Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 15 Marca 2021
 
 
 
Wojciech Mann: Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem
 
Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem. Stoi budynek, wisi neon, może nawet świeci. Ale nie ma Trójki - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Mann, dziś jeden z twórców Radia Nowy Świat. Opowiada o tworzeniu nowej rozgłośni internetowej, odejściu ze stacji Piotra Jedlińskiego i Patrycji Macjon oraz przyglądaniu się konkurencji - Radiu 357. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce
 
Cyfrowy Polsat, tak samo jak firma A&R Investments należąca do prezesa InPostu Rafała Brzoski, zaczął negocjacje w sprawie kupna 10 proc. akcji eobuwie.pl od CCC. Zdaniem analityków Cyfrowy Polsat szuka kolejnych synergii między swoim biznesem telewizyjnym a e-commerce, a eobuwie.pl został wycenione dość nisko. więcej
 
 
Dariusz Świąder będzie nowym prezesem Polska Press
 
PKN Orlen nie będzie ingerował ani w skład, ani w pracę redakcji przejętych gazet, to zadanie zarządu Polska Press - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa koncernu Joanna Zakrzewska. Po rezygnacji Doroty Stanek zarządowi spółki szefuje wiceprezes Dariusz Świąder, który według naszych ustaleń prawdopodobnie przejmie funkcję prezesa. Jednak o tym zadecyduje rada nadzorcza, do której Orlen nie powołał jeszcze swoich przedstawicieli. więcej
 
 
11 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Kobieta, hitem ,,Velvet". ,,Jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych"
 
Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet”. - To jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Bocian-Zaciewska, szefowa TVP Kobieta. więcej
 
 
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom
 
- Konsumenci bardzo selektywnie wybierają marki, z którymi chcą wchodzić w interakcję. Z czasem ten trend będzie się tylko pogłębiał. Marki będą służyć konsumentom, pomagać im we wszystkich aspektach życia codziennego. Będą tworzyć się marki nazywane „Titan brands”, które będą w stanie zaspokajać większość potrzeb konsumenckich - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Sochacka, client service managing director w dentsu Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
David Attenborough nieustannie zaskakuje więcej
 
Player po dużym wzroście przed Netflixem. HBO GO, vod.pl i TVP VOD ze spadkami (TOP10) więcej
 
Szefowie mediów na wyjeździe opłaconym przez Orlen. ,,Należało zachować ostrożność" więcej
 
Unilever usuwa słowo ,,normalny" z opakowań. Rezygnuje z cyfrowych przeróbek w reklamach więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor social media TIME
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN GRUPA DISCOVERY
Sekretarz redakcji Architektura - Murator Grupa ZPR Media
Specjalista ds. PR TVP
Specjalista ds. Komunikacji TVP
operator / montażysta Polskie Radio
Redaktor mediów społecznościowych Polskieradio.pl
Redaktor - news Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 1, 3 lub 4 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Cyfrowy Polsat chce kupić za 500 mln zł 10 proc. eobuwie.pl: niska cena, synergie między mediami a e-commerce

Cyfrowy Polsat, tak samo jak firma A&R Investments należąca do prezesa InPostu Rafała Brzoski, zaczął negocjacje w sprawie kupna 10 proc. akcji eobuwie.pl od CCC. Zdaniem analityków Cyfrowy Polsat szuka kolejnych synergii między swoim biznesem telewizyjnym a e-commerce, a eobuwie.pl został wycenione dość nisko. więcej

11 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Kobieta, hitem ,,Velvet". ,,Jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych"

Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet”. - To jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Bocian-Zaciewska, szefowa TVP Kobieta. więcej

TVN zmienia godzinę emisji serialu ,,Lab"

Od 15 marca TVN nowy docu-soap „Lab” pokazywać będzie o godz. 16.00, o godzinę wcześniej niż dotychczas. więcej

10 kwietnia TVP1 pokaże ,,Stan zagrożenia" i ,,Smoleńsk"

W sobotę, 10 kwietnia TVP1 pokaże film dokumentalny Ewy Stankiewicz „Stan zagrożenia”, którego emisję odwołany w styczniu. W jedenastą rocznicę katastrofy smoleńskiej w stacji będzie też można obejrzeć film „Smoleńsk”. więcej

Resort rolnictwa zapłacił 8,7 mln zł za promocję w TVP i Polskim Radiu

Telewizja Polska w 2019 i 2020 roku uzyskała 7,5 mln zł od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na kampanie mające na celu „podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rolnictwa i gospodarki żywnościowej”. Polskie Radio w tym okresie zanotowało ponad 1,15 mln zł przychodów od resortu - napisano w odpowiedzi na interpelację posłanki PO Małgorzaty Kidawy-Błońskiej. więcej

Wkrótce tańsza wersja HBO Max z reklamami

AT&T znacząco podniósł swoje oczekiwania co do liczby subskrybentów usług HBO i HBO Max. W planach koncernu jest wprowadzenie tańszej, wzbogaconej o reklamy wersji platformy HBO Max. więcej

Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.

Biuro reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2021 roku. Stawki obniżono od kilku do nawet 30 procent. więcej

David Attenborough nieustannie zaskakuje

David Attenborough - brytyjski biolog, podróżnik i filmowiec nieustannie zaskakuje. Ma 94 lata i wciąż kręci filmy, podróżuje, walczy o czystość planety. Zdobywa nowych widzów, wykorzystując nowe technologie. Zrobił furorę w sieci, gdy w ciągu 4 godzin i 44 minut zdobył ponad milion fanów na Instagramie. więcej

Miszczak o wynikach Telekamer i Playera: nagrody przyznawane głosami widzów i internautów są najcenniejsze

TVN Grupa Discovery w komunikacie podziękowała odbiorcom za sześć Telekamer, duży wzrost odwiedzalności Playera oraz „świetne wyniki programów i kanałów od startu wiosennej ramówki”. - Dziękujemy widzom i internautom, bo nagrody przyznawane ich głosami są najcenniejsze, najlepiej świadczą o sile oddziaływania naszych produkcji i to niezależnie od tego, kiedy, gdzie, na jakiej platformie i urządzeniu są przez nich oglądane - podkreśla Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. więcej

Pracownicy CNN wracają do biur

Kierownictwo CNN zapowiedziało, że część dziennikarzy i innych pracowników stacji zacznie wracać do fizycznej obecności w biurach w sierpniu i wrześniu 2021 roku. Na początek chodzi o siedziby nadawcy w Atlancie, Los Angeles, Nowym Jorku oraz San Francisco. Powracający do biur pracownicy nie będą musieli być zaszczepieni przeciwko Covid-19. więcej

Ponad 100 tys. podpisów przeciw programowi, w którym dzieci pytają nagich dorosłych

Przeszło 100 tysięcy podpisów zebrano w Holandii pod petycją z żądaniem wstrzymania przez stację NTR emisji programu „Simple Naked”, w którym dzieci ze szkół podstawowych mają zadawać pytania nagim dorosłym. Petycję przekazano w piątek w izbie niższej parlamentu. więcej

TVN HD dostępny w ofercie Smart TV Vectry

Vectra rozszerza ofertę programową telewizji OTT (Over the Top). W usłudze TV Smart pojawił się kanał TVN HD, będzie on dostępny w pakiecie Start. więcej

TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w lutym. Polsat News zyskał najwięcej

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News, a najwięcej straciło Metro - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Brzozowski reprezentantem Polski na Eurowizji 2021

Piosenkarz Rafał Brzozowski, od kilku lat związany z Telewizją Polską, będzie reprezentował Polskę w tegorocznym konkursie Eurowizja. Zaśpiewa piosenkę The Ride”. więcej

,,Gogglebox 14" hitem TTV, ma 583 tys. widzów

Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 583 tys. widzów, o 33 tys. osób więcej niż rok temu. TTV w paśmie nadawania programu zajmuje piąte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe odcinki programów ,,Demakijaż" i ,,W bliskim planie" w Polsat Cafe

Od 14 marca w niedzielne popołudnia Polsat Cafe emituje kolejne sezony programów „Demakijaż” i „W bliskim planie”. więcej

,,Tajemnica zawodowa" zaskakuje połączeniem wątków medycznych i prawniczych

„Tajemnica zawodowa” - nowy serial TVN-u z Magdaleną Różczką, Cezarym Pazurą, Piotrem Stramowskim, Anną Dereszowską i innymi zwraca uwagę nietypowym połączeniem elementów medycznych i prawniczych. Serial promowany jako tajemnice, sieć intryg i niewierność, zwraca uwagę niespodziewanymi zwrotami akcji. Na uwagę zasługuje interesująco zarysowane tło obyczajowe, minusem jest spłycenie niektórych wątków. więcej

Serwis TVP.Info będzie rozwijał sekcję fact-checkingową

W portalu TVP.Info od początku pandemii działa sekcja fact-checkingowa, która skupiała się głównie na weryfikacji informacji dotyczących pandemii. Teraz w rozmowie z nami Samuel Pereira, szef serwisu zapowiada, że zespół będzie się zajmował także sprawdzaniem innych tematów, nie tylko o wirusie COVID-19. więcej

Po 19 latach Dieter Bohlen odchodzi z niemieckiego Idola."To koniec epoki"

O tym, że Dieter Bohlen po blisko 20 latach opuszcza fotel przewodniczącego jury w programie "Deutschland sucht den Superstar”(w Polsce "Idol") piszą wszystkie niemieckie media - od tabloidów po najpoważniejsze tytuły. Nazywają go "Pop-Tytanem", ale też piszą, że był już na to najwyższy czas. więcej

643 tys. widzów programu Krzysztofa Skórzyńskiego, TVN24 liderem

Program „Sprawdzam” ogląda 643 tys. widzów. TVN24 w czasie nadawania magazynu zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów informacyjnych. więcej

Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"

Wystartowała kampania marketingowa wspierająca promocję serialu "Klangor". Przygotowały ją Canal+ Polska oraz Havas Media. więcej

Szef Disneya ma przejść do administracji Joe Bidena

CEO Disneya Bob Iger pod koniec grudnia rozstaje się ostatecznie z koncernem i dołączy do administracji prezydenta USA Joe Bidena. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wojciech Mann: Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem

Trójki już nie ma. Została zadeptana, zniszczona i rozjechana prymitywnym walcem. Stoi budynek, wisi neon, może nawet świeci. Ale nie ma Trójki - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Mann, dziś jeden z twórców Radia Nowy Świat. Opowiada o tworzeniu nowej rozgłośni internetowej, odejściu ze stacji Piotra Jedlińskiego i Patrycji Macjon oraz przyglądaniu się konkurencji - Radiu 357. więcej

 
Bartosz Gil w Radiu 357 prowadzi ,,Panoptikum" i ,,Wiszące ogrody"

W ramówce internetowego Radia 357 zadebiutowały wieczorne audycje „Panoptikum” i „Wiszące ogrody”, których gospodarzem jest Bartosz Gil. więcej

 
Resort rolnictwa zapłacił 8,7 mln zł za promocję w TVP i Polskim Radiu

Telewizja Polska w 2019 i 2020 roku uzyskała 7,5 mln zł od Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na kampanie mające na celu „podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rolnictwa i gospodarki żywnościowej”. Polskie Radio w tym okresie zanotowało ponad 1,15 mln zł przychodów od resortu - napisano w odpowiedzi na interpelację posłanki PO Małgorzaty Kidawy-Błońskiej. więcej

 
Spór w Sejmie o podatek reklamowy. Wiceminister finansów: wpływy pójdą na walkę z fake newsami

Projekt ustawy o podatku od reklam będzie ewoluował; czekamy na wszystkie uwagi, będziemy je uwzględniać - zapewnił wiceminister finansów Piotr Patkowski. Zaznaczył, że wpływy z podatku zostaną przeznaczone m.in. na walkę z fake newsami. O nowej daninie posłowie dyskutowali na posiedzeniu komisji sejmowej. więcej

 
O. Rydzyk: dziennikarstwo to powołanie jak kapłaństwo, media działają wg dyspozycji właścicieli

Media działają tak, jacy są dziennikarze. Działają też tak, jacy są właściciele, jakie wydają oni dyspozycje - powiedział w sobotę w Toruniu założyciel Radia Maryja i Telewizji Trwam o. Tadeusz Rydzyk. - Dziennikarstwo jak kapłaństwo jest odpowiedzią na prawdziwe powołanie - zaznaczył o. Rydzyk. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie, udział Trójki spadł o 71 proc.

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
,,Raport o stanie świata" z nową stroną internetową, miesięczne wsparcie na poziomie ponad 76 tys. zł

W ramach podcastu Dariusza Rosiaka "Raport o stanie świata" ruszyła nowa stroną internetowa programu, która oferuje m.in. interaktywną mapę z odcinkami do odsłuchania, wskazując na konkretne obszary tematyczne w zależności od lokalizacji. W sumie "Raport…" wspiera obecnie ponad 5,1 tys. osób kwotą ponad 76 tys. zł miesięcznie. więcej

 
KRRiT przedłużyła koncesję stacjom z Grupy Radiowej Agory na 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesję stacjom z Grupy Radiowej Agora: Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda oraz Rock Radiu.   więcej

 
Zmarł dziennikarz motoryzacyjny Aleksander Żyzny, przez wiele lat głos Radia Kierowców w Jedynce

W wieku 73 lat zmarł dziennikarz motoryzacyjny Aleksander Żyzny. Przez 36 lat pracował w Polskim Radiu, współtworząc m.in. Radio Kierowców w Jedynce, ponadto był związany z Telewizją Polską i czasopismami. więcej

 
"7. Dzień Tygodnia" wraca do Radia ZET. Andrzej Stankiewicz nawiąże do czasów Moniki Olejnik

Program publicystyczny z udziałem polityków „7. Dzień Tygodnia” po latach wraca do Radia ZET. Jego nowym prowadzącym będzie Andrzej Stankiewicz, wicenaczelny Onetu, który zapewnia, że w pierwszym wydaniu nawiąże do czasów, gdy prowadziła go Monika Olejnik. - Ogromnym błędem Zetki była rezygnacja z tego kultowego programu. Cieszę się, że wraca i trzymam za niego kciuki - mówi Jacek Nizinkiewicz, który kilkanaście lat temu był wydawcą tej audycji. więcej

 
Prywatne Klubradio nie odzyskało częstotliwości

Węgierski regulator odrzucił w czwartek wniosek prywatnego Klubradia o odzyskanie używanej wcześniej przez tę rozgłośnię częstotliwości. Konkurs na tę częstotliwość zamknięto, nie wyłaniając zwycięzcy. Od decyzji tej można się odwołać. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom

- Konsumenci bardzo selektywnie wybierają marki, z którymi chcą wchodzić w interakcję. Z czasem ten trend będzie się tylko pogłębiał. Marki będą służyć konsumentom, pomagać im we wszystkich aspektach życia codziennego. Będą tworzyć się marki nazywane „Titan brands”, które będą w stanie zaspokajać większość potrzeb konsumenckich - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Izabela Sochacka, client service managing director w dentsu Polska. więcej

Synergic ma porozumienie układowe z wierzycielami

Wierzyciele przegłosowali porozumienie układowe zaproponowane przez zajmującą się reklamą zewnętrzną firmę Synergic należącą do funduszu Larq. więcej

Deklarowana średnia cena spotu w TVN w 2021 roku mocno w dół, nawet o 30 proc.

Biuro reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto w TVN na każdy miesiąc 2021 roku. Stawki obniżono od kilku do nawet 30 procent. więcej

Spór w Sejmie o podatek reklamowy. Wiceminister finansów: wpływy pójdą na walkę z fake newsami

Projekt ustawy o podatku od reklam będzie ewoluował; czekamy na wszystkie uwagi, będziemy je uwzględniać - zapewnił wiceminister finansów Piotr Patkowski. Zaznaczył, że wpływy z podatku zostaną przeznaczone m.in. na walkę z fake newsami. O nowej daninie posłowie dyskutowali na posiedzeniu komisji sejmowej. więcej

Lego nie będzie produkować klocków z plastiku. Wyda 400 mln dolarów na nową technologię

Koncern Lego zapowiedział, że od 2030 roku nie będzie miał w swojej ofercie klocków wytwarzanych z plastiku. Firma twierdzi, że pracuje obecnie nad alternatywnymi materiałami, zaś przestawienie technologii produkcji ma kosztować około 400 mln dolarów. Wcześniej, od 2025 roku klocki nie będą już umieszczane w foliowych opakowaniach. więcej

Przez miesiąc producenci napojów zapłacili 76 mln zł podatku cukrowego

Tylko w pierwszym miesiącu obowiązywania tzw. opłaty cukrowej z tego tytułu do budżetu trafiło 75,9 mln zł - wynika z danych Ministerstwa Finansów, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe

Serwis społecznościowy Reddit oraz koncern Omnicom Media Group zawarły strategiczną umowę o partnerstwie w segmencie działań marketingowych i reklamowych. Według porozumienia klienci OMD uzyskają między innymi dedykowane narzędzia oraz wsparcie zespołu Reddita mające zapewnić optymalne dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników platformy społecznościowej. więcej

Marki na przełomie dekad: Huawei

Z początkiem 2021 roku weszliśmy w III dekadę XXI wieku. Dlatego też ruszamy z publikacją cyklu "Marki na przełomie dekad", w którym będziemy regularnie prezentować marki, ich dokonania i osiągnięcia w minionej dekadzie, kamienie milowe w ich rozwoju. Zakreślimy też wyzwania, które stają przed nimi u progu trzeciego dziesięciolecia XXI wieku. O Huawei na przełomie dekad opowiada Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.   więcej

Borys Szyc i Daria Ładocha reklamują Alpro

Aktor Borys Szyc został twarzą najnowszej kampanii reklamowej produktów roślinnych Alpro pod hasłem "Dla Ciebie pyszne, dla planety dobre". W reklamie występuje także ambasadorka marki Daria Ładocha. Akcję przygotowały agencja Feeders, Mediacom i Papaya Films. więcej

Dino Polska z 255 nowymi sklepami i wzrostem sprzedaży o 32 proc. ,,Oszczędnie korzystamy z narzędzi reklamowych"

W ub.r. Dino Polska osiągnęło wzrost przychodów o 32,4 proc. do 10,12 mld zł, a liczba jego sklepów zwiększyła się o 225 do 1 473. Sprzedaż porównywalna poszła w górę o 12,6 proc. Firma nadal nie planuje dużych akcji marketingowych. - W sposób oszczędny korzystamy z narzędzi reklamowych, używając tylko własnych kanałów komunikacji - informuje. więcej

,,CyberPoland 2025" wśród haseł Polskiego Nowego Ładu, reklamują go Kaczyński i Morawiecki (wideo)

W sobotę Prawo i Sprawiedliwość ogłosiło 10 głównych haseł swojego nowego programu Polski Nowy Ład, zapowiadając, że w całości przedstawi go 20 marca. Jednocześnie ruszyły działania promujące Nowy Ład, w spocie występują wicepremier i prezes PiS Jarosław Kaczyński oraz premier Mateusz Morawiecki. więcej

Landy Pank współpracuje z producentem wódki Orkisz

Zespół Landy Pank celebruje czterdziestą rocznicę istnienia wspólnie z Orkisz, należącą do Stocka marką wódki z segmentu ultra premium. Zespół zapowiedział premierę jubileuszowej płyty LP40 oraz ogólnopolską trasę koncertową, która odbędzie się jesienią. więcej

Herm?s będzie produkować torby z grzybiej skóry

Luksusowa marka Hermès stawia na ekologiczne sposoby produkcji - właśnie ogłoszono, że nowe torby będą produkowane ze skóry wyprodukowanej z grzybów. więcej

Łódź broni spotu z ,,J...bać biedę": słowa wulgarne to też element codzienności (wideo)

Na oficjalnym fanpage’u facebookowym Łodzi opublikowano spot promujący kartę do komunikacji miejskiej, w którym stand-uper Rafał Pacześ mówi „J…bać biedę”. Obecność wulgaryzmu w reklamie skrytykowali niektórzy politycy i dziennikarze. - Słowa uznawane za wulgarne to też element codzienności, oczywiście nienadużywane i wypowiadane we właściwym kontekście - tłumaczą przedstawiciele łódzkiego ratusza. więcej

Canal+ rozpoczyna kampanię reklamową serialu "Klangor"

Wystartowała kampania marketingowa wspierająca promocję serialu "Klangor". Przygotowały ją Canal+ Polska oraz Havas Media. więcej

"Efekt Meghan". Meble ze słynnego wywiadu wyprzedają się na pniu

Po wywiadzie Meghan Markle i księcia Harry'ego, w USA skoczyła sprzedaż mebli podobnych do tych widocznych podczas nagrania rozmowy. więcej

4F wprowadza pierwszą kolekcję promowaną przez Roberta Lewandowskiego

Do sprzedaży trafia 4F x RL9 - pierwsza kolekcja odzieży 4F (produkowanej przez firmę OTCF) w ramach współpracy marketingowej z Robertem Lewandowskim. więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Dariusz Świąder będzie nowym prezesem Polska Press

PKN Orlen nie będzie ingerował ani w skład, ani w pracę redakcji przejętych gazet, to zadanie zarządu Polska Press - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa koncernu Joanna Zakrzewska. Po rezygnacji Doroty Stanek zarządowi spółki szefuje wiceprezes Dariusz Świąder, który według naszych ustaleń prawdopodobnie przejmie funkcję prezesa. Jednak o tym zadecyduje rada nadzorcza, do której Orlen nie powołał jeszcze swoich przedstawicieli. więcej

Jacek Międlar członkiem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. ,,SDP nie mogło upaść niżej"

Działacz narodowców i były ksiądz Jacek Międlar, któremu zarzucano nawoływanie w kazaniach do nienawiści, został przyjęty do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Skrytykowało to wielu publicystów. więcej

Siedem osób odeszło z ,,Głosu Wielkopolskiego". Naczelny: to ich decyzja

Siedmioro dziennikarzy „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) odeszło w ostatnim czasie lub właśnie żegna się z redakcją. To kolejne już odejścia z wydawnictwa Polska Press, właśnie przejętego przez Orlen. więcej

PMPG Polskie Media przejęła 3,85 proc. swoich akcji, jej zysk wzrośnie o 1 mln zł

Firma PMPG Polskie Media, właściciel tygodników „Do Rzeczy” i „Wprost” kupiła 400 tys. swoich akcji po 2,5 zł za sztukę od holenderskiej spółki Parish Media. Zapłaci zobowiązaniami o wartości 1 mln zł z tytułu obligacji, a jej jednostkowy i skonsolidowany wynik netto wzrośnie o tę kwotę. więcej

Szefowa "Teen Vogue" przeprasza za rasistowskie tweety

Alexi McCammond, nowa redaktor naczelna "Teen Vogue", amerykańskiego magazynu dla nastolatek i młodych kobiet, przeprosiła za swe "rasistowskie i homofobiczne" tweety, które napisała w 2011 roku. Pracownicy miesięcznika napisali list w proteście przeciwko jej zatrudnieniu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wideo ,,3EKIPA" z nowym rekordem dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube

Teledysk krakowskiej grupy twórców internetowych, będący jednocześnie promocją pierwszego singla “3KIPA” Ekipy i albumu „SEZON 3” pobił rekord dynamiki przyrostu wyświetleń na polskim YouTube. Obecnie ma 13 mln wyświetleń po 5 dniach od publikacji. więcej

Business Insider wyprzedził Money.pl, w czołówce Wirtualnemedia.pl (TOP10 serwisów biznesowo-prawnych)

W lutym br. Business Insider Polska wyprzedził Money.pl pod względem liczby użytkowników. Bardzo duże wzrosty osiągnęły e-PITy.pl i sekcja biznesowo-prawna o2.pl. W czołowej dziesiątce kolejny miesiąc jest portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix ukróci dzielenie kont

Netflix rozpoczął test nowej funkcji, która ma ograniczyć współdzielenie konta między użytkownikami nie mieszkającymi w jednym gospodarstwie domowym. więcej

Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe

Serwis społecznościowy Reddit oraz koncern Omnicom Media Group zawarły strategiczną umowę o partnerstwie w segmencie działań marketingowych i reklamowych. Według porozumienia klienci OMD uzyskają między innymi dedykowane narzędzia oraz wsparcie zespołu Reddita mające zapewnić optymalne dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników platformy społecznościowej. więcej

Reżyser Życia usunięty z YouTube'a wskutek ataku hakerskiego

Z serwisu YouTube zniknął kanał Reżyser Życia wraz z wszystkimi opublikowanymi filmami. - Niestety ktoś w nocy włamał się na moje konto i skasował cały mój dorobek filmowy - wyjaśnił Daniel Rusin, autor kanału. więcej

Filmweb znów liderem. Na Eska.pl sekcja filmowo-serialowa ocno w górę, na WP.pl spadek (TOP10)

Wśród witryn o filmach i serialach na pozycję lidera awansował Filmweb.pl. Duży wzrost liczby użytkowników osiągnęły dział filmowo-serialowy Eska.pl i serwis Imdb.com, natomiast znacząco zmalały wyniki sekcji WP.pl o tej tematyce. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Tylko co trzeci Polak zadowolony ze swojej pensji

Jedynie niespełna 1/3 Polaków jest zadowolona z otrzymywanych obecnie wynagrodzeń. Wyższe zarobki są główną motywacją do poszukiwania nowej pracy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Po wywiadzie popularność Harry'ego i Meghan na najniższym poziomie

Popularność brytyjskiego księcia Harry'ego i księżnej Meghan spadła po udzielonym przez nich głośnym wywiadzie telewizyjnym do najniższego poziomu w historii - wynika z opublikowanego w piątek sondażu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rosyjska policja zatrzymała dziennikarza za performance z oświadczynami dla rzeczniczki MSZ

Policja w Moskwie zatrzymała w sobotę czwórkę uczestników performance’u zorganizowanego przed budynkiem MSZ - podał TASS. Jeden z członków grupy, 44-letni dziennikarz z Bułgarii Boris Anzow, utrzymuje, że przybył na koniu, by oświadczyć się Marii Zacharowej rzeczniczce MSZ. więcej

Szef Disneya ma przejść do administracji Joe Bidena

CEO Disneya Bob Iger pod koniec grudnia rozstaje się ostatecznie z koncernem i dołączy do administracji prezydenta USA Joe Bidena. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Lego nie będzie produkować klocków z plastiku. Wyda 400 mln dolarów na nową technologię
Biedronka wprowadza do sprzedaży testy na obecność przeciwciał Covid-19
Prezes Pfizer Polska: zapanowanie nad pandemią w 2021 r. to realny scenariusz
Operator Plusa kupi od innej firmy Solorza energię z farmy fotowoltaicznej za 300 mln zł
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj