|
|
|
|
|
|
|
Rafał Maćkowiak i Weronika Książkiewicz w nowym serialu ,,Herkules"
Player.pl pracuje nad nowym serialem „Herkules”, w którym w głównych rolach wystąpią Rafał Maćkowiak i Weronika Książkiewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak wynika z naszych ustaleń, zdjęcia do produkcji ruszyły pod koniec września, a premiera w serwisie planowana jest na przyszły rok.
więcej
|
TVN Grupa Discovery postawi na 4K? Dodatkowa pojemność na satelicie
Operator satelitarny Eutelsat podpisał wieloletnią umowę w sprawie dodatkowej pojemności satelitarnej na Hot Birdzie 13E z TVN Grupą Discovery. Dzięki dodatkowemu transponderowi grupa może uruchomić na przykład kanały w 4K.
więcej
|
Canal+ Kids debiutuje na polskim rynku
Platforma Canal+ wprowadziła do oferty kolekcję wideo na żądanie pod nazwą Canal+ Kids. Niedawno we Francji ta marka zastąpiła Canal+ Family. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że do analogicznych zmian nad Wisłą nie dojdzie.
więcej
|
,,Magia nagości. Polska 2" wiosną w Zoom TV. ,,Jeszcze większa różnorodność uczestników"
Zoom TV wiosną 2022 roku pokaże drugi sezon programu „Magia nagości. Polska”. Nadal trwają poszukiwania uczestników do projektu, prowadzącą bez zmian będzie Beata Olga Kowalska. - W drugiej serii stawiamy na jeszcze większą różnorodność, dlatego szczególnie zależy nam na udziale osób niebinarnych - mówi Rafał Freyer, dyrektor programowy Zoom TV.
więcej
|
Debiut ,,Pajęczyny" w Player.pl z 2-krotnie lepszymi wynikami od ,,Skazanej". ,,Kapitalny start"
Od wtorku, 19 października w serwisie Player.pl można oglądać nowy serial „Pajęczyna”, w którym w roli głównej występuje Joanna Kulig. Jak informuje Maciej Gozdowski - dyrektor zarządzający serwisu - w dniu premiery produkcja wygenerowała „około 2-krotnie większą liczbę odtworzeń, niż debiut „Skazanej” niemal dwa miesiące temu”.
więcej
|
Nadawca TTV: wpływy 7 proc. w dół, bez 17 mln zł zysku i dywidendy dla TVN
Spółka Stavka nadająca kanał TTN (należy do grupy TVN) w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 7 proc. do 99,91 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 43,56 do 25,99 mln zł.
więcej
|
Rynek transmisji sportowych w streamingu wzrośnie czterokrotnie
Platform OTT działających na zasadach zbliżonych do Viaplay może być więcej. Wartość globalnego rynku transmisji sportowych drogą streamingową wzrośnie bowiem z 18 mld dolarów w 2020 roku do 87 mld w 2028 roku. To konkluzja raportu Verified Market Research.
więcej
|
Kanały Pulsu w HD z satelity i naziemnej telewizji cyfrowej
Od czwartku należący do Grupy Telewizja Puls kanał Puls 2, pojawi się w jakości HD w ofercie wszystkich platform satelitarnych. Zmiana obejmie Canal+, Polsat Box i Orange TV. W 2022 roku Puls HD i Puls 2 HD trafią także do naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Operator kablowy zaoferuje usługi na tanich telewizorach streamingowych
Największa w Stanach Zjednoczonych sieć kablowa Comcast w listopadzie wprowadzi do oferty telewizory do streamingu. Za produkcję telewizorów 4K UHD XClass Smart TV odpowiada chińska firma Hisense.
więcej
|
Rynek kanałów sportowych we wrześniu wzrósł o 19 proc., TVP Sport najchętniej oglądany
We wrześniu 2021 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, a na podium znalazły się jeszcze Polsat Sport i Eurosport 1. Cały rynek stacji sportowych odnotował wyraźny wzrost oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spin Master tworzy fundusz o wartości 100 mln dolarów na strategiczne przejęcia w branży rozrywkowej
Kanadyjska firma Spin Master, zajmująca się rozrywką dla dzieci, utworzyła fundusz o wartości 100 mln dolarów. Przeznaczy go na strategiczne inwestycje mniejszościowe w firmy rozrywkowe.
więcej
|
Zawiałow, Margaret, Brodka i sanah wśród nominowanych do MTV EMA 2021 (pełna lista)
W niedzielę, 14 listopada w Budapeszcie odbędzie się 28. edycja MTV Europe Music Awards. W tym roku najwięcej nominacji otrzymali Justin Bieber, Doja Cat i Lil Nas X. Z grona polskich artystów szansę na zdobycie statuetek mają Daria Zawiałow, Krzysztof Zalewski, Margaret, Monika Brodka i sanah.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skargi na ekstremalne warunki pracy w Papaya Films. Sawicki: przeciwstawiamy się wszelkim patologiom
Aktywista Jan Śpiewak zarzuca studiu produkcyjnemu Papaya Films nieprzestrzeganie praw pracowników. Upublicznia przy tym wiadomości od osób współpracujących ze studiem, które zarzucają firmie m.in. o niepłacenie za nadgodziny i bardzo trudne, szkodliwe dla zdrowia warunki pracy. - Trwale naprawić nieprawidłowości możemy jedynie systemowo. Dlatego wprowadzamy rozwiązania i przeciwstawiamy się mobbingowi i wszelkim patologiom - odpowiada Kacper Sawicki, prezes Papaya Films.
więcej
|
Syrenka Warszawska zniknęła z Bulwarów Wiślanych
Syrenka Warszawska na jeden dzień zniknęła z Bulwarów Wiślanych, o czym opowiada film promujący kampanię "Dzień na U" Fundacji Rak’n’Roll i Avon Kontra Rak Piersi. To już trzecia odsłona akcji zachęcającej Polki do regularnych badań USG.
więcej
|
Havas Media przy spadku wpływów o 14 proc. zwiększył zysk
Agencja Havas Media zanotowała spadek przychodów o 14 proc. do 332,29 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 16 proc. jej zysk netto wzrósł z 6,3 do 8,81 mln zł.
więcej
|
Łukasz Sztuczyński szefem e-commerce w GroupM
Łukasz Sztuczyński będzie kierował obszarem e-commerce w GroupM (należą do niej agencje mediowe Mindshare, MediaCom i Wavemaker).
więcej
|
PKO BP szuka dostawcy materiałów reklamowych
PKO Bank Polski szuka w przetargu firmy, która zajmie się na jego zleceniem drukiem materiałów reklamowych.
więcej
|
Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut
Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online. Od 21 października wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu o nazwie Żabka Jush.
więcej
|
Fixly w dokumentalnej kampanii pokazuje, jak szuka się podwykonawców
Ruszyła druga część kampanii "Zrealizuj swoje plany z Fixly" przygotowana przez Feeders Agency. Występują w niej bohaterki wyłonione w konkursie marki.
więcej
|
Spotify znacznie zwiększy zatrudnienie pracowników działu marketingu
Gigant strumieniowych treści audio zamierza zwiększyć zarobki z reklam w Europie, Kanadzie i Australii. W tym celu Spotify zatrudni kilkuset pracowników do działu marketingu.
więcej
|
Essence zajmie się globalną obsługą mediową Deutsche Banku
Agencja Essence, należąca do GroupM (WPP) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową Deutsche Banku. Współpraca obu firm rozpocznie się z początkiem 2022 roku.
więcej
|
Amazon zmienia nazwę swojej firmy reklamowej na Amazon Ads, wzorem Google i Facebooka
Pierwsza globalna, zintegrowana kampania reklamowa Amazona promująca jej działalność reklamową ujawnia zmianę nazwy firmy Amazon Advertising na Amazon Ads. Tym samym Amazon dołącza do rywali Google Ads i Facebook Ads w naturalnej nomenklaturze dla branży reklamowej.
więcej
|
Natura Siberica reklamuje kosmetyki z linii C-Berrica Oblepikha i Oblepikha Professional
Od 25 października rusza największa w tym roku kampania reklamowa kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów marki Natura Siberica z linii C-Berrica Oblepikha i Oblepikha Professional.
więcej
|
Rusza loteria Fanty z okazji Halloween
„Cukierek albo psikus?” to hasło loterii marki Fanta (The Coca-Cola Company) z okazji Halloween. Aktywację przygotowuje LiquidThread.
więcej
|
KFC reklamuje kanapki Wrappers
W KFC do wrapów Kentucky Gold i Smoky BBQ Wrappers dołączyła właśnie nowość - Hot Harissa Wrapper z sosem na bazie chilli i czosnku.
więcej
|
Jula stawia w Polsce na koncept outletów
Szwedzka sieć multimarketów Jula wprowadza na polski rynek swój koncept outletów. Pierwszy z nich zostanie dziś otwarty w Jula Wrocław na wydzielonej powierzchni 400 m2 sklepu. Oferta będzie uzależniona od asortymentu produktów dostępnych w danym czasie.
więcej
|
Group One i GfK rozpoczynają ranking najlepszych marek na rynku
Grupa komunikacyjna Group One we współpracy z firmą badawczą GfK startuje na polskim rynku z międzynarodową nagrodą “Best Brands Awards”, przyznawaną najsilniejszym markom na danym rynku oraz tym, którzy stoją za ich sukcesem. Ranking obecny m.in. w Niemczech, Włoszech, Francji czy Rosji, łączy sukces rynkowy marki oraz siłę jej relacji z konsumentem.
więcej
|
Courtney Cherry dyrektorką ds. komunikacji globalnej w Havas Media Group
Havas Media Group (HMG) mianowała Courtney Cherry na stanowisko dyrektorki zarządzającej ds. komunikacji globalnej. Ostatnio pełniła podobną funkcję w Grupie Starcom (Publicis Groupe).
więcej
|
Santander w kampanii chce edukować o finansach
Santander Consumer Bank rozpoczyna kampanię edukacyjną o finansach. Kieruje ją do różnych pokoleń Polaków. Działania zorientowane są na trzech kategoriach tematycznych, od edukacji finansowej dzieci i rodziców, przez zarządzanie domowym budżetem, po finanse na emeryturze.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prezes PKO BP miał instruować Dworczyka, jak pouczać prezesa PAP. Jest wniosek do prokuratury
W środę serwis Poufna Rozmowa zamieścił screeny maili sugerujących, że o uruchomienie wiosną 2018 roku anglojęzycznego serwisu informacyjnego PAP i połączenie firmy z PW „Rzeczpospolita” apelował ówczesny prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło. Prezes PAP Wojciech Surmacz zawiadomił w tej sprawie w środę stołeczną prokuraturę. - Bardzo dziękuję platformie Facebook (FB) za to, że anonimowy portal dezinformacyjny, który wywołuje w Polsce takie emocje, został uznany za naruszający zasady społeczności - stwierdza Surmacz.
więcej
|
Wydawca ,,Naszego Dziennika" z 2,2 mln zł zysku. Wypłaci 990 tys. zł dywidendy
Spółka Spes, wydająca „Nasz Dziennik” i miesięcznik „Nasze Zdrowie”, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 2,9 proc. do 19,93 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 1,13 mln zł straty do 2,25 mln zł zysku. Pod koniec października wypłaci 988 tys. zł dywidendy.
więcej
|
Wydawca ,,Vogue Polska": wpływy 28 proc. w dół, ponad 3 mln zł straty
W ub.r. spółka Visteria, wydająca polską edycję miesięcznika „Vogue”, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 27,73 proc. do 13,88 mln zł i kosztów operacyjnych o 28,5 proc. do 17,09 mln zł. Strata netto zmalała o 35,37 proc. do 3,19 mln zł.
więcej
|
Agnieszka Sadowska odchodzi z Agory po 22 latach pracy
Agnieszka Sadowska w środę zrezygnowała z funkcji członka zarządu Agory i po 22 latach pracy odchodzi z firmy. Rezygnację zapowiedziała pod koniec lipca. Na początku sierpnia do zarządu Agory została powołana Agnieszka Siuzdak-Zyga.
więcej
|
Mateusz Aleksandrowicz szefem nowego biznesu sportowego online w Ringier Axel Springer Polska
Od 8 listopada Mateusz Aleksandrowicz obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business sport online w Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu w obszarze sport online spółki.
więcej
|
|
|
Facebook zmieni nazwę, chce tworzyć metaverse. Przyspieszenie czy nierealna wizja?
Facebook ma zmienić nazwę swojej firmy i skupić się na budowaniu metaverse. Zdaniem Sylwii Czubkowskiej, to ważne wydarzenie i ucieczka do przodu koncernu Marka Zuckerberga. Sceptyczny pozostaje Rafał Agnieszczak. - Tak jak w przypadku koncernów motoryzacyjnych pokazuje się prototypy, one zbierają oklaski, a potem mało co schodzi z taśmy produkcyjnej - mówi.
więcej
|
Donald Trump zapowiedział uruchomienie własnej sieci społecznościowej TRUTH Social
Były prezydent Donald Trump zapowiedział w środę wieczorem uruchomienie własnego portalu społecznościowego, nazwanego TRUTH Social, a także platformy streamingowej. Jak stwierdził, sieć ma być "rywalem" dla liberalnych mediów i gigantów technologicznych.
więcej
|
Facebook ma zapłacić ogromną karę. Za lekceważenie urzędowego nakazu
Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynku (CMA) nałożył na Facebooka grzywnę w wysokości 50,5 mln funtów (to równowartość 69,6 mln dolarów). Chodzi o złamanie nakazu nałożonego podczas dochodzenia w sprawie zakupu platformy Giphy przez firmę Marka Zuckerberga.
więcej
|
Netflix wprowadzi znaczące zmiany. Powodem sukces "Squid Game"
Spektakularny sukces południowokoreańskiej produkcji "Squid Game" popchnął zarząd Netflixa do wprowadzenia znaczących zmian. Dotyczą one sposobu pomiaru oglądalności treści, dostępnych na platformie streamingowej. "Uważamy, że zaangażowanie mierzone liczbą godzin oglądania jest nieco lepszym wskaźnikiem ogólnego sukcesu naszych tytułów i zadowolenia użytkowników" - napisali szefowie serwisu w liście do akcjonariuszy Netflixa.
więcej
|
Rynek transmisji sportowych w streamingu wzrośnie czterokrotnie
Platform OTT działających na zasadach zbliżonych do Viaplay może być więcej. Wartość globalnego rynku transmisji sportowych drogą streamingową wzrośnie bowiem z 18 mld dolarów w 2020 roku do 87 mld w 2028 roku. To konkluzja raportu Verified Market Research.
więcej
|
Żabka wchodzi na rynek ekspresowych dostaw. Kurierzy dowiozą je w 15 minut
Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online. Od 21 października wystartuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu o nazwie Żabka Jush.
więcej
|
Druga część "Kajko i Kokosz" od 17 listopada na Netfliksie. W obsadzie Stuhr, Janda, Seweryn
Od 17 listopada w serwisie Netflix będzie można oglądać nowe odcinki animacji "Kajko i Kokosz" w Polsce. Do obsady dołączają m.in. Jerzy Stuhr, Krystyna Janda i Andrzej Seweryn.
więcej
|
Na AliExpress będą mogli handlować polscy sprzedawcy
- Rozważamy możliwość otwarcia AliExpress dla polskich sprzedawców - stwierdził Gary Topp, dyrektor operacyjny platformy na Europę Środkowo-Wschodnią. Zaznaczył, że automaty paczkowe AliExpress w Polsce to „jeszcze projekt na małą skalę”.
więcej
|
Google wprowadza zmiany polityki prywatności. W sklepie Play uruchomiono sekcję "Bezpieczeństwo danych"
Google uruchomił nową sekcję o nazwie „Bezpieczeństwo danych” w konsoli sklepu Google Play. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia transparentności względem użytkowników aplikacji.
więcej
|
Spotify znacznie zwiększy zatrudnienie pracowników działu marketingu
Gigant strumieniowych treści audio zamierza zwiększyć zarobki z reklam w Europie, Kanadzie i Australii. W tym celu Spotify zatrudni kilkuset pracowników do działu marketingu.
więcej
|
TikTok z poradnikiem, jak wspierać osoby zmagające się z problemami psychicznymi
TikTok udostępnił nowe narzędzia, które mają pomóc zadbać o zdrowie psychiczne i komfort wszystkich użytkowników platformy. Pojawił się poradnik, mówiący o tym, jak wspierać osoby zmagające się z problemami natury psychicznej.
więcej
|
Amazon zmienia nazwę swojej firmy reklamowej na Amazon Ads, wzorem Google i Facebooka
Pierwsza globalna, zintegrowana kampania reklamowa Amazona promująca jej działalność reklamową ujawnia zmianę nazwy firmy Amazon Advertising na Amazon Ads. Tym samym Amazon dołącza do rywali Google Ads i Facebook Ads w naturalnej nomenklaturze dla branży reklamowej.
więcej
|
InPost ma 15 tys. Paczkomatów w Polsce
Firma InPost osiągnęła poziom 15 tys. Paczkomatów w Polsce, od początku br. uruchomiła 5 tys. takich maszyn.
więcej
|
Facebook zmieni nazwę, Zuckerberg stawia na metaverse
Już w przyszłym tygodniu serwis społecznościowy Facebook ma zmienić nazwę swojej firmy - podał serwis Theverge. Nowa nazwa ma odzwierciedlać koncentrację Facebooka na budowaniu metaverse - komputerowo generowanego środowiska służącego do komunikacji, związanego z AR i VR.
więcej
|
Facebook zapłaci ponad 14 mln dolarów grzywny za dyskryminacje w zatrudnianiu Amerykanów
Gigant mediów społecznościowe Facebook zgodził się zapłacić 14,25 mln dolarów kary za dyskryminowanie, według władz USA, Amerykanów starających się o pracę w tej firmie. Wielkość kwoty wynika z umowy między stronami sporu, Facebookiem i rządem federalnym.
więcej
|
ADFORM FLOW SUMMIT 2021 Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Group One i GfK rozpoczynają ranking najlepszych marek na rynku
Grupa komunikacyjna Group One we współpracy z firmą badawczą GfK startuje na polskim rynku z międzynarodową nagrodą “Best Brands Awards”, przyznawaną najsilniejszym markom na danym rynku oraz tym, którzy stoją za ich sukcesem. Ranking obecny m.in. w Niemczech, Włoszech, Francji czy Rosji, łączy sukces rynkowy marki oraz siłę jej relacji z konsumentem.
więcej
|
|
|
Agencja Adama Hofmana z 16,7 mln zł przychodów i 3,1 mln zł zysku
Zajmująca się komunikacją firma R4S, której współwłaścicielem jest były rzecznik PiS Adam Hofman, od stycznia ub.r. do kwietnia br. osiągnęła 16,57 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,11 mln zł zysku netto. Pod koniec ub.r. zakończyła współpracę z firmami Leszka Czarneckiego i IKEA, a wiosną pożegnali się z nią Igor Janke i Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
Grupa Komunikacja Plus rozszerzyła współpracę z Endress+Hauser
Endress+Hauser, producent aparatury pomiarowej, usług i rozwiązań automatyki przemysłowej, przedłuża trwającą od marca br. współpracę z GK+.
więcej
|
Damian Łuba awansował w Clue PR
Damian Łuba awansował w Clue PR na stanowisko PR consultanta.
więcej
|
|
|