|
|
|
|
|
|
|
Sławomir Gołębiowski po 20 latach odchodzi z TVN. Redukcje w marketingu
Dyrektor działu promocji Sławomir Gołębiowski po 20 latach pracy odchodzi z TVN. W wyniku redukcji w TVN Grupa Discovery w ostatnich tygodniach z departamentem marketingu rozstało się ok. 10 osób.
więcej
|
Siedemnasty sezon serialu ,,Przyjaciółki" ogląda 1,27 mln widzów
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,27 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
1,22 mln widzów wiosennych odcinków programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
,,Superwizjer" TVN wstrzymuje emisję materiału o ks. Rafale Cudoku. ,,Trwają prace"
Mimo zapowiedzi, emitowanych kilka miesięcy temu na antenie TVN, reportaż „Superwizjera” pod tytułem „Jak zniszczono księdza Rafała Cudoka” nadal się nie ukazał. - Trwają prace - ucina Jarosław Jabrzyk, szef „Superwizjera” w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl i odsyła nas do biura prasowego.
więcej
|
"Twoja twarz brzmi znajomo" i "Ninja Warrior Polska" z najdroższymi reklamami w Polsacie
W ofercie reklamowej Polsatu na kwiecień br. najwyżej wyceniono spoty emitowane przy programach "Twoja twarz brzmi znajomo" i "Ninja Warrior Polska". Kosztują ok. 65 tys. zł.
więcej
|
HBO szykuje kolejne spin-offy "Gry o tron"
HBO pracuje nad trzema różnymi projektami prequeli kultowego serialu "Gra o tron". Do współpracy zaproszono twórcę "Rzymu" Bruno Hellera.
więcej
|
Amazon kupił prawa do rozgrywek NFL. Historyczna umowa za 100 mld dolarów
Amazon nabył na wyłączność prawa do transmitowania części rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. Umowa na okres 11 lat opiewa aż na 100 miliardów dolarów.
więcej
|
Jacek Kurski o wiosennej ramówce: ,,Kontynuacje serii są dowodem na sukces telewizji"
- Jeżeli robi się dobrą telewizję, to kontynuuje się formaty. Jeżeli z każdym sezonem wprowadzałoby się nowy format, to by pokazywało, że ponieśliśmy porażkę z poprzednim sezonem. Kontynuacje są dowodem na sukces telewizji - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP pytany przez Wirtualnemedia.pl o wiosenną ramówkę publicznej telewizji.
więcej
|
Dorota Kania pozwie Biankę Mikołajewską za tweet o pieniądzach od Dochnala
Redaktor naczelna Telewizji Republika Dorota Kania zapowiedziała złożenie pozwu przeciwko Biance Mikołajewskiej, wicenaczelnej serwisu OKO.Press za wpis na Twitterze sugerujący, że Kania brała pieniądze od lobbysty Marka Dochnala. Mikołajewska swój wpis już usunęła.
więcej
|
TVP Sport przez cztery lata będzie transmitować mecze ligi i reprezentacji w rugby
Telewizja Polska podpisała umowę, w ramach której TVP Sport do 2024 roku będzie pokazywać mecze reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet w rugby oraz Ekstraligi Rugby.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem Siódemki. Reality-show śledzi 763 tys. widzów
Emitowany w Siódemce piąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 763 tys. widzów, o 60 tys. mniej niż pokazywana rok temu czwarta edycja. Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ozdrowieńcy" w TVP1. ,,Musimy przestrzec ludzi"
Od 20 marca Jedynka będzie pokazywać nowy cotygodniowy program „Ozdrowieńcy”, w którym zaprezentowane zostaną historie ludzi po przebytej chorobie COVID-19. - Musimy przestrzec ludzi, szczególnie teraz w trzeciej fali epidemii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Szałańska, autorka cyklu.
więcej
|
Sprawca wypadku, w którym zginął Piotr Świąc, był nietrzeźwy
Kierowca, który uderzył czołowo w auto dziennikarza TVP Gdańsk Piotra Świąca, był pod wpływem alkoholu - poinformowała PAP w czwartek rzeczniczka gdańskiej Prokuratury Okręgowej Grażyna Wawryniuk. Dziennikarz i kierowca drugiego auta zginęli 5 marca.
więcej
|
Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej Spółka Jupiter-Integration (www.jupiter.com.pl), autoryzowany przedstawiciel Apple, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także serwis, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: Webinar for Mac Business in Home Office - Wdrażanie komputerów Mac w korporacjach / Mac in Enterprise – Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej 19 i 25 marca 2021 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eurozet: wpływy zmalały o 6 proc., 16,5 mln zł zysku netto
W ub.r. Eurozet, nadawca m.in. Radia ZET, zanotował spadek przychodów o 6,1 proc. do 176,15 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 17,39 do 16,51 mln zł. Firma jesienią wypłaciła Agorze i SFS Ventures 30 mln zł dywidendy. Na początku roku prezes UOKiK nie wyraził zgody na przejęcie kontrolnego pakietu Eurozetu przez Agorę. - Jeśli dojdziemy do procesu sądowego, to może być nawet kwestia kilku lat aż do rozstrzygnięcia w tej sprawie - komentuje Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu Grupy Agora.
więcej
|
|
Powstał MOC Radio z inicjatywy Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych PR
Polskie Radio wraz ze swoimi rozgłośniami regionalnymi (tworzącymi Audytorium 17) zawiązało MOC RADIO - Związek Pracodawców Mediów Radiowych. To kolejna organizacja (po Koalicji "Marketerzy dla lepszych badań" i MOC TV) działająca na rzecz jednoźródłowego badania mediów. Do wstąpienia w szeregi nowej koalicji zaproszono także nadawców komercyjnych.
więcej
|
|
Ruszyła Spółdzielnia Twórców Radia 357. Szefową Ewa Mieczławska, w zarządzie Paweł Sołtys
Pod koniec lutego zarejestrowano Spółdzielnię Twórców Radia 357. Na jej czele stoi Ewa Mieczławska, członkiem dwuosobowego zarządu jest też Paweł Sołtys.
więcej
|
|
O. Rydzyk na ławie oskarżonych. Nadawca TV Trwam nie ujawnił wydatków z publicznych pieniędzy
9 kwietnia zacznie się proces karny z subsydiarnego aktu oskarżenia przeciwko zarządowi fundacji Lux Veritatis, nadawcy Telewizji Trwam. Proces wszczęła Sieć Obywatelska Watchdog Polska, ponieważ fundacja nie przekazała jej spisu wydatków finansowanych ze środków publicznych. Na ławie oskarżonych zasiądą o. Tadeusz Rydzyk, o. Jan Król i Lidia Kochanowicz-Mańk.
więcej
|
|
Rusza internetowe Radio RMF24.pl z informacjami i publicystyką
RMF FM w poniedziałek 22 marca uruchomi w internecie rozgłośnię informacyjną Radio RMF24.pl. Stacja będzie nadawała przez całą dobę, jej ramówkę wypełnią serwisy informacyjne, publicystyka i reportaże, a także muzyka popowo-rockowa.
więcej
|
|
Słuchalność Trójki wśród kobiet spadła o 73 proc. Liderem RMF
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. wśród kobiet zajęło RMF FM. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły TOK FM, Audytorium 17 i Jedynka. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Trójka czwarta od końca
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz Radia Gdańsk Marek Lesiński
W niedzielę nad ranem w wieku 57 lat zmarł dziennikarz Marek Lesiński, od ponad 20 lat związany z Radiem Gdańsk. Był zakażony koronawirusem covid-19.
więcej
|
|
Kamil Kania wicenaczelnym Weszło FM
Kamil Kania objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego internetowej rozgłośni sportowej Weszło FM. Jest z nią związany od ponad trzech lat.
więcej
|
|
|
|
Twórca marki Rośleko "wyśpiewał" sobie współpracę z Żabką
Michał Koncewicz, twórca polskiej marki produktów roślinnych Rośleka, w nietypowy sposób zainteresował sieć Żabka Polska współpracą. Wykorzystał do tego media społecznościowe.
więcej
|
LTTM wchodzi na grecki rynek
Grupa LTTM, specjalizująca się w influencer marketingu rozszerza działalność o kolejny rynek - otworzyła biuro w Salonikach, na tamtejszym rynku współpracuje już z 30 twórcami. Do tej pory - poza Polską - działała także w Bułgarii i Rumunii.
więcej
|
Platige Image poprawiło wpływy dzięki kontraktom zagranicznym na animacje
Firma Platige Image, zajmująca się produkcją i postprodukcją wideo, w ub.r. zanotowała wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 91,15 mln zł i 1,42 mln zł skorygowanego zysku netto. Nowe umowy zagraniczne dotyczące animacji zrekompensowały spadki w innych działach.
więcej
|
,,Regionalne produkty bliżej niż myślisz" w kampanii Kauflandu (wideo)
Kaufland Polska rozpoczął internetową kampanię promującą produkty regionalne ze swojej oferty. Przygotował i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi SpinnOFF Agency Highnoon i The Media Insight.
więcej
|
Rodowita z Roztocza - pierwotnie dzika woda
Wprowadzona w sierpniu 2019 roku na rynek polski woda mineralna Rodowita z Roztocza powoli zdobywa lojalnych klientów. Pod koniec 2020 roku jej udział w rynku wód butelkowanych oszacowano na ok. 1 proc., co firma uznaje za bardzo dobry wynik i duży sukces. Na sukces marki wpływa jasno określona i wyróżniająca koncepcja marki oraz strategia komunikacji uwzględniająca silne wsparcie reklamowe w mediach ogólnopolskich i internecie.
więcej
|
,,Dzielmy się tym, co najlepsze" w wielkanocnych reklamach Biedronki (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamową związaną z Wielkanocą. Realizuje ją pod hasłem „Dzielmy się tym, co najlepsze”.
więcej
|
Potrzebna agencja do kampanii Internetowego Konta Pacjenta
Centrum e-Zdrowia rozpoczęło przetarg, w którym szuka agencji do realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Internetowego Konta Pacjenta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ogilvy wiodącą agencją reklamową marki Absolut
Alkoholowa marka Absolut Vodka (Pernod Ricard) wybrała Ogilvy na wiodącą globalną agencję strategiczno-kreatywną.
więcej
|
Volkswagen w nowej kampanii pokazuje "świat jutra" (wideo)
“Tomorrow’s World” to hasło nowej kampanii reklamowej koncernu Volkswagen.
więcej
|
Bank Millenium reklamuje konto 360° i aplikację mobilną, w reklamie Radosław Kotarski
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° i aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie, przygotowanym przez Change Serviceplan i Film Produkcję, występuje ambasador marki Radosław Kotarski.
więcej
|
Orlen promuje wizerunek sponsora aktywności dzieci i młodzieży
PKN Orlen ruszył z kampanią wizerunkową poświęconą działaniom sponsoringowym kierowanym do dzieci i młodzieży.
więcej
|
NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg na zakup usług marketingu internetowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować minimum rok.
więcej
|
Rośnie grupa kupujących kierujących się jakością, nie ceną
Polscy kupujący (tzw. shopperzy) coraz częściej kierują się przy zakupach kryterium jakości produktów, nie jak najniższą ceną - pokazują wyniki badania Open Research. Ciągle jednak lubimy poszukiwać okazji i porównywać ceny.
więcej
|
W styczniu i lutym br. sprzedaż "małpek" spadła o ok. 20 proc.
W styczniu i lutym br. sprzedaż "małpek" spadła w małych sklepach o ok. 20 proc. rdr - wynika z danych CMR. Według agencji, ze względu na spadającą sprzedaż, cała kategoria wódek notuje niższą sprzedaż niż przed rokiem.
więcej
|
Maja Hyży ambasadorką marki dla mam Neno
Piosenkarka Maja Hyży została twarzą polskiej marki Neno, oferującej produkty elektroniczne wspierające naturalną laktację m.in. bezprzewodowe laktatory, produkty medyczne dla niemowląt, butelki i wiele innych akcesoriów, poprawiających komfort mam i dzieci.
więcej
|
Platige Image z 91,1 mln zł wpływów, zysk wyższy dzięki rozwiązaniu odpisu
Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Platige Image, zajmująca się głównie produkcją i postprodukcją wideo, zanotowała 91,15 mln zł przychodów sprzedażowych, 8,89 mln zł zysku EBITDA i 2,92 mln zł zysku netto. Firm rozwiązała 2,4 mln zł odpisu dotyczącego nieruchomości w Warszawie.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora w 2020 roku miała 130 mln zł straty netto. "Powrót rynku reklamowego do wartości sprzed pandemii zajmie 2-3 lata"
W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 33 proc. do 836,4 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 6 mln zł zysku do 130,24 mln zł straty. Wzrost wyników osiągnęła jedynie w pionie internetowym - segment outdoorowy zanotował spadek wpływów o 37,9 proc., radiowy - o 22,5 proc., a pion filmowo-książkowy miał 17,2 mln zł straty EBITDA. - Trudno jest przewidzieć w jakim tempie rynek reklamy powróci do wartości sprzed pandemii oraz jak ukształtuje się ostatecznie jego struktura, dzisiaj zakładamy, że ten proces może zająć co najmniej 2-3 lata - prognozuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.
więcej
|
Żona prezydenta Lublina proponowała funkcję naczelnego ,,Dziennika Wschodniego"? Redakcja: to niedopuszczalne
Dziennikarz „Dziennika Wschodniego” Sławomir Skomra twierdzi, że Katarzyna Mieczkowska, żona prezydenta Lublina Krzysztofa Żuka, w zeszłym tygodniu zaoferowała mu funkcję redaktora naczelnego gazety. Mieszkowska temu zaprzecza. - Ingerencja w niezależność i dobre imię naszej gazety przez panią Katarzynę Mieczkowską jest niedopuszczalna i stanowi poważne naruszenie zasad współżycia społecznego - skomentowała redakcja „Dziennika Wschodniego”.
więcej
|
,,Fashion at Home" nowym tytułem Fashion Group
W poniedziałek, 22 marca na rynku pojawi się pierwszy numer kwartalnika o tematyce wnętrzarskiej „Fashion at Home”, wydawanego przez Fashion Group.
więcej
|
Polscy artyści apelują o uczynienie szczepionki przeciw Covid-19 dobrem wspólnym ludzkości
Polskie środowisko artystyczne wystosowało petycją o uczynienie szczepionki przeciw Covid-19 dobrem wspólnym ludzkości. Poparli ją już m.in. aktorzy, aktorki i rektorzy szkół artystycznych. Pismo trafiło do sejmowej komisji kultury.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych
Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 259,6 tys. użytkowników, o 41,7 tys. więcej niż rok wcześniej, a z oferty podcastowej TOK FM - 25,9 tys. Przychody „GW” ze sprzedaży wzrosły o 0,4 proc., a z reklam zmalały o 27,8 proc.
więcej
|
E-Kiosk podwoił zysk, wpływy wzrosły o 13,5 proc.
W ub.r. dystrybuująca prasę w formie cyfrowej firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,5 proc. do 11,57 mln zł oraz zysku netto z 1,45 do 3,17 mln zł.
więcej
|
Polski dziennikarz zatrzymany w Birmie nadal jest w areszcie policyjnym
Robert Bociaga, niezależny dziennikarz zatrzymany 11 marca przez birmańskie wojsko, przebywa nadal w areszcie policyjnym i ma zapewnioną pomoc prawnika. Jego życiu i zdrowiu nie zagraża bezpośrednie niebezpieczeństwo.
więcej
|
,,Fakt" krytykowany za okładkę o zakrzepach po szczepionce. Naczelna: stoimy po stronie zwykłego człowieka
W sobotę „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) na pierwszej stronie eksponuję historię kobiety, u której po przyjęciu szczepionki firmy AstraZeneca przeciw koronawirusowi pojawiły się problemy z zakrzepami. Wielu dziennikarzy oceniło publikację jako nieodpowiedzialną społecznie, skrytykował ją także minister zdrowia. - Nie będziemy jako gazeta ukrywać przed czytelnikami tego, że jeden z preparatów budzi wątpliwości pod względem bezpieczeństwa. Stoimy w tym przypadku po stronie zwykłego człowieka. Ta sprawa jest obecnie przedmiotem troski ekspertów i decydentów w wielu krajach - komentuje Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna „Faktu”.
więcej
|
Bartosz Hojka: Podatek od mediów utrudni realizację misji, będziemy bronić naszej niezależności
- Podatek reklamowy utrudni lub uniemożliwi mediom realizację ich misji, jaką jest rzetelne informowanie społeczeństwa i sprawdzanie poczynań każdej władzy. W tej sprawie, wraz z innymi polskimi nadawcami i wydawcami, zaprotestowaliśmy we wspólnej akcji „Media bez wyboru”. Będziemy bronić naszej niezależności - komentuje w liście do akcjonariuszy Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
Agora ze 130 mln zł straty netto. W epidemii najwięcej straciły Helios i AMS
W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 33 proc. do 836,4 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 6 mln zł zysku do 130,24 mln zł straty. W epidemii najmocniej ucierpiały kina Helios i zajmująca się outdoorem grupa AMS.
więcej
|
Agora zyskała tylko w internecie. AMS w dół o 38 proc., radio o 22 proc., Helios ze stratą
W ub.r. Agora wzrost wyników osiągnęła jedynie w pionie internetowym - przychody zwiększyły się o 2,3 proc., a zysk EBITDA z 28,9 do 45,1 mln zł. Segment outdoorowy zanotował spadek wpływów o 37,9 proc., radiowy - o 22,5 proc., a pion filmowo-książkowy (obejmujący głównie kina Helios) miał 17,2 mln zł straty EBITDA.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 2,5 mln zł zysku EBITDA
W ub.r. wydawca Grupy naTemat osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 12,1 mln zł i 2,5 mln zł zysku EBITDA. Zatrudnienie w firmie zwiększono o ok. 20 osób. - Po pierwszym okresie rynkowej niepewności dla wszystkich udało nam się nie tylko utrzymać, ale i zwiększyć dynamikę wzrostu - podkreśla Paulina Plenkiewicz, prezeska Grupy naTemat.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz uruchamia serwis internetowy. "Rezerwa na wypadek cenzorskich zapędów YouTube'a"
W poniedziałek, 22 marca, debiutuje w sieci autorska strona Rafała Ziemkiewicza, na której publicysta zamieszczać będzie swoje teksty i filmy. Dostępne też będzie tam archiwum materiałów i sklep. - Nie ukrywam, że strona ma być rezerwą dla treści, gdybym padł ofiarą cenzorskich zapędów YouTube’a - mówi nam publicysta
więcej
|
Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami na Facebooku
Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały Koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”, Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny.
więcej
|
LTTM wchodzi na grecki rynek
Grupa LTTM, specjalizująca się w influencer marketingu rozszerza działalność o kolejny rynek - otworzyła biuro w Salonikach, na tamtejszym rynku współpracuje już z 30 twórcami. Do tej pory - poza Polską - działała także w Bułgarii i Rumunii.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych
Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 259,6 tys. użytkowników, o 41,7 tys. więcej niż rok wcześniej, a z oferty podcastowej TOK FM - 25,9 tys. Przychody „GW” ze sprzedaży wzrosły o 0,4 proc., a z reklam zmalały o 27,8 proc.
więcej
|
Znak czasów. Klasa vlogerska zastępuje dziennikarską
Prywatne liceum ze Słupska uruchamia w tym roku klasę vlogerską. Jej absolwenci będą mogli - jak tłumaczy dyrekcja - zostać youtuberami, influencerami, marketingowcami czy członkami ekip filmowych. Jak potoczy się ich kariera, czas pokaże. Pewne jest jedno: liceum stawia na vlogi, a kończy z klasą dziennikarską.
więcej
|
Mykola Mykhaylov poza zarządem Grupy Pracuj, Kirill Mankovski nowym szefem Rabota.ua
Członkiem zarządu Grupy Pracuj przestał być Mykola Mykhaylov, przeszedł do funduszu Pracuj Ventures. Jego obowiązki jako szefa serwisu Rabota.ua przejął Kirill Mankovski, wcześniej związany m.in. z koncernami Samsung, Philips i Siemens.
więcej
|
Facebook szykuje nowatorski smartwatch. Gesty dłoni zamiast klawiatury
Facebook pracuje nad nowym urządzeniem, które ma zrewolucjonizować sposób obsługiwania komputerów i innego sprzętu elektronicznego. Urządzenie przypominające smartwatch ma odczytywać ruchy mięśni człowieka i pozwalać między innymi na wprowadzanie tekstów za pomocą wirtualnej klawiatury czy precyzyjną obsługę środowiska VR.
więcej
|
Marki kosmetyczne w internecie: ruch organiczny ważny, rośnie obecność na Allegro i Amazonie (raport)
Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni - wynika z raportu agencji K2 Precise. 95 proc. oferuje swoje produkty na Allegro, a 20 proc. na Amazonie
więcej
|
Twitter kończy 15 lat. Ma coraz więcej użytkowników i wpływów z reklam, ciemną stroną trolle i fake newsy
W niedzielę 21 marca Twitter będzie świętował swoje 15-lecie. Pandemiczny 2020 rok był udany dla serwisu: wzrosła liczba użytkowników i przychody, jednak finalnie - zamknął się stratą na poziomie ponad 1,1 mld dolarów. - Coraz więcej też mówi się o roli Twittera jako wylęgarni fake newsów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prof. Dariusz Jemielniak, szef Katedry Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Instagram szykuje osobną wersję dla najmłodszych
Właściciel Instagrama chce ułatwić korzystanie z platformy najmłodszym użytkownikom, którzy nie ukończyli 13. roku życia. W tym celu szykowana jest osobna wersja serwisu dla dzieci.
więcej
|
TVP.info zbliżyło się do TVN24.pl, Polsatnews.pl ze spadkiem
W lutym TVP.info jako jedyny z portali telewizyjnych stacji informacyjnych osiągnął wzrost liczby użytkowników, dzięki czemu zmniejszył dystans dzielący go od liderującego TVN24.pl. Spory spadek zanotowały Polsatnews.pl, który właśnie łączy się redakcyjnie z Wydarzeniami Interii.
więcej
|
Amazon kupił prawa do rozgrywek NFL. Historyczna umowa za 100 mld dolarów
Amazon nabył na wyłączność prawa do transmitowania części rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. Umowa na okres 11 lat opiewa aż na 100 miliardów dolarów.
więcej
|
Twitter testuje bezpośrednie odtwarzanie filmów z YouTube'a
Twitter testuje nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom aplikacji na platformę iOS odtwarzanie filmów z serwisu YouTube bezpośrednio na osi czasu.
więcej
|
Trzy nagrody w pierwszej edycji "Make TikToks Contest"
Działania marek Lidl, Kolejkowo i Husqvarna zostały wyróżnione w pierwszej edycji konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej „Make TikToks Contest”.
więcej
|
Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej Spółka Jupiter-Integration (www.jupiter.com.pl), autoryzowany przedstawiciel Apple, zajmująca się integracjami systemów w oparciu o technologię Apple, prowadząca także serwis, zaplanowała dla Państwa 2 ciekawe, ogólnodostępne wydarzenia – bezpłatne webinary: Webinar for Mac Business in Home Office - Wdrażanie komputerów Mac w korporacjach / Mac in Enterprise – Wdrażanie komputerów MAC w praktyce korporacyjnej 19 i 25 marca 2021 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|