|
|
|
|
|
|
|
Podtopiona siedziba Telewizji Republika, są straty w sprzęcie
Niedzielna ulewa częściowo zalała siedzibę Telewizji Republika, powodując straty. - Właśnie je szacujemy, ale na pewno idą w dziesiątki tysięcy złotych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, wiceprezes nadawcy. Ulewa nie spowodowała przestoju w nadawaniu programów, ale znacznie to utrudniła.
więcej
|
Jacek Kurski o sytuacji finansowej TVP: Stabilna, po dwóch kwartałach na delikatnym plusie
Pandemia odbiła się na sytuacji finansowej wielu firm, również medialnych. Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej zapewnia, że choć „koronawirus spowodował szereg nieprzewidzianych kosztów” to sytuacja publicznego nadawcy jest stabilna. - Po pierwszych dwóch kwartałach mamy stabilną sytuację finansową na delikatnym plusie - komentuje Kurski dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix z TVP robi serial "Erynie". "Zdjęcia na zaawansowanym etapie"
Trwają zdjęcia do serialu "Erynie", koprodukcji Netflixa z Telewizją Polską. Film ma być najpierw emitowany na platformie, później w serwisie VOD TVP, a na końcu w otwartym kanale. - Zdjęcia są na zaawansowanym etapie, będzie to serial z Marcinem Dorocińskim w roli głównej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Muzycy Budki Suflera mają pretensje, że nie wystąpią w koncercie pamięci Romualda Lipki w Opolu. Sierocki: odrzucili zaproszenie
Członkowie zespołu Budka Suflera wystosowali list otwarty do TVP - organizatora 57. KFPP w Opolu - z pytaniem, dlaczego nie wystąpią podczas koncertu poświęconego twórczości zmarłego w lutym Romualda Lipki. - Wyrażamy głębokie zdziwienie, zaskoczenie i rozgoryczenie - napisali. - Zespół został zaproszony, ale nie zgodził się na udział w koncercie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Sierocki, dyrektor artystyczny opolskiego festiwalu.
więcej
|
Rusza nowy kanał 4Fun Kids. ,,Najbezpieczniejsze miejsce w telewizji dla dzieci" (wideo)
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold. - Do uruchomienia tego konceptu przekonały nas doskonałe wyniki pasm dziecięcych na naszych kanałach 4Fun Dance oraz 4Fun Gold, a także ogromne zaangażowanie dzieci i ich rodziców w konkursach antenowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Górecki, prezes 4Fun.
więcej
|
TVP Sport pokaże mecz Piasta Gliwice w II rundzie eliminacji Ligi Europy
W czwartek 17 września TVP Sport będzie transmitować mecz Piast Gliwice - TSV Hartberg w drugiej rundzie eliminacji piłkarskiej Ligi Europy. Nie wiadomo jeszcze, który nadawca pokaże mecz Lecha Poznań, który tej fazie rozgrywek zagra z Hammarby IF.
więcej
|
Telewizja Polska planuje wydać 3,3 mln zł na 30 aut osobowych
W ramach postępowania publicznego Telewizji Polskiej dotyczącego dostarczenia 30 fabrycznie nowych samochodów osobowych oferty złożyło 11 firm. Nadawca zaznaczył, że na realizację zamówienia wydać 3,3 mln zł brutto.
więcej
|
Skonfliktowany z prezydentem koncern medialny zamyka regionalne stacje na Filipinach
Z medialnego krajobrazu Filipin znikają 53 stacje telewizyjne i radiowe. To rezultat konfliktu ich właścicieli z prezydentem kraju Rodrigo Dutertem. Obrońcy wolności słowa nazywają poniedziałek czarnym dniem dla niezależnych mediów na Filipinach.
więcej
|
TVP1 przesuwa pasmo emisji ,,Postaw na milion", nowy sezon zadebiutuje 12 września
Od 12 września telewizyjna Jedynka emitować będzie 20. sezon „Postaw na milion”. Teleturniej emitowany będzie w soboty o 17.30, o godzinę wcześniej niż rok temu. Projekt poprowadzi Łukasz Nowicki.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami tygodnia. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Wiadomości” oraz prognoza pogody w TVP1. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przemysław Naze szefem informacji w TVP Łódź
Po 26 latach pracy w Radiu Łódź Przemysław Naze przeszedł do TVP Łódź, gdzie będzie szefem informacji. - Zrobię wszystko aby informacja w TVP 3 Łódź była wzorem do naśladowania dla innych ośrodków regionalnych Telewizji Polskiej - deklaruje.
więcej
|
Jesienią codzienny program "Polonia 24" w TVP Polonia, nowością "Mówimy po polsku"
Jesienią w TVP Polonia program informacyjny "Polonia 24" będzie emitowany od poniedziałku do niedzieli. Nowością będzie "Stacja innowacja", "Mówimy po polsku" oraz "Wieści kresowe".
więcej
|
Serial ,,Tacy właśnie jesteśmy" od 15 września w HBO i HBO GO (wideo)
We wtorek, 15 września w HBO i HBO GO zadebiutuje nowy serial „Tacy właśnie jesteśmy”. Twórcą projektu jest nominowany do Oscara Luca Guadagnino, który debiutuje w realizacji serialu telewizyjnego.
więcej
|
Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od października znikają "Sygnały Dnia" w Jedynce. Celem "odmłodzenie" stacji
Od 31 sierpnia ruszyła jesienna ramówka Jedynki. Od października mają z niej zniknąć "Sygnały Dnia", a pojawi się pasmo "lżejsze w formie i treści”. Nie będzie też cyklu Jolanty Fajkowskiej "Już taki/taka jestem", ani "Pereł reportażu", przygotowywanych przez Studio Reportażu Polskiego Radia.
więcej
|
|
Bauer zmienia lokalne rozgłośne radiowe w Wielkiej Brytanii. Zamiast informacji muzyka z Greatest Hits Radio
Niemiecki koncern medialny Bauer zmienił w Wielkiej Brytanii funkcjonowanie większości należących do niego lokalnych rozgłośni radiowych. Newsy i audycje regionalne będą stanowiły mniejszość treści w ich ofercie, przez 20 godzin na dobę lokalni nadawcy będą emitować głównie muzykę ogólnokrajowej stacji o nazwie Greatest Hits Radio.
więcej
|
|
Skonfliktowany z prezydentem koncern medialny zamyka regionalne stacje na Filipinach
Z medialnego krajobrazu Filipin znikają 53 stacje telewizyjne i radiowe. To rezultat konfliktu ich właścicieli z prezydentem kraju Rodrigo Dutertem. Obrońcy wolności słowa nazywają poniedziałek czarnym dniem dla niezależnych mediów na Filipinach.
więcej
|
|
Meloradio jesienią wydłuża przedpołudniowe pasmo i wprowadza poranny program Jarosława Budnika
W poniedziałek, 31 sierpnia, wystartowała jesienna ramówka Meloradia (Eurozet). Znalazło się w niej nowy poranny program, prowadzony przez Jarosława Budnika - „Dzień Dobry wszystkim”. Wydłużone zostaje też pasmo „Twój Dzień z MELO” – trwa ono teraz od godz. 10.00 do 16.00. Emisja: od poniedziałku do piątku.
więcej
|
|
Marzena Rogalska i Karol Okrasa w nowej ramówce Radia Złote Przeboje. Stacja stawia na muzyczne weekendy
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) od wtorku, 1 września rusza z nową ramówką. Pojawią się w niej nowe punkty: felietony Karola Okrasy, piątkowy program Marzeny Rogalskiej i odmienione, poświęcone muzyce weekendowe wydania. Na początek - nowa edycja konkursu „Wygraj jednym słowem”
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki: w Trójce było teraz więcej nacisków niż w stanie wojennym, propozycja tylko z Radia Nowy Świat
- Może podcasty, a może radio? Zobaczymy - mówi Marek Niedźwiecki o swoich planach zawodowych, zaznaczając, że na razie dostał propozycję tylko od Radia Nowy Świat, natomiast Kuba Strzyczkowski „kazał tylko czekać i nie iść do innego radia”. Według Niedźwieckiego wraz z odwołaniem Strzyczkowskiego Trójka umarła. - Pracowałem za wielu zarządów, różnych opcji politycznych, ale powiem szczerze, że chyba nigdy nie było takich nacisków jak teraz - dodał.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem w Radomiu, wyprzedziło Rekord FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Drugie miejsce zajęło Rekord FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
UOKiK wszczyna postępowanie ws. umowy AMS i Ströera dot. wiat przystankowych w Warszawie
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań spółek AMS (należy do Agory) i Ströer Polska w zakresie zarządzania warszawskimi wiatami przystankowymi i nośnikami reklamowymi w metrze. - Postępowanie to ma na celu ustalenie, czy spółki te nie złamały przepisów antymonopolowych poprzez zawarcie porozumienia ograniczającego konkurencję, w szczególności poprzez podzielenie pomiędzy siebie rynku reklamy zewnętrznej w Warszawie - opisuje prezes UOKiK-u Tomasz Chróstny.
więcej
|
Czołowi akcjonariusze Platige Image sprzedali akcje za 2 mln zł
Jarosław Sawko i Piotr Sikora, czołowi akcjonariusze i członkowie rady nadzorczej firmy Platige Image zajmującej się produkcją, postprodukcją i animacją wideo sprzedali pakiety jej akcji za 2 mln zł.
więcej
|
Digitree Group sprzedała 90 proc. VideoTarget za 75 tys. zł
Firma reklamy internetowej Digitree Group za 75 tys. zł sprzedała 90,2 proc. udziałów sieci reklamy wideo VideoTarget jej menedżerom Rafałowi Mandesowi i Karolowi Rozwałce.
więcej
|
Drogerie Hebe przedłużają współpracę z V&P
Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) w wyniku przetargu przedłużyła współpracę na kolejny rok z agencją reklamową V&P.
więcej
|
Medicine nazywa kolekcję ubrań "terapią na ból istnienia". W reklamie Dorota Masłowska (wideo)
Polska marka odzieżowa Medicine rozpoczęła kampanię reklamową nowej kolekcji "Very Alternative Medicine". Motywem przewodnim kampanii jest "terapia" ubraniami marki, która ma "uśmierzyć ból istnienia". W akcji występuje pisarka Dorota Masłowska.
więcej
|
Harmonia czterech ścian w kampanii IKEA "Witaj w lepszym domu"
Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa "Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Działania przygotowały Instinct, VMLY&R, Wavemaker, Badi Badi i Garden of Words.
więcej
|
Mexad zajmie się kampaniami reklamowymi Polskiego Radia w internecie
Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiego Radia na realizację jego kampanii w internecie. Pokonała w nim m.in. ClickAd Interactive.
więcej
|
POT będzie promować Polski Bon Turystyczny, szuka agencji
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert w związku z planowanymi działaniami promującymi Polski Bon Turystyczny.
więcej
|
Berlinki reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)
Firma Animex wystartowała z kampanią promującą swoją flagową markę Berlinki. Kampanii, przygotowanej przez Publicis Worldwide Polska i Human Ark, towarzyszy wprowadzenie nowych opakowań produktów.
więcej
|
Piotr Wiktor dołącza do zespołu Społeczności
Piotr Wiktor objął stanowisko objął stanowisko publisher managera w firmie Społeczności.
więcej
|
SpongeBob bohaterem nowego programu lojalnościowego sieci Moya
Z początkiem września na stacjach paliw Moya (należącej do Anwim) w całej Polsce wystartuje program lojalnościowy "SpongeBob – Moya Misja". Akcja potrwa do 24 grudnia tego roku.
więcej
|
Lion z loterią ,,Upoluj kasę"
„Upoluj kasę” – pod tym hasłem wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki Lion (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One.
więcej
|
Mocne i zdrowe włosy reklamują Biotebal Max (wideo)
Polpharma ruszyła z nową kampanią reklamową promującą Biotebal Max, preparat na osłabione i wypadające włosy. Przygotowała ją agencja Opus B.
więcej
|
Everli Poland nowym klientem Communication Unlimited
Do grona klientów agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited dołączyła platforma zakupowa zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych – Everli (dawna nazwa Szopi).
więcej
|
Znane aplikacje na smartfonach podsłuchują nasze rozmowy, aby potem wyświetlać nam dopasowane reklamy?
Czy znane aplikacje na smartfonach podsłuchują nasze rozmowy, aby potem wyświetlać nam dopasowane reklamy? Jest taka techniczna możliwość, ale nie ma jeszcze dowodów, że to robią - mówią naukowcy zajmujący się prywatnością w sieci i cyberzagrożeniami.
więcej
|
5 rzeczy, które musisz wiedzieć o NNW szkolnym Za chwilę pierwszy dzwonek. Pandemia koronawirusa spowodowała, że ani rodzicie, ani uczniowie, ani nauczyciele nie wiedzą do końca jak będzie wyglądał zaczynający się właśnie rok szkolny. Na początku roku szkolnego jedną ze spraw do załatwienia jest zakup ubezpieczenia. Zobacz co musisz o nim wiedzieć, by kupić dobrą polisę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Można zostać właścicielem ,,CD-Action" i ,,PC Format", ruszyła sprzedaż akcji. "Ponad 1,24 mln zł na serwisy internetowe i studio wideo"
Należąca do agencji Fantasyexpo spółka GTEM SA, nowy wydawca magazynów „CD-Action” i „PC Format” rozpoczęła emisję akcji dzięki której każdy może stać się współwłaścicielem obu marek oraz wspomóc ich rozwój. Cena za jeden udział wynosi 0,67 zł, do oferty trafiło ponad 1,85 mln akcji. - Naszym celem jest pozyskanie kwoty ponad 1,24 mln zł, która zostanie przeznaczona przede wszystkim na rozwój internetowych serwisów obu magazynów oraz budowę profesjonalnego studia do tworzenia atrakcyjnych treści wideo - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Ukleja, szefowa GTEM SA.
więcej
|
,,Dobry Tydzień" opisuje Dorotę Masłowską jako gorliwą katoliczkę. Pisarka oburzona, Bauer przeprasza
Tygodnik „Dobry Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zamieścił artykuł o Dorocie Masłowskiej, złożony z wyrwanych z kontekstu wypowiedzi pisarki dotyczących głównie jej wiary. Wynika z niego, że jest gorliwą katoliczką. Pisarka zapewnia, że nigdy nie rozmawiała z tygodnikiem, i kieruje sprawę do prawników. – Przepraszamy panią Dorotę Masłowską za nadinterpretację jej wypowiedzi - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze.
więcej
|
Dariusz Grzędziński przechodzi z "Super Expressu" do "Wprost"
Od 1 września br. Dariusz Grzędziński będzie pracować w internetowym wydaniu tygodnika "Wprost" – wynika z naszych informacji. Dwa tygodnie temu - po dziewięciu miesiącach współpracy - odszedł z "Super Expressu".
więcej
|
|
|
Netflix z darmową ofertą. Na liście ,,Zabójczy rejs", ,,Dwóch papieży" i pojedyncze odcinki seriali
Netflix wprowadził nową ofertę, w ramach której można za darmo i bez zakładania konta w serwisie obejrzeć wybrane filmy i pojedyncze odcinki seriali z katalogu platformy. Na początku wszystkich tytułów umieszczono 30-sekundowe reklamy, które można pomijać. Oferta jest dostępna także w Polsce w przeglądarkowej wersji Netfliksa i w smartfonach z Androidem. Wśród propozycji znalazły się między innymi jeden odcinek „Stranger Things” oraz filmy „Zabójczy rejs”, „Dwóch papieży” i „Nie otwieraj oczu”.
więcej
|
Z internetu muszą zniknąć numery ksiąg wieczystych nieruchomości. 100 tys. zł kary dla Głównego Geodety Kraju
Z portalu GEOPORTAL2 mają zniknąć numery ksiąg wieczystych nieruchomości - uznał Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nałożył też na Głównego Geodetę Kraju 100 tys. zł kary za udostępnianie tych numerów bez podstawy prawnej.
więcej
|
Grupa Pracuj.pl zwolniła ok. 10 proc. pracowników, firmy wykupują 10-15 proc. mniej ofert
Wskutek epidemii Grupa Pracuj.pl w Polsce zwolniła ok. 8 proc. swoich zawodników, a na Ukrainie - ok. 30 proc. Nie obniżyła natomiast wynagrodzeń i nie wnioskowała o pomoc państwową. Na Pracuj.pl liczba publikowanych ofert zmalała o 10-15 proc.
więcej
|
Spotify oferuje sponsoring playlisty "Odkryj w tym tygodniu"
Serwis streamingowy Spotify uruchamia w regionie EMEA nowy format reklamy. Możliwość sponsorowania personalizowanej playlisty "Odkryj w tym tygodniu" debiutuje w Polsce, Austrii, Belgii, Irlandii, Portugalii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce, Szwajcarii oraz Turcji.
więcej
|
Znane aplikacje na smartfonach podsłuchują nasze rozmowy, aby potem wyświetlać nam dopasowane reklamy?
Czy znane aplikacje na smartfonach podsłuchują nasze rozmowy, aby potem wyświetlać nam dopasowane reklamy? Jest taka techniczna możliwość, ale nie ma jeszcze dowodów, że to robią - mówią naukowcy zajmujący się prywatnością w sieci i cyberzagrożeniami.
więcej
|
Newcommerce - jak pandemia wpłynęła na zachowania marek i użytkowników w sieci Świat marek do tej pory często stał na uboczu dynamicznych zmian, konsekwentnie, ale jednak zachowawczo planował transformację i przeniesienie lub rozszerzenie swojej sprzedaży w internecie, traktując e-commerce jako drugorzędny, często pomijany kanał sprzedaży. Od czasu wybuchu pandemii, ten świat stanął na głowie. Nowa sytuacja zmieniła zachowania konsumentów, wpływając na plany marketerów i wydawców internetowych. Jakie zmiany zaszły? Czy staną się nową rzeczywistością? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Najgorsze od lat nastroje konsumenckie Polaków
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1 proc. i był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca. To najniższy wskaźnik zanotowany w tym badaniu od lat.
więcej
|
|
|