Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 15 Marca 2023
 
 
 
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony"
 
Biuro reklamy TVN Media zmieniło od tego roku grupę rozliczeniową z dotychczasowej 16-49 lat na 20-54 lata dla kampanii w TVN i w TVN7. - Przy obserwowanym ilościowym spadku widowni telewizyjnej, zwłaszcza w młodszych grupach, przesunięcie targetu rozliczeniowego w stronę starszego pokolenia jest de facto ruchem obronnym i spóźnionym w porównaniu do innych nadawców, takich jak Polsat i TVP - komentuje Tomasz Teodorczyk z Channel Factory Polska. więcej
 
 
Tygodnik ,,Nie" znika z Orlenu i Poczty Polskiej. ,,Skandaliczna próba cenzury"
 
Prezes Orlenu we wtorek zdecydował, że z punktów sprzedaży koncernu wycofane zostanie wydanie tygodnika „Nie” (Urma), na okładce którego widnieje Jan Paweł II z krucyfiksem, do którego przybita jest lalka. „Przekracza wszelkie granice” - stwierdził Daniel Obajtek. Nasi rozmówcy zwracają jednak uwagę, że skandaliczne jest blokowanie sprzedaży tytułu. - „Nie” posługuje się poetyką hejtu. Ale skoro mieści się w granicach wolnego słowa, powinien być dystrybuowany - uważa Bogusław Chrabota. więcej
 
 
Część regionalnych rozgłośni Polskiego Radia dała więcej czasu na antenie opozycji niż koalicji rządzącej
 
Osiem na 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w ostatnim kwartale ub. roku poświęciło więcej czasu na prezentację stanowisk partii opozycyjnych niż na koalicję rządzącą – wynika z raportu, przygotowanego przez członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, prof. Tadeusza Kowalskiego. Ale to nie oznacza przełomu: - Dane pokazują, że nadal występują dysproporcje w prezentacji stanowisk koalicji rządzącej, a prezentacją stanowisk opozycji - komentuje prof. Tadeusz Kowalski. więcej
 
 
Telewizja Polska bez własnego miejsca na satelicie. Inaczej jest w Niemczech czy Włoszech
 
Niemiecki nadawca publiczny ZDF przedłużył właśnie wieloletnią umowę na transponder na pozycji orbitalnej Astra 19,2E. Choć Telewizja Polska chce, żeby jej wszystkie kanały były dostępne na satelicie, to nie zamierza wynająć własnego transpondera. Tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl faktem, że nie prowadzi platformy cyfrowej. więcej
 
 
Łukasz Orbitowski żegna się z Onetem. Poszło o ,,kwestionowanie wiarygodności"
 
Po niespełna roku pisarz i publicysta Łukasz Orbitowski zakończył współpracę z Onetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest nieopublikowany w sobotę felieton o Wandzie Półtawskiej, przyjaciółce Jana Pawła II. Redaktor naczelny Onetu, Bartosz Węglarczyk, w rozmowie z nami tekst ocenia jako „słaby”, za to Orbitowski uważa, że redakcja kwestionuje jego wiarygodność. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Milion Polaków na SkyShowtime. HBO Max, Canal+ online i Polsat Box Go ze wzrostami więcej
 
HBO Max od roku w Polsce. Szerzej obecne niż Disney+, cięcia zaszkodzą sprzedaży subskrypcji więcej
 
Maciej Gozdowski: VOD.pl to miejsce dla osób, które nie chcą już płacić za kontent więcej
 
Kogo może odwiedzić kontroler, żeby sprawdzić czy płacimy abonament RTV? Poczta Polska wyjaśnia więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista w Sekretariacie Programowym TVP
Asystent produkcji Under Ski Tower
Kierownik Produkcji Under Ski Tower
Producent TVP
Wydawczyni / redaktorka prowadząca Krytyka Polityczna
Operator Obrazu News TVN Warner Bros. Discovery
Trade Marketing Manager w Eleven Sports Eleven Sports Network
Wydawca/ Wydawczyni Audio/Video Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony"

Biuro reklamy TVN Media zmieniło od tego roku grupę rozliczeniową z dotychczasowej 16-49 lat na 20-54 lata dla kampanii w TVN i w TVN7. - Przy obserwowanym ilościowym spadku widowni telewizyjnej, zwłaszcza w młodszych grupach, przesunięcie targetu rozliczeniowego w stronę starszego pokolenia jest de facto ruchem obronnym i spóźnionym w porównaniu do innych nadawców, takich jak Polsat i TVP - komentuje Tomasz Teodorczyk z Channel Factory Polska. więcej

Telewizja Polska bez własnego miejsca na satelicie. Inaczej jest w Niemczech czy Włoszech

Niemiecki nadawca publiczny ZDF przedłużył właśnie wieloletnią umowę na transponder na pozycji orbitalnej Astra 19,2E. Choć Telewizja Polska chce, żeby jej wszystkie kanały były dostępne na satelicie, to nie zamierza wynająć własnego transpondera. Tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl faktem, że nie prowadzi platformy cyfrowej. więcej

596 tys. widzów ogląda ,,Wotum nieufności" w Polsacie

Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Wotum nieufności” obejrzało średnio 596 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

582 tys. widzów ostatniego sezonu ,,Chyłki" w TVN

Ostatni sezon „Chyłki” - zatytułowany „Oskarżenie” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN 582 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Na planie u Vegi płace niższe od minimalnych. Związkowcy proszą o interwencję PIP

Agencja Aktorska Edwin Film, rekrutująca statystów do nowego filmu Patryka Vegi, proponuje stawki niższe od minimalnych wymaganych przez Kodeks pracy – alarmuje Związek Zawodowy Związkowa Alternatywa. I wysyła wniosek do Państwowej Inspekcji Pracy o zbadanie warunków płacowych na planie. Agencja nie komentuje poczynań związkowców. więcej

Platforma Canal+ rozsyła instrukcję o nowej funkcji dekoderów

Canal+ rozesłał do posiadaczy dekoderów, które w ostatnich miesiącach przeszły aktualizacje oprogramowania, specjalną instrukcję. Można dzięki niej dowiedzieć się jakie zastosowanie może mieć wprowadzona ostatnio funkcja „nagrywania według czasu”. więcej

Krzysztof Luft chce ukarania TVP Info za obwinienie PO o śmierć syna posłanki

We wtorek członek rady programowej TVP, Krzysztof Luft, złożył w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji skargę na TVP Info, które tydzień temu podało informację, że to poseł Piotr Borys miał ujawnić dane syna posłanki PO Magdaleny Filiks i o śmierć jej dziecka obwiniało PO. - To było świadome wprowadzanie widza w błąd i to w sensacyjnej formie - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Luft. więcej

Nowa promocja Polsat Box i Disney+. Aplikacja serwisu na kolejnych dekoderach

Od środy 15 marca osoby, które zdecydują się na 2-letnią umowę z Polsat Box, będą mogły korzystać z Disney+ przez 12 miesięcy za darmo. Przez kolejny rok opłata za dostęp do serwisu streamingowego wyniesie 28,99 zł miesięcznie. Dzięki aktualizacji oprogramowania z aplikacji Disney+ można już korzystać także na dekoderach Polsat Box 4K Lite. więcej

Michał Rybicki p.o. dyrektora TVP3 Gdańsk. Pozostaje szefem ośrodka w Bydgoszczy

Prezes TVP Mateusz Matyszkowicz zdecydował o wyznaczeniu Michała Rybickiego na pełniącego obowiązki dyrektora ośrodka TVP3 Gdańsk. Rybicki połączy tę funkcję z dotychczasową: kierowaniem TVP3 Bydgoszcz. I to najprawdopodobniej na stałe, gdyż wkrótce - jak się dowiadujemy - zarząd wystąpi do RMN o zatwierdzenie go na nowym stanowisku. Rybicki zastępuje zawieszoną Joannę Strzemieczną-Rozen. więcej

Kolejne kanały TVP zarejestrowane na Łotwie

Łotewski regulator rynku audiowizualnego zarejestrował w swoim wykazie cztery koleje kanały Telewizji Polskiej. Będę one mogły pojawić się w ofertach operatorów kablowych. więcej

,,Matka" w Polsacie z 700 tys. widzów. Widownia od premiery spadła o połowę

Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Matka” obejrzało średnio 697 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciego odcinka była niemal o połowę mniejsza od oglądalności premierowego epizodu więcej

Nie żyje Barbara Lityńska. Widzowie znają ją z ,,Głębokiej wody"

W wieku 50 lat zmarła Barbara Lityńska, jedna z najpopularniejszych aktorek z syndromem Downa. Szerszej publiczności była znana z serialu TVP „Głęboka woda”. więcej

,,Batwheelsy" w Cartoonito. Premiera pierwszego w historii uniwersum DC animowanego serialu dla przedszkolaków o Batmanie

Serial „Batwheels” od 18 marca będzie można oglądać na kanale Cartoonito. więcej

Sekretarz generalny PiS zapowiada skargę do KRRiT na reportaż TVN24 o Janie Pawle II. ,,To paszkwil"

Przymierzamy się do tego, aby złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na działania TVN - zapowiedział sekretarz generalny PiS Krzysztof Sobolewski, odnosząc się do reportażu Marcina Gutowskiego z TVN24 o Janie Pawle II. - Ten paszkwil nie zostanie sam sobie pozostawiony - zapewnił. więcej

Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego

Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Część regionalnych rozgłośni Polskiego Radia dała więcej czasu na antenie opozycji niż koalicji rządzącej

Osiem na 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia w ostatnim kwartale ub. roku poświęciło więcej czasu na prezentację stanowisk partii opozycyjnych niż na koalicję rządzącą – wynika z raportu, przygotowanego przez członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, prof. Tadeusza Kowalskiego. Ale to nie oznacza przełomu: - Dane pokazują, że nadal występują dysproporcje w prezentacji stanowisk koalicji rządzącej, a prezentacją stanowisk opozycji - komentuje prof. Tadeusz Kowalski. więcej

 
Radio Szczecin bez reklam miejskich przewoźników. Nowa prowadząca poranki

W Radiu Szczecin w najbliższym czasie nie będą się reklamowały miejskie spółki transportu publicznego ani ratusz. Konkurs dla słuchaczy przed rozstrzygnięciem przerwała Dolina Charlotty. W porannej audycji Grzegorza Piepke i Bartłomieja Czetowicza zastąpiła Beata Użarowska. więcej

 
Grupy RMF nie podnosi kolejny raz cen reklam

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących, nie będzie też żadnego okresu high season. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony"

Biuro reklamy TVN Media zmieniło od tego roku grupę rozliczeniową z dotychczasowej 16-49 lat na 20-54 lata dla kampanii w TVN i w TVN7. - Przy obserwowanym ilościowym spadku widowni telewizyjnej, zwłaszcza w młodszych grupach, przesunięcie targetu rozliczeniowego w stronę starszego pokolenia jest de facto ruchem obronnym i spóźnionym w porównaniu do innych nadawców, takich jak Polsat i TVP - komentuje Tomasz Teodorczyk z Channel Factory Polska. więcej

Maksymilian Szeliga przeszedł z Avon do Coca-Cola HBC Polska

Maksymilian Szeliga dołączył do Coca-Cola HBC Polska obejmując stanowisko digital technology&platforms director - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie lata związany był z firmą kosmetyczną Avon. więcej

Cape Morris otwiera nowy oddział w Niemczech

Agencja strategiczno - kreatywna Cape Morris otwiera nowe biuro we Frankfurcie nad Menem. więcej

Ferrero wybiera w przetargu agencję mediową

Firma Ferrero, producent słodyczy (takie marki, jak Nutella, Kinder, Ferrero Rocher) rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, który dotyczy ponad 70 rynków. więcej

Grupy RMF nie podnosi kolejny raz cen reklam

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących, nie będzie też żadnego okresu high season. więcej

Michał Sosiński w FCB&theMilkman

Michał Sosiński dołącza do zespołu FCB&theMilkman jako senior art director, wzmacniając zespół kreatywny i dział designu. więcej

Lidl Polska nową kampanią promuje swój sklep internetowy

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych. więcej

Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej

Po 11 latach pracy w Grupie Heineken Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej. więcej

Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy

W środę 15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy i jest jednym z 34 rynków, na którym jest ono realizowane do połowy kwietnia. więcej

Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka

Na wybranych rynkach europejskich wystartowała właśnie nowa platforma komunikacji polskiej marki wódki - Żubrówka (Maspex). Połączono w niej tradycję Puszczy Białowieskiej z miejskim, globalnym światem. Przygotowała ją agencja Brasil. więcej

Wypożyczalnia sprzętu pozwala handlować w niedziele. Jest wyrok sądu

Wypożyczalnie sprzętu sportowego mogą być otwarte w niedziele niehandlowe i prowadzić w wtedy handel – wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. Umorzył on w lutym, postępowanie w sprawie złamania zakazu handlu w niedziele przez przedsiębiorcę, który taką działalność prowadził. więcej

Cezary Pazura rusza na pomoc rodzinie w kampanii Vectry

Vectra ruszyła z nową kampanią reklamową przygotowaną przez zespół Freundschaft The Digitals. Marka konsekwentnie kontynuuje także współpracę z Cezarym Pazura. więcej

Facebook i Instagram rezygnują z handlu NFT

Meta Platforms wycofuje możliwość sprzedawania cyfrowych produktów w formie tokenów NFT. Wprowadziła ją na Facebooku i Instagramie w połowie ub.r. więcej

Marta Stańczak na czele Sodexo Polska

Marta Stańczak objęła stanowisko managing director w Sodexo Polska. Zastąpiła Monikę Bentkowską. więcej

Przemysław Klima promuje serial ,,The Last of Us"

Kampania HBO Max przenosi serial „The The Last of Us” do świata kulinarnych influencerów. Bohaterem kampanii jest Przemysław Klima, jedyny Polak na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie. Za projekt odpowiada agencja DDB Warszawa. więcej

Rebranding studia Platige Image. Platige Sound to teraz Soundly by Platige

Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. więcej

Marta Rządkowska w zespole Monster Energy

Do zespołu firmy Monster Energy dołączyła Marta Rządkowska. Odpowiada za marki napojów energetycznych Burn i Predator. więcej

Gellwe rusza z przedświąteczną kampanią reklamową

Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Przygotowały ją agencje Plej i Initiative (Mediabrands). więcej

Abanana prowadzi socialmediowe kanały marki Sokoliki

Agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, rozpoczęła prowadzenie nowych kanałów marki Sokoliki (Sokołów) na TikToku i Instagramie. więcej

Wysokość kaucji głównym powodem oddawania butelek

Wysokość kaucji to główny powód zwrotu pustych butelek i puszek na Słowacji, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Niemiec i Holandii - wynika z przeprowadzonego badania. Sondaż wykazał, że 93 proc. osób zwraca przynajmniej 90 proc. zużytych opakowań objętych systemem kaucyjnym. więcej

All Hands Agency dla Music Declares Emergency

Agencja All Hands rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Music Declares Emergency – międzynarodowego zrzeszenia artystów i osób z branży muzycznej zaangażowanych w walkę ze zmianami klimatu i nagłaśnianie problemu. Projekt „wzywa do pilnych działań na rzecz klimatu wykorzystując wpływ i zasięg artystów oraz ich fanów tak, by globalny problem spotkał się z globalną odpowiedzią”. więcej

Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>>

W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodnik ,,Nie" znika z Orlenu i Poczty Polskiej. ,,Skandaliczna próba cenzury"

Prezes Orlenu we wtorek zdecydował, że z punktów sprzedaży koncernu wycofane zostanie wydanie tygodnika „Nie” (Urma), na okładce którego widnieje Jan Paweł II z krucyfiksem, do którego przybita jest lalka. „Przekracza wszelkie granice” - stwierdził Daniel Obajtek. Nasi rozmówcy zwracają jednak uwagę, że skandaliczne jest blokowanie sprzedaży tytułu. - „Nie” posługuje się poetyką hejtu. Ale skoro mieści się w granicach wolnego słowa, powinien być dystrybuowany - uważa Bogusław Chrabota. więcej

W Bauerze wybrano rzeczniczki zaufania

Katarzyna Dzik-Olszewska i Diana Ożarowska-Sady zostały rzeczniczkami zaufania w Wydawnictwie Bauer - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W należącej do grupy agencji AKPA podobne stanowisko objął Mikołaj Stawowy. więcej

Ewa Stankiewicz-Jorgensen nagrodzona przez SDP. Za film o katastrofie smoleńskiej

Ewa Stankiewicz-Jorgensen została laureatką Głównej Nagrody Wolności Słowa, którą przyznaje Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. Jury przyznało także m.in. dwie nagrody specjalne: portalowi Dzieje.pl prowadzonego przez PAP razem z Muzeum Historii Polski oraz portalowi Tygodnik TVP. więcej

Kolejna edycja akcji Stylowe Zakupy

W kwietniowych wydaniach „Twojego Stylu” (w sprzedaży od 15 marca) i magazynu „Pani” (w sprzedaży od 22 marca) (oba Wydawnictwo Bauer), znajdą się kupony rabatowe ponad 350 marek, ze zniżkami do 50 proc. więcej

Tygodnik ,,Nie" znika ze stacji Orlenu. Obajtek: okładka przekracza wszelkie granice

Prezes Orlenu Daniel Obajtek zdecydował, że z należących do firmy punktów sprzedażowych zniknie nowy numer tygodnika „Nie”. Jako przyczynę wskazał okładkę z Janem Paweł II i lalką na krzyżu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Łukasz Orbitowski żegna się z Onetem. Poszło o ,,kwestionowanie wiarygodności"

Po niespełna roku pisarz i publicysta Łukasz Orbitowski zakończył współpracę z Onetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest nieopublikowany w sobotę felieton o Wandzie Półtawskiej, przyjaciółce Jana Pawła II. Redaktor naczelny Onetu, Bartosz Węglarczyk, w rozmowie z nami tekst ocenia jako „słaby”, za to Orbitowski uważa, że redakcja kwestionuje jego wiarygodność. więcej

Więcej sztucznej inteligencji w produktach Google

Google poinformowało o wprowadzeniu nowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do usług Google Cloud i Google Workspace. Ponadto koncern udostępnia deweloperom nowe narzędzia umożliwiające zastosowanie generatywnej AI do testowania nowych pomysłów i tworzenia prototypów. więcej

Maja Porczyńska awansuje w zespole Netfliksa

Po trzech latach współpracy z Netfliksem, Maja Porczyńska obejmuje w platformie nowe stanowisko director, strategic partnerships and business development CEE, Baltics & CIS. więcej

Informacje i publicystyka: na Onecie dłużej niż na WP.pl, i.pl wyprzedziło portal Radia ZET

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a pod względem średniego czasu korzystania wyprzedził ją Onet. Dużo internautów zyskały o2.pl, RMF24.pl i i.pl, ten ostatni serwis wysunął się nad witrynę Radia ZET. więcej

Meta Platforms zwolni kolejne 10 tys. osób. Zuckerberg: mniej znaczy szybciej

Właściciel Facebooka i Instagrama podał konkrety dotyczące kolejnej redukcji zatrudnienia, o której mówiło się od kilku tygodni. Zwolni ok. 10 tys. pracowników i zrezygnuje z obsadzenia 5 tys. nowych stanowisk. więcej

InPost ma już 5000 Paczkomatów w Wielkiej Brytanii

InPost w Wielkiej Brytanii postawił Paczkomat numer 5000. W ten sposób rynek brytyjski ten stał się drugim po polskim z największą liczbą automatów paczkowych InPost. więcej

Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego

Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tomasz Ł. Rożek dyrektorem w Rud Pedersen Public Affairs Poland

Tomasz Ł. Rożek objął stanowisko dyrektora w polskim oddziale skandynawskiej agencji consultingu i public affairs Rud Pedersen Public Affairs Poland. więcej

On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię ,,Słodka Równowaga"

Związek Producentów Cukru w Polsce podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za  kompleksową realizację kampanii edukacyjnej „Słodka Równowaga”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Więcej sztucznej inteligencji w produktach Google
Współdzielenie infrastruktury będzie dominującym trendem w telekomunikacji w Polsce
Meta Platforms zwolni kolejne 10 tys. osób. Zuckerberg: mniej znaczy szybciej
Połączenia eSIM IoT z szybszym wzrostem niż karty eSIM w smartfonach. Rynek napędzi nowy standard eIM
Softbank, Fujitsu i Panasonic zakazują pracownikom korzystania z ChatGPT w pracy
Facebook i Instagram rezygnują z handlu NFT
Tempo zapełniania orbity znacznie przyspieszyło. "Jej sprzątanie to działanie prewencyjne"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj