Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 27 Października 2022
 
 
 
Google wprowadza zmiany w algorytmie. Mocniej walczy ze spamem
 
Google przypomniał, że wydawcom stron, że w swojej wyszukiwarce nisko indeksuje strony spamujące linkami oraz wprowadzające użytkowników w błąd. Menedżerowie z branży SEO komentują dla Wirtualnemedia.pl, że to kontynuacja działań prowadzonych przez koncern od lat. więcej
 
 
Meta rozczarowała: mniej z reklam, rekordowa strata VR i metawersum
 
W zeszłym kwartale przychody Meta Platforms zmalały o 4 proc. do 27,71 mld dolarów, a zysk netto poszedł w dół z 9,19 do 4,39 mld dolarów. Pion obejmujący gogle do VR i metawersum zanotował rekordowe 3,67 mld dolarów straty. więcej
 
 
Platformy cyfrowe i sieci kablowe nie zyskają. 81 proc. odbiorców naziemnych nie planuje zmienić oferty
 
Krajowy Instytut Mediów przy okazji badania w sprawie przygotowania gospodarstw domowych na standard DVB-T2/HEVC spytał odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej o ich plany. Aż 81 proc. z nich nie zamierza skorzystać z oferty operatorów płatnej telewizji. Z odbioru naziemnego chce natomiast zrezygnować 2 proc. ankietowanych. więcej
 
 
Sklepy w Polsce skrócą czas działania przez ceny prądu? ,,W Niemczech bardziej przejmują się sytuacją"
 
Sieć dyskontów Netto Polska jako pierwsza ogłosiła, że skróci godziny otwarcia niektórych sklepów. Ma to jednak dotyczyć małej części placówek. Inne sieci handlowe takich planów nie mają. Przynajmniej na razie. W Niemczech cięcia w godzinach będą być większe. Nad Wisłą sklepy skupiają się przede wszystkim na oszczędzaniu energii poprzez różne innowacje. więcej
 
 
Związkowcy Polska Press rozmawiają z zarządem o dodatkach inflacyjnych
 
Na początku listopada delegacja związków zawodowych z Polska Press zasiądzie do rozmów z zarządem spółki o dodatkach inflacyjnych dla załogi, ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy jednak już ruszyły: kilka dni temu zarząd otrzymał od przedstawicieli pracowników pismo z propozycjami inflacyjnej osłony. Z naszych informacji wynika, że propozycją wyjściową będzie mniej więcej 15 proc. dodatku do pensji. - W Orlenie takie dodatki już funkcjonują - mówi nam Dariusz Śmigielski, reprezentujący stronę związkową. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Serwisy streamingowe wprowadziły nowe oznaczenia KRRiT więcej
 
Viaplay ma ponad milion subskrybentów w Polsce więcej
 
Z Albicli zniknęły opiniotwórcze media i politycy. Sakiewicz zadowolony z rozwoju, eksperci nie wróżą przyszłości więcej
 
Catch up TV i 4K w nowej aplikacji TVP VOD. ,,Z wyglądu Netflix, a od środka zgniłe jabłuszko" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista_ka ds. kontroli jakości materiałów audio - wideo (QC Specialist) Smakjam
Producent/Kierownik Produkcji TVP
Dokumentalista TVN 24- Poznań TVN Warner Bros. Discovery
Specjalist(k)a ds. Social Media / Social Media Specialist Kino Polska TV SA
Redaktor News- zespół TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Agency Sales Manager / Senior Agency Sales Manager Double Espresso
Asystent/-tka managera Pinup Studio
Redaktor/ka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Manager ds. zakupów programowych Kino Polska TV SA
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
PR Junior Account Manager MSL
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Platformy cyfrowe i sieci kablowe nie zyskają. 81 proc. odbiorców naziemnych nie planuje zmienić oferty

Krajowy Instytut Mediów przy okazji badania w sprawie przygotowania gospodarstw domowych na standard DVB-T2/HEVC spytał odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej o ich plany. Aż 81 proc. z nich nie zamierza skorzystać z oferty operatorów płatnej telewizji. Z odbioru naziemnego chce natomiast zrezygnować 2 proc. ankietowanych. więcej

,,Herkules" z wyższą widownią niż ,,Chyłka - Inwigilacja". TVN rozważa kontynuację serialu

Średnia oglądalność nowego serialu „Herkules” wyniosła 906 tys. osób. W porównaniu do nadawanej rok temu w tym paśmie „Chyłki - Inwigilacji” produkcja zyskała 79 tys. widzów. TVN w czasie emisji „Herkulesa” był drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. TVN rozważa kontynuację „Herkulesa”, ale ostateczna decyzja jeszcze nie została podjęta - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa TVN Warner Bros. Discovery wynajęła dodatkowy transponder

Grupa TVN Warner Bros. Discovery wynajęła od operatora satelitarnego Eutelsat dodatkowy transponder na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Katarzyna Issat, dyrektor komunikacji korporacyjnej firmy informuje Wirtualnemedia.pl, że na razie będą z niego nadawane różne wersje językowe kanałów Eurosport. więcej

Anna Popek wygrała proces z Plotkiem. Będzie apelacja

Anna Popek wygrała proces z serwisem Plotek.pl (Agora). Chodziło o publikację serwisu, wedle której prezenterka miała bez sukcesu brać udział w castingu na prowadzącą „Wiadomości” TVP. Wyrok jest nieprawomocny, Agora zapowiedziała wniesienie apelacji. więcej

,,Raport smogowy" wraca do TVN, TVN24 i TTV

Od 1 listopada w TVN, TVN24 i TTV ponownie będzie można oglądać miniaudycję „Raport smogowy”. więcej

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze ,,Vivy!"

W czwartek, 27 października na rynku ukaże się specjalne wydanie dwutygodnika „Viva!”, które poświęcone będzie jubileuszowi 25-lecia TVN. więcej

Warner Bros. Discovery z nowym szefem dystrybucji w Polsce

Michał Walewski, dotąd dyrektor sprzedaży Warner Media w Polsce, objął stanowisko dyrektora dystrybucji polskiego oddziału Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiadać będzie za dystrybucję wszystkich kanałów należących do grupy w Polsce. więcej

,,The Voice of Poland 13" od najbliższej soboty z odcinkami na żywo

W sobotę, 29 października telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję odcinków na żywo trzynastej edycji „The Voice of Poland”. więcej

Gala French Touch na żywo w TVP1

W czwartek, 27 października TVP1 i TVP Polonia będą relacjonować ósmą edycję gali French Touch. Wśród gwiazd biorących udział w wydarzeniu znajdą się m.in.: Garou, In-Grid, Matt Pokora, Jean- Michel Jarre, Justyna Steczkowska, Feel, Julia Belei, Urana i kabaret Paradis Latin. więcej

Wiceszefowa KE ujmuje się za dziennikarką Polsatu. ,,Ma pani moje wsparcie"

Vera Jourova, wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej, zapewniła za pośrednictwem Twittera, że wspiera dziennikarkę Polsatu Dorotę Bawołek. „Nie ma usprawiedliwienia dla nękania dziennikarzy” – stwierdziła Jourova. Bawołek stała się bohaterką jednego z materiałów „Wiadomości”, po tym, jak reporterowi TVP nie pozwoliła przerwać nagrania własnej rozmowy z Donaldem Tuskiem więcej

4Fun.TV z komunikatem wspierającym Iranki w wojnie o wolność (wideo)

Stacja 4Fun.TV w czwartek, 27 października wyemituje materiał wideo wspierający Iranki w wojnie o wolność. więcej

Kiedy sztuka kreuje biznes: Bank Pekao S.A. wchodzi w świat NFT. Wspólnie z Mastercard wprowadzają na rynek wyjątkowe karty kredytowe UNIQUE

Bank Pekao S.A. jako pierwsza uniwersalna instytucja finansowa na świecie tokenizuje sztukę. NFT z elementami kompozycji malarskiej Rafała Bujnowskiego będą powiązane z 440 kartami płatniczymi Unique wprowadzonymi wspólnie z Mastercard. Każda z kart na awersie będzie miała nadrukowany fragment obrazu „Ściana pracowni”, który równocześnie będzie certyfikowany niewymienialnym tokenem. NFT stworzy dla Banku firma Smart Verum dysponująca unikalną technologią Mintiq umożliwiającą przekształcanie dzieł sztuki w formę niewymienialnego tokenu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ralph Kamiński poprowadzi audycję w Radiu 357. Na antenę wraca "Zelig" Krzysztofa Zalewskiego

Do grona artystów, którzy mają swoje audycje w internetowym Radiu 357, dołączają Ralph Kamiński i Krzysztof Zalewski. Ten drugi powraca z programem "Zelig", który już wcześniej gościł na tej antenie. więcej

 
,,Trendbook" wspólną audycją ,,Pulsu Biznesu" i Radia 357

Dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) i Radio 357 w czwartek wystartują ze wspólną audycją „Trendbook”. Jej gospodarzami będą redaktor naczelny „PB” Grzegorz Nawacki i prezes Radia 357 Paweł Sołtys. To pierwszy wspólny projekt obu mediów. więcej

 
Od 14 listopada Radio Rekord zagra w Kielcach. Zajmie częstotliwość po Famie

Po ponad dziewięciu miesiącach od ogłoszenia decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji właściciel Radia Rekord z Radomia otrzymał koncesję na nadawanie w Kielcach. Stacja rozpocznie emisję programu w stolicy województwa świętokrzyskiego w poniedziałek, 14 listopada. więcej

 
RMF FM nadal liderem we Wrocławiu w II i III kwartale, ale stację dogania TOK FM

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sklepy w Polsce skrócą czas działania przez ceny prądu? ,,W Niemczech bardziej przejmują się sytuacją"

Sieć dyskontów Netto Polska jako pierwsza ogłosiła, że skróci godziny otwarcia niektórych sklepów. Ma to jednak dotyczyć małej części placówek. Inne sieci handlowe takich planów nie mają. Przynajmniej na razie. W Niemczech cięcia w godzinach będą być większe. Nad Wisłą sklepy skupiają się przede wszystkim na oszczędzaniu energii poprzez różne innowacje. więcej

W Polsce media dla sieci Jula kupi The Media Insight

Sieć sklepów Jula rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową wybierając do współpracy Mindshare (GroupM/WPP). W Polsce budżetem tym zajmie się The Media Insight. więcej

Marti Renti przyznała się do oszustwa. Za NFT z "cyfrową miłością" nie dostała miliona zł

Marta Rentel, działająca w sieci jako Marti Renti, przyznała się do okłamania opinii publicznej w sprawie "cyfrowej miłości". Oświadczyła, że za NFT nie otrzymała wbrew publicznej deklaracji prawie miliona złotych. Influencerka wyznała, że do transakcji namówił ją Bartosz Sibiga, współwłaściciel platformy Fanadise. Inwestor oświadczył zaś, ze "nie kontrolował" przekazu Rentel. więcej

Storytel i agencja Dziadek do Orzechów w finale Effie Europe Awards

Ogłoszono finalistów tegorocznego konkursu Effie Europe Awards. Na listę finalistów trafiły dwa projekty z Polski: "Random" dla Storytel oraz kampania agencji Dziadek do Orzechów przygotowana dla Centrum Praw Kobiet. więcej

Kamil Kucharczyk po ośmiu latach wrócił do Ogilvy

Kamil Kucharczyk do zespołu agencji reklamowej Ogilvy. Pracował w niej już wcześniej, osiem lat temu. więcej

Konrad Łucka i Maksymilian Sztandera w kadrze zarządzającej Nanovo

Spółka technologiczna Nanovo powiększyła skład zarządu, do którego dołączyli Konrad Łucka (chief growth officer, CGO) i Maksymilian Sztandera (chief financial officer, CFO). więcej

Stanisław Trząski i Paweł Kardel w zespole Cape Morris

Do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris dołączył Stanisław Trząski, w roli senior account managera oraz Paweł Kardel, nowy senior social media manager. więcej

Bodymax pomaga "podkręcić energię"

Pod hasłem „Podkręć swoją energię” ruszyła kampania marki Bodymax Plus (Orkla Care). Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Communication Unlimited. więcej

Kibice i piłkarze Barcelony śpiewają w spocie Cupry

Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, sponsor drużyny FC Barcelona, ruszyła z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną  pieśń Un dia de partit, a także wybrani  zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. więcej

Awanse w Papaya Films London

Wraz z rozwojem londyńskiego oddziału Papaya Films, Pilar Muro obejmuje stanowisko creative producer. Eliza Lewis, awansuje na stanowisko production assistant. więcej

Najbardziej mobilna reklama OOH? Nextbike rozwija ofertę kampanii reklamowych opartych na ekosystemie rowerów miejskich

Kiedy w 2011 roku montowaliśmy we Wrocławiu pierwsze stacje rowerowe, mogliśmy jedynie mocno trzymać kciuki, by idea bikesharingu podbiła serca Polaków. Po 11 latach rowery Nextbike Polska stały się nieodłącznym elementem transportu publicznego w blisko 60 miastach. więcej

Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego

ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Związkowcy Polska Press rozmawiają z zarządem o dodatkach inflacyjnych

Na początku listopada delegacja związków zawodowych z Polska Press zasiądzie do rozmów z zarządem spółki o dodatkach inflacyjnych dla załogi, ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy jednak już ruszyły: kilka dni temu zarząd otrzymał od przedstawicieli pracowników pismo z propozycjami inflacyjnej osłony. Z naszych informacji wynika, że propozycją wyjściową będzie mniej więcej 15 proc. dodatku do pensji. - W Orlenie takie dodatki już funkcjonują - mówi nam Dariusz Śmigielski, reprezentujący stronę związkową. więcej

Anna Popek wygrała proces z Plotkiem. Będzie apelacja

Anna Popek wygrała proces z serwisem Plotek.pl (Agora). Chodziło o publikację serwisu, wedle której prezenterka miała bez sukcesu brać udział w castingu na prowadzącą „Wiadomości” TVP. Wyrok jest nieprawomocny, Agora zapowiedziała wniesienie apelacji. więcej

,,Trendbook" wspólną audycją ,,Pulsu Biznesu" i Radia 357

Dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) i Radio 357 w czwartek wystartują ze wspólną audycją „Trendbook”. Jej gospodarzami będą redaktor naczelny „PB” Grzegorz Nawacki i prezes Radia 357 Paweł Sołtys. To pierwszy wspólny projekt obu mediów. więcej

Sesja zdjęciowa z okazji 25-lecia TVN w specjalnym numerze ,,Vivy!"

W czwartek, 27 października na rynku ukaże się specjalne wydanie dwutygodnika „Viva!”, które poświęcone będzie jubileuszowi 25-lecia TVN. więcej

Ks. Adam Boniecki wrócił ze wstępniakiem do ,,Tygodnika Powszechnego"

Redaktor senior „Tygodnika Powszechnego” ks. Adam Boniecki wrócił na łamy swojego tytułu po ponadpółrocznej przerwie spowodowanej przebytym udarem. więcej

Sakiewicz zapowiada integrację Albicli z portalami środowisk ,,Gazety Polskiej". ,,Ruch większy od 10 do 100 razy"

Szykuje się nowe otwarcie dla portalu Albicla - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”. Chodzi o integrację społecznościowego serwisu z portalami, tworzonymi przez środowisko „Gazety Polskiej”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google wprowadza zmiany w algorytmie. Mocniej walczy ze spamem

Google przypomniał, że wydawcom stron, że w swojej wyszukiwarce nisko indeksuje strony spamujące linkami oraz wprowadzające użytkowników w błąd. Menedżerowie z branży SEO komentują dla Wirtualnemedia.pl, że to kontynuacja działań prowadzonych przez koncern od lat. więcej

Meta rozczarowała: mniej z reklam, rekordowa strata VR i metawersum

W zeszłym kwartale przychody Meta Platforms zmalały o 4 proc. do 27,71 mld dolarów, a zysk netto poszedł w dół z 9,19 do 4,39 mld dolarów. Pion obejmujący gogle do VR i metawersum zanotował rekordowe 3,67 mld dolarów straty. więcej

Allegro zrefinansuje 1 mld zł kredytu

Allegro zdecydowało o refinansowaniu istniejącego kredytu bankowego w wysokości 1 mld zł, który był zaciągnięty w Santander Bank Polska w celu ułatwienia finansowania kupna 100 proc. akcji w spółkach Mall Group oraz WE/DO. więcej

Marti Renti przyznała się do oszustwa. Za NFT z "cyfrową miłością" nie dostała miliona zł

Marta Rentel, działająca w sieci jako Marti Renti, przyznała się do okłamania opinii publicznej w sprawie "cyfrowej miłości". Oświadczyła, że za NFT nie otrzymała wbrew publicznej deklaracji prawie miliona złotych. Influencerka wyznała, że do transakcji namówił ją Bartosz Sibiga, współwłaściciel platformy Fanadise. Inwestor oświadczył zaś, ze "nie kontrolował" przekazu Rentel. więcej

Zrzutka planuje ekspansję zagraniczną z nową nazwą Toss a coin

Platforma crowdfundingowa Zrzutka planuje zagraniczną ekspansję, wykorzystując do tego nową nazwę Toss a coin. Na początek skoncentruje się na Irlandii, potem na Niemczech, choć w wersji angielskiej platforma będzie dostępna od początku dla wszystkich użytkowników w całej Europie. więcej

Moderatorzy TikToka narzekają na warunki pracy

"Time" opisał relacje moderatorów treści TikToka z Ameryki Południowej, którzy mierzą się ze skrajnie trudnymi warunkami pracy - koniecznością oglądania przez wiele godzin dziennie drastycznych form przemocy i nadużyć za niewielkie wynagrodzenie. więcej

Na Twitterze ubywa najaktywniejszych użytkowników. 13 proc. treści to erotyka

Według wewnętrznego raportu Twittera od wybuchu epidemii na platformie jest coraz mniej bardzo aktywnych użytkowników. Od wybuchu epidemii anglojęzyczni twitterowicze coraz bardziej interesują się na platformie erotyką i kryptowalutami, natomiast mniej uwagi poświęcają polityce, sportowi i rozrywce. więcej

Spotify dalej rośnie, ale ze stratą. Ma 195 mln subskrybentów

W zeszłym kwartale platforma z muzyką i podcastami Spotify pozyskała netto 7 mln płacących subskrybentów. Jej przychody rok do roku wzrosły o 21 proc. do 3,04 mld euro, a wynik operacyjny poszedł w dół z 75 mln euro zysku do 194 mln euro straty. więcej

Netflix zapowiada serial ,,Sto lat samotności", na podstawie powieści Gabriela Garcíi Márqueza

Netflix w marcu 2019 potwierdził, że chce zekranizować kultową powieść noblisty. Po trzech latach wypuścił pierwszą zapowiedź produkcji, która już teraz planowana jest na kilka sezonów. Trudno się temu dziwić znając wielowątkowość dzieła Márqueza.     więcej

Hubert Cabajewski pokieruje działem sprzedaży spółki e-point

Hubert Cabajewski dołączył do zespołu software house e-point, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży. więcej

,,Misja Siatka" nowym programem Przeglądu Sportowego Onet

„Misja Siatka” jest nowym programem w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet (Ringier Axel Springer Polska). W każdy czwartek o godzinie 13 Edyta Kowalczyk i Łukasz Kadziewicz podsumowują najważniejsze wydarzenia siatkarskie minionego tygodnia. Rozmawiają też o tym co będzie się działo na boiskach w najbliższych dniach. Program skupia się na rozgrywkach krajowych i występach polskich drużyn. więcej

Jeansy męskie slim - propozycja na każdą okazję!

Jeansy to klasyczny element garderoby pasujący do każdej stylizacji. W ostatnim sezonie pojawiły się jednak zupełnie inne trendy spodni, które zaskakują oraz pozwalają na wprowadzenie małej zamiany codziennego stroju. Jakie spodnie wybrać? Na co się zdecydować? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Meta rozczarowała: mniej z reklam, rekordowa strata VR i metawersum
Moderatorzy TikToka narzekają na warunki pracy
Na Twitterze ubywa najaktywniejszych użytkowników. 13 proc. treści to erotyka
Spotify dalej rośnie, ale ze stratą. Ma 195 mln subskrybentów
Będzie remake pierwszej gry "Wiedźmin"
Microsoft przebił oczekiwania. 3 mld dol. zysku mniej, akcje tanieją
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj