parki przemysłowe, powiększył swój zespół. Stanowisko dyrektora ds. marketingu objął Eduard Piňos. Do zespołu dołączyły także Alexandra Drozdová w Pradze oraz Joanna Niemirska, która wzmocniła warszawski oddział marketingu. więcej
|
Fake kampania STS. Nietypowa promocja na Euro 2024
Bukmacher STS zrealizował w minionym tygodniu kampanię OOH w centrum Warszawy. Jak się jednak okazało - była to kampania fake out of home, tzw. FOOH. Sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej postanowił w ten nieszablonowy sposób zwrócić uwagę na swoją ofertę na Euro 2024 oraz swój sztandarowy produkt. więcej
|
,,Imprezuj w stylU umiarkowanym" - zachęca Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię odpowiedzialnościową pod hasłem ,,Imprezuj w stylU umiarkowanym". Jej celem jest promowanie odpowiedzialnego i umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. więcej
|
Wystartowała loteria ,,Wakacje zaczynają się na Circle K"
Na czas wakacji sieć sklepów i stacji Circle K przygotowała loterię dla swoich klientów. Wśród nagród pojawią się m.in. 10 tys zł na letnie podróże, 2 tys. zł na wakacyjne wydatki czy karty podarunkowe o wartości 500 zł na paliwo. więcej
|
Agencja Wavemaker stworzyła Influencer-as-a-Touchpoint
Agencje Wavemaker i Choreograph (spółka technologiczna, dostarczająca rozwiązania technologiczne i usługi serwisowe dla spółek GroupM/WPP) współtworzyły i rozwijają Influencer-as-a-Touchpoint (IAT), narzędzie wspierające wybór twórców, planowanie influencer marketingu i integrację tego obszaru z innymi touchpointami wykorzystywanymi w kampanii. więcej
|
Stada nowym klientem agencji Labcon
Agencja Labcon rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada, do którego należą takie marki, jak Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube. więcej
|
Siedem nowych agencji w SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona - SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad. więcej
|
PKO Bank Polski szuka firmy do badań marketingowych
PKO Bank Polski wybierze w przetargu otwartym firmy realizujące badania marketingowe w odpowiedzi na bieżące potrzeby banku i spółek z jego Grupy Kapitałowej. więcej
|
Czteryczwarte zmienia się w 4/4 i staje się grupą
Agencja brandingowa Czteryczwarte rozszerza swoją ofertę, integrując pod swoją marką kolejne podmioty. Powstaje niezależna grupa komunikacji marketingowej 4/4. Obecnie w strukturach grupy 4/4 znajdują się specjalistyczne zespoły: 4/4branddesign, 4/4communication (dawniej Ambasada BC) i 4/4picture. więcej
|
Znana marka odzieżowa z nową platformą i aplikacją mobilną
Kappahl, europejska marka odzieżowa, uruchomiła nową platformy e-commerce oraz aplikację mobilną. Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację, większą personalizację oraz szybsze i bardziej efektywne procesy zakupowe. więcej
|
T-Mobile partnerem polskiego turnieju tenisowego WTA 125
WTA 125 Polish Open, najwyższy rangą zawodowy turniej tenisowy kobiet, który w tym roku zostanie rozegrany w naszym kraju, ma partnera głównego - markę T-Mobile. więcej
|
Orlen wraca z wakacyjną promocją. Obniżka wyższa niż na majówkę
Orlen zaczyna kolejną wakacyjną promocję cenową dla użytkowników programu lojalnościowego Orlen Vitay. Obniżka cen jest wyższa niż w poprzednich latach i w czasie tegorocznego weekendu majowego. więcej
|
Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową - pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino. materiał reklamowywięcej |
|
|
Burda po cięciach i z Edipresse wyszła na plus. W internecie urosła o 25 proc.
Wydawnictwo Burda Media Polska z pierwszym roku kalendarzowym po przejęciu Edipresse i zamknięciu części tytułów mimo spadku wpływów reklamowych osiągnęła 11,1 mln zł zysku netto. Firma zmniejszyła koszty operacyjne o 4 proc. więcej
|
Sakiewicz grzmi ws. wypowiedzenia kolportażu "Gazety Polskiej". Mamy odpowiedź Garmondu
W czwartek portal Niezależna.pl opublikował wspólne oświadczenie Beaty Dróżdż, prezes Forum oraz Tomasza Sakiewicza, prezesa Niezależnego Wydawnictwa Polskiego w związku z rzekomym wypowiedzeniem umowy na kolportaż "Gazety Polskiej" i "Gazety Polskiej Codziennie" przez Garmond Press. Zasugerowano tam, że to "kolejna próba ograniczenia wolności słowa". "Nie ma żadnych przeszkód, aby tytuły te były kolportowane przez Garmond Press S.A." - odpowiada firma w przesłanym do Wirtualnemedia.pl oświadczeniu. więcej
|
Fatalne wieści dla mediów. W komisji kultury przepadły ważne poprawki do prawa autorskiego
Na czwartkowym posiedzeniu komisji kultury i środków przekazu odrzucono dwie poprawki Lewicy do projektu nowelizacji ustawy prawo autorskie i prawa pokrewne. Oba zapisy były korzystne dla wydawców mediów oraz dziennikarzy. więcej
|
Zmarł wieloletni pracownik ,,Rzeczpospolitej"
Nie żyje Dariusz Markiewicz, przez ponad dwie dekady związany z ,,Rzeczpospolitą". Miał 52 lata. więcej
|
|
|
Wyniki Kanału Zero i Kanału Sportowego podczas Euro. Stanowski tłumaczy
Kanał Zero zanotował na YouTube większe liczby od Kanału Sportowego i Meczyków przy okazji spotkań reprezentacji Polski na Euro 2024. Komentarz w tej sprawie zabrał Krzysztof Stanowski. więcej
|
Filmowcy krytykują jedną ze zmian w prawie autorskim. ,,Pozbawia tantiem"
Na ostatniej prostej procedowania ustawy o prawie autorskim w Sejmie przeszła poprawka zgłoszona przez posłankę Aleksandrę Leo z Trzeciej Drogi, dotycząca definicji reemisji. W ocenie Stowarzyszenia Filmowców Polskich (SFP - ZAPA) zapis ,,pozbawi tysiące uprawnionych należnych tantiem z reemisji". więcej
|
Co obejrzymy w lipcu na Netfliksie? Lista filmów i seriali
Jak zapowiada Netflix - lipiec będzie gorący nie tylko pod chmurką, ale również przed ekranami. Już na początku miesiąca platforma zaprasza widzów na powrót nostalgicznej serii pt. ,,Gliniarz z Beverly Hills: Axel F". Policjant z Detroit, po 40 latach od pierwszej sprawy, ponownie odwiedzi ulice Los Angeles, aby robić to, co potrafi najlepiej: wsadzać przestępców za kratki i wprowadzać chaos. W serwisie w połowie miesiąca pojawi się również drugi sezon ,,Gangu Zielonej Rękawiczki" z planem na nowy skok rabunkowy. więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczy. Wirtualnemedia przed Money i Business Insiderem
Po siedmiu miesiącach w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów Instytutu Monitorowania Mediów następuje zmiana lidera. W maju zwyciężył Onet, na drugim miejscu plasuje się poprzedni lider zestawienia - TVN24. Podium zamyka ,,Rzeczpospolita". więcej
|
Nowy dziennikarz Gazeta.pl
Timur Wesołowski został nowym dziennikarzem portalu Gazeta.pl (Agora). Należał także do stowarzyszenia Demagog i miesięcznika "Dealer". więcej
|
Polska platforma streamingowa wstrzymuje dywidendy, bo boi się tantiem. Akcje mocno tanieją
Zarząd spółki CDA, do której należy platforma streamingowa CDA Premium, zdecydował się wstrzymać na czas nieokreślony swoje rekomendacje do co wypłat dywidendy. Obawia się, że tantiemy, które firma będzie wypłacać w efekcie nowelizacji prawa autorskiego, obniżą jej rentowność. W połowie czerwca spółka wypłaciła inwestorom rekordowe w swojej historii 24,7 mln zł. więcej
|
Nowy cykl o kinie w Interii. Stworzy go "pierwsza polska dama Hollywood"
Interia zapowiedziała powstanie nowego cyklu poświęconego tematyce branży filmowej i Hollywood. Ujawniono też tożsamość dziennikarki, która wprowadzi Polaków w zagadnienia związane m.in. z Oscarami czy Emmy. Będzie nią Yola Czaderska-Hayek. więcej
|
Głos Roberta Makłowicza rozbrzmi w autobusach. Uwielbiany król polskiego internetu w nowej roli
Robert Makłowicz to nie tylko wieloletni prowadzący jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych w historii polskiej telewizji i posiadacz osiągającego niemałe zasięgi kanału na YouTubie, ale też człowiek uwielbiany przez rodzimych internautów. Już wkrótce głos Makłowicza rozbrzmi w autobusach jeżdzących po tym mieście. więcej
|
Anna Król zasila dział sprzedaży Iberionu
Anna Król od połowy czerwca 2024 r. pełni funkcję senior account managera w Grupie Iberion. Jest odpowiedzialna za sprzedaż produktów Iberionu w obszarach FMCG, moto, home&deco, zdrowie, edukacja i finanse. więcej
|
Znana marka odzieżowa z nową platformą i aplikacją mobilną
Kappahl, europejska marka odzieżowa, uruchomiła nową platformy e-commerce oraz aplikację mobilną. Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację, większą personalizację oraz szybsze i bardziej efektywne procesy zakupowe. więcej
|
Magnum inspiruje przyjemnością i zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle. materiał reklamowywięcej |
|
|