Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 11 Stycznia 2023
 
 
 
NSA uwzględnił skargę kasacyjną b. szefa KRRiT w sprawie koncesji dla TVN24
 
Naczelny Sąd Administracyjny przychylił się do skargi kasacyjnej, wniesionej przez byłego szefa KRRiT, Witolda Kołodziejskiego, od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Wyrok ten stwierdzał bezczynność Krajowej Rady przy przedłużaniu koncesji dla TVN24. - Orzeczenie przyjmuję z satysfakcją - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kołodziejski. więcej
 
 
TVN rezygnuje z ,,Mask Singer 2", wiosną ,,Azja Express 3"
 
Telewizja TVN wiosną tego roku nie pokaże drugiego sezonu muzycznego widowiska „Mask Singer”. Od 4 marca w sobotnim prime-time widzowie stacji zobaczą trzecią odsłonę reality show „Azja Express” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Bez dwóch kanałów TVP z satelity. ,,To nie jest praktyką rynkową"
 
Choć TVP Kobieta i TVP Nauka działają od dawna, to oba kanały nie są dostępne drogą satelitarną. - TVP jest gotowa udzielić licencji dla Cyfrowego Polsatu i Canal+ na satelitarną reemisję programów TVP Kobieta i TVP Nauka - zapewnia Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. Rzecznik prasowy Canal+ sugeruje, że nadawca publiczny powinien zapłacić za pojemność satelitarną. więcej
 
 
,,Fakty" najchętniej oglądane w 2022 roku
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w 2022 roku były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Niemal wszystkie dzienniki zanotowały spadki względem analogicznego okresu rok wcześniej, zyskała tylko „Panorama” nadawana w TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
KRRiT nie ukarała radia za wulgaryzmy o PiS. ,,Napiętnowano zachowanie słuchaczy"
 
W sierpniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga słuchacza na łódzkie Radio Parada. W jednej z audycji miały paść wulgarne słowa o Prawie i Sprawiedliwości. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, regulator przyjął wyjaśnienia lokalnej stacji i nie wymierzy kary. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat zbroi się na wiosnę. ,,To nie będzie jeszcze ramówka Edwarda" więcej
 
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy? więcej
 
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują? więcej
 
Radio 357 największym w świecie medialnym projektem finansowanym przez społeczność więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Executive / Senior Account Executive Lensomai Communication
Specjalisty/Specjalistki ds. kontroli jakości Smakjam
Specjalista ds. komunikacji i social media Stowarzyszenie Demagog
Grafik News Digital (portal TVN24)- umowa na czas określony TVN Warner Bros. Discovery
Kierownik/czka Produkcji Ringier Axel Springer
Producent/ka dźwięku Efektura
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
NSA uwzględnił skargę kasacyjną b. szefa KRRiT w sprawie koncesji dla TVN24

Naczelny Sąd Administracyjny przychylił się do skargi kasacyjnej, wniesionej przez byłego szefa KRRiT, Witolda Kołodziejskiego, od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Wyrok ten stwierdzał bezczynność Krajowej Rady przy przedłużaniu koncesji dla TVN24. - Orzeczenie przyjmuję z satysfakcją - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kołodziejski. więcej

TVN rezygnuje z ,,Mask Singer 2", wiosną ,,Azja Express 3"

Telewizja TVN wiosną tego roku nie pokaże drugiego sezonu muzycznego widowiska „Mask Singer”. Od 4 marca w sobotnim prime-time widzowie stacji zobaczą trzecią odsłonę reality show „Azja Express” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Bez dwóch kanałów TVP z satelity. ,,To nie jest praktyką rynkową"

Choć TVP Kobieta i TVP Nauka działają od dawna, to oba kanały nie są dostępne drogą satelitarną. - TVP jest gotowa udzielić licencji dla Cyfrowego Polsatu i Canal+ na satelitarną reemisję programów TVP Kobieta i TVP Nauka - zapewnia Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. Rzecznik prasowy Canal+ sugeruje, że nadawca publiczny powinien zapłacić za pojemność satelitarną. więcej

,,Fakty" najchętniej oglądane w 2022 roku

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w 2022 roku były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Niemal wszystkie dzienniki zanotowały spadki względem analogicznego okresu rok wcześniej, zyskała tylko „Panorama” nadawana w TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Emisja satelitarna niepotrzebna kanałowi TV? ,,Nasze oczekiwania nie zostały spełnione"

Na początku roku Music Box Polska i TBN Polska zniknęły z satelity. - Oczywiście, kiedy wchodziliśmy na satelitę jesienią 2021, liczyliśmy na rozszerzenie naszej widowni dzięki szerszej dostępności satelity, ale niestety nasze oczekiwania nie zostały spełnione, w tym przez miejsce kanału na liście w Canal+ - mówi Wirtualnemedia.pl Antoni Kudrewicz, szef marketingu Music Box Polska. więcej

International Press Institute wzywa KRRiT do umorzenia śledztwa ws. ,,Siły kłamstwa"

International Press Institute wydał oświadczenie, w którym wzywa Krajową Radę Radiofonii i Telewizji do umorzenia śledztwa ws. reportażu „Siła kłamstwa” Piotra Świerczka. Organizacja zaznacza, że kroki KRRiT mogą doprowadzić do cofnięcia koncesji TVN. więcej

Policja odwiedza piratów IPTV w domach

Od początku stycznia funkcjonariusze brytyjskiej organizacji chroniącej praw autorskich FACT oraz funkcjonariusze policji odwiedzają gospodarstwa domowe w całej Wielkiej Brytanii, ostrzegając przed korzystaniem z pirackich usług IPTV. więcej

150 mln telewizorów i przystawek z Android TV/Google TV

Podczas targów CES, które zakończyły się ostatnio w Las Vegas, koncern Google podał aktualną liczbę urządzeń z systemami operacyjnymi Android TV i Google TV. Takich telewizorów i przystawek jest na świecie 150 mln. W ciągu roku ich liczba wzrosła o 40 mln. więcej

Szef Disneya każe pracownikom wracać do biur

Dyrektor generalny Disneya, Bob Iger zwrócił się do osób w firmie, które pracują zdalnie z domów, by od początku marca wróciły do pracy w biurze. Na cztery dni w tygodniu. więcej

SkyShowtime kupuje seriale HBO Max, na liście polska "Warszawianka"

Serwis streamingowy SkyShowtime ogłosił nabycie wyłącznych praw do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, wśród których znajdują się produkcje lokalne platformy HBO Max. Wśród nich jest niepokazana jeszcze polska "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej.  więcej

"Dzień dobry TVN" z nowym cyklem wydań wyjazdowych

„Widzimy się!” to nowa akcja programu "Dzień dobry TVN", w ramach której pary prowadzących będą odwiedzać małe miejscowości w całej Polsce. W środę 11 stycznia Małgorzata Ohme i Filip Chajzer spotkają się z mieszkańcami Kościerzyny. więcej

Natalia Janoszek pierwszą uczestniczką ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Aktorka Natalia Janoszek weźmie udział w 18. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która trafi na antenę Polsatu wiosną br.  Poza nią w show będzie jeszcze siedmiu uczestników, w tym osoba niemedialna. więcej

,,Avatar: Istota wody" zarobił już 1,7 miliarda dolarów na całym świecie. 7. najpopularniejszy film wszechczasów

Film Jamesa Camerona „Avatar: Istota wody” bije kolejne rekordy frekwencji i zbliża się do 2 miliardów dolarów zysku, które James Cameron uznawał za minimum, żeby obraz mógł odnieść sukces. więcej

Agnieszka Pelc-Sławińska: z HBO do SkyShowtime

Agnieszka Pelc-Sławińska objęła stanowisko regional PR & communications manager platformy streamingowej SkyShowtime. więcej

Finałowy sezon ,,Fear the Walking Dead" od 15 maja w AMC (zdjęcia)

W poniedziałek, 15 maja AMC rozpocznie emisję pierwszej części ósmego - ostatniego - sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. Druga część ma trafić na antenę stacji pod koniec tego roku. więcej

Fremantle z nową strukturą kierownictwa. Jaime Ondarza CEO na Europę Południową, a Georgette Schlick - szefem w Europie Północnej

Producent Fremantle rozszerza strukturę kierownictwa, w ramach której na nowopowstałe stanowiska CEO na Europę Południową i Północną powołani zostali Jaime Ondarza i Georgette Schlick. Będą raportować do Andrea Scrosati, COO Fremantle Group i CEO spółki w Europie kontynentalnej. więcej

Michał Kempa chce odejść z ,,Mam talent!". ,,Nie pasowałem tam do końca"

Standuper Michał Kempa stwierdził, że nie chce już być współprowadzącym talent-show TVN „Mam talent!”. - Nie pasowałem do końca, nie byłem tam taki, jaki powinien być taki prowadzący - przyznał. więcej

Superprodukcja kostiumowa "Maria Antonina" od 20 stycznia w Canal+ online

Od 20 stycznia w serwisie streamingowym Canal+ online i na antenie Canal+ Premium będzie można oglądać zrealizowany z  rozmachem ośmioodcinkowy serial "Maria Antonina". Pokaże on tytułową królową jako bohaterkę przekraczającą swoje czasy, ikonę mody, pierwszą influencerkę Francji. W główną rolę wcieliła się Emilia Schüle. W obsadzie znalazł się też polski aktor Philippe Tłokiński. więcej

Niezależna rosyjska telewizja Dożd otrzymała zezwolenie na nadawanie w Holandii

Niezależna rosyjska telewizja Dożd otrzymała zezwolenie na nadawanie w Holandii - podała we wtorek agencja UNIAN, powołując się na decyzję holenderskiego regulatora mediów. Na początku grudnia 2022 r. Dożd stracił licencję na nadawanie na Łotwie. więcej

Wywiad z księciem Harrym w "60 Minutes" pokażą TVN i TVN24

We wtorek stacja TVN24 i serwis TVN24 GO pokażą godzinny wywiad z brytyjskim księciem Harrym w programie "60 Minutes" amerykańskiej stacji CBS. Kilka dni później rozmowę wyemituje też telewizja TVN. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT nie ukarała radia za wulgaryzmy o PiS. ,,Napiętnowano zachowanie słuchaczy"

W sierpniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga słuchacza na łódzkie Radio Parada. W jednej z audycji miały paść wulgarne słowa o Prawie i Sprawiedliwości. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, regulator przyjął wyjaśnienia lokalnej stacji i nie wymierzy kary. więcej

 
Radio Nowy Świat lada moment osiągnie kolejny próg na Patronite

Internetowe Radio Nowy Świat zbliża się do osiągnięcia swojego kolejnego celu w serwisie Patronite.pl. Jego patroni deklarują miesięczne wpłaty na poziomie prawie 700 tys. zł. Zgodnie z obietnicą - po przekroczeniu tej kwoty - stacja zorganizuje serię audycji wyjazdowych. Jak się dowiaduje portal Wirtualnemedia.pl, kolejnym celem zbiórki ma być kwota 725 tys. zł miesięcznie. W zamian rozgłośnia planuje umieścić na stronie internetowej i w aplikacji podcasty z poranną i popołudniową audycją. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, Radio ZET i Eska na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od czerwca do listopada ub.r. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Marek Gaszyński w ciężkim stanie, trafił do szpitala

Do szpitala trafił dziennikarz radiowy, prezenter muzyczny i autor piosenek Marek Gaszyński. Jego córka Marta zaapelowała „o przesyłanie mu dobrej energii”. więcej

 
Nie żyje dziennikarz radiowy i były rzecznik wrocławskiego Aqua Parku Mariusz Prasał

W wieku 62 lat zmarł Mariusz Prasał, w przeszłości dziennikarz Radia Wrocław i rzecznik wrocławskiego Aqua Parku. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

Do zespołu Weber Shandwick dołączył nowy partner zarządzający Bartłomiej Kędzierski. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. Zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która odeszła z agencji. więcej

Agencja Finecast rusza w Polsce, na czele Maciej Olenderczyk

Finecast, agencja wyspecjalizowana w addressable TV, należąca do GroupM/WPP oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce. Szefem nowej marki GroupM został Maciej Olenderczyk. więcej

Zenit przejmuje od Media Direction OMD obsługę mediową PepsiCo w Polsce

Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio jej marek (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea). Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus. więcej

Beata Kucejko-Pełka awansowała w strukturach Grupy LEGO

Beata Kucejko-Pełka, dotychczasowa dyrektorka marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie awansowała na stanowisko brand marketing directora na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, została wybrana globalną agencją mediową platformy modowej Zalando. więcej

Marka Müllermilch wybrała Albedo Marketing

Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch, w ramach której przeprowadzi działania aktywacyjne na 4 rynkach europejskich. więcej

ING Bank Śląski promuje się wykorzystując sztuczną inteligencję

ING Bank Śląski chce zachęcić Polaków do rozmawiania o przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. Wykorzystuje do tego algorytmy kreowania obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI). Spoty emitowane w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” też powstały z użyciem AI. więcej

Osoby z niepełnosprawnością bohaterami kampanii Sexedpl

Fundacja Sexedpl wystartowała z kampanią społeczną "Wszyscy jesteśmy seksualni", która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności. więcej

Polpharma w kampanii reklamuje Help4Skin

Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową Help4Skin - produktu przyspieszającego gojenie ran. Działania przygotowała i realizuje agencja OpusB. więcej

Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin

Adam Jankowski został commercial directorem w sieci sklepów budowlanych Leroy Merlin. więcej

Urvis Bike klientem K2 Precise

Do grona klientów K2 Precise (Grupa K2) dołączyła polska marka rowerów cargo Urvis Bike. Agencja odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike. więcej

Buzzgrow po wygranym przetargu reklamuje pasty Wawrzyniec

Buzzgrow, agencja digitalowa z Grupy PZL, rozpoczyna współpracę z firmą Bunge, zajmującą się przetwórstwem nasion oleistych. W rozpoczętej kampanii promuje pasty Wawrzyniec. więcej

Publicis Groupe przejąła bułgarską agencję performance marketing Advertise BG

Publicis Groupe ogłosiła przejęcie Advertise BG, jednej z wiodących agencji performance marketingu w Bułgarii. Akwizycja ta ma wzmocnić kompetencje Publicis Groupe Bułgaria w zakresie transformacji cyfrowej, zwiększając moc jej dotychczasowej oferty w obszarze strategii cyfrowej, danych, mediów społecznościowych i tworzenia treści digitalowych. więcej

Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"

Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła „Akcję Anty-Inflacja”, w której promuje specjalne oferty, które w czasie wysokiej inflacji mają być wsparciem dla jego klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. więcej

Streetcom wygrał kolejny przetarg marki Finuu

Agencja Streetcom wygrała kolejny przetarg marki Finuu i odpowiada za przygotowanie nowej idei kreatywnej komunikacji dla tego brandu oraz przygotowanie w oparciu o nią materiałów do komunikacji on-line oraz projektów do kampanii OOH i DOOH. więcej

Katarzyna Halwa chief financial officer Siemens Polska

Katarzyna Halwa, dotychczasowa chief financial officer w Siemens Mobility w Polsce, objęła także funkcję CFO Siemens Polska. Od tego momentu pełni obie funkcje. więcej

Magda Gessler i Cezary Żak promują pompy ciepła Duneko

Restauratorka Magda Gessler i aktor Cezary Żak zostali ambasadorami reklamowymi pomp ciepła firmy Duneko. więcej

Marta Tucholska dołącza do agencji Mido jako digital strategist

Agencja mediowa Mido wzmacnia zespół odpowiedzialny za działania w digitalu. Marta Tucholska obejmie stanowisko digital strategist. więcej

Mikołaj Szczęsny reprezentowany przez bluebird artists

Impresariat bluebird artists rozpoczyna rok 2023 od nawiązania współpracy z reżyserem Mikołajem Szczęsnym. więcej

,,Inwestuj świadomie!" - rozczarowanie przed ślubem w kampanii informacyjnej UKNF

Ruszyła kampania informacyjna o inwestowaniu na rynkach finansowych - poinformował w poniedziałek Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Jej cel to podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rynku finansowego i zwiększenie świadomości ryzyka wiążącego się z inwestowaniem. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodnik ,,Polityka" drożeje o 2 zł

Cena egzemplarzowa tygodnika „Polityka” wzrosła z 9,90 do 11,90 zł. Poprzednio podwyższono ją w sierpniu ub.r. więcej

Gazeta Wyborcza opublikowała tekst złożony z cytatów z francuskich mediów bez wskazania źródeł. Są przeprosiny ,,za błąd"

We wtorek na portalu Wyborcza.pl ukazał się tekst o nieciekawie rysującej się przyszłości francuskich piekarń, przygotowany przez paryską korespondentkę „Gazety Wyborczej”. Dziennikarze szybko zauważyli, że materiał składa się w dużej mierze z przepisanych fragmentów i cytatów z rozmówców, które pojawiały się we francuskich mediach (bez podania źródeł). Po krytyce artykuł zniknął na kilka godzin ze strony. Powrócił zmieniony po południu, a redakcja przeprosiła za jego pierwotną wersję. więcej

Pamiętniki księcia Harry'ego "Spare" pełne wybuchowych rewelacji

We wtorek oficjalnie ukazują się budzące ogromne emocje pamiętniki brytyjskiego księcia Harry'ego zatytułowane "Spare", czyli "zapasowy". Ich zawartość jednak jest już w dużej mierze znana, ponieważ w miniony czwartek niektóre księgarnie w Hiszpanii omyłkowo zaczęły ich sprzedaż. więcej

Michał Tokarczyk odchodzi z ,,Gazety Wyborczej"

Po niemal siedmiu latach pracy w redakcji, z „Gazetą Wyborczą” żegna się jej trójmiejski reporter, Michał Tokarczyk. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Sexify" po raz kolejny robi to dobrze. Recenzja drugiego sezonu polskiego serialu Netfliksa

Gdy w 2021 roku Netflix udostępnił pierwszy sezon „Sexify”, spotkał się z dużym entuzjazmem. Było zabawnie, dziewczyńsko i szczerze. Dzięki temu serial spodobał się na całym świecie - oglądali go subskrybenci Netfliksa w Indiach, Libanie, Jordanii i równie chętnie w krajach europejskich. Czy historia powtórzy się i tym razem? więcej

Meta ogranicza reklamy do nastolatków na Instagramie i Facebooku

Meta Platforms ogranicza kierowanie reklam do nastolatków na Instagramie i Facebooku. Firma wprowadza szereg zmian w kierowaniu reklam, kierując się wyzwaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. więcej

Amazon wprowadza Prime do innych e-sklepów

Amazon do końca stycznia udostępni swoją usługę Kupuj z Prime właścicielom innych platform e-commerce w USA. Koncern chce w ten sposób skuteczniej konkurować z Shopify. więcej

Microsoft rozważa zainwestowanie 10 mld dolarów w ChatGPT

Microsoft jest w trakcie rozmów dotyczących zainwestowanie 10 mld dolarów w firmę OpenAI oferującą m.in. generator tekstu ChatGPT. Jest współwłaścicielem tej spółki od trzech lat. więcej

WhatsApp, TikTok i Netflix w TOP20 polskiego internetu (Mediapanel z grudnia)

W głównym rankingu z wynikami badania Mediapanel zaczęto uwzględniać wydawców działających przede wszystkim jako aplikacje mobilne i na smart tv, w efekcie w pierwszej dwudziestce pojawiły się WhatsApp, TikTok i Netflix. Na TikToku polski użytkownik spędza średnio 19 godzin, a na platformach Google’a i Meta Platforms - po 25 godzin. więcej

SkyShowtime kupuje seriale HBO Max, na liście polska "Warszawianka"

Serwis streamingowy SkyShowtime ogłosił nabycie wyłącznych praw do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, wśród których znajdują się produkcje lokalne platformy HBO Max. Wśród nich jest niepokazana jeszcze polska "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej.  więcej

Netflix otworzy w Polsce swoje centrum inżynieryjne. ,,Dostęp do świetnych specjalistów"

Kilka miesięcy po otwarciu swojego regionalnego biura w Polsce, Netflix ogłasza, że w Warszawie powstanie także centrum inżynieryjne platformy. Pracujący w nim specjaliści będą mieć bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób Netflix kreuje i produkuje swoje hity. Na początek pracę w warszawskim centrum znajdzie kilkudziesięciu inżynierów. Rekrutacja już się zaczęła. więcej

InPost ma 28 tys. Paczkomatów, w Polsce dostarczył 20 proc. więcej paczek

Na koniec ub.r. InPost miał 27 939 Paczkomatów, z czego 19 306 w Polsce. W ub.r. firma dostarczyła w naszym kraju 508,4 mln paczek, o 20 proc. więcej niż w 2021 roku. więcej

Indeks prędkości dostawców internetowych Netfliksa w grudniu 2022

Indeks prędkości dostawców internetowych Netfliksa to wskaźnik jakości odtwarzania materiałów z serwisu w czasie największej oglądalności zapewnianych przez danego dostawcę usług internetowych. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

Do zespołu Weber Shandwick dołączył nowy partner zarządzający Bartłomiej Kędzierski. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. Zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która odeszła z agencji. więcej

Agnieszka Pelc-Sławińska: z HBO do SkyShowtime

Agnieszka Pelc-Sławińska objęła stanowisko regional PR & communications manager platformy streamingowej SkyShowtime. więcej

Elżbieta Glapiak: z ,,Forbesa" na szefową Instytutu Interwencji Gospodarczych BCC

Elżbieta Glapiak zaczęła pracę jako dyrektora Instytutu Interwencji Gospodarczych Business Centre Club. Poprzednio była związana z „Forbesem”, a wcześniej m.in. z „Rzeczpospolitą”, „Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Gazetą Wyborczą”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Policja odwiedza piratów IPTV w domach
Amazon wprowadza Prime do innych e-sklepów
Microsoft rozważa zainwestowanie 10 mld dolarów w ChatGPT
150 mln telewizorów i przystawek z Android TV/Google TV
InPost ma 28 tys. Paczkomatów, w Polsce dostarczył 20 proc. więcej paczek
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj