Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 9 Listopada 2022
 
 
 
Edward Miszczak dyrektorem programowym Polsatu, Nina Terentiew pozostaje w zarządzie
 
W styczniu 2023 roku nowym dyrektorem programowym Polsatu zostanie Edward Miszczak, który zastąpi na tym stanowisku Ninę Terentiew. Z kolei Terentiew ma pozostać w zarządzie Telewizji Polsat - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W Polskim Radiu ponad 80 proc. czasu dla wszystkich polityków poświęcono rządzącym i ich akolitom
 
Opozycyjny członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji alarmuje, że lwią część czasu antenowego przeznaczonego w Polskim Radiu dla polityków oddaje się aktualnie rządzącym, a o opozycji mówi się znacznie rzadziej. - Sytuacja wymaga podjęcia zdecydowanych działań KRRiT w stosunku do nadawcy publicznego, bo dysproporcje w prezentowaniu stanowisk partii politycznych są zbyt duże - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski, członek KRRiT wybrany przez Senat. więcej
 
 
Marcin Meller odchodzi z TVN24, ale jest otwarty na propozycje. ,,Priorytetem książka"
 
Gdyby nie sukces jego pierwszej fabularnej książki, Marcin Meller pewnie nie tak szybko odszedłby z „Drugiego śniadania mistrzów” w TVN24. - Z książką poszło mi lepiej, niż myślałem, mam już umowę na drugą, to teraz priorytet - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz. I zapowiada, że pracą w TVN24 nie jest „kosmicznie zmęczony”: - Gdyby ktoś zadzwonił z sensowną propozycją, mógłbym podjąć nową pracę choćby w grudniu - deklaruje. więcej
 
 
Effie Awards Poland 2022: Grand Prix dla Yes ,,Jestem kobietą". DDB Warszawa i Starcom agencjami roku, Grupa Maspex najlepszym reklamodawcą
 
Podczas gali 23. edycji Effie Awards Poland zostało wręczonych 66 statuetek - 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych. Najważniejsze wyróżnienie - nagroda Grand Prix Effie 2022 - powędrowało do Yes Biżuteria, agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfery, Massive Music i Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową Starcom a firmą roku - Grupa Maspex. więcej
 
 
Stacja Bąkiewicza ruszy bez decyzji KRRiT. ,,Koncesja nie jest dobrem rzadkim"
 
W Święto Niepodległości rozpocznie nadawanie kanał Media Narodowe. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie wpłynął wciąż wniosek o koncesję dla tej stacji. Odpowiedzialny za dystrybucję MN Piotr Barełkowski tłumaczy, że dokumenty już wysłano, a emisja będzie testem technicznym. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Netflix dalej rośnie w Polsce. Player, Prime Video i WP Pilot straciły użytkowników więcej
 
Burza po słowach Jarosława Kaczyńskiego "o dawaniu w szyję przez młode kobiety". "Zagalopował się w złośliwości" więcej
 
SuperNova ma trzykrotnie niższą słuchalność niż dwa lata temu. Benbenek: Niepotrzebnie zmieniliśmy nazwę i muzykę więcej
 
Branża marketingowa boryka się z inflacją. Niewykluczone podwyżki cen usług więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz serwisu superbiz.pl Grupa ZPR Media
Graphic / Motion Designer (m/k) Kino Polska TV SA
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
Specjalista_ka ds. kontroli jakości materiałów audio - wideo (QC Specialist) Smakjam
Specjalist(k)a ds. Social Media / Social Media Specialist Kino Polska TV SA
Manager ds. zakupów programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Edward Miszczak dyrektorem programowym Polsatu, Nina Terentiew pozostaje w zarządzie

W styczniu 2023 roku nowym dyrektorem programowym Polsatu zostanie Edward Miszczak, który zastąpi na tym stanowisku Ninę Terentiew. Z kolei Terentiew ma pozostać w zarządzie Telewizji Polsat - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Meller odchodzi z TVN24, ale jest otwarty na propozycje. ,,Priorytetem książka"

Gdyby nie sukces jego pierwszej fabularnej książki, Marcin Meller pewnie nie tak szybko odszedłby z „Drugiego śniadania mistrzów” w TVN24. - Z książką poszło mi lepiej, niż myślałem, mam już umowę na drugą, to teraz priorytet - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz. I zapowiada, że pracą w TVN24 nie jest „kosmicznie zmęczony”: - Gdyby ktoś zadzwonił z sensowną propozycją, mógłbym podjąć nową pracę choćby w grudniu - deklaruje. więcej

Stacja Bąkiewicza ruszy bez decyzji KRRiT. ,,Koncesja nie jest dobrem rzadkim"

W Święto Niepodległości rozpocznie nadawanie kanał Media Narodowe. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie wpłynął wciąż wniosek o koncesję dla tej stacji. Odpowiedzialny za dystrybucję MN Piotr Barełkowski tłumaczy, że dokumenty już wysłano, a emisja będzie testem technicznym. więcej

Bart Staszewski pozywa TVP za oczernianie. Domaga się m.in. emisji filmu w jego reżyserii

Aktywista ruchu LGBT+ Bart Staszewski złożył pozew przeciwko Telewizji Polskiej w związku z naruszeniem jego dóbr osobistych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zarzuca on TVP kłamstwa, manipulacje i brak bezstronności w emitowanych na swój temat materiałach. Domaga się nie tylko przeprosin i zadośćuczynienia, ale też emisji filmu w jego reżyserii o równości małżeńskiej. więcej

Disney+ ma już 164 mln subskrybentów, pion streamingowy Disneya podwoił stratę

Na początku października z Disney+ (licząc z indyjską ofertą Hotstar) korzystało 164,1 mln subskrybentów, o 12,1 mln więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne wpływy segmentu streamingowego Disneya (obejmującego też Hotstar, ESPN+ i Hulu) wzrosły o 8 proc. do 4,91 mld dolarów, a strata operacyjna pogłębiła się z 630 mln do 1,47 mld dolarów. więcej

,,The Crown" w piątym sezonie próbuje obalić monarchię i nie oszczędza nikogo. Recenzja serialu Netfliksa

Od dzisiaj na platformie Netflix dostępny jest piąty sezon „The Crown”. Brytyjczycy od września mają nowego króla, a to właśnie losom księcia Karola najwięcej uwagi w premierowych odcinkach poświęcił twórca serialu, czyli Peter Morgan. więcej

1,48 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 17" w Polsacie

Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time siedemnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,48 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż miała piętnasta edycja pokazywana przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

2,86 mln widzów otwarcia nowego sezonu PŚ w skokach

Pierwsze dwa konkursy najnowszego sezonu PŚ w skokach narciarskich na antenie TVP1 oglądało średnio 1,75 mln osób. Z kolei w TVP Sport zawody miały 501 tys. oglądających, a w Eurosporcie 1 - 613 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Player.pl przyspiesza premierę ,,Skazanej 2", serial zadebiutuje 11 listopada (zdjęcia)

W piątek, 11 listopada - o cztery dni wcześniej niż planowano - w Player.pl zadebiutuje drugi sezon „Skazanej” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial był nagrywany na przełomie roku, w głównej roli występuje Agata Kulesza. Do obsady nowych odcinków dołączyli m.in. Adam Woronowicz, Jacek Beler i Konrad Eleryk. więcej

Serial ,,Kruk. Jak tu ciemno" od 9 grudnia w Canal+ online, to ostatni sezon cyklu ,,Kruk" (wideo)

W piątek, 9 grudnia w Canal+ online odbędzie się premiera trzeciego - finałowego - sezonu serialu „Kruk”, zatytułowany „Kruk. Jak tu ciemno”. W głównej roli ponownie występuje Michał Żurawski. Właśnie udostępniony został teaser produkcji. więcej

Szef pirackiego serwisu musi zapłacić 15,7 mln dol. grzywny

Dzięki działaniom Międzynarodowej Koalicji Nadawców Przeciwko Piractwu (IBCAP) zapadł wyrok przeciwko twórcom pirackiej usługi iStar. Sąd Federalny w Michigan nakazał usunięcie z niej kanałów platformy cyfrowej Dish Network i innych członków organizacji. Ponadto dyrektor generalny pirackiej iStar Ahmed Karim ma zapłacić 15,7 mln dol. odszkodowania. więcej

Były minister zdrowia w surwiwalowym reality show

Były brytyjski minister zdrowia Matt Hancock tymczasowo zamienia Izbę Gmin na australijską dżunglę. We wtorek wieczorem zadebiutował w telewizyjnym reality show "I'm a Celebrity... Get Me Out of Here!", którego uczestnicy mają za zadanie przetrwać w trudnych warunkach. więcej

Serial ,,Westworld" od HBO skasowany. Fani rozczarowani

Gdy serial „Westworld” startował w 2016 roku, był zapowiadany jako jedna z przełomowych produkcji HBO. Tak rzeczywiście było do pewnego momentu. Po drugim sezonie widownia zaczęła narzekać. więcej

Wieloletnia umowa o partnerstwie Viaplay i producenta telewizorów

Grupa Viaplay zawarła wieloletnie porozumienie o partnerstwie z chińskim producentem telewizorów Hisense. Dzięki umowie aplikacja serwisu streamingowego będzie zainstalowana na wszystkich urządzeniach, które trafią do sklepów w krajach, gdzie działa skandynawska platforma. Na wybranych rynkach Hisense zaoferuje też przycisk na pilotach ułatwiający uruchomienie aplikacji Viaplay. więcej

Anna Soporek prowadzącą ,,Wstaje dzień" w TVP Info

Do grona gospodarzy porannego pasma „Wstaje dzień” w TVP Info dołączyła Anna Soporek, reporterka „Pytania na śniadanie”. Z Telewizją Polską dziennikarka jest związana od 10 lat. więcej

Marcin Meller odchodzi z ,,Drugiego śniadania mistrzów" w TVN24

W sobotę 19 listopada Marcin Meller ostatni raz poprowadzi magazyn „Drugie śniadanie mistrzów” w TVN24. - Po blisko czternastu latach zarwanych weekendów czas  powiedzieć stop. Już nie daję rady, po prostu. - stwierdził dziennikarz. więcej

ATM Grupa wypłaci 6,7 mln zł zaliczki dywidendowej. 2,7 mln zł dla Kurzewskich, 1,2 mln zł dla Solorza

ATM Grupa zdecydowała, że jako zaliczkę na poczet dywidendy z br. wypłaci akcjonariuszom 6,74 mln zł, po 8 groszy na walor. Głównymi akcjonariuszami firmy są spółka kontrolowana przez Tomasza Kurzewskiego i Dorotę Michalak-Kurzewską oraz Zygmunt Solorz. więcej

Czas na wymianę opon. Sprawdź, jak w razie problemów z kołem pomoże ci w trasie LINK4

Tak jak przestawiamy zegarki na czas zimowy, również Twoje auto trzeba dostosować do zimowego trybu jazdy. Zmiana opon to podstawa, ale warto też zadbać o ubezpieczenie, które wybawi Cię z kłopotu w nieprzewidzianych sytuacjach. Z ubezpieczeniem w LINK4 nie będziesz musiał się o to martwić, bo Assistance Opony jest w pakiecie razem z obowiązkowym OC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W Polskim Radiu ponad 80 proc. czasu dla wszystkich polityków poświęcono rządzącym i ich akolitom

Opozycyjny członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji alarmuje, że lwią część czasu antenowego przeznaczonego w Polskim Radiu dla polityków oddaje się aktualnie rządzącym, a o opozycji mówi się znacznie rzadziej. - Sytuacja wymaga podjęcia zdecydowanych działań KRRiT w stosunku do nadawcy publicznego, bo dysproporcje w prezentowaniu stanowisk partii politycznych są zbyt duże - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski, członek KRRiT wybrany przez Senat. więcej

 
Agora chce być podatkową grupą kapitałową przez kolejny rok, żeby oszczędzić 7 mln zł

Agora kieruje do skarbówki wniosek o zarejestrowanie przedłużenia okresu funkcjonowania jej podatkowej grupy kapitałowej do końca 2023 roku. Forma liczy, że dzięki temu oszczędzi na podatku dochodowym ok. 7 mln zł. więcej

 
RMF FM na czele w II i III kwartale. Radio ZET wyprzedziło Radio Białystok

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Zmarła Urszula Staniszewska z radia Tok FM. Miała 42 lata

W wieku 42 lat zmarła Urszula Staniszewska, dziennikarka i redaktorka projektów specjalnych w tokfm.pl. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Effie Awards Poland 2022: Grand Prix dla Yes ,,Jestem kobietą". DDB Warszawa i Starcom agencjami roku, Grupa Maspex najlepszym reklamodawcą

Podczas gali 23. edycji Effie Awards Poland zostało wręczonych 66 statuetek - 37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych. Najważniejsze wyróżnienie - nagroda Grand Prix Effie 2022 - powędrowało do Yes Biżuteria, agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Stratosfery, Massive Music i Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, mediową Starcom a firmą roku - Grupa Maspex. więcej

Mona Kinal: z Empiku na szefową marketingu G2A

Mona Kinal została szefową marketingu firmy G2A, największej na świecie platformy marketplace z produktami cyfrowymi. Wcześniej kierowała marketingiem Empiku. więcej

Publicis Groupe i Carrefour tworzą joint-venture

Grupa Carrefour, detalista spożywczy wraz z Grupą Publicis ogłosiły plany stworzenia joint-venture, która ma być odpowiedzią na "gwałtowny wzrost znaczenia retail mediów w Europie kontynentalnej i Ameryce Łacińskiej". więcej

Ceramika Paradyż klientem agencji Green Parrot

Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty. więcej

Autobus do magicznego świata książek reklamuje Happy Meal w McDonald's

McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię zestawów Happy Meal, promującą dodawane do nich książeczki dla dzieci. więcej

BrewDog ogłasza się "antysponsorem" Mundialu w Katarze

W odważnym manifeście marka piwna BrewDog ogłosiła się "dumnym antysponsorem" mistrzostw świata  piłce nożnej, rozgrywanych w tym roku w Katarze.  Marka demonstruje w ten sposób sprzeciw wobec łamania podstawowych praw człowieka w Katarze i oskarża organizatorów Mundialu o gigantyczną korupcję. więcej

Maria Gajewska: ze Stor9 do Warsaw Creatives

Maria Gajewska objęła stanowisko creative director w agencji reklamowej Warsaw Creatives. więcej

Tomasz Dreslerski w kierownictwie Microsoft Polska

Z początkiem listopada Tomasz Dreslerski objął stanowisko enterprise commercial lead w Microsoft Polska. Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację biznesu z udziałem technologii Microsoft w sektorze największych przedsiębiorstw. więcej

Edzia, Tede, DJ Adamus i Mavooi reklamują Black Energy Drink

W nowej kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare) występują modelka Edzia, muzyk hip-hopowy Tede, DJ Adamus i producent muzyczny Mavooi. więcej

Apap pomaga "zaskoczyć przeziębienie ma maxa"

Firma USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią marki Apap Przeziębienie Max. Kreację stworzyła agencja AżTuNagle. więcej

Biedronka optymalizuje własne zużycie energii elektrycznej

Biedronka rozpoczyna właśnie dużą kampanię świadomościową kierowaną do 80 tys. swoich pracowników, której celem jest uświadomienie, jak kluczowe jest oszczędzanie energii niezbędnej do funkcjonowania sklepów sieci. więcej

Dorota Patejko po 25 latach żegna się z Auchan Polska i odchodzi na emeryturę

Dorota Patejko, wieloletnia szefowa komunikacji i rzeczniczka prasowa Auchan Polska, odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Hanna Bernatowicz. więcej

Kultowy WD-40 rusza z kampanią

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Amtra, dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Zrób To! Wyzwanie od WD-40” promującą konkurs marki WD-40. Zakres działania agencji obejmie m.in. social media, współpracę z influencerami czy reklamę SEM. więcej

Digital Hub Warsaw Bayera rusza z kampanią wizerunkową

Pod hasłem "Digital for Life Science” ruszyła nowa kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Digital Hub Warsaw, który zatrudnia specjalistów z branży IT. Działania komunikacyjne mają pokazać, jak innowacyjne rozwiązania, tworzone przez pracowników Bayer, mogą zmieniać medycynę, rolnictwo i poprawić jakość życia ludzi.   więcej

Clear Channel wprowadza narzędzie do planowania kampanii

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel wprowadza Radar - narzędzie usprawniające planowanie kampanii OOH. Dzięki niemu klient ma pewność dotarcia do grupy docelowej, poprzez dobór odpowiednich nośników. więcej

Ile ekranów potrzeba, żeby obejrzeć mecz piłkarski? Meta przedstawia dane, jak przeżywamy największe imprezy sportowe

Wszyscy kibice tworzą wspólnotę, ale dzisiaj fanem sportu można być bez chodzenia na mecze. Strony związane z piłką nożną mają 480 milionów obserwujących na Facebooku, a wśród najpopularniejszych kont Instagramowych na świecie roi się od profili piłkarzy. Nadchodzące tygodnie będą czasem niezwykłych futbolowych emocji, które będziemy przeżywać w znacznej mierze online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Newsweek" uzależniał teksty o Collegium Humanum od przyjęcia oferty reklamowej? REM: przypuszczenie zasadne

Redakcja tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) w czerwcu br. zamieściła dwukrotnie krytyczny tekst na temat Collegium Humanum. Następnie „Newsweek” wysłał do władz uczelni ofertę reklamową, a gdy ta nie została przyjęta - pojawiły się kolejne, mocno nieprzychylne teksty. Czy kontynuowanie opisywania uczelni było konsekwencją odrzucenia przez nią oferty? Rada Etyki Mediów po zbadaniu sprawy stwierdza: „Takie przypuszczenie wydaje się być zasadne”. więcej

Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR

Maciej Orłowski przechodzi do agencji PR Clue PR z redakcji "Newsweeka". W trakcie kariery dziennikarskiej pracował też w "Fakcie" i "Gazecie Wyborczej". więcej

Wydawca ,,Time'a" ma nową szefową, przychodzi z Forbesa

Od 21 listopada funkcję CEO w firmie Time będzie pełniła Jessica Sibley, poprzednio związana z Forbesem. Zastąpi Edwarda Felsenthala, który pozostaje redaktorem naczelnym magazynu „Time”. więcej

Ksenia Sobczak wróciła do Rosji

Ksenia Sobczak, dziennikarka, celebrytka i córka mentora Putina, która kilkanaście dni temu uciekła z Rosji w obawie przed aresztowaniem, wróciła do kraju – poinformowała w poniedziałek rosyjska redakcja Radia Swoboda. więcej

Orlen i Lasy Państwowe nagrodzone na gali ,,Do Rzeczy", którą sponsorowały. Nagroda specjalna dla Obajtka

W trakcie dziesiątej edycji nagrody Strażnik Pamięci, organizowanej przez tygodnik „Do Rzeczy”, dwie ważne nagrody powędrowały do partnerów imprezy: Lasów Państwowych i PKN Orlen. Nagrodę specjalną oraz nagrodę Instytutu Współpracy Polsko-Węgierskiej przyznano prezesowi Orlenu Danielowi Obajtkowi. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ewa Wanat rozpoczęła współpracę z Onetem. "Jestem freelancerką i nie chcę inaczej"

- Umówiliśmy się na stałą współpracę z Onetem, w ramach której będę przygotowywać dwa większe materiały dziennikarskie w miesiącu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Wanat, była redaktorka naczelna Radia TOK FM i Polskiego Radia RDC. więcej

Żandarm pierwszym skazanym w Hiszpanii na karę więzienia za fake newsa

Funkcjonariusz żandarmerii Hiszpanii (Guardia Civil) został we wtorek skazany na karę 15 miesięcy więzienia za rozsiewanie nieprawdziwych wiadomości. Mężczyzna jest pierwszą osobą skazaną w tym kraju za dezinformację. więcej

Prawie cała Generacja Z za główne źródło wiedzy uznaje YouTube'a i Facebooka. Influencerów krytykują

93 proc. przedstawicieli Generacji Z jako główne źródło wiedzy o świecie traktuje YouTube, 90 proc. wskazuje Facebook, a 82 proc. Instagram - wynika z raportu agencji Wise Rabbit na zlecenie Clue PR. Ponad połowa młodych za wiarygodne uznaje te źródła, które śledzi od dłuższego czasu, a 43 proc. te, które cieszą się dużą popularnością. więcej

Dawid Podsiadło ma 3 miliony słuchaczy na Spotify

Dawid Podsiadło jako pierwszy współczesny polski artysta w miesiąc zdobył 3 miliony słuchaczy na platformie streamingowej Spotify. więcej

Serwis ,,Super Expressu" przed Fakt.pl, mocno w górę nowy portal Polska Press

W październiku portal „Super Expressu” awansował na pozycję lidera zasięgowego wśród platform dzienników ogólnopolskich, wyprzedzając Fakt.pl. Duży wzrost ruchu osiągnęły i.pl (uruchomiony przez Polska Press na początku września) i Dziennik.pl. więcej

Nowe narzędzia rozwoju biznesu na Facebooku i Instagramie

Podczas wydarzenia dla influenceów Creator Week 2022 Meta ogłosiła nowe funkcje i narzędzia, które otworzą nowe możliwości zarabiania na Facebooku i Instagramie. więcej

UOKiK sprawdza reklamy Disney+. ,,Mogły wprowadzać w błąd"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza, czy treści reklamujące promocję Disney+ mogły wprowadzać konsumentów w błąd. Platforma zadebiutowała w Polsce w połowie czerwca. więcej

Rosja, Chiny i Państwo Islamskie domagają się dopuszczenia ich do Twittera

Część przedstawicieli władz i mediów z Rosji i Chin, a nawet osób powiązanych z organizacją terrorystyczną Państwo Islamskie (IS) domaga się od nowego właściciela Twittera Elona Muska cofnięcia obowiązujących wobec nich ograniczeń w korzystaniu z tej sieci społecznościowej - powiadomił portal Politico. więcej

Wielkie piłkarskie święto już za moment. W jaki sposób topowe marki docierają do fanów?

Mało co dorównuje sportowi w rozbudzaniu emocji i budowaniu społeczności. Zaangażowanie kibiców może być wykorzystane w ramach działań marketingowych - o ile prowadzimy je autentycznie. Jak wpisać sportową rywalizację i emocje w proces budowania marki? Oto kilka przykładów udanych kampanii, które mogą stać się inspiracją podczas planowania własnych działań reklamowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Prawie cała Generacja Z za główne źródło wiedzy uznaje YouTube'a i Facebooka. Influencerów krytykują

93 proc. przedstawicieli Generacji Z jako główne źródło wiedzy o świecie traktuje YouTube, 90 proc. wskazuje Facebook, a 82 proc. Instagram - wynika z raportu agencji Wise Rabbit na zlecenie Clue PR. Ponad połowa młodych za wiarygodne uznaje te źródła, które śledzi od dłuższego czasu, a 43 proc. te, które cieszą się dużą popularnością. więcej

Aktywizacja osób z pokolenia 55 plus receptą na niedobór pracowników

Liczba pracujących osób w wieku 25-34 lata spadła w dekadę o 5,8 pkt proc., a liczba zatrudnionych w wieku 55-64 lata wzrosła o 4,3 pp - podają autorzy raportu „Pokolenia na polskim rynku pracy”. Ich zdaniem, sposobem na pogłębiający się niedobór pracowników jest aktywizacja starszego pokolenia na dużo większą skalę niż obecnie. więcej

Sukcesja wewnętrzna najpopularniejszą ścieżką odejścia z własnego biznesu

64 proc. polskich przedsiębiorców widzi możliwość odejścia z firmy, przekazując biznes dzieciom lub innym członkom rodziny (27 proc.) - wynika z badania. W procesie odchodzenia największym problemem dla właścicieli jest biurokracja, ale też sam fakt opuszczania stworzonej przez siebie firmy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Hanna Bernatowicz dyrektorką komunikacji w Auchan Retail Polska

Hanna Bernatowicz objęła stanowisko dyrektorki komunikacji w sieci sklepów Auchan Retail Polska. Zastąpiła Dorotę Patejko, która odeszła na emeryturę. więcej

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska na czele zespołu lifestyle w Big Picture

Karolina Pękalska i Monika Roth-Jaczynowska awansują na stanowiska head of lifestyle communications agencji Big Picture i wspólnie pokierują kilkunastoosobową praktyką. więcej

Maria Gajewska: ze Stor9 do Warsaw Creatives

Maria Gajewska objęła stanowisko creative director w agencji reklamowej Warsaw Creatives. więcej

Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR

Maciej Orłowski przechodzi do agencji PR Clue PR z redakcji "Newsweeka". W trakcie kariery dziennikarskiej pracował też w "Fakcie" i "Gazecie Wyborczej". więcej

Dorota Patejko po 25 latach żegna się z Auchan Polska i odchodzi na emeryturę

Dorota Patejko, wieloletnia szefowa komunikacji i rzeczniczka prasowa Auchan Polska, odchodzi na emeryturę. Zastąpi ją Hanna Bernatowicz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Żandarm pierwszym skazanym w Hiszpanii na karę więzienia za fake newsa
Tomasz Dreslerski w kierownictwie Microsoft Polska
Wieloletnia umowa o partnerstwie Viaplay i producenta telewizorów
Polska sztuczna inteligencja do walki z dual quality, czyli podwójną jakością produktów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj