|
|
|
|
|
|
|
Multimedia uwalnia umowy abonentom z 13 miejscowości
Abonenci operatora Multimedia Polska z kilkunastu miejscowości w Polsce mogą w ciągu roku zrezygnować z jego usług i zerwać umowę bez żadnych konsekwencji. - Umożliwienie takich rezygnacji to warunek, nałożony na nas przez UOKiK - informuje portal Wirtualnemedia.pl Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy spółki.
więcej
|
Anita Werner i Michał Kołodziejczyk wydają książkę o futbolu
Dziennikarka TVN Anita Werner i dyrektor redakcji sportowej Canal+ Michał Kołodziejczyk wydają wspólną książkę "Mecz to pretekst. Futbol, wojna, polityka" o piłce nożnej widzianej z perspektyw społeczno-politycznych i kulturowych. Premiera wydawnictwa 14 października.
więcej
|
Spółka MWE Teleport złożyła wniosek o rezerwację częstotliwości na MUX L1
MWE Teleport złożyła wniosek o rezerwację częstotliwości na MUX L1 - lokalnego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej w zachodniej i południowej części woj. dolnośląskiego.
więcej
|
Główna bohaterka bajki "The Owl House" Disney Channel jest biseksualna
Disney Channel konsekwentnie stara się o większą reprezentacji LGBTQ w swoich produkcjach. Teraz okazało się, że główna bohaterka animacji "The Owl House", po raz pierwszy w historii kanału, jest biseksualna.
więcej
|
TVP Sport pokaże drugi mecz Legii Warszawa w eliminacjach Ligi Mistrzów
TVP Sport pokaże spotkanie Legii Warszawa po awansie do 2. rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA. Transmisja w środę, 26 sierpnia, o godz. 19.10.
więcej
|
Toya ze 188 mln zł wpływów i 6 mln zł zysku, pracuje nad przyłączeniem 90 tys. gospodarstw domowych
W ub.r. sieć kablowa Toya zanotowała wzrost przychodów o 1,3 proc. do 188,38 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 7,93 do 6,16 mln zł. Firm jest w trakcie rozbudowy zasięgu swojej sieci o ok. 90 tys. gospodarstw domowych.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości 2" od 31 sierpnia w Polsacie (wideo)
W poniedziałek, 31 sierpnia Polsat i Ipla rozpoczną emisję drugiego sezonu reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który ponownie poprowadzi Karolina Gilon.
więcej
|
Od 3 września nowy sezon ,,Przyjaciółek" w Polsacie
W środę Polsat oficjalnie potwierdził, że nowy sezon serialu „Przyjaciółki” pojawi się na antenie 3 września. Do obsady dołączyła Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Wcześniej zaangażowano też Pawła Małaszyńskiego.
więcej
|
Wiktoria Omyła zastąpi Janję Lesar w ,,Dancing with the stars 11"
W piątek, 4 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastej edycji show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Z ekipy tancerzy z powodów osobistych odeszła Janja Lesar - trenerka Tomasza Oświecińskiego, zastąpi ją Wiktoria Omyła.
więcej
|
"Patent na dom" w TVN Style
Program "Patent na dom", który zapowiadany był w wiosennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) będzie emitowany w jesiennym sezonie stacji. Poprowadzą go bez zmian Anna Nowak-Ibisz oraz Krzysztof Miruć.
więcej
|
"Zarobić na remoncie z Tarekiem" w HGTV
Od wtorku, 1 września w HGTV (TVN Discovery Polska) będzie emitowany nowy program "Zarobić na remoncie z Tarekiem", w którym Tarek El Moussa pomoże bohaterom na rynku nieruchomości.
więcej
|
,,Sędzia Judy" od 31 sierpnia w Czwórce
W poniedziałek, 31 sierpnia Czwórka rozpocznie emisję amerykańskiego court-show „Sędzia Judy”.
więcej
|
TVN Media i SAR z czwartą edycją projektu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z czwartą edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy prezes Radia Nowy Świat zostanie wybrany do końca tygodnia
Do końca tygodnia udziałowcy Radia Nowy Świat wybiorą spośród siebie członka zarządu, który zastąpi Piotra Jedlińskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Członkowie zarządu wyłonią spośród siebie nowego prezesa - mówi nam Jerzy Sosnowski, dodając przy tym, że nie zamierza komentować zarzutów, jakie Jedliński wysuwa pod jego adresem.
więcej
|
|
Uczelnia o. Rydzyka będzie kształcić z dziennikarstwa śledczego i mediów cyfrowych
Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu otwiera w października br. nowy kierunek magisterskich studiów: dziennikarstwo śledcze. Inną nowością ma być także "zarządzanie mediami cyfrowymi".
więcej
|
|
Apple zmienia ofertę radiową Apple Music
Apple ogłosiło zmiany w usłudze Apple Music. Teraz stacja radiowa Beats 1 będzie funkcjonowała pod nazwą Apple Music 1. W ofercie serwisu pojawią się też dwie nowe stacje: Apple Music Hits i Apple Music Country.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki: nie było lawiny ofert, być może uruchomię podcast
- Nie było niczego takiego, lawiny propozycji, ale ja na taką lawinę nie czekam. Mnie wystarczy, że piszę bloga, a może uruchomię podcast, a może jednak radio. Lubię ten moment, kiedy mówię: „dzień dobry państwu” (…) jeszcze nie wiem, ile to wyciszenie trwa, może do końca roku - komentuje Marek Niedźwiecki.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście, Antyradio awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów
Zaledwie 15 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rekomendacje wpływowych osób w mediach społecznościowych motywują ich do zakupów. Innego zdania są eksperci od influencer marketingu. - Wiele kampanii prowadzonych we współpracy z influencerami dostarcza twardych dowodów swojej skuteczności, także w wymiarze czysto sprzedażowym - mówi Wirtualnemedia.pl Dawid Zych z agencji Influenter.
więcej
|
50 proc. mniej na reklamy napojów gazowanych. PepsiCo, Coca-Cola i Zbyszko z największymi spadkami
Producenci napojów gazowanych zmniejszyli w I półroczu br. wydatki reklamowe o ponad połowę w porównaniu do tego samego okresu ub.r. Firma Zbyszko zredukowała je prawie całkowicie, Pepsi-Cola Poland - o ponad jedną trzecią, a Coca- Cola o ponad dwie trzecie.
więcej
|
Novem, PiMedia Group i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą Tauronu w internecie
Agencje Novem, MullenLowe MediaHub z MullenLowe Warsaw i PiMedia Group wygrały przetarg spółki Tauron na obsługę jej kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maskotki "Strażnicy świeżości" do zdobycia w nowym programie lojalnościowym sieci Spar
W sklepach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł (obie należą do sieci Spar) 19 sirpnia ruszyła akcja lojalnościowa "Strażnicy świeżości". W zamian za zrobione zakupy będzie można otrzymać pluszaka za jeden grosz lub za 19,99zł.
więcej
|
Testa Communications z 453 tys. zł zysku. 71 proc. przychodów z Zimowego Narodowego
Agencja marketingowa Testa Communications w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 0,6 proc. do 14,54 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 538,7 do 453,1 tys. zł. 71 proc. przychodów firmy jest z obsługi projektu Zimowy Narodowy.
więcej
|
TikTok rusza z największą w historii globalną kampanią reklamową (wideo)
Pod hasłem "Wszystko zaczyna się w TikTok" rusza globalna, największa w historii tej platformy kampania reklamowa. Najpierw startuje w USA, a od września obejmie inne rynki na świecie.
więcej
|
Alior Bank ze spadkiem wpływów odsetkowych i 513 mln zł straty, aktywa Ruchu wycenił na 140 mln zł
W pierwszej połowie br. Alior Bank zanotował spadek wyniku odsetkowego oraz z opłat i prowizji, a jego wynik netto poszedł w dół z 248,3 do 513,4 mln zł. Aktywa Ruchu, który bank tymczasowo przejął na początku czerwca, zostały wycenione na 139,8 mln zł.
więcej
|
Nivea wprowadza stacje do napełniania opakowań kosmetykami
Niemiecki oddział Beiersdorf, do którego należy Nivea, we współpracy z siecią drogerii DM uruchomił stacje napełniania opakowań płynnymi kosmetykami.
więcej
|
Snoop Dogg w nowej kampanii piwa Corona (wideo)
Producent piwa Corona, firma Constellation Brands sięgnęła po ikonę rapu, Snoop Dogga, w ramach kampanii „La Vida Más Fina”, pierwszego przedsięwzięcia marketingowego, które ma na celu ujednolicenie całego portfolio napojów Corona.
więcej
|
Grupa Stonewall wyjechała na ulice Poznania furgonetką wspierającą LGBT
Grupa Stonewall, poznańskie stowarzyszenie integrujące zwolenników równouprawnienia osób LGBT+, zorganizowała przejazd "furgonu miłości" po stolicy Wielkopolski.
więcej
|
IKEA nie wpuści klienta bez maseczki
Szwedzka sieć sklepów IKEA poinformowała, że do jej sklepów nie wejdą klienci, którzy nie mają założonej maseczki.
więcej
|
STS przez kolejne trzy sezony sponsorem Lech Poznań
Firma bukmacherska STS zawarła umowę, w ramach której do 2023 roku będzie sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. Współpracuje z nim od 2013 roku.
więcej
|
Kuba Błaszczykowski w kampanii LV BET ,,Republika Kuby"
LV BET Zakłady Bukmacherskie ruszają z nową kampanią pod hasłem "Republika Kuby". Twarzą akcji jest piłkarz Kuba Błaszczykowski.
więcej
|
Plushak na plaży promuje ofertę Plush na Kartę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferty Plush na Kartę z pakietem internetowym 20 GB, w tym 10 GB na YouTube i TikTok, oraz social mediami bez limitu za 25 zł na 30 dni.
więcej
|
Youtuberzy z "5 sposobów na..." w kampanii Decathlonu promującej rower elektryczny
Sieć Decathlon rozpoczęła kampanię promującą dostępny w ofercie jej sklepów rower elektryczny. Zaangażowano do niej youtuberów z "5 sposobów na...". Kampanię przygotowała agencja Opus B.
więcej
|
Zniżka w restauracjach Pizza Hut za płatność telefonem z Visa
W Pizza Hut, płacąc smartfonem kartą Visa, otrzymamy 20 proc. zniżki na kolejne zamówienie w restauracji. Promocję wspiera kampanie reklamowa.
więcej
|
Młodzi artyści w kampanii Reebok "Write Your Legacy"
Reebok przedstawia kolekcję prac promujących nowy model butów Classic Leather Legacy. Do współpracy pod hasłem "Write Your Legacy” marka zaprosiła młodych artystów.
więcej
|
Wydawnictwo RBA promuje kolekcję "Ciało Człowieka"
Hiszpańskie wydawnictwo RBA rozpoczęło nową kampanię na polskim rynku. Tym razem promowana jest kolekcja "Ciało Człowieka", która umożliwia zbudowanie własnego modelu szkieletu. Za działania odpowiadają Studio Zet i Havas Media.
więcej
|
Historyczny kryzys w branży producentów szampana
Rok 2020 najpewniej przyniesie ogromne straty producentom szampana. Mamy do czynienia z historycznym kryzysem, bo z powodu pandemii koronawirusa sprzedaż tego trunku spadnie w tym roku o około jedną trzecią – pisze w środę dziennik „Le Figaro”.
więcej
|
Polacy chcą powrotu niedziel handlowych. Mężczyźni bardziej niż kobiety dostrzegają mankamenty zakazu handlu w niedzielę
51 proc. osób chciałoby, aby sklepy były otwarte w każdy dzień, przeciwnego zdania jest co trzeci respondent – wynika z badania zleconego przez CBRE. Mężczyźni bardziej niż kobiety dostrzegają mankamenty zakazu handlu w niedzielę – odpowiednio: 53 proc. vs. 48 proc.
więcej
|
Michał Englert dołącza do impresariatu Gifted
Operator filmowy Michał Englert dołącza do grona artystów reprezentowanych przez impresariat Gifted.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polityka przejmuje wydawanie ,,Wiedzy i Życia"
Wydawca tygodnika „Polityka” przejął od Prószyński Media wydawanie miesięcznika „Wiedza i Życie”. W redakcji nie będzie zwolnień: skupić się ma ona teraz na rozwoju digitalizacji treści. - Potrzebujemy na to kilku miesięcy, maksymalnie pół roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Zmelonek, dyrektor wydawniczy spółki Polityka.
więcej
|
Anita Werner i Michał Kołodziejczyk wydają książkę o futbolu
Dziennikarka TVN Anita Werner i dyrektor redakcji sportowej Canal+ Michał Kołodziejczyk wydają wspólną książkę "Mecz to pretekst. Futbol, wojna, polityka" o piłce nożnej widzianej z perspektyw społeczno-politycznych i kulturowych. Premiera wydawnictwa 14 października.
więcej
|
Strata ,,Tygodnika Solidarność" wzrosła do 668 tys. zł
W ub.r. spółka Tysol wydająca „Tygodnik Solidarność” i jego serwis internetowy zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3,9 proc. do 2,73 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 580 do 668,5 tys. zł. Zapowiada nowy system do pozyskiwania prenumeratorów i reklamodawców.
więcej
|
Alior Bank ze spadkiem wpływów odsetkowych i 513 mln zł straty, aktywa Ruchu wycenił na 140 mln zł
W pierwszej połowie br. Alior Bank zanotował spadek wyniku odsetkowego oraz z opłat i prowizji, a jego wynik netto poszedł w dół z 248,3 do 513,4 mln zł. Aktywa Ruchu, który bank tymczasowo przejął na początku czerwca, zostały wycenione na 139,8 mln zł.
więcej
|
Zmarł Wojciech Karpiński - pisarz, eseista, historyk sztuki
W Paryżu zmarł nagle w wieku 77 lat Wojciech Karpiński, pisarz, eseista, historyk sztuki, krytyk literacki - podało na Facebooku Stowarzyszenie Instytut Literacki Kultura.
więcej
|
17 zagranicznych dziennikarzy nie wpuszczono na Białoruś
Na Białoruś we wtorek nie wpuszczono 17 zagranicznych dziennikarzy bez akredytacji, którzy przedstawiali się jako turyści – poinformował w środę w komunikacie Państwowy Komitet Graniczny (GPK).
więcej
|
Właściciel Gremi Media nie opuści giełdy, żaden inwestor nie odpowiedział na wezwanie do sprzedaży akcji
W ramach wezwania do sprzedaży akcji KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media (to wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), nie zawarto żadnej transakcji. Tym samym spółka dalej będzie notowana na głównym rynku warszawskiej giełdy.
więcej
|
Media okazują solidarność z Białorusią: zmienione logotypy, wolnościowe hasła
Redakcje „Gazety Wyborczej”, a także serwisów Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl (Agora) zastąpiły swoje logotypy - logotypami biało-czerwono-białymi, nawiązującymi do flagi symbolizującej protesty na Białorusi. Z kolei tytuły skupione w Stowarzyszeniu Gazet lokalnych umieszczają przy winietach fotkę z protestów i hasło „Zhyvie Bielarus”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Wysokie Obcasy" zmieniają logotypy na nawiązujące do białoruskich protestów
Redakcje „Gazety Wyborczej”, a także serwisów Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl (Agora) zastąpiły swoje zwyczajne logotypy znakami biało-czerwono-białymi, nawiązującymi do symbolu protestów odbywających się po wyborach prezydenckich na Białorusi.
więcej
|
|
|
Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów
Zaledwie 15 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rekomendacje wpływowych osób w mediach społecznościowych motywują ich do zakupów. Innego zdania są eksperci od influencer marketingu. - Wiele kampanii prowadzonych we współpracy z influencerami dostarcza twardych dowodów swojej skuteczności, także w wymiarze czysto sprzedażowym - mówi Wirtualnemedia.pl Dawid Zych z agencji Influenter.
więcej
|
Allegro dominuje w e-commerce. Mocno w górę e-sklepy Leroy Merlin, RTV Euro AGD i Media Expert
Wśród witryn e-commerce zdecydowanym liderem jest niezmiennie Allegro.pl wyprzedzające porównywarkę Ceneo.pl. Rok do roku największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły sklepy internetowe sieci handlowych Leroy Merlin, RTV Euro AGD i Media Expert, a niewielki spadek zanotował Empik.com.
więcej
|
TikTok rusza z największą w historii globalną kampanią reklamową (wideo)
Pod hasłem "Wszystko zaczyna się w TikTok" rusza globalna, największa w historii tej platformy kampania reklamowa. Najpierw startuje w USA, a od września obejmie inne rynki na świecie.
więcej
|
Tomasz Snażyk na czele Fundacji Startup Poland
Prawnik Tomasz Snażyk został nowym prezesem Fundacji Startup Poland. Do końca stycznia organizacją kierowała Julia Krzysztofiak-Szopa.
więcej
|
Antyszczepionkowcy pozwali Facebooka za odrzucanie ich reklam
Children’s Health Defense, grupa założona przez działacza antyszczepionkowego Roberta F. Kennedy'ego juniora, pozwała Facebooka i jego partnerów za odrzucanie reklam dotyczących szczepionek i sieci 5G.
więcej
|
Airbnb nie wynajmuje domów osobom poniżej 25 lat
W trzech krajach europejskich Airbnb wprowadził zakaz wynajmowania domów osobom poniżej 25. roku życia. Powodem takiej decyzji jest potrzeba ograniczenia hałaśliwych imprez i przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
więcej
|
Onet i NOIZZ z projektem multimedialnym #Wysychamy poświęconym suszy
Serwisy Onet.pl oraz NOIZZ (oba Ringier Axel Springer Polska) przygotowały reportaż multimedialny #Wysychamy poświęcony kwestiom ekologicznym. Projekt wystartował 19 sierpnia, odpowiadają za niego dziennikarze obu redakcji.
więcej
|
Skokowo rośnie sprzedaż FMCG w internecie
W pierwszym półroczu br. wartość zakupów podstawowych produktów (FMCG) w sieci wzrosła o ponad połowę - wynika z najnowszego badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|