|
|
|
|
|
|
|
Skórzyński obsłuży reportersko Puchar Świata w skokach narciarskich. ,,Będzie inaczej niż w TVP"
Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński znajdzie się w obsłudze reporterskiej Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w tym zespole znajdą się też Paweł Łukasik z TVN24 i Kacper Merk z Eurosportu.
więcej
|
TVP wymazuje osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. "To ewidentne i karygodne"
Spot z udziałem polskiej wioślarki Katarzyny Zillmann i jej partnerki nie został wyemitowany przez TVP. To już kolejny, jeden z wielu takich incydentów w wykonaniu Telewizji Polskiej. Działacze organizacji pozarządowych oraz dziennikarze poruszający tematykę dyskryminacji nie mają wątpliwości, że media państwowe coraz agresywniej wymazują osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. - Żyjemy w kraju, w którym homofobia jest zinstytucjonalizowana - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Internet dla Polaków medium pierwszego wyboru. Polsat i TVN 24 najważniejszymi stacjami
Gdyby musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 badanych wskazuje Internet - pokazują dane agencji mediowej Wavemake. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Podium najważniejszych dla Polaków stacji telewizyjnych tworzą Polsat, TVN 24 i TVN.
więcej
|
Przychody UPC Polska po trzech kwartałach wyniosły prawie 1,4 mld zł
Na koniec trzeciego kwartału 2021 r. UPC Polska miało 1,548 mln klientów i 3,307 mln abonamentów cyfrowych. To oznacza wzrosty w obu tych kategoriach. Bazę abonentów telewizji cyfrowej operator podniósł do poziomu 1,37 mln subskrypcji, a internet przyspieszył 390Mb/s na użytkownika. Firma miała 344,9 mln dolarów przychodów, 83,9 mln dolarów zysku operacyjnego i 44,3 mln dolarów zysku netto.
więcej
|
TVN 11 listopada pokaże show z okazji 20-lecia małyszomanii
W czwartek, 11 listopada TVN pokaże specjalny show „Małyshowmania” z okazji 20-lecia małyszomanii, który poprowadzi Michał Kempa.
więcej
|
Telewizja i superszybki internet w dowolnym miejscu? Zakończono przełomowe testy
Operator satelitarny SES i firma Isotropic Systems pomyślnie zakończyły testy anten izotropowych, nazywanych wszechkierunkowymi. Dzięki nowej technologii dostęp do superszybkiego internetu i telewizji możliwy będzie w dowolnym miejscu.
więcej
|
Promocyjny dostęp do Canal+ po zakupie wina stołowego
Pod koniec października ruszyła akcja promocyjna producenta win stołowych Fresco. Za paragon można otrzymać voucher z miesięcznym dostępem do pakietu Canal+ w ramach platformy streamingowej Canal+ online.
więcej
|
Rzecznik Sądu Najwyższego poskarżył się do REM, że Kolenda-Zaleska w TVN24 zacytowała fragment komunikatu TSUE
Rzecznik Sądu Najwyższego Aleksander Stępkowski poskarżył się Radzie Etyki Mediów, że w „Faktach po Faktach” w TVN24 Katarzyna Kolenda-Zaleskiej dopuściła się manipulacji, cytując fragment komunikatu o orzeczeniu TSUE. Rada odpowiada: w takim przypadku należy złożyć sądowy pozew.
więcej
|
UPC z pakietem świątecznym i internetem 5G
UPC Polska wprowadza do oferty mobilną technologię 5G, w połączeniu z „Inteligentnym WiFi” i bezobsługowym UPC WiFi Pods. Klienci mogą wybierać w dwóch elastycznych ofertach. Oferuje także nowość: świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”.
więcej
|
Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski gospodarzami studia w TVN przy transmisjach ze skoków narciarskich
Studio w TVN przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą prowadzili Sebastian Szczęsny, który przechodzi z Telewizji Polskiej, oraz Damian Michałowski, związany z Radiem ZET i „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
Dariusz Szpakowski wraca w TVP do komentowania piłki nożnej, ale nie meczów reprezentacji
24 listopada Dariusz Szpakowski pierwszy raz od ponad pięciu miesięcy skomentuje w TVP mecz piłkarski. Będzie to spotkanie Ligi Mistrzów, Szpakowski nie będzie natomiast komentować najbliższych meczów reprezentacji Polski.
więcej
|
Keith Chapman, twórca "Psiego Patrolu", pracuje nad nowym serialem dla przedszkolaków
Nelvana, kanadyjska firma z branży rozrywkowej, rozpoczyna współpracę z Keithem Chapmanem, scenarzystą popularnych seriali animowanych dla dzieci. Wspólnie mają opracować koncepcję nowej produkcji dla przedszkolaków.
więcej
|
7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Muzo.fm ze wzrostem wpływów, wypłaci Polsatowi 6,1 mln zł dywidendy
Spółka zarządzająca rozgłośnią Muzo.fm (należy do Telewizji Polsat) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,2 proc. do 6,35 mln zł i zysku operacyjnego z 1,63 do 1,76 mln zł. Dostała 5,83 mln zł dywidendy od Polsat Media, sama wypłaci Polsatowi 6,13 mln zł dywidendy.
więcej
|
|
Tylko polska muzyka w Radiu 357 w Święto Niepodległości. 12 godzin utworów z XXI wieku
W czwartek, 11 listopada Radio 357 przez cały dzień grało będzie polską muzykę w ramach całodziennej audycji na wzór trójkowego muzycznego topu. Audycja nazywać się będzie PL21, a poprowadzą ją: Ola Budka, Darek Król, Mateusz Fusiarz i Marcin Cichoński.
więcej
|
|
Polskie Radio uruchamia nowy kanał muzyczny ABBA Non-Stop
W nocy z soboty na niedzielę zacznie nadawać 24-godzinna internetowa stacja radiowa emitująca piosenki zespołu ABBA, a także covery ich największych przebojów w wykonaniu innych artystów. Między utworami będzie można usłyszeć komentarze Romana Czejarka, dziennikarza radiowej Jedynki.
więcej
|
|
W Polskim Radiu 24 rusza nowa audycja Rafała Porzezińskiego
W sobotnie wieczory Rafał Porzeziński, były dyrektor radiowej Jedynki, poprowadzi cykliczną audycję "Dwa spojrzenia" w Polskim Radiu 24. W każdym odcinku gośćmi będą dwie osoby: kobieta i mężczyzna.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale, Meloradio awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań
Marka biżuteryjna Yes w kampanii "Jestem kobietą" pokazuje kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Chce w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile. I choć emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska, marka zbiera pochwały za rozpoczętą kampanię. Także zdaniem strategów komunikacja marki jest bardzo odważna, ale nie kontrowersyjna. - Wątek LGBT nie może zdominować dyskusji o samym przekazie kampanii, który jest dużo głębszy. Chodzi w nim o akceptację różnorodności i pokazanie, że to, co według stereotypów jest słabością kobiet, może stać się ich największą siłą - komentuje Elżbieta Twardowska, chief strategy officer w Ogilvy Polska.
więcej
|
MullenLowe MediaHub: 5 proc. przychodów więcej, 3,5 mln zł zysku
Agencja mediowa MullenLowe MediaHub (jej mniejszościowym udziałowcem jest grupa IPG) w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 5,2 proc. do 183,73 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2,35 do 3,49 mln zł. Jej udziałowcy dostaną 2,79 mln zł dywidendy.
więcej
|
Play zaczyna przetarg na agencję reklamową
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play rusza z przetargiem kreatywnym. Obecnie obsługą reklamową marki - od 2010 roku - zajmuje się agencja Grandes Kochonos.
więcej
|
"Powiedz, co czujesz. Zdemaskuj emocje" w akcji resortu zdrowia o zdrowiu psychicznym dzieci i młodzieży
Ministerstwo Zdrowia zainaugurowało w czwartek kampanię społeczną pod hasłem "Powiedz, co czujesz. Zdemaskuj emocje". Ma promować zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży otwartość w mówieniu o emocjach, a dodatkowo również nową infolinię 800 12 12 12.
więcej
|
Raport: Popularność marek własnych będzie nadal rosnąć
Klienci coraz częściej kupują produkty private label z uwagi na poprawiającą się ich jakość – wynika z raportu Bain & Company na temat rosnącej popularności marek własnych sieci handlowych.
więcej
|
Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create
Magdalena Banasik objęła nowo utworzone stanowisko head of creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).
więcej
|
Anna Balcerowska client service directorem w Labcon
Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołącza Anna Balcerowska. W roli client service directora zajmie się rozbudową działu client service, budowaniem relacji z klientem wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wprowadzaniem do oferty nowych specjalizacji.
więcej
|
Anna Ćwiklińska w zespole OMD, Paula Kaliszewicz na nowym stanowisku
Agencja mediowa OMD powiększa zespół odpowiedzialny za komunikację. Do Grupy OMD dołączyła Anna Ćwiklińska, która obejmuje stanowisko communication & marketing lead. Przejmie ona obszar budowania relacji z rynkiem i klientami od Pauli Kaliszewicz, która od teraz będzie odpowiedzialna za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.
więcej
|
Dawid Kubacki z psem Bernim w reklamie Hubun.pl
W sieci ruszyła kampania internetowego sklepu zoologicznego Hubun.pl. Jej bohaterem jest skoczek reprezentacji Polski - Dawid Kubacki ze swoim psem Bernim. Za szereg działań marketingowych odpowiedzialna jest krakowska agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7.
więcej
|
68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021
Jury piętnastej edycji konkursu IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród Laureatów konkursu poznamy 2 grudnia podczas gali online.
więcej
|
TVP odmawia emisji reklamy Yes z pocałunkiem wioślarki Katarzyny Zillmann i jej partnerki (wideo)
Telewizja Polska nie zgodziła się na emisję spotu marki biżuterii Yes, w którym pokazywany jest pocałunek wioślarki Katarzyny Zillmann i jej dziewczyny Julii Walczak. Uzasadniła, że może to naruszać wrażliwość widzów.
więcej
|
LEGO w nowej kampanii zachęca do zbudowania gwiazdki
Grupa LEGO, producent klocków rusza z tegoroczną edycją akcji #BuildToGive, w której zachęca rodziny do kreatywności i pomocy w dostarczeniu radości z zabawy 1,5 milionowi dzieci w potrzebie.
więcej
|
IKEA z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę zwraca uwagę na problem wykluczenia wśród nastolatków
IKEA wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę w ramach akcji „Pokój Nastolatka” poruszają problem wykluczenia wśród dzieci i młodzieży. Kampania podpowiada dorosłym, jak rozmawiać z młodzieżą na tematy związane z różnorodnością poprzez historie osadzone w pokojach nastolatków i podcasty z ekspertami.
więcej
|
Aldi rusza z kampanią promująca niemarnowanie jedzenia
Sieć sklepów Aldi rozpoczyna kampanię edukacyjną „NiemarnuJEMY”, w której zachęca do niemarnowania żywności i podpowiada, jak przechowywać produkty oraz wykorzystywać resztki produktów w kreatywny sposób. W akcję zaangażowano Sylwię Majcher.
więcej
|
eKomiksy w Empik Go - jedyna w Polsce oferta cyfrowych komiksów w abonamencie Do oferty abonamentowej Empik Go właśnie dołączyły eKomiksy. To pierwsza taka propozycja na polskim rynku wydawniczym. Aktualnie w aplikacji możemy przeczytać kilkadziesiąt tytułów. Sukcesywnie do katalogu będą dodawane nowe tytuły oraz takie, które nigdy wcześniej nie były publikowane na polskim rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agnieszka Borowska wezwana do opuszczenia zarządu SDP. ,,Zadaję niewygodne pytania"
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaapelował do Agnieszki Borowskiej o rezygnację z zasiadania w zarządzie głównym, dziennikarka na razie pozostaje w nim jednak i rozważa, co zrobić - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Krzysztof Skowroński najchętniej przymusiłby mnie do rezygnacji, bo zadaje niewygodne pytania - mówi nam Agnieszka Borowska. W czwartek zarząd zdecydował o wyhamowaniu sprzedaży należących do Stowarzyszenia działek. Właśnie w sprawie tej sprzedaży alarmowała publicznie Borowska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największą stratą we wrześniu, ,,Puls Biznesu" zyskał najwięcej
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. było o 6,05 proc. niższe niż we wrześniu 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Elamed przy spadku wpływów o 20 proc. zwiększyło zysk
Przychody wydawnictwa Elamed, publikującego głównie czasopisma specjalistyczne, zmalały w ub.r. o 19,5 proc. do 8,26 mln zł, natomiast jego zysk netto wzrósł z 260,3 tys. zł do 1,14 mln zł.
więcej
|
Aniko Virag i Ali Toth na czele działu mody "Vogue Polska"
Na czele działu mody „Vogue Polska” (Visteria) stanie zespołowo duet stylistów: Aniko Virag i Ali Toth. Z magazynem współpracowali już przy okazji wrześniowej sesji okładkowej z Mają Zimnoch.
więcej
|
Agora organizuje konferencję poświęconą erze subskrypcji
18 listopada odbędzie się SubscriptiON day! - organizowana przez Agorę konferencja poświęcona erze subskrypcji. Głos zabiorą m.in. przedstawiciele „Financial Times”, „Gazety Wyborczej” oraz międzynarodowej organizacji INMA.
więcej
|
Rzeczniczka Ministerstwa Sprawiedliwości skrytykowała władze SDP. Zarząd apeluje, żeby z niego odeszła
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwrócił się w czwartek do rzeczniczki prasowej Ministerstwa Sprawiedliwości Agnieszki Borowskiej, żeby zrezygnowała lub zawiesiła swoje członkostwo w zarządzie. Borowska została do niego wybrana w połowie października, natomiast we wtorek skrytykowała proponowaną przez prezesa SDP Krzysztofa Skowrońskiego sprzedaż działek.
więcej
|
|
|
Prezes Kanału Sportowego: Własna platforma daje niezależność i bezpieczeństwo
- To naturalny krok w rozwoju Kanału Sportowego, będziemy chcieli publikować i kreować kolejne treści, które nie będą zależne od YouTube'a - mówi o platformie streamingowej, którą na początku przyszłego roku planuje uruchomić Kanał Sportowy, jego prezes Maciej Sawicki.
więcej
|
Internet dla Polaków medium pierwszego wyboru. Polsat i TVN 24 najważniejszymi stacjami
Gdyby musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 badanych wskazuje Internet - pokazują dane agencji mediowej Wavemake. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Podium najważniejszych dla Polaków stacji telewizyjnych tworzą Polsat, TVN 24 i TVN.
więcej
|
Mama Ginekolog z nową akcją. "Zdecydowaliśmy się pójść na luksusowe zakupy"
Mama Ginekolog organizuje akcję charytatywną. O nowym przedsięwzięciu napisała na Instagramie. Głównym jego celem jest przekazanie bardzo dużej sumy pieniędzy na chore dziecko. Pomysł ma jednak niecodzienny charakter. "Zdecydowaliśmy się pójść na luksusowe zakup…dla Was" - pisze Mama Ginekolog i tłumaczy, na czym akcja ma dokładnie polegać. Cel konkursu ma być szczytny. O szczegóły zapytaliśmy fundację Mamy Ginekolog, ponieważ środki z akcji mają zostać przeznaczone również na jej rzecz.
więcej
|
Facebook w ogniu krytyki. Długoletni inwestor sugeruje postawienie zarzutów firmie Marka Zuckerberga
„Myślę, że istnieje co najmniej sześć obszarów, w których uzasadnione są dochodzenia w sprawie przestępstw” - powiedział podczas konferencji Web Summit długoletni inwestor Facebooka, Roger McNamee, odnosząc się do sprawy ujawnionych przez Frances Haugen informacji o działaniach firmy.
więcej
|
Krzysztof Mosur prezesem Totalmoney.pl, Homebooka i Extradom.pl, Aleksander Kusz w radach nadzorczych
Stanowisko prezesa spółek e-commerce’owych Totalmoney.pl, Homebook i Extradom.pl (należących do holdingu Wirtualna Polska) objął Krzysztof Mosur. Ich poprzedni szef Aleksander Kusz przeszedł do rad nadzorczych tych spółek, ponadto został wiceprezesem Wirtualnej Polski ds. e-commerce.
więcej
|
Facebook pogłębia dezinformację klimatyczną
Facebook nie jest jedynym odpowiedzialnym za dezinformację na temat zmiany klimatu, ale jego polityka pogłębia manipulowanie faktami - wynika z opublikowanego w czwartek raportu grupy "Stop Funding Heat".
więcej
|
Microsoft studzi atmosferę wokół metaverse
„Mówimy o metaverse jakbyśmy mieli wejść w całkowicie nową rzeczywistość. Nie traktujmy tego jak przejście do nieba po śmierci. Nadal będziemy żyć i funkcjonować z ludźmi w realnym świecie” - skomentował Brad Smith, prezes Microsoftu w wywiadzie dla agencji Reuters.
więcej
|
Cyberprzestępcy wykorzystują reklamy w wyszukiwarce Google w celu kradzieży kryptowaluty
Check Point Research ostrzega przed oszustami wykorzystującymi kampanie reklamowe Google Ads do kradzieży kryptowaluty. Cyberprzestępcy tworzą fałszywe domeny imitujące popularne marki portfeli kryptowalut.
więcej
|
68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021
Jury piętnastej edycji konkursu IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród Laureatów konkursu poznamy 2 grudnia podczas gali online.
więcej
|
Jerzy Kott nowym CTO home.pl
Nowym członkiem zarządu home.pl, który będzie odpowiadał za pion technologiczny, został Jerzy Kott.
więcej
|
Startuje biznesowy podcast Google Firmy Jutra Dziś
W listopadzie ubiegłego roku wystartował bezpłatny program Google, Polskiego Funduszu Rozwoju oraz Chmury Krajowej dla przedsiębiorców - Firmy Jutra. Ich historie, a także konkretne porady o tym, jak rozwijać firmę w internecie, będzie można posłuchać teraz w formie podcastów Firmy Jutra Dziś, prowadzonych przez Olgę Kozierowską i Grega Albrechta.
więcej
|
Jet Line członkiem IAB Polska
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line została członkiem IAB Polska, branżowej organizacji wspierającej uczestników rynku komunikacji interaktywnej.
więcej
|
7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy coraz częściej sięgają po produkty premium
Wśród polskich konsumentów zauważalnie wzrosło zainteresowanie produktami premium - wynika z najnowszych analiz firmy badawczej GfK. Według danych, przy zakupie „produktów z wyższą ideą" szczególnie ważne dla polskich gospodarstw domowych stają się trzy czynniki: dbałość o środowisko, troska o dobrostan zwierząt oraz wspieranie lokalnych producentów.
więcej
|
|
|