|
|
|
|
|
|
|
Kanał TVN w naziemnej telewizji z serwisem HbbTV Samsunga
Kanałowi TVN w naziemnej telewizji cyfrowej w czwartek wieczorem towarzyszył serwis reklamowy Samsunga w hybrydowej telewizji HbbTV. Niedługo południowokoreański producent sprzętu audiowizualnego i TVN Grupa Discovery mogą zacieśnić współpracę.
więcej
|
TVN Media z nowymi grupami rozliczeniowymi dla tematycznych kanałów. W TVN pozostaje 16-49
Na początku 2022 roku TVN Media wprowadzi do oferty 10 grup rozliczeniowych, które będą wykorzystywane przy kanałach tematycznych biura reklamy. W TVN i TVN7 główną grupa komercyjną pozostanie 16-49. - W przypadku tych stacji zdecydowana większość czasu reklamowego kupowana jest przez reklamodawców w formule sprzedaży cennikowej - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Grupa Discovery.
więcej
|
Firma Polsatu utrudnia testy MWE w DVB-T/2/HEVC? ,,Sprzęt mamy od roku"
W lipcu br. UKE zezwolił na uruchomienie multipleksów eksperymentalnych w DVB-T2/HEVC firmie MWE. Emisja w Warszawie i Gdańsku nadal nie ruszyła. Przedstawiciele MWE w rozmowie z Wirtualnemedia.pl obwiniają za to spółkę BCAST związaną z Polsatem.
więcej
|
Nowy codzienny serial ,,Bunt!" od 31 stycznia w TVN i Player.pl
W poniedziałek, 31 stycznia 2022 roku w TVN i Player.pl zadebiutuje nowy codzienny serial „Bunt!”, w którym w głównej roli wystąpi Jan Wieczorkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rosyjski kanał RT DE zablokowany na YouTube w dniu startu
W czwartek wystartował kanał RT DE. To niemieckojęzyczna wersja Russia Today, która do tej pory nadawała wyłącznie w internecie. W dniu debiutu konto RT auf Sendung na platformie streamingowej YouTube zostało zablokowane.
więcej
|
Antena HD już tylko z jednym, świątecznym logotypem
Kanał Antena HD nie jest już nadawany z dwoma logotypami. Do nadawcy dotarła decyzja Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która zgodziła się na zmianę nazwy z Silver TV na Antena HD. Stacja należąca do Grupy MWE Networks zmodyfikowała też logo z okazji świąt.
więcej
|
Kowalczyk, Sikora i Czerkawski ekspertami Eurosportu podczas igrzysk w Pekinie
W czasie zimowych igrzysk olimpijskich w Pekinie jako eksperci będą współpracowali z Eurosportem byli zawodnicy, m.in. Justyna Kowalczyk, Tomasz Sikora i Mariusz Czerkawski. Nadawca zapowiada 850 godzin transmisji w kanałach telewizyjnych i internetowym Playerze.
więcej
|
,,Usta usta 5" od 5 stycznia w TVN
W środę, 5 stycznia 2022 roku w serwisie Player.pl zadebiutuje piąty sezon serialu „Usta usta”. Do obsady nowych odcinków dołączyli Edyta Olszówka i Paweł Małaszyński.
więcej
|
,,GW" oskarża prezesa TVP o wykorzystywanie ochrony do prywatnych celów. Kurski: ,,Kłamstwa, będą kroki prawne"
Jacek Kurski miał wykorzystywać swoją ochronę do prywatnych, ale i do politycznych celów - podała czwartkowa „Gazeta Wyborcza” (Agora), przytaczając słowa byłych pracowników. W odpowiedzi prezes TVP zapowiada kroki prawne względem tytułu, a centrum prasowe publicznego nadawcy komunikuje, że tekst to zemsta za materiał o Adamie Michniku, „składającym w pijackim widzie hołd uniżenia komunistycznemu zbrodniarzowi” - gen. Wojciechowi Jaruzelskiemu.
więcej
|
Nowy serial ,,Backdoor - Wyjście awaryjne" w Polsat Box Go
Od 17 grudnia w Polsat Box Go dostępny będzie nowy serial „Backdoor - Wyjście awaryjne”, który Grupa Polsat wyprodukowała wspólnie z ViacomCBS. - Każdy z partnerów wnosi to, co ma najlepsze - siłę marek oraz stabilną widownię - mówi Daniel Reszka, wiceprezes ds. marek rozrywkowych i młodzieżowych w ViacomCBS Networks CE.
więcej
|
Polsat i Polsat Sport pokażą Galę Mistrzów Sportu 2021
W sobotę, 8 stycznia odbędzie się Gala Mistrzów Sportu, podczas której wybrany zostanie najlepszy sportowiec Polski 2021 roku. Wydarzenie na żywo pokażą Polsat i Polsat Sport.
więcej
|
Frenzy organizuje rozgrywki VRL East na Polskę i Wschodnią Europę
Dom produkcyjny Frenzy wygrał przetarg na organizację międzynarodowych rozgrywek Valorant Regional League dla regionu Polski i Wschodniej Europy. Firma we współpracy z Riot Games przygotuje przestrzeń do rywalizacji dla zespołów z 20 państw. Kwalifikacje wystartują 24 stycznia.
więcej
|
Małgorzata Jurczak i Barbara Wiśniewska-Grzesiak producentkami wykonawczymi w Viaplay
Stanowisko producentek wykonawczych w polskim zespole platformy streamingowej Viaplay objęły Małgorzata Jurczak oraz Barbara Wiśniewska-Grzesiak. Jurczak poprzednio była związana z Canal+ Polska, a Wiśniewska-Grzesiak z Grupą Abstra.
więcej
|
W Super Polsacie przez mecz piłkarek ręcznych pominięto odcinki ,,Akademika" i ,,Tatuśków"
W zeszły czwartek z powodu meczu reprezentacji Polski w piłce ręcznej Super Polsat nie pokazał nowych odcinków seriali „Akademik” i „Tatuśkowie”, a potem nie wyemitował ich już w premierowym paśmie. - Bardzo przepraszamy za pomyłkę, ale sportowe emocje udzieliły się także nam - przyznali przedstawiciele stacji.
więcej
|
Electrolux z kampanią ,,Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania" Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii, która potrwa od 11.10 do 21.12 zaplanowano działania PR, w Social Mediach, współpracę z influencerami oraz ekspertem, video podcasty, a także wsparcie w prasie tradycyjnej, online i radio. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom i Carat walczą o ponad 11 mln zł budżetu mediowego Tauronu
W przetargu spółki Tauron Sprzedaż na kompleksową obsługę mediową biorą udział tylko dwie agencje mediowe: Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 11,07 mln zł.
więcej
|
Natalia Szykuła na czele GPD Agency
Natalia Szykuła objęła stanowisko prezeski zarządu agencji reklamowej GDP Agency. Zastąpiła Tomasza Forysia, który przeszedł do rady nadzorczej.
więcej
|
Jacek Celiński head of media & performance line w dentsu Polska
Od stycznia do dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko head of media & performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej media & performance w dentsu Polska i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i dentsu X.
więcej
|
Komisja mediów i marketingu PZPN chce kampanii dla potencjalnych sponsorów
Podczas pierwszego posiedzenia komisja mediów i marketingu Polskiego Związku Piłki Nożnej oceniła, że potrzebna jest kampania wizerunkowa skierowana do firma rozważających sponsoring sportu. - Chcemy zmienić jej kierunek, nadać jej nieco inny model. Planujemy wyjść szerzej do biznesu, mediów i firm, przez które PZPN komunikuje się ze swoim otoczeniem - zapowiada Grzegorz Stańczuk, przewodniczący komisji i szef marketingu i sponsoringu w PZPN.
więcej
|
GroupM tworzy w Polsce międzynarodowe centrum kompetencji
GroupM, należąca do holdingu WPP mediowa grupa inwestycyjna (należą do niej agencje Wavemaker, MediaCom, Mindshare), tworzy w Warszawie strukturę do obsługi międzynarodowych projektów digital marketingowych. Zatrudni 100 specjalistów od digital marketingu.
więcej
|
Wojciech Haremza CEO Grupy iCEA
Łukasz Nawrocki, CEO holdingu Digital Now!, powołał nowego prezesa Grupy iCEA, zajmującej się SEO. Stanowisko objął Wojciech Haremza, dotychczasowy head of SEO oraz CTO w iCEA Group International. Zastąpił w roli CEO Pawła Borowika.
więcej
|
McDonald's jako igloo w reklamie Burgera Drwala (wideo)
Trwa kampania reklamująca kanapkę Burger Drwala wprowadzoną na okres zimowy do menu lokali gastronomicznych McDonald’s. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i OMD Poland.
więcej
|
Steve Easterbrook musi zwrócić McDonald'sowi 105 mln dolarów odprawy
Firma McDonald's zawarła ugodę, na mocy której zwolniony jej były dyrektor generalny, Steve Easterbrook oskarżony o seksualne relacje z pracownicami musi oddać firmie 105 mln dolarów, które otrzymał jako odprawę w 2019 roku.
więcej
|
Supermarkety Spar Express na stacjach Avia, czynne także w niedziele
Na stacjach benzynowych Avia (Grupa Unimot) zostana? uruchomione supermarkety Spar Express. Pierwsze dwie placo?wki be?da? otwarte jeszcze przed s?wie?tami Boz?ego Narodzenia w Poznaniu przy ul. Juraszo?w i w Bielsku Białej przy ul. Z?ywieckiej. Sklepy te będę czynne także w niedziele.
więcej
|
Mindshare w ramach odświeżania marki dzieli nazwę na "Mind" i "share"
Dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) w ramach procesu odświeżania marki zmienia swoją nazwę rozdzielając zawarte w niej dwa słowa "mind" (red. a ang. umysł) i "share" (dzielić). Według firmy zmiany te będą lepiej odzwierciedlać pozycjonowanie marki w modelu „przyspieszonego wzrostu”.
więcej
|
Kosmetyki L'Oreal w opakowaniach z plastiku z recyklingu
Firma kosmetyczna L'Oreal nawiązała współpracę z firmą Veolia, dzięki której jej kosmetyki będą sprzedawane w opakowaniach wyprodukowanych z plastiku z recyklingu.
więcej
|
Joanna Augustyniak strategic project directorem V&P
Joanna Augustyniak awansowała w agencji reklamowej V&P na nowo utworzone stanowisko strategic project directora.
więcej
|
Abp Marek Jędraszewski krytykuje świąteczne plakaty Warszawy, Łodzi i Szczecina. "Nowa fala ateizacji"
"Nową falę ateizacji", która przyjmuje "kształt słynnych plakatów związanych ze zbliżającymi się świętami", skrytykował metropolita krakowski, abp Marek Jędraszewski w czwartkowej homilii wygłoszonej w Kościele Matki Bożej Królowej Polski "Arka Pana" w Krakowie.
więcej
|
Platige Image aneksowało umowę kredytową
Firma Platige Image, zajmująca się produkcją i postprodukcją treści wideo, na mocy aneksu przedłużyła o rok umowę kredytową z PKO BP.
więcej
|
Zuzanna Labus w Timecode Film Production
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Zuzanna Labus, laureatka konkursu „Timecode Akcja Animacja”.
więcej
|
4F promuje kolekcję zimową
Z początkiem grudnia ruszyła szeroko zakrojona kampania marketingowa 4F, wspierająca kolekcję zimową. Przez całą zimę 4F będzie towarzyszyć wielbicielom śnieżnych aktywności sportowych i mody zarówno w zimowych kurortach, jak i największych miastach Polski.
więcej
|
KBR - doświadczenie i innowacje Komitet Badań Radiowych czuwa nad prawidłowością realizacji badania słuchalności Radio Track oraz jego rozwojem. Od ponad 20 lat obserwuje trendy badawcze na świecie i analizuje możliwości wprowadzania ich do Polski. Jest otwarty na wszelkie inicjatywy krajowe służące rozwojowi badań, co potwierdza swoimi działaniami. Należał do zespołu tworzącego tzw. Złoty Standard, w którym opisano potrzeby rynku mediów w stosunku do pomiaru jednoźródłowego. Aktywnie uczestniczył w tworzeniu kwestionariusza do Badania Założycielskiego KIM. Współpracuje przy projekcie Mediapanel, czyli pomiarze pasywnym internetu, radia i telewizji, realizowanym przez Gemius. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora podtrzymuje chęć zwolnienia Jerzego Wójcika. ,,Postawa Michnika - ważniejsza"
Mimo prób negocjacji, zarząd Agory nie odstąpi od zamiaru zwolnienia Jerzego Wójcika - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem kilka dni temu Adam Michnik dostarczył do działu HR papiery Wójcika, którego redakcja zamierza przywrócić na eksponowane stanowisko. W rozmowie z nami Jerzy Wójcik podkreśla, że ważniejsza dla niego jest postawa szefostwa gazety niż prezesa Bartosza Hojki.
więcej
|
Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium. Rekord Wirtualnemedia.pl
Serwis Wirtualna Polska jest liderem listopadowego rankingu najbardziej opiniotwórczych redakcji w Polsce, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Z rekordowym wynikiem w pierwszej piętnastce zestawienia znalazły się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sąd podtrzymał dla dziennikarki "Gazety Wyborczej", która nie ujawnia personaliów swojego informatora
Gdański sąd podtrzymał karę, nałożoną na reporterkę „Dużego Formatu”, Katarzynę Włodkowską przez prokuraturę. Dziennikarka nie chce ujawnić personaliów swojego informatora, mimo, że nakłania ją do tego prokuratura. Po kolejnym wezwaniu, na którym nie poda personaliów informatora, grozi jej areszt.
więcej
|
,,The Guardian" z milionem cyfrowych subskrypcji
Liczba cyfrowych subskrybentów brytyjskiego dziennika „The Guardian” przekroczyła milion. W tej liczbie są zarówno abonenci, jak i czytelnicy wpłacający regularnie datki na gazetę. Ponad połowa płacących odbiorców jest spoza Wielkiej Brytanii, dominują USA, Australia i Unia Europejska.
więcej
|
Anne Applebaum dołączy do kapituły Nagrody Pulitzera
Pisarka i publicystka „The Atlantic” Anne Applebaum zostanie członkinią kapituły Nagrody Pulitzera, najbardziej prestiżowej amerykańskiej nagrody dziennikarskiej. Nowym członkiem kapituły zostanie także Gabriel Escobar, wiceprezes „The Philadelphia Inquirer” i jego redaktor.
więcej
|
Zmarł Rafał Boba, grafik w ,,Przeglądzie Sportowym" i ,,Fakcie"
W czwartek w wieku 47 lat zmarł Rafał Boba, grafik w redakcjach „Przeglądu Sportowego” i „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Był zakażony koronawirusem.
więcej
|
Polska prokuratura analizuje zawiadomienia dot. tekstów "Liberation" o korupcji w TSUE
Prokuratura Okręgowa w Warszawie otrzymała zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w związku z serią publikacji we francuskim dzienniku "Liberation" o korupcji w TSUE - poinformowała rzecznik warszawskiej prokuratury Aleksandra Skrzyniarz. Prokuratura analizuje zawiadomienia.
więcej
|
|
|
Amazon ma już 6,3 mln polskich użytkowników. E-sklepy Media Expert, RTV Euro AGD i Sinsay najbardziej w górę (TOP10)
Allegro pozostaje zdecydowanie najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce, ale w listopadzie zanotowało niewielki wzrost odwiedzalności. Najwięcej zyskały sklepy internetowe Media Expert, RTV Euro AGD i Sinsay, a Amazona odwiedziło już 6,3 mln polskich internautów, o 14 proc. więcej niż przed miesiącem.
więcej
|
Na Krzysztofa Gonciarza posypały się gromy od fanów. Za reklamowanie Amazona
Influencer Krzysztof Gociarz mocno naraził się fanom za to, że wziął udział w promocji sklepu internetowego Amazon. Społeczność bezlitośnie wypomina twórcy, że mimo głoszonych liberalno-lewicowych przekonań promuje giganta, o którym choćby w ostatnich dniach negatywnie mówi się w kontekście przestrzegania praw pracowników.
więcej
|
16 procent Polaków z silnym syndromem FOMO. Boją się odłączenia od internetu
W Polsce 16 procent internautów ma silne objawy syndromu FOMO, czyli lęku przed odłączeniem od sieci i mediów społecznościowych - wynika z raportu naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego. Bardziej podatni na zaawansowane FOMO okazują się użytkownicy z najmłodszych grup wiekowych. Fomersi są w większości zmęczeni pandemią i czują się przeciążeni informacjami pochodzącymi z sieci.
więcej
|
"Wiedźmin" w drugim sezonie notuje poprawę
W nowej odsłonie przygód Geralta z Rivii widać znaczącą poprawę. Efekt nie zwala z nóg, ale jest to całkiem dobry serial fantazy.
więcej
|
Rekordowy rok w App Store i Google Play. 135 mld dolarów na aplikacje mobilne
W 2021 roku użytkownicy urządzeń przenośnych wydadzą na aplikacje mobilne rekordową kwotę 135 mld dolarów – wynika z analiz firmy AppAnnie. Do końca bieżącego roku liczba ściągnięć oprogramowania ze sklepów App Store i Google Play sięgnie 140 miliardów.
więcej
|
Żabka Jush debiutuje w Gdańsku
Od teraz mieszkańcy wybranych części Gdańska mogą zamawiać produkty za pośrednictwem Żabki Jush.
więcej
|
Demagog współtwórcą projektu Europejskich Standardów Fact-Checkingu
Organizacja fact-checkingowa Demagog.org.pl wraz z sześcioma europejskimi organizacjami zajmującymi się fact-checkingiem i badaniem dezinformacji utworzy Kodeks profesjonalizmu dla niezależnego europejskiego fact-checkingu (European Fact-checking Standards Project). Projekt wspiera Komisja Europejska.
więcej
|
Allegro rozwija wyszukiwanie obrazem. 100 mln ofert w zasięgu usługi
Allegro rozwija w swojej aplikacji mobilnej funkcję pozwalającą na wyszukiwanie produktów za pomocą obrazu. Użytkownik po wykonaniu smartfonem zdjęcia może otrzymać odpowiadające mu produkty z katalogu Allegro. Wyszukiwanie obrazem obejmuje obecnie 100 mln ofert z takich segmentów jak moda, zdrowie czy uroda.
więcej
|
Jak anulować subskrypcję Netflix? Poradnik
W tym poradniku tłumaczymy jak anulować subskrypcję na Netflixie, czyli najpopularniejszej platformie strumieniowych treści wideo w Polsce.
więcej
|
Jak usunąć konto na Instagramie? Poradnik
Chcesz zabezpieczyć swoje dane osobowe i pozbyć się kont społecznościowych? A może aplikacja Instagram Ci się już znudziła? W tym poradniku dowiesz się jak usunąć lub tymczasowo wyłączyć konto na popularnej platformie społecznościowej.
więcej
|
Wdowa po pracowniku zmarłym w centrum Amazona pod Poznaniem chce, by prokuratura wznowiła śledztwo
Ja mężowi nie wskrzeszę życia, ale to nie jest pierwszy śmiertelny wypadek w Amazonie, niech w końcu ludzie przestaną tam umierać – mówiła w czwartek wdowa po zmarłym pracowniku podpoznańskiego magazynu Amazon. Poinformowała o złożeniu zażalenie na umorzenie śledztwa.
więcej
|
Ubezpiecz się w LINK4 i zdobywaj nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Kiedy dwie wiodące polskie firmy łączą siły z myślą o swoich klientach, to w efekcie takiej współpracy musi powstać wyjątkowa oferta. I tak jest właśnie w tym wypadku. ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA przygotowały niezwykle atrakcyjną propozycję dla kierowców posiadających kartę Programu lojalnościowego VITAY. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"PiS = drożyzna" w reklamach PO. "Dramatyczna konfrontacja propagandy z rzeczywistością"
Na siedzibie Prawa i Sprawiedliwości w Warszawie pojawiła się iluminacja z hasłem "PiS=drożyzna". To akcja Platformy Obywatelskiej, która chce zwrócić uwagę Polaków na wysoką inflację, którą zdaniem jej polityków, Polska zawdzięcza rządom PiS. - To realia ekonomiczne wpłyną decydująco na poglądy i postawę Polaków. Te realia już się zmieniają, tzw. tarcza antyinflacyjna chwilowo złagodzi nieco sytuację, ale przyszły rok będzie porą dramatycznej konfrontacji propagandy z rzeczywistością, i to dopiero będzie miało skutki społeczne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.
więcej
|
Zaufanie, ekologia, big data - trendy w komunikacji na 2022 rok
Najnowszy raport międzynarodowej organizacji skupiającej podmioty działające w obszarze doradztwa komunikacyjnego (International Communications Consultancy Organistaion – ICCO) zatytułowany „World PR report 2021- 2022” odpowiada na pytania, jak wyglądał mijający rok w komunikacji korporacyjnej oraz jak międzynarodowe firmy budowały reputację i jak zamierzają to robić w nadchodzącym 2022 roku.
więcej
|
|
|