Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 14 Września 2022
 
 
 
Serwery Polsat Box GO nie wytrzymały wczoraj zainteresowania meczem z Lewandowskim
 
Użytkownicy platformy streamingowej Polsat Box GO nie mogli obejrzeć meczu FC Barcelony z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów UEFA, który zaczął się we wtorek godz 21.00. Serwis przestał działać kilkanaście minut przed rozpoczęciem piłkarskiego starcia między obecnym i byłym klubem Roberta Lewandowskiego. Polsat Box GO przeprosił użytkowników za problemy. więcej
 
 
Canal+ podnosi ceny. "Opłata za Viaplay nie ulegnie zmianie"
 
Nowi abonenci Canal+ z pakietem Sport i klienci przedłużający umowę z tym operatorem nie będą musieli płacić za dostęp do serwisu Viaplay. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ zdradza Wirtualnemedia.pl, że nie dotknie ich marcowa podwyżka opłat za skandynawską platformę. więcej
 
 
Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN
 
W ub.r. biuro reklamy TVN Media zwiększyło przychody o 12 proc. do 241,65 mln zł, a ograniczyło zatrudnienie o prawie 40 pracowników. Zysk netto firmy zmalał z 203,54 do 153,05 mln zł, głównie wskutek niższej dywidendy od Canal+ Polska. więcej
 
 
Telewizja Polska: Canal+ online mógł dołączyć TVP1 i TVP2
 
Choć Canal+ online dołączył ostatnio Polsat i TV4, to nadal nie oferuje TVP1, TVP2, TVN i TV Puls, objętych zasadą „must carry, must offer”. Nadawca publiczny informuje Wirtualnemedia.pl, że Canal+ od kilku miesięcy nie podpisuje umowy dotyczącej dystrybucji naziemnych stacji. więcej
 
 
Z anteny Radia 357 jesienią zniknie audycja Michała Olszańskiego
 
Wcześniej zaczynające się pasmo popołudniowe, nowy blok weekendowy i kilka zmian personalnych na antenie. Radio 357 ujawniło we wtorek patronom pierwsze przymiarki do szykowanego na końcówkę miesiąca wprowadzenia jesiennej ramówki. Z nowości przyjętych przez patronów z mieszanymi uczuciami: z anteny znika audycja Michała Olszańskiego „W cztery oczy”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Canal+ zacieśnia współpracę z Polsatem. ,,Epoka kanałów na wyłączność dobiega końca" więcej
 
Netflix może zrezygnować z emisji wszystkich odcinków seriali w tym samym czasie. "Streaming osiągnął masę krytyczną" więcej
 
KRRiT chce wyłączenia radia analogowego w Polsce. Nadawcy protestują więcej
 
RMF FM ma 19 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Trójka z 1,6. proc. udziału w rynku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista w obszarze Badań Jakościowych i Ilościowych TVP
Commercial Product Manager Clear Channel Poland
ACCOUNT MANAGER / SENIOR ACCOUNT MANAGER Mediafarm
Analityk/czka Danych w Redakcji Ringier Axel Springer
PR Consultant MSL
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
DYREKTOR DS. REKLAMY I SPONSORINGU STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Serwery Polsat Box GO nie wytrzymały wczoraj zainteresowania meczem z Lewandowskim

Użytkownicy platformy streamingowej Polsat Box GO nie mogli obejrzeć meczu FC Barcelony z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów UEFA, który zaczął się we wtorek godz 21.00. Serwis przestał działać kilkanaście minut przed rozpoczęciem piłkarskiego starcia między obecnym i byłym klubem Roberta Lewandowskiego. Polsat Box GO przeprosił użytkowników za problemy. więcej

Canal+ podnosi ceny. "Opłata za Viaplay nie ulegnie zmianie"

Nowi abonenci Canal+ z pakietem Sport i klienci przedłużający umowę z tym operatorem nie będą musieli płacić za dostęp do serwisu Viaplay. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ zdradza Wirtualnemedia.pl, że nie dotknie ich marcowa podwyżka opłat za skandynawską platformę. więcej

Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN

W ub.r. biuro reklamy TVN Media zwiększyło przychody o 12 proc. do 241,65 mln zł, a ograniczyło zatrudnienie o prawie 40 pracowników. Zysk netto firmy zmalał z 203,54 do 153,05 mln zł, głównie wskutek niższej dywidendy od Canal+ Polska. więcej

Telewizja Polska: Canal+ online mógł dołączyć TVP1 i TVP2

Choć Canal+ online dołączył ostatnio Polsat i TV4, to nadal nie oferuje TVP1, TVP2, TVN i TV Puls, objętych zasadą „must carry, must offer”. Nadawca publiczny informuje Wirtualnemedia.pl, że Canal+ od kilku miesięcy nie podpisuje umowy dotyczącej dystrybucji naziemnych stacji. więcej

Toruńska uczelnia przeprowadzi badanie dla KRRiT o modelu rodziny w filmach i serialach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu. Uczelnia przygotuje badanie na temat modeli rodziny i roli kobiet w wybranych serialach i filmach TVP, TVN i Polsatu. więcej

1,28 mln widzów nowego sezonu ,,Tańca z Gwiazdami"

Nadawany w poniedziałkowe wieczory trzynasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 1,28 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Golden Media Polska uruchamia produkcję serialowo-filmową, Katarzyna Kalicińska szefową nowego działu

Golden Media Polska - producent rozrywkowych programów telewizyjnych - utworzył nowy dział produkcji serialowych i filmowych - Golden Screen. Na jego czele stanęła Katarzyna Kalicińska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Piąty sezon programu ,,Totalne remonty Szelągowskiej" od 31 października w TVN

Od 31 października w poniedziałkowe wieczory TVN emitować będzie piąty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP3 Olsztyn od soboty rozszczepia sygnał na Elbląg

Telewizja Polska informuje, że w środę nastąpi przełączenie MUX3 w Elblągu na nową częstotliwość. Jest to niezbędny warunek, aby od soboty można było w Elblągu emitować rozszczepioną wersję TVP3 Olsztyn. Regionalny ośrodek TVP apeluje do widzów o przestrojenie telewizorów i dekoderów. więcej

Nowy dekoder od ADB w ofercie Canal+

Platforma cyfrowa Canal+ wprowadziła do oferty dekoder 4K Dualbox+. Jego producentem jest zielonogórska firma ADB. Urządzenie zastąpi dekoder 4K UltraBox+, który już nie jest produkowany. Sprzęt pozwoli na oglądanie treści wideo drogą satelitarną oraz internetową. więcej

TVP organizuje drugą edycję ,,Heart of Europe", aktualnie trwa nabór projektów do udziału w forum

Od 14 do 17 listopada Telewizja Polska w Warszawie odbędzie się druga edycja Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego „Heart of Europe”. Swoje projektu do udziału w forum można zgłaszać do końca września. więcej

Wracają mecze Premier League

Serwis streamingowy Viaplay informuje subskrybentów, że „niektóre wydarzenia zostały przełożone/odwołane z powodu odejścia królowej Elżbiety II”. Tymczasem Premier League poinformowała, że w najbliższy weekend zostanie odegranych 7 z 10 zaplanowanych meczów. więcej

Serwis HBO Max oraz kanały HBO i Canal+ za 0 zł do końca roku w Inea

W ofercie Inea znalazły się kanały premium HBO z serwisem HBO Max, Cinemax i Canal+. Do końca roku dostęp do stacji w ofercie operatora jest bezpłatny. więcej

ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym

Niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat. 1 Media kupił od Warner Bros Discovery (do którego w Polsce należy TVN) 50 proc. udziałów w lokalnym serwisie streamingowym Joyn.Tym samym stał się jedynym właścicielem platformy. więcej

Canal+ podnosi ceny. W ofercie Viaplay, nowy dekoder i Love Nature 4K

Canal+ Polska wprowadza nowy, droższy cennik usług telewizji satelitarnej. Operator do oferty dołącza platformę streamingową Viaplay, dekoder 4K DualBOX+ i kanał Love Nature 4K. więcej

Emmy 2022: sukces seriali HBO i "Squid Game" Netfliksa. "Sukcesja" najlepszym serialem dramatycznym, "Biały lotos" z 10 statuetkami. Zendaya najlepszą aktorką

W nocy z poniedziałku na wtorek czasu polskiego Akademia Telewizyjna rozdała najważniejsze w branży nagrody Emmy. Najwięcej wyróżnień, bo aż dziesięć, trafiło twórców do "Białego lotosu" HBO."Sukcesję" okrzyknięto najlepszym serialem dramatycznym, "Ted Lasso" - komediowym. Zendaya została najlepszą aktorką pierwszoplanową, aktorem - Lee Jung-jae ze "Squid Game". więcej

W TVN24 opisano manipulacje podkomisji smoleńskiej Macierewicza. ,,Kawał świetnego dziennikarstwa"

W „Czarno na białym” w TVN24 wyemitowano reportaż Piotra Świerczka pokazujący, że podkomisja Antoniego Macierewicza badająca katastrofę smoleńską pominęła materiały przeczące teorii o zamachu. - Piotr Świerczek zdemaskował te kłamstwa i manipulacje. Kawał świetnego dziennikarstwa - skomentował Szymon Jadczak. więcej

Komisja Europejska zgadza się na sprzedaż 50 proc. sieci światłowodowej UPC Polska

Komisja Europejska wyraziła bezwarunkową zgodę na sprzedaż przez operatora sieci Play 50 proc. udziałów spółki z infrastrukturą światłowodową UPC Polska. Transakcję, o wartości 1,77 mld zł, ogłoszono w czerwcu br. więcej

Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców

Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Z anteny Radia 357 jesienią zniknie audycja Michała Olszańskiego

Wcześniej zaczynające się pasmo popołudniowe, nowy blok weekendowy i kilka zmian personalnych na antenie. Radio 357 ujawniło we wtorek patronom pierwsze przymiarki do szykowanego na końcówkę miesiąca wprowadzenia jesiennej ramówki. Z nowości przyjętych przez patronów z mieszanymi uczuciami: z anteny znika audycja Michała Olszańskiego „W cztery oczy”. więcej

 
Serwis Trójkofan zamknięty, Polskie Radio groziło administratorowi konsekwencjami prawnymi. ,,Stałem się niewygodny"

Ponad 20 lat po otwarciu strony Trójkofan, jej administrator - Radosław Matusik został  (jak twierdzi) nakłoniony, by ją zamknąć. Polskie Radio wysłało mu bowiem list z zarzutem bezprawnego korzystania z loga Trójki i sugestią sięgnięcia po prawne rozwiązania w tej kwestii. - Stałem się niewygodny, gdyż ośmieliłem się skrytykować na stronie Trójkofana działania Polskiego Radia oraz dyrekcji Trójki - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Matusik. więcej

 
Kazimiera Szczuka ocenia swoją drugą rozmowę w RMF FM: "daleka od doskonałości"

- Wymienienie nazwy stacji TOK FM było zwykłym przejęzyczeniem. Nie analizuję tego jako freudowskiej pomyłki - mówi nam Kazimiera Szczuka, gospodyni poniedziałkowych wydań "Popołudniowej Rozmowy w RMF FM". Jej ostatni wywiad z prezesem PSL znów był szeroko komentowany w sieci. więcej

 
KRRiT stawia na samoregulację. Trwają prace nad kolejnymi dokumentami

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad wprowadzeniem trzech kolejnych rozwiązań, które mają mieć charakter rynkowych samoregulacji - zapowiedział przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski. Podkreślił on, że w tej chwili Polska jest liderem, jeśli chodzi o wprowadzanie rozwiązań samoregulacyjnych w Europie. więcej

 
Radio Fama wraca do Kielc. Właściciel stacji wygrał też konkurs w Krakowie. "Trzynasty nie zawsze musi być pechowy"

- Dla mnie to ogromne zaskoczenie, bo wiem, że w KRRiT nie było konsensusu co do przyznania nam koncesji w Krakowie, choć jako jedyni zgłosiliśmy się do konkursu - mówi nam Jan Jagielski, właściciel Radia Fama. We wtorek (13 września) kierowana przez niego Agencja Radiowo-Telewizyjna "FAMA" otrzymała dwie koncesje: na lokalną stację w Kielcach i akademicką rozgłośnię w Krakowie. więcej

 
KRRiT ogłasza konkurs na dwie lokalne stacje radiowe

W Monitorze Polskim opublikowano nowe ogłoszenia przewodniczącego KRRiT o możliwości rozszerzenia koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Goleniowie i Chojnicach. Zainteresowanych nadawaniem w tych dwóch miastach powinniśmy poznać w listopadzie. więcej

 
Adam Feder prowadzi audycję w Radiu VOX FM

W sobotnie poranki Adam Feder, dziennikarz związany z "Super Expressem", prowadzi w Radiu VOX FM audycję "Co Ludzie Powiedzą". To jego rozmowy z Polakami o aktualnych problemach w kraju, które budzą największe emocje. więcej

 
KRRiT wzięła pod lupę ochronę dzieci w serwisach VoD. Są wyniki

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła kolejny monitoring pod kątem zgodności oferty serwisów wideo na żądanie z postanowieniami samoregulacji dotyczącej zabezpieczenia dzieci przed dostęp do szkodliwych treści. - Skuteczność stosowania zawartych w akcie samoregulacyjnym postanowień wyniosła ponad 99,75 proc. - podała Rada. Znacznie gorzej było w serwisach, które nie przystąpiły do porozumienia. więcej

 
Witold Kołodziejski o kadencji KRRiT: bardzo intensywny i burzliwy okres

Niewątpliwie bardzo intensywny i burzliwy okres. To była jedna z bardziej burzliwych kadencji w historii - powiedział we wtorek przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski, podsumowując kończącą się kadencję KRRiT. więcej

 
RMF Classic+ zaczyna współpracę z kinami Helios. W planach specjalne pokazy filmów dla melomanów

Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W ramach współpracy zaplanowano m.in. specjalne pokazy filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN

W ub.r. biuro reklamy TVN Media zwiększyło przychody o 12 proc. do 241,65 mln zł, a ograniczyło zatrudnienie o prawie 40 pracowników. Zysk netto firmy zmalał z 203,54 do 153,05 mln zł, głównie wskutek niższej dywidendy od Canal+ Polska. więcej

Iga Mączyńska na czele komunikacji eBilet. Sprzedaż wzmacnia Daniel Łopata, produkt Artur Owczarek

Do zespołu eBilet dołączyli Iga Mączyńska, Daniel Łopata i Artur Owczarek jako szefowie pionów komunikacji, sprzedaży i produktu. więcej

Maspex z czwartą podwyżką w ciągu półtora roku, ceny wzrosną o ponad 10 proc.

Koncern spożywczy Maspex planuje pod koniec 2022 r. kolejną podwyżkę cen swoich produktów (m.in. dżemów, makaronów i alkoholu) o kilkanaście procent - poinformował Krzysztof Pawiński, prezes spółki. Będzie to jej czwarta podwyżka od jesieni ub.r. więcej

Plej pracuje dla Energizera na 64 rynkach

Agencja Plej wspiera komunikacyjnie markę Energizer w digitalu na 64 rynkach. Polska agencja przygotowuje formaty social mediowe  do komunikacji jesiennej kampanii Energizer z Booking.com oraz 59 landing page’ów w 34 wersjach językowych. więcej

We Are Social wiodącą agencją Starbucksa

Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). więcej

Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh i Alżbieta Leńska mówią o sile włosów w nowej reklamie Pantene

Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh oraz Alżbieta Leńska dołączyły do Michała Szpaka jako ambasadorki marki Pantene (Procter&Gamble) w kolejnym rozdziale kampanii #SiłaWłosów. Przekonują, że "trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto". więcej

Magda Mołek ambasadorką marki bielizny Triumph

Magda Mołek, dziennikarka i była prezenterka telewizyjna została nową ambasadorką marki bieliźnianej Triumph. Jej wizerunek pojawi się na witrynach salonów tej marki. więcej

Škoda rusza z globalnym przetargiem reklamowym

Marka samochodów Škoda rusza z globalnym przeglądem reklamowym. Ma to związek z planami rozwoju nowej platformy komunikacyjnej tego brandu. więcej

Wojciech Mann reklamuje oferty pracy na OLX

W nowej kampanii ofert pracy na platformie OLX.pl występuje dziennikarz radiowy Wojciech Mann. więcej

Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów

Sieć fast food Burger King planuje wydać w USA 400 mln dolarów na reklamy i zaktualizować menu swoich restauracji. Firma chce unowocześnić markę, aby przyciągnąć młodszą klientelę. więcej

Polacy polubili się z programami lojalnościowymi. Liderem Biedronka

Aż 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony. więcej

Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA

Firma kosmetyczna Estée Lauder, właściciel takich marek, jak Clinique, Tom Ford Beauty, Aveda, Mac Cosmetics i La Mer rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). więcej

Hart Warsaw z nową identyfikacją wizualną

Studio Hart Warsaw ma nową identyfikację wizualną. Odświeżenie wizerunku marki ma być odbiciem tego, w jakim kierunku rozwija się studio i z jakimi twórcami ostatnio nawiązało współpracę. więcej

,,Pochodzenie ma znaczenie" w nowej kampanii Nice To Fit You

Wystartowała jesienna odsłona komunikacji marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You. Kampania oparta jest o działania digitalowe, uzupełniona o działania z zakresu influencer marketingu oraz obecność na nośnikach reklamy zewnętrznej. więcej

Continental z nowej jesiennej kampanii o niezawodności opon

Wystartowała jesienna odsłona kampanii producenta opon Continental. Jej celem jest promocja oferty segmentu All Season oraz wzmacnianie wizerunku marki jako sprawdzonego producenta niezawodnych opon. więcej

Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel

Pod hasłem „Feeling empty? Add some Fuel” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety 4F Fuel. Producent przygotował ją wspólnie z firmami marketingowymi PZL, Best Regards Prdctn i LocoMotive. więcej

McDonald's z kosmiczną reklamą

Francuski oddział McDonald's przygotował zabawny spot promujący Big Maca. więcej

,,Twój styl w Twojej kuchni" w reklamie Alveus

„Twój styl w Twojej kuchni"  – takim hasłem marka Alveus promuje swoje kuchenne zlewozmywaki i akcesoria w mediach społecznościowych. więcej

Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał

„Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Grzegorz Cydejko nowym prezesem SDiW Repropol. Ustępujący Maciej Hoffman - członkiem honorowym

Dotychczasowy wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol, Grzegorz Cydejko, został we wtorek wybrany nowym prezesem tego Stowarzyszenia. Maciej Hoffman, który pełnił tę funkcję przez ostatnich kilka kadencji, został członkiem honorowym. więcej

"Rzeczpospolita" ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Wysoko Wirtualnemedia.pl

Po przerwie "Rzeczpospolita" w sierpniu wraca na szczyt rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju według Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu jest stacja TVN24, podium zamyka Onet. Niemal 700 razy cytowane były Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarz z zarzutem ws. pytań do policji. Prokurator generalny polecił umorzyć postępowanie

Prokurator generalny Zbigniew Ziobro polecił umorzyć postępowanie przeciwko dwóm dziennikarzom bielskich redakcji podejrzanym o podżeganie funkcjonariuszy policji do przekroczenia uprawnień i ujawniania tajemnicy służbowej - poinformował we wtorek dział prasowy Prokuratury Krajowej. więcej

Październikowy ,,Twój Styl" z dwiema akcjami rabatowymi

14 września ukaże się „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z Mają Ostaszewską na okładce. W wydaniu znajdą się kupony akcji „Stylowe Zakupy” (to jej 19. edycja) oraz na badania profilaktyczne dla kobiet. więcej

Koniec procesu ws. uprowadzenia i pomocnictwa w zabójstwie Jarosława Ziętary. Wyrok za miesiąc

Przed Sądem Okręgowym w Poznaniu zakończył się w poniedziałek proces Mirosława R., ps. Ryba, i Dariusza L., ps. Lala – oskarżonych o uprowadzenie, pozbawienie wolności i pomocnictwo w zabójstwie dziennikarza Jarosława Ziętary. Prokuratura żąda dla oskarżonych 25 lat więzienia. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"Rzeczpospolita" ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Wysoko Wirtualnemedia.pl

Po przerwie "Rzeczpospolita" w sierpniu wraca na szczyt rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju według Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu jest stacja TVN24, podium zamyka Onet. Niemal 700 razy cytowane były Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał Sportowy z programem ze stand-uperami

Kanał Sportowy ma niedługo ruszyć z programem z udziałem stand-uperów - zapowiedział na antenie Krzysztof Stanowski. Na razie nie zdradza, kto się tam pojawi i kiedy program wystartuje. więcej

Aalyria - nowy projekt Google, który ma zrewolucjonizować sieci komunikacyjne

Holding Alphabet, do którego należy Google, wyodrębnił jako osobną firmę projekt o nazwie Aalyria. Startup będzie zajmował się superszybkimi sieciami komunikacyjnymi. więcej

KRRiT wzięła pod lupę ochronę dzieci w serwisach VoD. Są wyniki

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła kolejny monitoring pod kątem zgodności oferty serwisów wideo na żądanie z postanowieniami samoregulacji dotyczącej zabezpieczenia dzieci przed dostęp do szkodliwych treści. - Skuteczność stosowania zawartych w akcie samoregulacyjnym postanowień wyniosła ponad 99,75 proc. - podała Rada. Znacznie gorzej było w serwisach, które nie przystąpiły do porozumienia. więcej

Nowe udogodnienia w bankowości internetowej i mobilnej w Banku Pekao SA

Na początku września w aplikacji mobilnej PeoPay połączone zostały dwie grupy funkcji „Zarządzanie płatnościami” oraz „Nadchodzące płatności”. więcej

ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym

Niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat. 1 Media kupił od Warner Bros Discovery (do którego w Polsce należy TVN) 50 proc. udziałów w lokalnym serwisie streamingowym Joyn.Tym samym stał się jedynym właścicielem platformy. więcej

Answear notuje poprawę na rynku ukraińskim. Ponad 20 mln zł EBITDA w pierwszym półroczu 2022r.

Platforma e-commerce z modą i produktami home&living Answear osiągnęła w pierwszym półroczu br.  przychody w wysokości blisko 376 mln zł co oznacza wzrost o 39 proc. rdr. Skorygowana EBITDA wyniosła prawie 24 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 16 proc. rdr. więcej

Piotr ,,Figo" Połać rozpoczął muzyczną kampanię crowdfundingową

Ruszyła pierwsza muzyczna kampania crowdfundingowa na platformie Raisemana. Muzyk Piotr Połać, znany szerszej publiczności jako Figo z zespołu Bracia Figo Fagot, chce pozyskać finansowanie na rozwój swoich muzycznych projektów Figo’86 i Figo i Samogony. Planuje zebrać 400 tys. zł. Wspierający staną się częścią całego przedsięwzięcia i łącznie przeznaczono dla nich 10 proc. udziału w przychodach. Są również pozafinansowe benefity – pre-order płyty oraz różne formy osobistego spotkania z artystą. więcej

Disney+ po 2 latach z 1,7 mln subskrypcji w krajach skandynawskich

Właśnie mijają dwa lata od premiery platformy Disney+ w krajach skandynawskich. Z najnowszych danych wynika, że platformie udało się w tym czasie zdobyć tam 1,7 mln płacących użytkowników. więcej

Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł

Firma Moliera2 zawarła umowę sprzedaży za 3 mln zł sklepu internetowego Mamissima z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i rodziców. więcej

Sylwia Chada: TikTok chce utrzymać wysokie dynamiki wzrostu biznesu komercyjnego w regionie

TikTok, którego biznes komercyjny w 2021 roku wzrósł pięciokrotnie w Europie Centralnej, chce utrzymać wysokie dynamiki wzrostu w regionie, planuje rozwijać narzędzia e-commerce - poinformowała PAP Biznes Sylwia Chada, dyrektor generalna TikTok w Europie Centralnej. więcej

Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał

„Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy polubili się z programami lojalnościowymi. Liderem Biedronka

Aż 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iga Mączyńska na czele komunikacji eBilet. Sprzedaż wzmacnia Daniel Łopata, produkt Artur Owczarek

Do zespołu eBilet dołączyli Iga Mączyńska, Daniel Łopata i Artur Owczarek jako szefowie pionów komunikacji, sprzedaży i produktu. więcej

Space Communications Alliance chce pracować dla sektora kosmicznego

Rusza Start Space Communications Alliance - globalna sieć komunikacji marketingowej dla sektora kosmicznego. Prezesem jest Łukasz Wilczyński, do niedawna szef agencji Planet Partners. więcej

Tutore Poland zatrudnia 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communiaction rozpoczęła współpracę z marką e-edukacyjną Tutore Poland. więcej

CA Immo nowym klientem Linkleaders

We wrześniu do grona klientów Linkleaders – agencji PR wyspecjalizowanej w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych – dołączyło CA Immo Poland. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile rozpoczyna wyłączanie sieci 3G
Nowy dekoder od ADB w ofercie Canal+
Aalyria - nowy projekt Google, który ma zrewolucjonizować sieci komunikacyjne
Nowe udogodnienia w bankowości internetowej i mobilnej w Banku Pekao SA
Sylwia Chada: TikTok chce utrzymać wysokie dynamiki wzrostu biznesu komercyjnego w regionie
Komisja Europejska zgadza się na sprzedaż 50 proc. sieci światłowodowej UPC Polska
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj